Προς το περιεχόμενο

Ο αγώνας άρχισε... Windows refund.


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H toshiba λοιπόν έχει διαδικασία refund. Όποιος θέλει να διεκδικήσει το refund πλέον γνωρίζει πώς να το κάνει στην Ελλάδα, εύκολα και απλά.

 

Πολυ ενδιαφερουσες πληροφοριες. Εχω βαρεθει αυτα τα Crippled Windows που ερχονται μαζι με καθε laptop. Τα οποια στην ουσια δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενα one-size-fits-all disk image που βαζουν σε ολα τα λαπτοπ ανεξαιρετως. Ανεξαρτητως επεξεργαστη. Και φυσικα ουτε install dvd ουτε τιποτα. Ειλικρινα και Windows να θες, ειναι καλυτερα να κανεις πληρες φορματ και εγκατασταση μιας κανονικης εκδοσης windows. Την οποια φυσικα πρέπει να αγορασεις extra.

 

Παντως, γιατι μονο 45-50€;; Και οχι οσο κανει η ΟΕΜ εκδοση (110€ περιπου); Χαρη μας κανουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 181
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Προφανώς τους κάνει έκπτωση η MS λόγω της ποσότητας των αδειών + όλο και κάτι θα κρατάνε για την πάρτη τους, διότι δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζεις πόσο πραγματικά πληρώνει το κάθε licence μια εταιρεία και πόσο το πουλάει στον τελικό καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση:

Αν σου απαντήσουν αρνητικά δεν θα έχουν ένα δίκιο; όχι μόνο το πλαίσιο αλλά και οποιαδήποτε εταιρία αφού το συγκεκριμένο προϊόν (Laptop/netbook/desktop) πωλείται μαζί με λειτουργικό. Αν ήθελες να το πάρεις με 8gb ram αντί για 2gb πχ, πάλι αρνητικά θα σου απαντούσαν αφού το προϊόν έρχεται "fix"

Για χιλιοστη φορα για οσους ακομα δεν το καταλαβαινουν: Οι μπαταριες, η οθονη, τα ηχεια κλπ ερχονται χωρις να βαζουν περιορισμους στην χρηση τους, και αρα δεν υπαρχει refund για αυτα.

Το λειτουργικο ομως (σε λαπτοπ με προεγκατεστημενα windows) ερχεται με διαφορους περιορισμους στη χρηση του, τους οποιος μαλιστα τους βαζει μετα της αγορα και χωρις προτερη ενημερωση, τους οποιους ορους ο χρηστης πρέπει να αποδεχθει πριν το χρησιμοποιησει, πατωντας accept. Μπορει ομως ο χρηστης να μην θελει να τους αποδεχθει. Για να μην ειναι λοιπον υποχρεωμενος ο χρηστης να αποδεχεται τον καθε περιορισμο που του βαζει ο καθε OS vendor, υπαρχει η διαδικασια του refund. Αμα υπηρχαν αναλογοι περιορισμοι στη χρηση και για τα ηχεια (και ειδικα αν εμφανιζονταν μετα την αγορα του προϊόντος), τοτε θα υπηρχε και διαδικασια refund για τα ηχεια. Το ξεκαθαρισαμε αυτο να παμε παρακατω;;;

 

Ειναι σαν να θες να αγορασεις ενα αμαξι toyota και λες στο μαγαζατορα , θελω τα λεφτα του κινητηρα πισω γιατι εγω θελω να βαλω μηχανη απο ferrari....

Κανενας κινητηρας της toyota δεν ερχεται με περιορισμους στην χρηση του (και κανενα EULA με ορους δεν εμφανιζεται μετα την αγορα χωρις προτερη ενημερωση). Αρα δεν υπαρχει λογος για διαδικασια refund στους κινητηρες της toyota.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξεκαθαρισαμε αυτο να παμε παρακατω;;;

 

