Προς το περιεχόμενο

Αμαξάκι για φοιτητή


VagosM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.
Το έσκιζες και 9,6/100 με δικιά σου μέτρηση;

 

Δεν ειναι παραλογο...

Οταν οδηγουσα εγω πληρως αντιοικονομικα το 1.4 ατμοσφαιρικο Grande Punto, γυρω στα 8,5 εκαιγε... :-)

Stil, παρε ενα Aygo και σκιστο οσο θες, πανω απο 6,5 δεν παιζει να καψει, και στη πολη και για απλη χρηση ειναι ταμαμ! :-)

Λιγο καλυτερες επενδυσεις μονο να ειχε... να μη βλεπεις τη λαμαρινα της πορτας απο μεσα ρε παιδι μου :-(

Δημοσ.

Και το Nissan Micra είναι μια χαρά για τα χαρακτηριστικά που ψάχνει ο φίλος. Μια σταλίτσα αυτοκίνητο, μικρή κατανάλωση και super οδηγική συμπεριφορά.

Δημοσ.
Και το Nissan Micra είναι μια χαρά για τα χαρακτηριστικά που ψάχνει ο φίλος. Μια σταλίτσα αυτοκίνητο, μικρή κατανάλωση και super οδηγική συμπεριφορά.

 

Και ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα ever...

Δημοσ.

 

Ανέκαθεν υπήρχε ένα + στον παράγοντα "ταλαιπωρία του κινητήρα" όταν μιλάμε για turbo.Αν και δέν έτυχε ποτέ να έχω στην κατοχή μου αμάξι με υπερτροφοδότηση' date='φαντάζομαι οτι η σωστή λειτουργία προϋποθέτει και κάποιες ενέργειες απο την πλευρά του οδηγού,είτε αυτό είναι κάποια εξειδικευμένη μορφή service ή συγκεκριμένο τρόπο χρήσης (και στις δύο περιπτώσεις ο Έλληνας κρίνεται μετεξεταστέος)

 

Απο εκεί και πέρα,μόνο ο χρόνος μπορεί να κρίνει για την αξιοπιστία τους.Αν και πρίν πέντε χρόνια η υπερτροφοδότηση ήταν άμεσα συνδεδεμένη με αγώνες και κάγκουρες,πλέον είναι μια προσιτή λύση για μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών.Βέβαια αυτό το χρονικό διάστημα (5 έτη) δέν μας λέει τίποτα απο μόνο του,εκτός και αν πιστεύεις οτι ο Έλληνας (και κάθε Έλληνας) αλλάζει αμάξι -σχεδόν- κάθε Ολυμπιάδα,οπότε δέν προλαβαίνει να δεί σοβαρά faults...[/quote']

 

Σωστότατα, με τη διαφορά ότι αυτά ισχύουν για ατμοσφαιρικά μοτέρ με aftermarket turbo. Κοινώς για το φτιαγμένο αμάξι του κάγκουρα, που 'χει γίνει κολλητάρι με το μάστορα.

 

Όταν πρόκειται για εργοστασιακό turbo δε ρίχνουν απλά μια τουρμπίνα πάνω στο μοτέρ. Το μπλοκ είναι κατασκευασμένο για να αντέχει την επιπλέον πίεση. Μη περιμένεις να προκαλέσει ζημιά το turbo σ' έναν TSI: οι κινητήρες αυτοί σχεδιάστηκαν για να λειτουργούν υπερτροφοδοτούμενοι.

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Δημοσ.

Πότε επιτέλους θα σταματήσει η καραμέλα του aftermarket turbo, που το πέρασε ο Μαστρο-Μήτσος στο συνεργείο του και μετά κάποιος πήρε τα πιστόνια στο χέρι;

Υπάρχει και εκεί εξέλιξη προφανώς,με παράλληλους εγκέφαλους,ECU remap και low pressure turbo.Τα πράγματα δέν είναι τα ίδια όπως πρίν 10 χρόνια, που μεσουρανούσαν Σαξόραλα και Punto Gt με τα μισά άλογα μιας Veyron.Δέν μιλάμε για εξωφρενικές πιέσεις!

