NullScan Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Να ξαναπώ εδώ οτι αντιμετωπίζεις το θέμα από λάθος σκοπιά πηγαίνοντας σε LUGs ή θα μιλάω στον βρόντο πάλι; Τέλος πάντων, καλή επιτυχία σε ότι ενέργειες κάνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linuxovios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Μια και έχω αρκετή όρεξη, έχω κάνει άνοιγμα σε αρκετές κατευθύνσεις. Ήδη έλαβα μια πρώτη απάντηση από acer Hellas και αναμένω λεπτομέρειες. Θα ανακοινώσω τα πάντα μόλις έχω στα χέρια μου κάποια νέα. Εν τω μεταξύ έχω στείλει email στην toshiba (Ideal.gr). Ακόμα δεν έχω λάβει κάτι. Τέλος, επικοινώνησα και με hellug. Μπορεί να μη βγει τίποτα από εκεί, απλά έκανα μια προσπάθεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vatos_locos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 η Acer τι σου απάντησε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linuxovios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Η επικοινωνία με Acer βρίσκεται σε εξέλιξη. Δεν αρνιούνται ότι υπάρχει return policy, αλλά δεν έχουν απαντήσει και με σαφήνεια ποια είναι αυτή. Προσπαθώ να ασκήσω μεγαλύτερη πίεση για μια συγκεκριμένη απάντηση. Θα δημοσιεύσω όλα τα mail μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 αντί για refund μια επέκταση εγγύησης είναι αποδεκτή? γιατί έχω ακούσει ότι το κάνουν κάποιοι κατασκευαστές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linuxovios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Εντάξει δεν το πιστεύω... Παίζω την κολοκυθιά με τους τύπους. Βρισκόμαστε στο 5o email (ερώτηση - απάντηση) και ακόμα να πουν κάτι συγκεκριμένο.. Παραδέχτηκαν γραπτώς ότι υπάρχει διαδικασία refund. Προσπαθώ να μάθω ποια ακριβώς είναι αυτή. ---------- Προσθήκη στις 12:30 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:13 ---------- Παραθέτω την επικοινωνία μου με την Acer Hellas. Προτού προβώ στην αγορά του laptop Acer Aspire 5741G-434G32MN ( http://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook...-PTD02-097.htm) , θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα ακόλουθα : 1) Στην eula που καλούμαι να αποδεχτώ όταν θέτω σε λειτουργία το laptop για πρώτη φορά αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα : By using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed. Θα ήθελα να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σε περίπτωση που δεν θέλω να αποδεχτώ την eula και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα windows 7, ούτε και το συνοδευτικό λογισμικό 2) Ενημερώστε με πώς συμβαδίζει η εγγύηση ενός έτους με την ευρωπαϊκή οδηγία που επιβάλλει υποχρεωτική εγγύηση δύο ετών για όλες τις συσκευές που πωλούνται στην ΕΕ. Μετά τιμής, Αξιότιμε Πελάτη, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer Ελλάς, για να είμαστε σε θέσει να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα σας παρακαλούμε να μας στείλετε το part number (xx.xxxxx.xxx) του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Μόλις μας στείλετε αυτές τις πληροφορίες θα σας απαντήσουμε αμέσως. Με Εκτίμηση, Support Greece Καλημέρα σας, Το part number του προϊόντος που με ενδιαφέρει είναι το ακόλουθο : LX.PTD02.077 Αναμένω την απάντησή σας σχετικά με το ερώτημά μου. Ευχαριστώ πολύ. Μετά τιμής, Αξιότιμε Πελάτη, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, χρειάζεται να μας στείλετε τον σειριακό αριθμό του υπολογιστή όπως επίσης και το παραστατικό αγοράς τους ώστε να είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε για το ισχύον νομικό πλαίσιο και για τις ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν, λόγο ότι οποιαδήποτε αίτηση για windows refund θα πρέπει να αξιολογηθεί από το τμήμα μας βάση του τρέχοντος νομικού πλαισίου που θα ισχύει κατά την ημερομηνία αγοράς του υπολογιστή. Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 Χρόνος. Ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους. Με Εκτίμηση, Support Greece Καταρχήν θέλω να υπογραμμίσω ότι με εκπλήσσει η χρονική αμεσότητα στις απαντήσεις, κάτι το οποίο σαφώς αξίζει συγχαρητηρίων. Ως ήδη κάτοχος 2 laptop acer (1 δικό μου και 1 της γυναίκας μου), χαίρομαι που η εταιρεία που επέλεξα ανταποκρίνεται τόσο άμεσα στα ερωτήματα των πελατών της. Επί του θέματος τώρα, η ουσία του email μου ήταν να μάθω ποια ακριβώς είναι η "return policy" της εταιρείας σας πριν προβώ σε αγορά του προϊόντος. Αντιλαμβάνεστε ότι αν αυτή η πολιτική δε με ικανοποιεί, δεν πρόκειται να αγοράσω και να πληρώσω κάτι το οποίο δε θα χρησιμοποιήσω. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αυτή η "return policy" αλλάζει ανάλογα με το σειριακό αριθμό του προϊόντος και την απόδειξη αγοράς που θα σας προσκομίσω. Εν πάση περιπτώσει, εάν αυτό ισχύει, θα εκτιμούσα αν μου δίνατε κάποια γενική εικόνα για τη διαδικασία που προβλέπεται, χωρίς να αναφερθείτε σε ακριβή νούμερα (π.χ. χρηματικό αντίτιμο για windows refund - αν και μια τάξη μεγέθους θα ήταν ευπρόσδεκτη). Σε ό,τι αφορά την εγγύηση, δεν κατανόησα απόλυτα την απάντησή σας. Ισχυρίζεστε δηλαδή ότι ναι μεν η Acer δίνει περιορισμένη εγγύηση ενός έτους, αλλά ο μεταπωλητής μπορεί να δίνει 2; Πώς ακριβώς λειτουργεί μια τέτοια διαδικασία (εκτός αν παρανόησα - και δεν αναφέρομαι στα επί πληρωμή πακέτα επέκτασης της εγγύησης - ) . Δεν είναι υποχρεωμένη η Acer ακολουθώντας τη σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία (που φαντάζομαι ότι γνωρίζετε) να δίνει εγγύηση 2 ετών, για τις πωλήσεις της εντός ΕΕ; Ευχαριστώ για το χρόνο σας, Μετά τιμής Αξιότιμε Πελάτη, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Acer Ελλάς, όσο αφορά το την άδεια των Windows που περιέχονται στον υπολογιστή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για υπολογιστές Acer με λειτουργικό σύστημα Windows που έχουν αγοραστεί και δεν έχει περάσει το χρονικό όριο των 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομινία αγοράς τους, υπάρχει διαδικασία refund. Επίσης η στάνταρτ Περιορισμένη Εγγύηση της Acer είναι 1 χρόνος ανεξάρτητα από αυτήν την Περιορισμένη Εγγύηση, μπορεί να έχετε διαφορετικά και πιο εκτεταμένα δικαιώματα και μέσα προστασίας απέναντι στον έμπορο που σας πώλησε το προϊόν Acer. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν λειτουργεί ώστε να περιορίσει αυτά τα δικαιώματα ούτε τις εγγυήσεις που μπορεί να υφίστανται από τρίτους και οι οποίες μπορούν να προσκομίζονται αποκλειστικά ενώπιόν τους. Όπως επίσης δικαιωμάτων που μπορούν προκύπτων βάση της ισχύουσας νομοθεσίας. Με Εκτίμηση, Support Greece Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, όμως πολύ φοβάμαι ότι γυρνάμε στο αρχικό ερώτημα του 1ου email μου προς την εταιρεία σας, στο οποίο ζητώ να μάθω ποια είναι η διαδικασία refund. Αν δε θέλετε να απαντήσετε γραπτώς (αν και δεν κατανοώ τους λόγους) , σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε κάποιον αριθμού κινητού (cosmote ή vodafone) για να σας καλέσω εγώ και να με ενημερώσετε