Προς το περιεχόμενο

Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οταν εχουμε να κανουμε με ορους ενος συμβολαιου ή μιας συμβασης... δεν τους μεταφραζουμε ουτε σε γενικες γραμμες, ουτε οπως το καταλαβαινουμε εμεις. Δεν υπαρχει αυτο το πραμα, αυτολεξι παει η μεταφραση, το οτι μπορει να ειναι καπως αοριστο, οπως το "might limit your rights" το εχουν για να περικλυει τα παντα και νομικα να στεκει σαν ορος.

 

Εχεις περιορισμενα δικαιωματα στο λογισμικο, αλλα κατ' επεκταστη σε ολο το μηχανημα, αφου λειτουργει με αυτο το λογισμικο, οτιδηποτε πας να πειραξεις που μπορει να μεταβαλλει το λογισμικο που παρελαβες κατα την αγορα, παραβιαζεις αυτον τον ορο.

 

Οπως παντα ειναι οι "κλασσικοι" υπουλοι οροι που βαζουν στα συμβολαια/συμβασεις, ωστε να καλυπτονται πισω απο αυτον, γιαυτο λεω περικλυει τα παντα... οτι πειραξεις, μπορει να επικαλεστουν αυτον τον ορο και να αρνηθουν να προχωρησουν.

 

Επισης, οταν αννανεωνουν μια συμβαση/συμβολαιο, βαζουν επιπλεον ορους για να καλυπτονται απο τυχον προβληματα που συναντησαν στο παρελθον, ετσι λοιπον επειδη καποιος μπορει να απαιτησε να πανε στον χωρο του να βγαλουν το λειτουργικο, μπηκε και η δευτερη προταση για να επιστραφει το μηχανημα.

 

Ουσιαστικα απο οτι καταλαβαινω, δεν μπορεις να πας πισω στο μαγαζι και να πεις: Eκανα εγω format, εβγαλα το λειτουργικο, παρτε και το cd που μου δωσατε κατα την αγορα, φερτε μου τα λεφτα για το λειτουργικο. Στο καπακι ερχεται η επομενη προταση μετα το "or" να σου λεει οτι να εισαι ετοιμος να κουβαλησεις το μηχανημα εκει που θα σου ζητηθει, ωστε να σου βγαλουν το λειτουργικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Χωρίς να θέλω να θίξω την προσπάθεια κάποιου, όταν οι χρηστες linux είναι περίπου το 1% , και από το 1% να το κάνουν αυτό οι μισοί , είναι αρκετά μικρό. Οποτε αντί να αναλώνεται κάποιος να πάρει τα λεφτά πίσω από windows πιστεύω είναι πιο χρήσιμο να αναλώνεται στη διάδοση του linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να θίξω την προσπάθεια κάποιου, όταν οι χρηστες linux είναι περίπου το 1% , και από το 1% να το κάνουν αυτό οι μισοί , είναι αρκετά μικρό. Οποτε αντί να αναλώνεται κάποιος να πάρει τα λεφτά πίσω από windows πιστεύω είναι πιο χρήσιμο να αναλώνεται στη διάδοση του linux.

 

Η προσπάθεια δεν αφορά μόνο τους λινουξάδες. Η microsoft έχει πετύχει να αγοράζουμε έναν υπολογιστή και μαζί μια άδεια χρήσης του λειτουργικού windows (το οποίο είναι software) και μόλις πετάμε τον υπολογιστή να χάνουμε την άδεια χρήσης του λειτουργικού που έχουμε αγορασμένο. Δηλαδή αν σου χαλάσει ο υπολογιστής, "χαλάνε" μαζί και τα windows και πρέπει να τα ξαναπληρώσεις.

 

Αν χρειάζεται να έχει κάποιος linux για να ξυπνήσει και να καταλάβει ότι αυτές είναι άθλιες πρακτικές που μας αδειάζουν το πορτοφόλι, τότε ναι, να βάλουμε όλοι linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να θίξω την προσπάθεια κάποιου, όταν οι χρηστες linux είναι περίπου το 1% , και από το 1% να το κάνουν αυτό οι μισοί , είναι αρκετά μικρό. Οποτε αντί να αναλώνεται κάποιος να πάρει τα λεφτά πίσω από windows πιστεύω είναι πιο χρήσιμο να αναλώνεται στη διάδοση του linux.

