Προς το περιεχόμενο

Κάρτα θορύβου για τα μηχανάκια, προβλεπει νεο νομοσχέδιο


eSATA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βαθιές τομές στον τομέα της οδικής ασφάλειας, με τη σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, περιλαμβάνει το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Μεταξύ άλλων,το σχέδιο νόμου προβλέπει και την έκδοση κάρτας θορύβου για μηχανάκια, καθώς και την παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση. Σύμφωνα με την Πρόεδρο της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών (η οποία αποτελείται από 650 μέλη) Κατερίνα Ριζοπούλου, το μεγάλο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εφαρμογή του νομοσχεδίου θα είναι η ύπαρξη περισσότερων ανασφάλιστων δικύκλων κι αυτό γιατί το νομοσχέδιο προβλέπει τον έλεγχο του δικύκλου από ΚΤΕΟ για να μπορέσει, στη συνέχεια, να ασφαλιστεί. Η κα Ριζοπούλου πιστεύει πως έτσι αφαιρείται από τον μοτοσικλετιστή το δικαίωμα της ασφάλειας, καθώς μάλιστα δεν έχουν οριστεί οι προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν τα δίκυκλα για να περάσουν ΚΤΕΟ και ακόμα υπάρχουν "παράνομες διαδικασίες" στον Οργανισμό( χρηματισμοί). Σχετικά με την κάρτα θορύβου, η κα Ριζοπούλου σημειώνει ότι επικρατεί μια ''μπαγιάτικη νοοτροπία'' για τους μοτοσικλετιστές, καθώς το νομοσχέδιο αναφέρει ότι ''κατά τεκμήριο'' τα δίκυκλα ενοχλούν περισσότερο το κοινωνικό σύνολο, γεγονός που, σύμφωνα με την ίδια, είναι άδικο και καταχρηστικό. Η κάρτα θορύβου θα επιβαρύνει ελάχισα τον μοτοσικλετιστή - σύμφωνα με το νομοσχέδιο- αλλά δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλαφόν, λένε εκπρόσωποι της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών, που υποστηρίζουν ότι για κάποιον μοτοσικλετιστή που το ρεζερβουάρ του γεμίζει με 12 ευρώ βενζίνη, αν η κάρτα κοστίζει π.χ 50 ευρώ, τότε θα είναι δυσανάλογο το κόστος συγκριτικά με τα έξοδα συντήρησης του δικύκλου. Το μέλος του ΔΣ της Μοτοσυκλετιστικής Ένωσης Καταναλωτών Γιάννης Γαβριηλίδης, ανέφερε ότι είναι πολύ θετική η κάρτα θορύβου, αλλά πρέπει πρώτα να γίνονται σωστά οι θορυβομετρήσεις και οι ρυπομετρήσεις των δικύκλων, που μέχρι σήμερα γίνονται στο δρόμο και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της λανθασμένης μέτρησης. Ιδιοκτήτης κεντρικού συνεργείου,στο κέντρο της Αθήνας, για μοτοσικλέτες, ο κ. Κώστας Σιπσής δήλωσε ότι το κόστος αλλαγής της εξάτμισης του δικύκλου, έτσι ώστε να έχει μεγαλύτερη απόδοση, συνεπώς και περισσότερο θόρυβο, κυμαίνεται από 400 ευρώ έως 3.000 ευρώ και είναι συχνό φαινόμενο στα συνεργεία για μοτοσικλέτες. Πλέον τα νέα μοτίβα εξατμίσεων που επιτυγχάνουν μεγαλύτερη απόδοση(decibel) και είναι πιστοποιημένα φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά ταυτόχρονα πολυδάπανα. Ο κ. Σιπσής τόνισε ότι οι ιδιοκτήτες συνεργείων για μοτοσυκλετές, προσπαθούν να επικοινωνήσουν με το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων για να τους ενημερώσουν για τις νέες προδιαγραφές δικύκλων που απαιτούνται για να περάσουν ΚΤΕΟ ,αλλά ακόμα δεν έχουν πάρει τις απαντήσεις που θέλουν για να είναι προετοιμασμένοι. Επεσήμανε ωστόσο ότι με τη νέα κάρτα θορύβου θα μειωθούν οι πωλήσεις στις ''after market'' εξατμίσεις (δηλαδή τις εξατμίσεις που δεν είναι πιστοποιημένες και παράγουν περισσότερη υποδύναμη και ήχο, συγκριτικά με την νόμιμη άδεια του δικύκλου). Ας σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την τροχαία, η οποία εκδίδει και τις σχετικές άδειες κυκλοφορίας, στη χώρα κυκλοφορούν περι το 1,5 εκατ. μηχανακια χαμηλού κυβισμού (50cc), εκ των οποίων περίπου 350.000 στην Αττική και περίπου 100.000 στη Θεσσαλονίκη.-

 

---------- Προσθήκη στις 17:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:37 ----------

 

Εγώ δεν κατάλαβα πως θα αποδεικνύεται σε περίπτωση ελέγχου ότι η κάρτα αντιπροσωπεύει την εξάτμισή μου. Αφού δεν έχουν κωδικούς όπως τα μοτερ...