Ενα turbo kit της [email protected] μπορεί να δώσει +40~50 άλογα χωρίς πρόβλημα,ακόμα και με τους σημερινούς αλουμινένιους (παύλα) "χάρτινους" κινητήρες.

Γιατι πλέον δεν βλέπουμε αυτές τις λύσεις να κινούνται τόσο πολύ στην αγορά όσο παλιά;Αφενός το κόστος (4Κ για ένα αξιόλογο πακέτο),αφετέρου όλο και πιο πολλά μικρομεσαία έρχονται εξοπλισμένα με turbo κινητήρες οπότε για πιο λόγο να πέσεις στα βαθιά,απο την στιγμή που υπάρχει η εργοστασιακή εγγύηση (ασχέτως αν αυτή είναι μικρότερη ή ίση με αυτή μιας φριτέζας);

 

Οπότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι αμφότεροι είμαστε υποκριτές,στηριζόμενοι σε ελλειπή και παρωχημένα στοιχεία για να στηρίξουμε την άποψή μας,ναι;

Δημοσ.

Βασικά έχω μπερδευτεί λίγο πήγαμε και είδαμε σε κάποιες μάντρες κυρίως για κατασχισμένα κοιτάξαμε είδαμε ένα fiat punto σε πολύ καλή κατάσταση αλλά δεν μου αρέσει σαν αμάξι ένα gentz και ένα golf και τα δύο ήταν μοντέλα του 07 και 06 νομίζω με λίγα χιολ. σκέφτομαι για το golf μιας και μου αρέσει σαν αμάξι αλλά δεν νομίζω να είναι και τόσο οικονομικό στην κατανάλωση και σέρβις.

 

---------- Προσθήκη στις 02:04 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:02 ----------

 

συγνώμη δεν ήταν golf αλλά polo.

Δημοσ.

Αρκετά οικονομικό είναι. :-)

 

Έχω το «μικρό» 9N3, δηλαδή το προηγούμενο μοντέλο... με ένα γέμισμα (~35-40 λίτρα) βγάζει ~550 χιλιόμετρα, με όχι και τόσο οικονομική οδήγηση.

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Δημοσ.
Έχω το «μικρό» 9N3, δηλαδή το προηγούμενο μοντέλο... με ένα γέμισμα (~35-40 λίτρα) βγάζει ~550 χιλιόμετρα, με όχι και τόσο οικονομική οδήγηση.

Ποιο αμάξι έχεις?

Δημοσ.

Σήμερα πήγαμε και κλήσαμε ένα polo τελικά μοντέλο του 06 με 6000 χιλιάρικα βγαίνουν με της δόσεις με 40.000 χιλιομ. πάνω αλλά με χαλάει το μπλε αλλά και τη έγινε...

Δημοσ.
Σήμερα πήγαμε και κλήσαμε ένα polo τελικά μοντέλο του 06 με 6000 χιλιάρικα βγαίνουν με της δόσεις με 40.000 χιλιομ. πάνω αλλά με χαλάει το μπλε αλλά και τη έγινε...

 

 

Τα Polo 1.4 75HP εκείνης της περιόδου έχουν ενα θεματάκι με τα λάδια οπότε έχε το νου σου.Κατα τα αλλα καλορίζικο.

Δημοσ.

Επίσης έχουν άθλιους πολλαπλασιαστές, οπότε αν σε κάποια φάση τρέμει σαν τρακτέρ και δεν πηγαίνει μία, θα ξέρεις τι είναι. Πολλοί κρατάνε έναν πρόχειρο στο πορτ-μπαγκάζ πάντα, ποτέ δε ξέρεις πότε θα αποφασίσει να κάψει κάποιον. Άλλη ευπάθεια του 9N3 που έκλεισες είναι οι «λ» sensors. Επίσης όπως είπε και ο lary7 μερικά καίνε λαδάκι... αλλά είναι τι κομμάτι θα σου πέσει γι αυτό το θέμα, λίγα έχουν θέμα.