 

1) H Προσπάθεια δεν αφορά μόνο τους χρήστες linux. Αλλά ακόμα και να δεχτώ τον ισχυρισμό σου, οι χρήστες linux υπολογίζονται περί τα 60-100 εκ. ανά τον κοσμό. (30 εκ. ήταν το 2005). Το μισό αυτού του ποσού δεν είναι ευκαταφρόνητο.

 

2) Το θέμα δεν είναι τα χρήματα που παίρνεις πίσω από τα windows. Έχει αναφερθεί και τεκμηριωθεί πολλάκις στις προηγούμενες σελίδες του thread.

 

3) Είσαι ευπρόσδεκτος να μην ασχοληθείς με το θέμα, αλλά με τη διάδοση του linux.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε Linuxovie για τις προσπάθειες που κάνεις και που θα ωφελήσουν όλους μας. Είδικα στο θέμα της εγγυήσης είανι στο χέρι όλων μας να διεκδικήσουμε ένα κατωχυρώμενο δικαίωμα μας και όχι να μας το παρουσίαζουν σαν προσφορά όταν κάποια εταιρία δίνει 2 χρόνια εγγύηση...

 

@LInuxovios επειδή βλέπω στέλνεις σε διάφορες εταιρίες, μπορείς να συμπεριλάβεις στα email σου και την DELL? Είδα ότι και αυτή δίνει ένα χρόνο εγγύηση μόνο.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω που σκοπεύω να π'αρω netbook ο πωλητής μου είπε πως τα windows έρχονται μαζί με το netbook και πως δεν μπορεί να μου κανει refund σε περίπτωση που δεν αποδεχτώ την eula

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω που σκοπεύω να π'αρω netbook ο πωλητής μου είπε πως τα windows έρχονται μαζί με το netbook και πως δεν μπορεί να μου κανει refund σε περίπτωση που δεν αποδεχτώ την eula

 

Πάρε αυτό,έχει AmD ShoP Free Os (Ubuntu 10.04 based)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξελίξεις από toshiba. Σαφέστατη απάντηση:

 

Κύριε χχχχχχχχ καλησπέρα,

 

 

 

Σας ζήτω συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντησή μου.

 

Αυτό που ισχύει είναι ότι, κατά την αγορά του υπολογιστή έχετε το δικαίωμα να μην ενεργοποιήσετε τα windows.

 

Θα πρέπει να φέρετε τον υπολογιστή στο τεχνικό τμήμα μετά την αγορά και πριν την ενεργοποίηση. Κατά την παράδοση συμπληρώνετε μια φόρμα η οποία σας δίνεται από το τεχνικό τμήμα. Παράλληλα, το τεχνικό τμήμα σβήνει το image από τον σκληρό δίσκο και αφαιρεί το αυτοκόλλητο του license.

 

Σε περίπου 10-15 ημέρες θα έχουμε απάντηση από την αντιπροσωπεία μας και το refund θα είναι περίπου 45 – 55 ευρώ, τα οποία παραλαμβάνετε είτε από εμάς είτε σας στέλνονται απευθείας από την Γερμανία.

 

 

 

Στη διάθεση σας για όποια διευκρίνιση ,

 

H toshiba λοιπόν έχει διαδικασία refund. Όποιος θέλει να διεκδικήσει το refund πλέον γνωρίζει πώς να το κάνει στην Ελλάδα, εύκολα και απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξελίξεις από toshiba. Σαφέστατη απάντηση:

 

 

 

H toshiba λοιπόν έχει διαδικασία refund. Όποιος θέλει να διεκδικήσει το refund πλέον γνωρίζει πώς να το κάνει στην Ελλάδα, εύκολα και απλά.

