Προς το περιεχόμενο

Αμαξάκι για φοιτητή


VagosM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators
Δημοσ.

Turbo σε φοιτητη (που το συντηρει μονος του ή απο χαρτζηλικια);

Δε θα το προτεινα...

Δημοσ.
Turbo σε φοιτητη (που το συντηρει μονος του ή απο χαρτζηλικια);

Δε θα το προτεινα...

 

 

 

Δεν του πρότεινε κανένα Punto GT με ανοιγμένο κινητήρα στα 250 άλογα.

Ένα απλό, οικονομικό αμάξι είναι.

Δημοσ.

Πανε παρε κανα aygo,για τα κυβικα του σκυλι,για την δυναμη του τα φρενα ειναι πολυ καλα,οικονομικο,γενικως ειναι οτι πρεπει για φοιτητη,κοιτας και κανα yaris βεβεα,κανα colt 1-1.1 αν θες και 1.3(κροτιδα) προς θεου οχι clio 1.2T Ναι δεν καει οπως ενα με 250 αλογα που προαναφερθηκε αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν καιει και θελει και πιο συχνη συντηρηση

Δημοσ.
προς θεου οχι clio 1.2T Ναι δεν καει οπως ενα με 250 αλογα που προαναφερθηκε αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν καιει και θελει και πιο συχνη συντηρηση

 

Με αυξημενη συντηρηση σε σχεση με οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο ομως ;)

 

 

Γιατί να έχει πιο ακριβή ή πιο συχνή συντήρηση;

Έχετε κάποια στοιχεία ή για να έχει τουρμπίνα έτσι θα είναι;

Δημοσ.
Γιατί να έχει πιο ακριβή ή πιο συχνή συντήρηση;

Έχετε κάποια στοιχεία ή για να έχει τουρμπίνα έτσι θα είναι;

 

Eιναι γνωστο οτι τα μικρα τουρμπο καινε 30λιτρα/100 χλμ και μετα απο 20000 χλμ κανουν μπαμ

Δημοσ.
Γιατί να έχει πιο ακριβή ή πιο συχνή συντήρηση;

Έχετε κάποια στοιχεία ή για να έχει τουρμπίνα έτσι θα είναι;

 

Ανέκαθεν υπήρχε ένα + στον παράγοντα "ταλαιπωρία του κινητήρα" όταν μιλάμε για turbo.Αν και δέν έτυχε ποτέ να έχω στην κατοχή μου αμάξι με υπερτροφοδότηση,φαντάζομαι οτι η σωστή λειτουργία προϋποθέτει και κάποιες ενέργειες απο την πλευρά του οδηγού,είτε αυτό είναι κάποια εξειδικευμένη μορφή service ή συγκεκριμένο τρόπο χρήσης (και στις δύο περιπτώσεις ο Έλληνας κρίνεται μετεξεταστέος)

 

Απο εκεί και πέρα,μόνο ο χρόνος μπορεί να κρίνει για την αξιοπιστία τους.Αν και πρίν πέντε χρόνια η υπερτροφοδότηση ήταν άμεσα συνδεδεμένη με αγώνες και κάγκουρες,πλέον είναι μια προσιτή λύση για μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών.Βέβαια αυτό το χρονικό διάστημα (5 έτη) δέν μας λέει τίποτα απο μόνο του,εκτός και αν πιστεύεις οτι ο Έλληνας (και κάθε Έλληνας) αλλάζει αμάξι -σχεδόν- κάθε Ολυμπιάδα,οπότε δέν προλαβαίνει να δεί σοβαρά faults...

Δημοσ.
Ανέκαθεν υπήρχε ένα + στον παράγοντα "ταλαιπωρία του κινητήρα" όταν μιλάμε για turbo.Αν και δέν έτυχε ποτέ να έχω στην κατοχή μου αμάξι με υπερτροφοδότηση,φαντάζομαι οτι η σωστή λειτουργία προϋποθέτει και κάποιες ενέργειες απο την πλευρά του οδηγού,είτε αυτό είναι κάποια εξειδικευμένη μορφή service ή συγκεκριμένο τρόπο χρήσης (και στις δύο περιπτώσεις ο Έλληνας κρίνεται μετεξεταστέος)

 

Απο εκεί και πέρα,μόνο ο χρόνος μπορεί να κρίνει για την αξιοπιστία τους.Αν και πρίν πέντε χρόνια η υπερτροφοδότηση ήταν άμεσα συνδεδεμένη με αγώνες και κάγκουρες,πλέον είναι μια προσιτή λύση για μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών.Βέβαια αυτό το χρονικό διάστημα (5 έτη) δέν μας λέει τίποτα απο μόνο του,εκτός και αν πιστεύεις οτι ο Έλληνας (και κάθε Έλληνας) αλλάζει αμάξι -σχεδόν- κάθε Ολυμπιάδα,οπότε δέν προλαβαίνει να δεί σοβαρά faults...

 

 

Δεν χρειαζεται καμια εξτρα συντηρηση ενα καθημερινο τουρμπο αυτοκινητο!

