Προς το περιεχόμενο

Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Φυσικά και αποφεύγουν να απαντήσουν... διότι γενικώς αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα δεν υπάρχει τίποτα... είναι ένα απέραντο κ0λ0χ@#%νίο.

 

Νομικά καλυμμένοι ή όχι ... το αποτέλεσμα είναι το ίδιο ... πλήρης ατιμωρησία ... είναι προστατευμένοι πίσω από ένα ανήμπορο κράτος.

 

Έχουν εξαντλήσει την υπομονή μας και έτσι κανένας δεν κάθετε να ασχοληθεί ... μόνο να αγοράζουμε σαν ζώα θέλουν.

 

Μέσα σε αυτό το δυσχερές κλίμα που εντέχνως δημιουργούν... το κλίμα "τρεχαγυρευόπουλος" και "τι ψάχνεις τώρα να βρείς" .. προσπάθειες σαν του linuxovios είναι θαυμαστές.

 

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την προσπάθεια ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος θέλει ας κάνει το καλό να στείλει μια καταγγελία στο INKA. Δεν μπορώ να τα κάνω και όλα μόνος μου :-(

 

Ειλικρινα δεν βλεπω για ποιον αγωνα μιλατε ολοι. Ο φιλος απο εδω εστειλε 5 email, τπτ περισσοτερο. Τηλεφωνα δεν παιρνει για να μην χρεωθει (απορω που δεν ζητησε σε καποιον αλλο απο εδω μεσα να παρει), στο ΙΝΚΑ δεν παιρνει παλι μαλλον για να μην χρεωθει (εδω ναι ζητησε απο αλλους να το κανουν) και μιλαμε για αγωνα ? Στην τελικη η EULA ειναι αρκετα ξεκαθαρη ειτε μας/σας αρεσει ειτε οχι. Λεει λοιπον ΑΝ θελεις να χρησιμοποιησεις αυτη την συσκευη θα παρεις και τα Windows μαζι, ΑΝ παλι οχι τοτε Κανεις δεν σε πιεζει να την αγορασεις. Το Μη ξεκαθαρο που βρισκεται ακριβως και γιατι μιλαμε για καθεστως ατιμωρησιας, και η κακιες εταιρειες μαζι με την κακια MS μας πιεζουν να αγορασουμε κατι κτλ κτλ κτλ. Ειναι σαν να παω να αγορασω αμαξι και να τους πω....Οχι κυριοι εγω δεν θελω αυτα τα λαστιχα και αυτες τις ζαντες.....Φυσικα και γινεται να το κανουν αλλα Δεν θα το κανουν γιατι Δεν πιεζει κανεις να παρεις αυτο το αμαξι. Μετα βεβαια μπορεις να του κανεις οτι θελεις και να βαλεις οτι θελεις πανω, οχι Πριν ομως.

 

Μπορει ενας να δωσει μια σαφη απαντηση σε αυτο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Ενδιαφερον ομως ειναι και το πως αποφευγουν να πουν ξεκαθαρα και για την εγγυηση που δινουν για τα laptop τους.

 

ε και ο νόμος με τα 2 χρόνια δεν βοηθάει, δηλαδή...

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

 

από ότι έχω διαβάσει το "πραγματικό ελάττωμα" δεν είναι το να σου κάει στα ξαφνικά πχ η κάρτα γραφικών ή ο δίσκος, αλλά ένα αναγνωρισμένο κατασκευαστικό ελάττωμα όπως πχ η προβληματική σειρά 8xxx της Nvidia για τα laptops, που ξέρει ο κατασκευαστής ότι υπάρχει και παρόλα αυτά το πουλάει...

 

αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος που να είναι 10000000000000% σίγουρος για την ερμηνεία του "πραγματικού ελαττώματος"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεει λοιπον ΑΝ θελεις να χρησιμοποιησεις αυτη την συσκευη θα παρεις και τα Windows μαζι, ΑΝ παλι οχι τοτε Κανεις δεν σε πιεζει να την αγορασεις. Το Μη ξεκαθαρο που βρισκεται ακριβως και γιατι μιλαμε για καθεστως ατιμωρησιας, και η κακιες εταιρειες μαζι με την κακια MS μας πιεζουν να αγορασουμε κατι κτλ κτλ κτλ.

 

By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed.