 

Καλοτάξιδο πάντως. Σαν αυτοκίνητο θα σου αρέσει. Έχει και ένα από τα καλύτερα σε αίσθηση (κούμπωμα) σασμάν που έχω δοκιμάσει. Τα κουσούρια του τα έχει (όπως όλα τα αυτοκίνητα άλλωστε) αλλά κατά τα άλλα δε θα σε απογοητεύσει.

 

:-)

 

ΥΓ: Το 9N3 είναι το facelifted μοντέλο με τα στρογγυλά φανάρια πίσω...

Δημοσ.
Επίσης έχουν άθλιους πολλαπλασιαστές, οπότε αν σε κάποια φάση τρέμει σαν τρακτέρ και δεν πηγαίνει μία, θα ξέρεις τι είναι. Πολλοί κρατάνε έναν πρόχειρο στο πορτ-μπαγκάζ πάντα, ποτέ δε ξέρεις πότε θα αποφασίσει να κάψει κάποιον. Άλλη ευπάθεια του 9N3 που έκλεισες είναι οι «λ» sensors. Επίσης όπως είπε και ο lary7 μερικά καίνε λαδάκι... αλλά είναι τι κομμάτι θα σου πέσει γι αυτό το θέμα, λίγα έχουν θέμα.

 

Καλοτάξιδο πάντως. Σαν αυτοκίνητο θα σου αρέσει. Έχει και ένα από τα καλύτερα σε αίσθηση (κούμπωμα) σασμάν που έχω δοκιμάσει. Τα κουσούρια του τα έχει (όπως όλα τα αυτοκίνητα άλλωστε) αλλά κατά τα άλλα δε θα σε απογοητεύσει.

 

:-)

 

ΥΓ: Το 9N3 είναι το facelifted μοντέλο με τα στρογγυλά φανάρια πίσω...

 

Εχω ibiza 2004 μοντελο 1.4 αυτο με τα 75 αλογα. Ουσιαστικα ολοιδιο αμαξι με το polo. Το αγορασα καινουριο και εχει 70.000χιλιομετρα.

 

Καιει λαδια της ταξεως 1λιτρο ανα 7.500 χιλιομετρα. Τσιμπαγε απτη μανα του λιγα που με την παροδο του χρονου (των χιλιομετρων) αυξηθηκαν και εχουν φτασει αυτη τη στιγμη σε αυτο το επιπεδο το οποιο σαφως ειναι ανεκτο και δεν με προβληματιζει ιδιαιτερα. Να σημειωσω δε, οτι η χρηση που του κανω ειναι σχεδον παντα νευρικη, δηλαδη αποτομο γκαζωμα ακομα και σε πρωτη/δευτερα. Φυσικα δεν αρνουμαι οτι ειναι κατασκευαστικο ελλατωμα.

 

Ολοι οταν το αγορασα μου λεγανε για:

αισθητηρες λ/πολλαπλασιαστες/οτι θα μου "κατσουν" τα παραθυρα/εγκεφαλο.

Δεν εχει βγαλει κανενα απολυτως προβλημα εξ αυτων.

 

Αλλα 2 "προβληματα" εβγαλε. Ηλεκτρικη κλειδαρια τα ψιλοεφτυσε το 5ο χρονο και την αλλαξα, αισθητηρας στροφων τα εφτυσε στον 4ο χρονο και τον αλλαξα. Συνολο 300 ευρω (με τιμες αντιπροσωπειας) ελλατωματα σε 6 χρονια, οχι ηρεμης χρησης.

Α, και σινεμπλοκ που απο δικη μου αγνοια δεν αλλαχτηκαν μεσα στην εγγυηση, γιατι τα "μαμα" ηταν ψευτικα και η seat τα αλλαζε δωρεαν εντος εγγυησης με αυτα του cupra ΑΝ τους το ελεγες.

 

Προσωπικα εχω μεινει ευχαριστημενος, αν συγκρινω με το ford focus του πατερα μου (συνεχομενα προβληματα ηλεκτρονικης φυσεως) για παραδειγμα ή το opel astra του κολητου μου (τα παντα ολα απο προβληματα, απο ψυγεια σπασμενα χωρις λογο μεχρι ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...