 

Ο κινητηρας δεν προκειτε να παθει τιποτα απο το τουρμπο,ουτε χρειαζεται καποια διαφορετικη μεταχειρηση και συντηρηση απο τα ατμοσφαιρικα

Δημοσ.
Ανέκαθεν υπήρχε ένα + στον παράγοντα "ταλαιπωρία του κινητήρα" όταν μιλάμε για turbo.Αν και δέν έτυχε ποτέ να έχω στην κατοχή μου αμάξι με υπερτροφοδότηση,φαντάζομαι οτι η σωστή λειτουργία προϋποθέτει και κάποιες ενέργειες απο την πλευρά του οδηγού,είτε αυτό είναι κάποια εξειδικευμένη μορφή service ή συγκεκριμένο τρόπο χρήσης (και στις δύο περιπτώσεις ο Έλληνας κρίνεται μετεξεταστέος)

 

Απο εκεί και πέρα,μόνο ο χρόνος μπορεί να κρίνει για την αξιοπιστία τους.Αν και πρίν πέντε χρόνια η υπερτροφοδότηση ήταν άμεσα συνδεδεμένη με αγώνες και κάγκουρες,πλέον είναι μια προσιτή λύση για μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών.Βέβαια αυτό το χρονικό διάστημα (5 έτη) δέν μας λέει τίποτα απο μόνο του,εκτός και αν πιστεύεις οτι ο Έλληνας (και κάθε Έλληνας) αλλάζει αμάξι -σχεδόν- κάθε Ολυμπιάδα,οπότε δέν προλαβαίνει να δεί σοβαρά faults...

 

 

 

Το μόνο που θέλει είναι ζέσταμα και κρύωμα. Όπως και ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας.

Τα διάφορα συστήματα χρονισμού των βαλβίδων που χρησιμοποιούν η Honda και η Toyota για παράδειγμα είναι πιο περίπλοκα από ένα turbo αλλά δεν είδα κανένα να αγχώνεται για αυξημένο κόστος συντήρησης ή μειωμένη αξιοπιστία.

Σε τέτοια θέματα δεν υπάρχει φαντάζομαι.

 

Τα turbo έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους. Ο 1.8Τ του Group Vag για παράδειγμα είναι στην αγορά περίπου 15 χρόνια.

Οι κινητήρες είναι μελετημένοι. Δεν είναι ο ατμοσφαιρικός του κάθε καγκουράκου που την είδε Vatanen και πήγε στο μάστορα της γειτονιάς να του περάσει ένα turbo να υπάρχει.

Δημοσ.

Αν δέν κάνω λάθος υπάρχει το περιοδικό "ξεκάπνισμα" της τουρμπίνας ανα 2 χρόνια.

 

Ο 1.8Τ έπαιζε απο 150~200+ άλογα,δεν έχει όμως καμία σχέση με τους σημερινούς TFSI και TSI κινητήρες (θα ήθελα παρ'ολα αυτά να ακούσω γνώμες απο κατόχους που έχουν το αμάξι για μια 10ετία πχ.)

Επίσης δέν μιλάμε για αξιοπιστία του τούρμπο ώς αυτό καθαυτό,άλλα ώς σύνολο μαζί με την μηχανή.Θα έλεγα οτι είναι κάπως άδικο να ρίχνουμε στο ίδιο καζάνι κινητήρες 1800-1600-1400-1200 και σύντομα 1000cc.

Δημοσ.
Αν δέν κάνω λάθος υπάρχει το περιοδικό "ξεκάπνισμα" της τουρμπίνας ανα 2 χρόνια.

 

Ο 1.8Τ έπαιζε απο 150~200+ άλογα,δεν έχει όμως καμία σχέση με τους σημερινούς TFSI και TSI κινητήρες (θα ήθελα παρ'ολα αυτά να ακούσω γνώμες απο κατόχους που έχουν το αμάξι για μια 10ετία πχ.)

Επίσης δέν μιλάμε για αξιοπιστία του τούρμπο ώς αυτό καθαυτό,άλλα ώς σύνολο μαζί με την μηχανή.Θα έλεγα οτι είναι κάπως άδικο να ρίχνουμε στο ίδιο καζάνι κινητήρες 1800-1600-1400-1200 και σύντομα 1000cc.

 

 

Δε βλέπω κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα συντήρησης του 1.8Τ.

 

Οι σημερινοί είναι καλύτεροι.

Φυσικά και μιλάω για συνολική αξιοπιστία και όχι ενός απλού εξαρτήματος.

Δημοσ.

λοιπον ως κατοχος του clio 2,5 χρονια εχω να ανεφερω τα παρακατω το αμαξι ειναι αρκετα αξιοπιστο μεχρι στιγμης μηδεν προβληματα

απο θεμα συντηρησης ειναι το πρωτο μου οποτε δεν μπορω να πω με ακριβεια αλλά μου φαινεται αρκετα καλα π.χ για το πρωτο service για αλλαγη λαδιων σε επισημη αντιπροσωπεια μου βγηκε στα 50Ε κ οσο αφορα την καταναλωση ειναι εξαρταται καθαρα απο το ποσο βαρυ ποδι εχει ο καθενας μετα το στρωσιμο που το ξεσκιζα απιστευτα η καταναλωση ειχε φτασει στα 9,6 /100 πολυ καλα πιστευω κ αυτη την περιοδο που εχω ηρεμησει αρκετα ( κ λογω αυξησης της βενζινης :P ) ειναι στα 6,5.

απο θεμα επιδοσεων καμια σχεση με τα υπολοιπα ατμοσφαιρικα στην ιδια κατηγορια

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...