προφορικά. Ευχαριστώ. Μετά τιμής, Αξιότιμε Πελάτη, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Acer Ελλάς, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της Acer Ελλάς με τους εξής τρόπους: Τηλέφωνο (από σταθερό Ελλάδος): 801 500 2000 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45) Τηλέφωνο (από κινητό ή εξωτερικό): 0039 093 1469446 (Δευτέρα έως Παρασκευή / 09:00-13:45 & 15:00 – 17:45) με χρέωση εξωτερικού. FAX: 0039 093 1469465 e-mail: [email protected] Με Εκτίμηση, Support Greece Τα συμπεράσματα δικά σας. (Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα να καλέσω σταθερό στο σημείο που βρίσκομαι - και για τις επόμενες 15 μέρες - χωρίς να χρεωθώ, κάτι που δε θέλω) Εν τω μεταξύ περιμένω τηλ. από την Toshiba για προφορική ενημέρωση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexzzz Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Εγώ δεν αποκλείω και το να μην ξέρουν τι να σου απαντήσουν και να προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
damastes Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 στέλνε και αυτό το Link στα email, ίσως βοηθήσει Windows refund Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gamanos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Καταρχάς καλή επιτυχία στο εγχείρημα, κατά δεύτερον αφού δεν τρως το φαϊ κανενός, γιατί κάποιοι λένε : Μου φαγαν το μπιφτέκι μου; Απλώς, επειδή αναφέρθηκε το θέμα might limit your rights, using the software, you accept these terms. If you do not accept them, do not use the software. Instead, contact the manufacturer or installer to determine its return policy. You must comply with that policy, which might limit your rights or require you to return the entire system on which the software is installed. Χρησιμοποιώντας το λογισμικό, αποδέχεσαι αυτούς τους όρους. Εαν δεν τους αποδέχεσαι, μη χρησιμοποιείς το λογισμικό. Αντί γι' αυτό, επικοινωνησε με τον κατασκευαστή ή τον installer, να καθορίσεις την πολιτική επιστροφών του. Πρέπει να συμμορφωθείς με αυτήν την πολιτική, η οποία ενδεχομένως περιορίζει τα δικαιώματά σου,ή να σου απαιτηθεί να επιστρέψεις ολόκληρο το σύστημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο το λειτουργικό. Δηλαδή λέει η microsoft: Κύριε, έχεις δίκιο να μην θέλεις το λειτουργικό μου *(ή το πρόγραμμα). Εφόσον δεν το αγοράζεις όμως από εμένα, επικοινώνησε με αυτόν που στο εγκατέστησε να σου πει την πολιτική επιστροφών του. Δυστυχώς δεν έχω έλεγχο πάνω σε αυτόν, οπότε είναι δικό σας θέμα η διευθέτηση και η πολιτική του μπορεί να σου περιορίζει τα δικαιώματα ή να απαιτεί να επιστρέψεις ολόκληρο το πακέτο-λειτουργικό και hardware. Δηλαδή καλύπτεται πλήρως και αναφέρει μάλιστα ότι οι "τρίτοι" μποορεί να έχουν και απαράδεκτες πρακτικές,περιορισμό των δικαιωμάτων σου ή απαίτηση επιστροφής σε μορφή πακέτου για δύο σαφώς διακριτά πράγματα. Αυτά τα γράφω για να βοηθήσω λίγο την κουβεντα να μην επικεντρωθεί σε πόλεμο κατά της κακιάς microsoft, αφού κακιά ξεκακιά, είναι πλήρως καλυμμένη και μετακυλύει την ευθύνη σε άλλους. ---------- Προσθήκη στις 12:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:05 ---------- Και για να το πάω λίγο παραπέρα, από την eula σαφώς προκύπτει ότι υπεύθυνος είναι ο manufacturer (του hardware ή laptop) ή ο installer. Άρα οι κινήσεις σου πρέπει να επικεντρωθούν στη αποσαφήνηση ποιος από τους δύο ευθύνεται κατά περίπτωση, όταν διαφέρουν, και ποια είναι η πρακτική του