Δημοσ.

ουτε στα αυτοκινητα παει η εξατμιση καποιο αριθμο η κτλ. απλα βγαινει η αδεια και πανω γραφει ποσα db θορυβου παραγει η εξατμιση του αυτοκινητου. αν σε ελεγχο ο θορυβος ειναι παραπανω (ειτε λογω χαλασμενης μαμα εξατμισης ειτε λογω aftermarket εξατμισης) δυναται ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ το οργανο να δωσει κληση.

 

λογικα το ιδιο θα γινει και για τα μηχανακια (με αρχη αυτα που ηδη κυκλοφορουν να εχουν μια ησυχη εξατμιση) και τα μελλοντικα ισως η αδεια να βγαινει οπως στα αυτοκινητα.

 

και ΕΛΠΙΖΩ να γινονται και ελεγχοι γιατι εχει παραγινει το κακο τα τελευταια χρονια. αγοραζει το καθε 16χρονο που τα μυαλα ειναι πανω απο το κεφαλι ενα 50αρι μηχανακι, του κοπαναει και μια εξατμιση (η απλα βγαζει αυτη που ειχε το μηχανακι) και ξυπναει και πεθαμενους ενω το μηχανακι δεν παει βημα!!! και δυστυχως δεν ειμαι μονο το 16χρονο, ειναι και οι 30+, 40+ με τις μηχαναρες τους που βαζουν κι αυτοι aftermarket (ενω οι μηχανες φυσανε και με τις κανονικες) απλα και μονο για να μπορουν να σηκωσουν 2-3 στενα στο ποδι και καμια 20αρια συναγερμους αυτοκινητων με μερικες ξερογκαζιες.

 

μικροτσο*τσο*νοι και οι μεν και οι δε που πρεπει καπως να δειχτουν!!!

 

οσο για το ''πολλα τα 50 ευρω'', το ακουω βερεσε, αν εχει να δωσει τα υπερτριπλασια για να βαλει την εξατμιση, εχει και τα υποπολλαπλασια για να βγαλει και την αδεια!!!

Δημοσ.

Ωραία και γιατί δεν βγάζουν ένα όριο για τα επιτρεπόμενα db και να μετράνε με τα μηχανήματά τους αντί να βγάζουμε κάρτες και μαλακίες. Εγώ το ''πολλά τα 50 ευρώ'' δεν το ακούω βερεσέ όταν το μηχανάκι μου (Που έχει την εργοστασιακή εξάτμιση και δεν ενοχλεί κανέναν.) αξίζει 300ε και πληρώνω άλλα 90ε το χρόνο για ασφάλεια-άδεια.

Δημοσ.

ουτε ο ταδε παππους που εχει ενα 1400αρι αμαξακι του 90 (και αν) που δεν κανει ουτε 100 ευρω και στα τελευταια τελη πληρωσε 350 ευρω (+ασφαλεια, κτεο, καρτα καυσαεριων), δηλαδη 3.5 φορες επανω απο το κοστος του αυτοκινητου του, αλλα τι να κανει, δεν ειπε τιποτα.

 

κατα τα αλλα, κι εγω μαζι σου, αλλα καπως πρεπει να αρχισει το μετρο.

 

btw κι εγω λεω οτι δεν χρειαζεται η καρτα καυσαεριων αφου περναω το αμαξι κτεο και αρα γιατι στα 2 αυτα χρονια να δινω αλλα 26 ευρω για την καρτα καυσαεριων που ποτε δεν εχει ξεπερασει οποιαδηποτε ενδειξη το αυτοκινητο...αλλα τι να κανουμε. thats life :P

Δημοσ.
η κα Ριζοπούλου σημειώνει ότι επικρατεί μια ''μπαγιάτικη νοοτροπία'' για τους μοτοσικλετιστές, καθώς το νομοσχέδιο αναφέρει ότι ''κατά τεκμήριο'' τα δίκυκλα ενοχλούν περισσότερο το κοινωνικό σύνολο, γεγονός που, σύμφωνα με την ίδια, είναι άδικο και καταχρηστικό

Γιατί, είναι ανακριβές αυτό;

Μετά από τα δίκυκλα (παλαιότερα και των τροχονόμων..) ακολουθούν τα φορτηγά βέβαια..