 

Σαφέστατοι στην Toshiba B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το site αυτο απο οτι βλεπω κανει ενα λαθος, θεωρει οτι:

δικαιωματα του αγοραστη για πραγματικά ελαττώματα ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας = εγγυηση.

 

Ομως δεν ισχυει κατι τετοιο.

Τα δικαιωματα του αγοραστη για πραγματικά ελαττώματα ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας ειναι κατι διαφορετικο απο την εγγυηση.

 

Μαλιστα υπαρχει νομος που γραφει ειδικα για την εγγυηση(που ειναι διαφορετικο πραγμα απο τα δικαιωματα λογω πραγματικου ελαττωματος ή έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας):

Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.

 

Δες και εδω:

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2915914#post2915914

 

Οποτε , ο νομος δεν γραφει πουθενα για 2ετη εγγυηση. Μιλαει για δικαιωματα του αγοραστη για πραγματικά ελαττώματα ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας για 2 χρονια.

Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.

 

 

 

Τελος , και στο site της Γενικης Γραμματειας Καταναλωτη εξηγει τον διαχωρισμο:

http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html

 

Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού;

 

Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος

 

 

Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και μέχρι πότε;

 

Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.

 

 

Μακαρι λοιπον να οριζε ο νομος υποχρεωτικη 2ετη εγγυηση, αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης δεν υπαρχει τετοιος νομος.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Κατα τα αλλα, καλα εκανες και κυνηγησες το θεμα των windows, εχω και γνωστο που ειχε παρει refund απο την dell.

Η Eula της Microsoft ειναι ξεκαθαρη και μπορεις να απαιτησεις refund αν δεν την αποδεχθεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη η εταιρεία έχει περισσότερο κερδος απο την άδεια windows από τον υπολογιστή; νομιζω από το να χασει την πωληση , μεγαλυτερο κερδος θα έχει αν τον πουλησει έστω χωρις λειτουργικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

haha, αν χαλάσει ο δίσκος ενός laptop σε ενάμιση χρόνο, αυτό αποτελεί πραγματικό ελάττωμα ή όχι? Ή μήπως ο εύλογος χρόνος χρήσης του laptop είναι 1 χρόνος? Επίσης μπορώ να μάθω την ιδιότητά σου? Βλέπω ότι κάνεις πολύ συγκεκριμένη και επιλέκτική χρήση κάποιων άρθρων για να βγάλεις συγκεκριμένα συμπεράσματα. Δε θέλω να επιχειρηματολογήσω άλλο, μιας και το thread δεν αφορά κυρίως σε αυτό το θέμα, πάντως τούτο θα σου πω: Αν πας σε μαγαζί που δίνει 1 χρόνο εγγύηση (π.χ. Πλαίσιο σε κάποιο laptop) με το νόμο ανά χείρας, θα σου δώσουν δύο χρόνια.

 

Επίσης επιλεκτικά ξεχνάς την οδηγία της ΕΕ.

 

το αναμενόμενο customer support της, όχι σαν της Acer...

 

Προφανώς δεν έχεις διαβάσει το thread. Ξεκίνα με το πρωτο post και διάβασε προσεκτικά τα updates. Η υπεύθυνη της toshiba, μου έκανε αρχικά την ΠΑΠΙΑ ότι δήθεν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για refund. Μετά από αρκετά τηλεφωνήματα και αφού της εξήγησα πολλές φορές την νομική πλευρά της κατάστασης, παραδέχθηκε ότι δε γνωρίζει και ότι θα ρωτήσει για να μάθει και να μου απαντήσει. Αντίθετα, στην acer αμέσως παραδέχτηκαν ότι υπάρχει διαδικασία refund, απλά δε δεσμέυτηκαν με λεπτομέρειες. Οπότε τα περί customer support που λες πέφτουν στο κενό. Βαρέθηκα πια να χτυπάει και η κουτσή Μαρία την Acer. Μια χαρά εταιρεία είναι με πολύ τίμιες προτάσεις και με το καλύτερο price/performance ratio.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...