καθενός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linuxovios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Το θέμα λοιπόν - και εγώ τουλάχιστον εκεί το έχω κατευθύνει με την επικοινωνία μου με τις εταιρείες - είναι το να καταστήσουν σαφές ποια είναι η return policy που ακολουθούν ( απαράδεκτη ή μη ), ώστε ο κόσμος να είναι ενημερωμένος από πριν και κατά συνέπεια κάποιος που ενδιαφέρεται να μη χρησιμοποιήσει το λογισμικό, να ξέρει πώς θα αντιμετωπιστεί από την εταιρεία και όχι να τρέχει μετά την αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kargig Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Στάλθηκε επιστολή στον hellug, ώστε να συντονίσουμε τις ενέργειές μας με στόχο να δημοσιοποιηθεί και να καταστεί σαφές ποια είναι η "return policy" του κάθε tier1 vendor εντός ελληνικού εδάφους. Νομίζω ότι μια τέτοια προσπάθεια αξίζει, ώστε ο κάθε ενδιαφερόμενος να γνωρίζει από πριν, ποια οφέλη μπορεί να έχει αν αρνηθεί την eula. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί μια σημαντική νίκη εναντίον του microsoft tax που καλούνται να πληρώσουν πολλοί από αυτούς που αγοράζουν laptop. Αυτή η προσπάθεια θα μπορούσε να είναι πρωτοπόρα στην ΕΕ και να δείξει το δρόμο και σε άλλες κοινότητες. Μακροπρόθεσμα, θα μπορούσε να δώσει και την πραγματική δυνατότητα επιλογής της αγοράς laptop χωρίς OS. Εύχομαι και ελπίζω ο hellug να ανταποκριθεί. Καλησπέρα, στο HELLUG δεν έχει έρθει (ακόμα τουλάχιστον) κάποια τέτοια επιστολή, σιγουρέψου πως την έστειλες σε σωστό mail (board [at] hellug [dot] gr) και θα δούμε πως/αν μπορούμε από την μεριά μας να βοηθήσουμε. Θα βοηθούσε πολύ να είχαμε και τις πλήρεις συνομιλίες/mails που έχεις ανταλλάξει μέχρι τώρα με την εταιρία. Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου Γιώργος Κ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Red_Phantom Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Τελικά η εγγύηση είναι 1 ή 2 χρόνια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linuxovios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Ό,τι κατάλαβες από την απάντησή τους. ---------- Προσθήκη στις 13:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:52 ---------- Καλησπέρα, στο HELLUG δεν έχει έρθει (ακόμα τουλάχιστον) κάποια τέτοια επιστολή, σιγουρέψου πως την έστειλες σε σωστό mail (board [at] hellug [dot] gr) και θα δούμε πως/αν μπορούμε από την μεριά μας να βοηθήσουμε. Θα βοηθούσε πολύ να είχαμε και τις πλήρεις συνομιλίες/mails που έχεις ανταλλάξει μέχρι τώρα με την εταιρία. Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου Γιώργος Κ. Έστειλα στο board [at] hellug [dot] gr ξανά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gtroza Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 @kargig Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου Γιώργος Κ. καλώς ήρθες kargig ! . ---------- Προσθήκη στις 15:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:02 ---------- @alexzzz Εγώ δεν αποκλείω και το να μην ξέρουν τι να σου απαντήσουν και να προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο Εγώ δεν αποκλείω και το να μην θέλουν να σου απαντήσουν και να προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexzzz Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 @alexzzz [/color] Εγώ δεν αποκλείω και το να μην θέλουν να σου απαντήσουν και να προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο . ναι, σωστό και αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.