Δημοσ.
Τη γαμησαμε.... :-p

 

ε τοσο καιρο μας μαματε τα αυτια και τα νευρα (και τις μπαταριες των αυτοκινητων :o ). ωρα να γυρισει ο τροχος να μαμισει κι ο κουφος (απο τις εξατμισεις)! :P

Δημοσ.

Τσούζει δε τσούζει, πρέπει όμως.

 

 

 

Όπως επίσης πρέπει κάποια στιγμή οι οδηγοί που κρατάνε το τιμόνι από τη κόρνα να συνειδητοποιήσουν πως δεν είναι τα μοναδικά έμβια όντα σε ακτίνα 100 μέτρων.

 

Δημοσ.

Ποιος ο λόγος να υπάρχει κάρτα θορύβου εφόσον ούτως ή άλλως θα γίνεται έλεγχος με το dbλόμετρο γαμώ...

Δημοσ.

Όπως επίσης πρέπει κάποια στιγμή οι οδηγοί που κρατάνε το τιμόνι από τη κόρνα να συνειδητοποιήσουν πως δεν είναι τα μοναδικά έμβια όντα σε ακτίνα 100 μέτρων.

 

αλλα ζωα αυτοι (συμπεριλαμβανοντας εκεινους που κορναρουν πριν ουσιαστικα το φαναρι γινει πρασινο), οπως επισης και τα αυτοκινητα με εξατμισεις αλλα ακομα χειροτερα...αυτα που ειναι κινουμενα club!!

ομολογω οτι καποιες στιγμες στα 6 χρονια που ημουν στην αγγλια, μου ελειπε η ''εξατμιση'', το ''κινητο club'' κτλ..αλλα απο οταν εχω γυρισει παλι ελλαδα λεω μακαρι να μπορουσε να ανοιγει η γη και να καταπινει τον καθενα τετοιο που με ενοχλει :P

 

---------- Προσθήκη στις 00:29 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:26 ----------

 

Ποιος ο λόγος να υπάρχει κάρτα θορύβου εφόσον ούτως ή άλλως θα γίνεται έλεγχος με το dbλόμετρο γαμώ...

 

μα για να υπαρχουν καπου καταγεγραμμενες οι προδιαγραφες και τα επιπεδα θορυβου με τις μαμα εξατμισεις, ωστε οταν θα γινεται ο ελεγχος, να σου λενε, ειστε στα σωστα επιπεδα κυριε, φευγετε η κυριε..τον ηπιατε :P

 

σου εξηγησα, για τον ιδιο λογο που υπαρχει η καρτα καυσαεριων ας πουμε :rolleyes:

Δημοσ.

βλακειες βρηκαν κατι να πουν μονο και μονο για εσοδα..

στα μηχανακια τι πιο ευκολο να αλλαξεις εξατμιση για να περασεις κτεο και μετα να βαλεις την αλλη...

dbελομετα απ οσο ξερω δεν εχει δει κανεις...οσους γραφαν για θορυβο ηταν χυμα..

τα ρημαδοπαπια που βγαινουν καθε διακοπες σχολειων κανουν την ζημια...καγκουρια

Δημοσ.
βλακειες βρηκαν κατι να πουν μονο και μονο για εσοδα..

στα μηχανακια τι πιο ευκολο να αλλαξεις εξατμιση για να περασεις κτεο και μετα να βαλεις την αλλη...

dbελομετα απ οσο ξερω δεν εχει δει κανεις...οσους γραφαν για θορυβο ηταν χυμα..

τα ρημαδοπαπια που βγαινουν καθε διακοπες σχολειων κανουν την ζημια...καγκουρια

 

 

Όπως τα είπες. Για να βγάλεις και να αλλάξεις την εξάτμιση προτού πας για έλεγχο σε ΚΤΕΟ είναι 4 βίδες το πολύ. Το πρόβλημα το δημιουργούν ανασφάλιστα παπιά από άτομα εφηβικής ηλικίας χωρίς δίπλωμα που κάνουν ότι γουστάρουν. Για τους μαλάκες ανώ των 30 δε το σχολιάζω. Κατάσσονται στα ΑμΕΑ.

Δημοσ.
βλακειες βρηκαν κατι να πουν μονο και μονο για εσοδα..

στα μηχανακια τι πιο ευκολο να αλλαξεις εξατμιση για να περασεις κτεο και μετα να βαλεις την αλλη...

dbελομετα απ οσο ξερω δεν εχει δει κανεις...οσους γραφαν για θορυβο ηταν χυμα..

