MAFIA Δημοσ. 20 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2010 Μεσημερι κουρασμενος απο το γραφειο γυρναω, ανοιγω το pc αλλα το msn δεν συνδεεται...ανοιγω σελιδα ... δεν ανοιγει... κοιταω το ρουτερ το λαμπακι του adsl σβηστο ... ανα μεγαλα χρονικα διαστηματα αναβοσβηνει για λιγα δευτερα... δοκιμασα συνολο 3 ρουτερ , 2 διαφορετικα καλωδια τηλεφωνου , 2 διαφορετικες μπριζες τηλεφωνου για να σιγουρευτω ... καλεσα στη forthnet μου ειπαν να αφησω ενα κινητο και θα επικοινωνησει μαζι μου καποιος τεχνικος για να ερθει σπιτι να δει τη γραμμη αφου απο εκει δεν μπορουσαν να κανουν κατι... εγω θελω να ρωτησω, εχει τυχει σε κανεναν αλλον αυτο με forthnet ; αν ναι σε ποσο χρονικο διαστημα ερχεται ; που μπορει να οφειλεται ; ο τεχνικος ειναι εξτρα χρεωση ; *Τα ρουτερ μου , δουλευαν τουλαχιστον 3 χρονια ασταματητα με φορθνετ χωρις κανενα προβλημα.πρωτη φορα συμβαινει.
panos2171 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2010 Δε νομιζω να υπαρχει χρεωσεη,δικο τους ειναι το προβλημα οχι δικο σου.
_Anonymous_ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δε νομιζω να υπαρχει χρεωσεη,δικο τους ειναι το προβλημα οχι δικο σου. Δλδ αν ερθει ο τεχνικος στο σπιτι και βρει οτι εχει χαλασμενο σπλιτερ...... δε θα τον χρεωσει? τι λες? Το 99% ειναι οτι παει για μια 70αρα με το καλημερα ο τεχνικος και συνηθως για να ερθει σπιτι το προβλημα το εχει ο πελατης, αλλιως θα το ειχαν βρει και θα το ειχαν φτιαξει
Vatos_locos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δλδ αν ερθει ο τεχνικος στο σπιτι και βρει οτι εχει χαλασμενο σπλιτερ...... δε θα τον χρεωσει? τι λες? Το 99% ειναι οτι παει για μια 70αρα με το καλημερα ο τεχνικος και συνηθως για να ερθει σπιτι το προβλημα το εχει ο πελατης, αλλιως θα το ειχαν βρει και θα το ειχαν φτιαξει ούτε μία στις 10000 δεν θα γίνει αυτό αν βρει κάτι χαλασμένο ο τεχνικός θα του πει έχεις αυτό το πρόβλημα και να πάει μόνος του να το αντικαταστήσει οι τεχνικοί των provider δεν φτιάχνουν πράγματα ούτε σε χρεώνουν για τίποτα, μην δώσεις λεφτά σε τεχνικό ! άπειρες φορές είχαν πρόβλημα οι provider είτε γιατί κάνουν αναβαθμίσεις ή έργα και οι εξυπηρέτηση δεν έχει ιδέα και δεν μπορεί να βρει τίποτα και λέει θα σας στείλουμε τεχνικό και μέχρι να έρθει ο τεχνικός η βλάβη έχει φτιάξει μόνη της.... αν δηλώσεις βλάβη στο 121 εσύ πληρώνεις και τον οτετζή που έρχεται να δει τα καλώδια που την προηγούμενη μέρα έπαιζαν όλα καλά.... ; αν το παιδί έχει τηλέφωνο σπίτι του και δουλεύει, ρούτερ που δεν έχει πρόβλημα τότε 99.9% δεν είναι δικό του θέμα αλλά του provider
_Anonymous_ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Απορω με τη σιγουρια σας........... και την τσεπη του αλλου. Οκ τοτε, αν ερθει ο τεχνικος και αν τον χρεωσει και ξαναποσταρει......... να δω τι θα του πειτε. Εγω δε λεω πως θα τον χρεωσει σιγουρα αλλα οι πιθανοτητες ειναι προς το παρα πολλες μιας και εχω καλεσει τεχνικους καμια πενηνταρια φορες......... απο τους γνωστους providers. Ουτε καν θα του το πει και αν τελικα τον ρωτησει....... θα αποφυγει να απαντησει ο τεχνικος και θα δει τη λυπητερη στο λογαριασμο του. Οι περιπτωσεις που δε χρεωνει ο τεχνικος ειναι ελαχιστες παιδια.
pershs Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Απορω με τη σιγουρια σας........... και την τσεπη του αλλου. Οκ τοτε, αν ερθει ο τεχνικος και αν τον χρεωσει και ξαναποσταρει......... να δω τι θα του πειτε. Εγω δε λεω πως θα τον χρεωσει σιγουρα αλλα οι πιθανοτητες ειναι προς το παρα πολλες μιας και εχω καλεσει τεχνικους καμια πενηνταρια φορες......... απο τους γνωστους providers. Ουτε καν θα του το πει και αν τελικα τον ρωτησει....... θα αποφυγει να απαντησει ο τεχνικος και θα δει τη λυπητερη στο λογαριασμο του. Οι περιπτωσεις που δε χρεωνει ο τεχνικος ειναι ελαχιστες παιδια. Καλημέρα τα πράγματα είναι απλά 1) Αν είναι πρόβλημα στην γραμμή δεν πρόκειτε να τον χρεώσει δεκάρα τσακιστή 2) Αν το πρόβλημα είναι σε υλικό εντός εγγύησης δεν θα τον χρεώσει δεκάρα τσακιστή 3) Αν το πρόβλημα είναι σε υλικό δικό του ή σε υλικό εκτός εγγύησης θα τον χρεώσει Δικιά μου πρόταση Αφού έχεις ελένξει Router και τηλεφωνικό καλώδιο άλλαξε και ένα spliter να δείς τι γίνετε και αν συνεχίσει δηλώνεις βλάβη στη Forthnet
_Anonymous_ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δε διαφωνω σε αυτα που λες φιλε. διαφωνω με τους πιο πανω που ειναι σιγουροι με ξενες τσεπες οπως προ ειπα.
panos2171 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Απορω με τη σιγουρια σας........... και την τσεπη του αλλου. Οκ τοτε, αν ερθει ο τεχνικος και αν τον χρεωσει και ξαναποσταρει......... να δω τι θα του πειτε. Εγω δε λεω πως θα τον χρεωσει σιγουρα αλλα οι πιθανοτητες ειναι προς το παρα πολλες μιας και εχω καλεσει τεχνικους καμια πενηνταρια φορες......... απο τους γνωστους providers. Ουτε καν θα του το πει και αν τελικα τον ρωτησει....... θα αποφυγει να απαντησει ο τεχνικος και θα δει τη λυπητερη στο λογαριασμο του. Οι περιπτωσεις που δε χρεωνει ο τεχνικος ειναι ελαχιστες παιδια. Κατσε για να καταλαβω,η γραμμη βραχυκλωνει ερχεται ο τεχνικος και το διορθωνει,τον πληρωνεις???
_Anonymous_ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Κατσε για να καταλαβω,η γραμμη βραχυκλωνει ερχεται ο τεχνικος και το διορθωνει,τον πληρωνεις??? Αν βραχυκυκλωνει μεσα στο σπιτι το καλωδιο του, εννοειτε οτι τον πληρωνεις. Οσων αφορα εσενα vate loke, μαλλον εισαι πολυ ωραιο παιδι, για αυτο και δε πληρωνεις εσυ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.