 

Επειδή ένας από τους δυο μας δεν έχεις lower, μπορείς να μου πεις πού το λέει αυτό η EULA? ή να μας παραθέσεις όποια άλλη σύμβαση υπογράφεις αγοράζοντας hardware?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε και ο νόμος με τα 2 χρόνια δεν βοηθάει, δηλαδή...

 

από ότι έχω διαβάσει το "πραγματικό ελάττωμα" δεν είναι το να σου κάει στα ξαφνικά πχ η κάρτα γραφικών ή ο δίσκος, αλλά ένα αναγνωρισμένο κατασκευαστικό ελάττωμα όπως πχ η προβληματική σειρά 8xxx της Nvidia για τα laptops, που ξέρει ο κατασκευαστής ότι υπάρχει και παρόλα αυτά το πουλάει...

 

Ελάττωμα θα πρέπει να θεωρείτε οτιδήποτε περιορίζει την λειτουργικότητα της συσκευής ... και γενικώς οτιδήποτε παραβιάζει τις αρχικές προδιαγραφές του προιόντος (όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι το πρόβλημα που παρουσιάζεται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Ελάττωμα θα πρέπει να θεωρείτε οτιδήποτε περιορίζει την λειτουργικότητα της συσκευής ... και γενικώς οτιδήποτε παραβιάζει τις αρχικές προδιαγραφές του προιόντος (όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι το πρόβλημα που παρουσιάζεται).

 

αν δεν κάνω λάθος διαφέρει το "ελάττωμα" από το "πραγματικό ελάττωμα"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κάνω λάθος διαφέρει το "ελάττωμα" από το "πραγματικό ελάττωμα"...

 

Δεν το γνωρίζω.

Υποψιάζομαι ότι οι όροι "ελάττωμα" - "πραγματικό ελάττωμα" και η όποια διαφοροποιησή τους είναι νομικά τερτίπια... για τους μηχανικούς δεν πιστεύω να υφίστανται αυτά τα πράγματα.

 

[Βγαίνω εκτός θέματος]

Γενικά είμαι της άποψης ότι οι άνθρωποι μεταχειρίζονται τις συσκευές τους με "συγκεκριμένο", εκ των προτέρων γνωστό τρόπο.. από τον χειρότερο ως τον καλύτερο. Ο κατασκευαστής θα πρέπει να το συνυπολογίζει αυτό στον σχεδιασμό και να φροντίζει έτσι ώστε οι συσκευές του να είναι πάντα ανθεκτικές και ασφαλείς υπό διάφορες πιθανές συνθήκες (ακόμα και τις χειρότερες λέω εγώ).

 

Με λίγα λόγια (επειδή είμαι εκτός θέματος) πιστεύω ότι όταν μια συσκευή αχρηστεύεται ή υπολειτουργεί (δεν βάζω χρονικό όριο) σχεδόν πάντα με μεγάλη βεβαιότητα υπάρχει εξαρχής προβληματικός σχεδιασμός (εσκεμμένα μερικές φορές; ) και ευθύνη του κατασκευαστή. Σπάνια μπορείς να κατηγορήσεις πραγματικά τον χρήστη για την βλάβη. (φυσικά δεν αναφέρομαι καθόλου σε παραμέτρους όπως το κόστος .. ακριβό / φθηνό, επώνυμο / ανώνυμο κτλ.. είναι αστείο να γίνεται και λόγος δηλαδή)

 

[επανέρχομαι στο θέμα]

Γι'αυτό ένας λόγος παραπάνω αυτή η ιστορία με την παραβίαση των δικαιωμάτων μας.. την εγγύηση που από 2 χρόνια την κάνουν 1... να λάβει οριστικό τέλος.

Δηλαδή ως πότε απλοί πολίτες ας εμάς θα έχουν το κουράγιο να γίνονται "μπαλάκι" από τον έναν αναρμόδιο στον άλλο και να "τρέχουν" με προσωπικό κόστος σε χρόνο, χρήμα και υπομονή για να διεκδικούν... απλά τα αυτονόητα :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ένας από τους δυο μας δεν έχεις lower, μπορείς να μου πεις πού το λέει αυτό η EULA? ή να μας παραθέσεις όποια άλλη σύμβαση υπογράφεις αγοράζοντας hardware?

 

1) Ο Linuxovios παραθεσε 2 EULA και οχι 1.