τα ρημαδοπαπια που βγαινουν καθε διακοπες σχολειων κανουν την ζημια...καγκουρια

 

 

Όπως τα είπες. Για να βγάλεις και να αλλάξεις την εξάτμιση προτού πας για έλεγχο σε ΚΤΕΟ είναι 4 βίδες το πολύ. Το πρόβλημα το δημιουργούν ανασφάλιστα παπιά από άτομα εφηβικής ηλικίας χωρίς δίπλωμα που κάνουν ότι γουστάρουν. Για τους μαλάκες ανώ των 30 δε το σχολιάζω. Κατάσσονται στα ΑμΕΑ.

Δημοσ.

Πέραν των όσο λέτε... προφανώς δεν κυκλοφορείται μέσα στην πόλη...και φυσικά δεν οδηγείτε μηχανές. Ανήκω στην γενιά των 30+ με μηχανάρα!!! όπως είπε ο φίλος μας αλλά με μαμά εξατμήσεις... Το κακό είναι ότι ο κάθε βλάκας που έπιασε ένα τιμόνι και δεν έχει καβαλήσει μηχανάκι ποτέ νομίζει ότι είναι μόνος του και δεν κοιτάει ποτέ στον καθρέφτη του να δεί τι υπάρχει γύρω του...Μια δυνατή λοιπόν εξάτμιση ίσως να έκανε αισθητή την παρουσία μου και του κάθε μηχανόβιου ώστε μεγαλο***τσ**νοι ή μικρόμυαλοι βλάκες με αυτοκίνητο να προσέχουν και να διευκολύνουν τους υπόλοιπους....η άλλη λύση φυσικά θα ήταν η κόρνα από νταλίκα για να μην πω η ίδια η νταλίκα ....Σας μιλώ ως παθών...και φιλικά πάντα.

Δημοσ.
Μια δυνατή λοιπόν εξάτμιση ίσως να έκανε αισθητή την παρουσία μου και του κάθε μηχανόβιου ώστε μεγαλο***τσ**νοι ή μικρόμυαλοι βλάκες με αυτοκίνητο να προσέχουν και να διευκολύνουν τους υπόλοιπους....η άλλη λύση φυσικά θα ήταν η κόρνα από νταλίκα για να μην πω η ίδια η νταλίκα ....Σας μιλώ ως παθών...και φιλικά πάντα.

Εγώ φίλε μου ΠΑΝΤΑ προσέχω τις μηχανές από τον καθρέφτη, ΠΑΝΤΑ προβλέπω να κάνω λίγο χώρο να περάσουν αν είμαστε σε κίνηση κτλ σε σημείο ακόμα να κλείνω και τον καθρέφτη από μέσα (επί τόπου, είναι ηλεκτρικός) αν είναι στενά σε κίνηση και είναι μπόλικες οι μηχανές δίπλα μου που θέλουν να περάσουν. Στο κάτω κάτω και να μην δω κάποιον μια φορά, στη λωρίδα μου είμαι, δε προβλέπεται να συμπορευόμαστε ένα αυτοκίνητο και μία μηχανή ταυτόχρονα ανά λωρίδα. Εκτός αν θες να πατήσω το κουμπάκι που είχε και ο αστυνόμος Σαΐνης, να σηκωθεί το αυτοκίνητο στις ρόδες για να περάσεις από κάτω.

ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ όμως να σπάνε τα νεύρα μου από το ντρρρρρρ, από κάθε έναν που περνάει κάτω από το σπίτι μου. Οι μηχανές - μερικών - είναι λες και είμαστε στο 80 και θέλουμε να μας ακούσει η θεογκόμενα της γειτονιάς. Μόνο που ξεχνάμε πως εντός πόλης σε ακτίνα 100 μέτρων μας ακούνε μπόλικες εκατοντάδες άνθρωποι, παιδιά γυναίκες γέροι εργαζομενοι διάφοροι που δεν είναι "μικρόμυαλοι βλάκες με αυτοκίνητο που στριμώχνουν τους μηχανόβιους για να γουστάρουν". Από ποιόν από αυτούς θες να πάρεις εκδίκηση δηλαδή, τί λογική είναι αυτή; Η λύση δεν είναι να μπούμε σε ένα κλουβί και να βαράμε τα τύμπανα όλοι μαζί, αν είναι δυνατόν...

 

Άμα θες κόρνα από νταλίκα βάλε αν μπορείς, αρκεί να τη χρησιμοποιείς μόνο όταν υπάρχει ανάγκη, όπως ορίζει ο ΚΟΚ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...