Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με την οθονη του Toshiba μου


RoDiTis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια καλησπερα σας,

 

Πριν μερικες μερες το Τοσιμπα μου Σατελαιτ (που παρεμπιπτόντως δεν εχει κλεισει ουτε χρονο) μου εβγαλε και αλλο προβλημα, αυτη τι φορα με την οθονη, τρεμοπαιζει η φωτεινοτητα και χαμηλωνει αρκετα... 1-2 φορες μου σκοτεινιασε εντελως. Τι με συμβουλεύεται??

Δημοσ.

Από την στιγμή που δεν έχει συμπληρώσει τον χρόνο καλό θα ήταν να μιλήσεις με το service της toshiba (IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2105193900)

Δημοσ.
Από την στιγμή που δεν έχει συμπληρώσει τον χρόνο καλό θα ήταν να μιλήσεις με το service της toshiba (IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 2105193900)

 

Φιλε, το εκανα μεσω ηλεκτρονικου μηνύματος... μου ειπαν να στειλω το λαπτοπ μου στην αντιπροσωπεία τους στην Αθηνα (βρισκομαι Ροδο). Και απ'οτι διαβασα θελουν και την αποδειξη αγορας του λαπτοπ (κατι τετοιο) το οποιο και δεν έχω εδω (αλλα στην Αμερικη).

Δημοσ.

αν εχεις κανει εγγραφη τις εγγυησεις στο σαιτ της toshiba οταν το αγορασες,λογικα δεν χρειαζεσαι την αποδηξη!

Δημοσ.

Ναι, εχω κανει! δεν ξερω ρε παιδια αλλα καπου κολλαω να το στειλω αθηνα.... Σκεφτομαι να το παω σε κομπιουτερα... πιστευεται οτι η ζημια ειναι μεγαλη? θα μου στοιχισει πολλα?

Δημοσ.

Το πρόβλημα δείχνει να είναι στον Inverter οπότε δεν είναι μικρή βλάβη. Το θέμα δεν είναι αν θα στο φτιάξει ο τοπικός κομπιουτεράς, όσο ότι αν βάλει χέρι χάνεις την εγγύηση. Χειρότερο σενάριο; Φαντάσου να το ανοίξει και να μη καταφέρει να το φτιάξει. Καλύτερα λοιπόν βγάλε το σκληρό δίσκο και στείλε τον υπολογιστή στην Αθήνα.

 

Επικοινώνησε με την ideal και διευκρίνισε το θέμα της απόδειξης και το Online registration και επίσης ρίξε την ερώτηση ποιος πληρώνει το κόστος μεταφορικών.

Δημοσ.

Καλύτερα να το στείλεις στην ideal. Το πρόβλημα είναι μάλλον στο inverter ή/και οθόνη.

Η εγγύηση της Toshiba είναι διεθνής οπότε δεν έχεις θέμα. Την απόδειξη την θέλουν μάλλον για να διαπιστώσουν ότι πράγματι είναι σε εγγύηση.

Σε τοπικό computera μην το πας γιατί έτσι και αλλιώς θέλει ανταλλακτικό το οποίο δεν ξερεις αν το βρει.

Το κόστος των μεταφορικών θα στο καλύψουν κατά 99,99% απο την ideal.

Δημοσ.

Eχω επικοινωνια μεσω email (απαντανε αμεσως) μαζι τους.... μου ζητησανε τον σειριακο αριθμο του λαπτοπ μου για να ελεγξουν.

 

Ξερετε ποσο καιρο θα κανουν να μου το φτιαξουν?? Εσεις θα γνωριζεται που ασχολειστε με τετοια!!

Δημοσ.

τα toshina που ειναι αγορασμενα απο αμερικη εχουν 1 χρονο παγκοσμια εγγυηση.

δεν χρειαζεσαι αποδειξη αν το εχεις κανει register, αν δεν το εχεις κανει, κανε το τωρα.

εφοσον το καλυπτει εγγυηση μην το πας σε ασχετο

Δημοσ.

Κατι αλλο που ξεχασα να αναφερω πιο πανω. Πριν μερικο καιρο μου ειχε χαλασει ο σκληρος και εβαλα καινουργιο.... μου τον εβαλε κομπιουτερας. Πειραζει?? μηπως επηρεασει την εγγυηση?

Δημοσ.

Δεν ξερω ρε παιδια αλλα ουτε καν χρονο δεν το εχω και ειδη μου εχει βγαλει προβληματα το τοσιμπα..... το εχει η εταιρεια ή ειμαι εξερεση? Ενω γενικα σε γρηγοραδα, προγραμματα και τετοια ειναι πολυ καλο, αψογο θα το ελεγα...κολληματα δεν εχει κτλ κτλ!!! Ενω το Σονυ Βαιο που ειχα κοντα 3-4 χρονια δεν μου ειχε βγαλει βλαβη καθολου...το προβλημα ηταν οτι κολλουσε, αργουσε και τετοια, δηλαδη το αντιθετο με το Τοσιμπα.

Δημοσ.

Μην σε ανησυχεί. Στατιστικά κάποια θα χαλάσουν αν τύχει σε σένα μπορείς να ελπίζεις μόνο σε ένα καλό service. Με το Toshiba το έχεις.

Τώρα καλό είναι το hardware να είναι το αρχικό όταν θα το στείλεις στην ideal και καλό είναι να μην αναφέρεις ότι μη πιστοποιημένος τεχνικός έφτιαξε το pc σου.

Όταν ένα pc είναι σε εγγύηση μην ψάχνεσαι δεξιά αριστερά. Στην πιστοποιημένο service πήγαινέ το όπου και δωρεάν θα στο φτιάξουν και θέμα δεν θα έχεις

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...