 

2) Δεν εκανα απευθειας μεταφραση αλλα σε γενικες γραμμες ανετα η EULA μεταφραζεται σε αυτο που λεω, ακομα και αυτη που παραθεσες εσυ. Ετσι λεει, ΑΝ ΔΕΝ Δεχεσαι να χρησιμοποιησεις το Software επικοινωνεις με την εταιρεια η οποια μπορει μεχρι και να σου ζητησει το συστημα πισω (εκει υποθετω με Refund). Αν θελεις και αλλη μεταφραση εδω ειμαστε.

 

3) Δικιο εχεις δεν εχω Lower αλλα Proficiency απο το Cambridge.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νικ, όπως και να έχει αυτό προσπαθεί να μάθει ο λινουξόβιος, ποια είναι ακριβώς η refund policy της κάθε εταιρίας. Σου δίνει λεφτά πίσω, πέρνει ολο το σύστημα πίσω, τι ακριβώς.

 

σε παρόμοιες περιπτώσεις στο εξωτερικό πάντως, μέχρι και ~100-120€ δώσανε πίσω οι εταίριες, αλλά με βασική διαφορά οτι οι τύποι το είχαν αγοράσει το σύστημα, οπότε και σαν πελάτες είχαν διαφορετική αντιμετώπιση. Συνήθως έστελνε ή πηγαινε στο service το λαπτοπ ο αγοραστής, αφαιρούσανε τα windows και στο έδινε πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2) Δεν εκανα απευθειας μεταφραση αλλα σε γενικες γραμμες ανετα η EULA μεταφραζεται σε αυτο που λεω, ακομα και αυτη που παραθεσες εσυ. Ετσι λεει, ΑΝ ΔΕΝ Δεχεσαι να χρησιμοποιησεις το Software επικοινωνεις με την εταιρεια η οποια μπορει μεχρι και να σου ζητησει το συστημα πισω (εκει υποθετω με Refund). Αν θελεις και αλλη μεταφραση εδω ειμαστε.

 

Άρα ρωτάει ο φίλος τις εταιρείες να μας ενημερώσουν για το ποια είναι αυτή η πολιτική. Εφόσον μάλιστα πολλοί δεν καταλαβαίνουν επακριβώς τι εννοεί .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Ο Linuxovios παραθεσε 2 EULA και οχι 1.

 

2) Δεν εκανα απευθειας μεταφραση αλλα σε γενικες γραμμες ανετα η EULA μεταφραζεται σε αυτο που λεω, ακομα και αυτη που παραθεσες εσυ. Ετσι λεει, ΑΝ ΔΕΝ Δεχεσαι να χρησιμοποιησεις το Software επικοινωνεις με την εταιρεια η οποια μπορει μεχρι και να σου ζητησει το συστημα πισω (εκει υποθετω με Refund). Αν θελεις και αλλη μεταφραση εδω ειμαστε.

 

3) Δικιο εχεις δεν εχω Lower αλλα Proficiency απο το Cambridge.

 

1. Ο Linuxovios παρέθεσε την Eula που είναι μία, απλά στα windows7 πλέον, συμπληρώθηκε η τελευταία φράση: You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed

φράση η οποία μπήκε γιατί κάποιοι μπήκαν στον κόπο να ζητήσουνε refund και δικαιώθηκαν.

 

2. Εγώ που έχω proficiency από το Michigan, έκανα ακριβή μετάφραση, σε δεύτερο ενικό που θα μπορούσε να είναι και δεύτερος πληθυντικός. Είναι το μόνο σημείο που επιδέχεται ερμηνείας. Το υπόλοιπο κείμενο είναι σύμβαση, νομικίστικου περιεχομένου και απαιτεί την αποδοχή σου.

Μεγάλα παιδιά είμαστε, καταλαβαίνεις ελπίζω ότι επιχείρημα τύπου

σε γενικες γραμμες ανετα η EULA μεταφραζεται σε αυτο που λεω, ακομα και αυτη που παραθεσες εσυ
δεν στέκει ούτε σε palso εξετάσεις :P

 

Και ναι, εν τέλει αυτό που μετράει είναι ότι η εταιρεία μπορεί να σου ζητήσει ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ να γυρίσεις το σύστημα πίσω. Που σημαίνει ότι υπάρχουν διαβαθμίσεις και πιθανότητες άλλων πρακτικών.

Οπότε, ας μας τις πουν οι αγνοί και άδολοι κατασκευαστές και αν τυχόν κάποιος ζητήσει σύστημα πίσω, εδώ είμαστε και μεις και τα λεφτά μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...