RoDiTis Δημοσ. 27 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2010 Παιδια καλησπερα σας, Πριν μερικες μερες το Τοσιμπα μου Σατελαιτ (που παρεμπιπτόντως δεν εχει κλεισει ουτε χρονο) μου εβγαλε και αλλο προβλημα, αυτη τι φορα με την οθονη, τρεμοπαιζει η φωτεινοτητα και χαμηλωνει αρκετα... 1-2 φορες μου σκοτεινιασε εντελως. Τι με συμβουλεύεται??
ppnntt13 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2010 Από την στιγμή που δεν έχει συμπληρώσει τον χρόνο καλό θα ήταν να μιλήσεις με το service της toshiba (IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2105193900)
RoDiTis Δημοσ. 27 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2010 Από την στιγμή που δεν έχει συμπληρώσει τον χρόνο καλό θα ήταν να μιλήσεις με το service της toshiba (IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2105193900) Φιλε, το εκανα μεσω ηλεκτρονικου μηνύματος... μου ειπαν να στειλω το λαπτοπ μου στην αντιπροσωπεία τους στην Αθηνα (βρισκομαι Ροδο). Και απ'οτι διαβασα θελουν και την αποδειξη αγορας του λαπτοπ (κατι τετοιο) το οποιο και δεν έχω εδω (αλλα στην Αμερικη).
ektor7 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 αν εχεις κανει εγγραφη τις εγγυησεις στο σαιτ της toshiba οταν το αγορασες,λογικα δεν χρειαζεσαι την αποδηξη!
RoDiTis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Ναι, εχω κανει! δεν ξερω ρε παιδια αλλα καπου κολλαω να το στειλω αθηνα.... Σκεφτομαι να το παω σε κομπιουτερα... πιστευεται οτι η ζημια ειναι μεγαλη? θα μου στοιχισει πολλα?
isay Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Το πρόβλημα δείχνει να είναι στον Inverter οπότε δεν είναι μικρή βλάβη. Το θέμα δεν είναι αν θα στο φτιάξει ο τοπικός κομπιουτεράς, όσο ότι αν βάλει χέρι χάνεις την εγγύηση. Χειρότερο σενάριο; Φαντάσου να το ανοίξει και να μη καταφέρει να το φτιάξει. Καλύτερα λοιπόν βγάλε το σκληρό δίσκο και στείλε τον υπολογιστή στην Αθήνα. Επικοινώνησε με την ideal και διευκρίνισε το θέμα της απόδειξης και το Online registration και επίσης ρίξε την ερώτηση ποιος πληρώνει το κόστος μεταφορικών.
nik_n Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2010 Καλύτερα να το στείλεις στην ideal. Το πρόβλημα είναι μάλλον στο inverter ή/και οθόνη. Η εγγύηση της Toshiba είναι διεθνής οπότε δεν έχεις θέμα. Την απόδειξη την θέλουν μάλλον για να διαπιστώσουν ότι πράγματι είναι σε εγγύηση. Σε τοπικό computera μην το πας γιατί έτσι και αλλιώς θέλει ανταλλακτικό το οποίο δεν ξερεις αν το βρει. Το κόστος των μεταφορικών θα στο καλύψουν κατά 99,99% απο την ideal.
outlaw Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Έχει δωρεάν pick up and return για εκτός Aττικής. Ξανακάλεσέ τους και ζήτα την υπηρεσία.
RoDiTis Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Eχω επικοινωνια μεσω email (απαντανε αμεσως) μαζι τους.... μου ζητησανε τον σειριακο αριθμο του λαπτοπ μου για να ελεγξουν. Ξερετε ποσο καιρο θα κανουν να μου το φτιαξουν?? Εσεις θα γνωριζεται που ασχολειστε με τετοια!!
basilis5 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 τα toshina που ειναι αγορασμενα απο αμερικη εχουν 1 χρονο παγκοσμια εγγυηση. δεν χρειαζεσαι αποδειξη αν το εχεις κανει register, αν δεν το εχεις κανει, κανε το τωρα. εφοσον το καλυπτει εγγυηση μην το πας σε ασχετο
nik_n Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Βάλε το sn εδώ http://aps2.toshiba-tro.de/unit-details-php/unitdetails.aspx?modes=-1|-1|-1&xslLink=styles/toshiba.xsl αν σου δείξει ότι είναι εντός στείλε το. Αν το δείχνει εκτός κάνε register και περίμενε να φανεί στο παραπάνω site. Θέλει περίπου 15 μέρες να ενημερωθεί.
RoDiTis Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Κατι αλλο που ξεχασα να αναφερω πιο πανω. Πριν μερικο καιρο μου ειχε χαλασει ο σκληρος και εβαλα καινουργιο.... μου τον εβαλε κομπιουτερας. Πειραζει?? μηπως επηρεασει την εγγυηση?
hammerd Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 λογικα οχι..μνημες και σκληρο δισκο μπορεις να αλλαξεις..
RoDiTis Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δεν ξερω ρε παιδια αλλα ουτε καν χρονο δεν το εχω και ειδη μου εχει βγαλει προβληματα το τοσιμπα..... το εχει η εταιρεια ή ειμαι εξερεση? Ενω γενικα σε γρηγοραδα, προγραμματα και τετοια ειναι πολυ καλο, αψογο θα το ελεγα...κολληματα δεν εχει κτλ κτλ!!! Ενω το Σονυ Βαιο που ειχα κοντα 3-4 χρονια δεν μου ειχε βγαλει βλαβη καθολου...το προβλημα ηταν οτι κολλουσε, αργουσε και τετοια, δηλαδη το αντιθετο με το Τοσιμπα.
nik_n Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Μην σε ανησυχεί. Στατιστικά κάποια θα χαλάσουν αν τύχει σε σένα μπορείς να ελπίζεις μόνο σε ένα καλό service. Με το Toshiba το έχεις. Τώρα καλό είναι το hardware να είναι το αρχικό όταν θα το στείλεις στην ideal και καλό είναι να μην αναφέρεις ότι μη πιστοποιημένος τεχνικός έφτιαξε το pc σου. Όταν ένα pc είναι σε εγγύηση μην ψάχνεσαι δεξιά αριστερά. Στην πιστοποιημένο service πήγαινέ το όπου και δωρεάν θα στο φτιάξουν και θέμα δεν θα έχεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.