αν αντί να έγραφες έβλεπες πότε ρωτήθηκε και απαντήθηκε αυτό δεν θα χρειαζόταν να βάλεις 3 ερωτηματικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

haha, αν χαλάσει ο δίσκος ενός laptop σε ενάμιση χρόνο, αυτό αποτελεί πραγματικό ελάττωμα ή όχι? Ή μήπως ο εύλογος χρόνος χρήσης του laptop είναι 1 χρόνος? Επίσης μπορώ να μάθω την ιδιότητά σου? Βλέπω ότι κάνεις πολύ συγκεκριμένη και επιλέκτική χρήση κάποιων άρθρων για να βγάλεις συγκεκριμένα συμπεράσματα. Δε θέλω να επιχειρηματολογήσω άλλο, μιας και το thread δεν αφορά κυρίως σε αυτό το θέμα, πάντως τούτο θα σου πω: Αν πας σε μαγαζί που δίνει 1 χρόνο εγγύηση (π.χ. Πλαίσιο σε κάποιο laptop) με το νόμο ανά χείρας, θα σου δώσουν δύο χρόνια.

 

Επίσης επιλεκτικά ξεχνάς την οδηγία της ΕΕ.

linuxovios, αν ο δισκος χαλασει οπως μπορει να χαλασουν τυχαια ολοι οι δισκοι τοτε αυτο δεν ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προιοντος.

"Πραγματικο ελαττωμα" ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προιοντος ειχαν πχ οι seagate 7200.11:

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=71366

 

Επισης,βλεπω οτι εσυ κανεις συγκεκριμενη και επιλεκτικη χρηση καποιων αρθρων και εχεις μπερδεψει(ισως λογω ανικανοτητας να καταλαβεις την διαφορα) την εγγυηση με τα δικαιωματα του αγοραστη λογω "πραγματικων ελαττωματων" ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προιοντος.

Μαλιστα ειναι τοσο επιλεκτικη η χρηση που κανεις που ξεχασες(?) να αναφερεις τι γραφει ο νομος για την εγγυηση και απλα εστιασες στο τι γραφει για τα δικαιωματα για "πραγματικα ελαττωματα" ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας που ειναι διαφορετικο πραγμα απο την εγγυηση .

Εγω αντιθετα ανεφερα και τους 2 νομους.

 

Επισης ,σε οποιο μαγαζι και να παω με τον νομο ανα χειρας, ο νομος αυτος δεν μιλαει για την εγγυηση και μονο στο μυαλο σου υπαρχει η ελπιδα οτι ολα τα μαγαζια δινουν 2 χρονια εγγυηση.

 

 

Τελος, οπως λες αυτη ειναι οδηγια της ΕΕ, οχι νομος .

Ο νομος ειδαμε χαρακτηριστικα τι γραφει για την εγγυηση και τι γραφει για τα δικαιωματα του αγοραστη λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας που ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα, αλλα καποιοι οπως εσυ δεν νοουν να το καταλαβουν.

 

Ακομα και στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη γραφει τι λεει ο καθε νομος μαζι με τον αριθμο του:

http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html

 

Τί ορίζει ο νόμος για την διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού;

 

Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος

 

 

Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και μέχρι πότε;

 

Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.

 

 

Μακαρι βεβαια να υπηρχε νομος που να μιλαγε για υποχρεωτικη εγγυηση(και οχι για κατι αλλο) 2 ετων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος οριζει ομως το πραγματικο Ελλατωμα και το μη πραγματικο Ελλατωμα ?

Ας μην δουλευομαστε, αν το πας στα Δικαστηρια ο δικαστης δεν θα πει κατι τετοιο, οσοι εχουν παει εχουν βγει κερδισμενοι απεναντι σε εταιρειες ακομα και κολοσσους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε linuxonios,

να κάνω μια άλλη ερώτηση εγώ τώρα, αν πάρω το refund το laptop μετά τι λογισμικό έχει μέσα?MS-DOS? Η' και αυτό σβήνεται? Γιατί πως θα περάσω εγώ μέτα το νέο λογισμικό?(ελπίζω να μην είναι πολύ κουτή η αορία μου).

 

Για την Σόνυ ξέρουμε αν δίνει refund?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις εγκατασταση καποια διανομη linux. Γιατι αν ειναι να παρεις 50 ευρα πισω για να βαλεις σπασμενα windows δεν αξιζει η ολη φασαρια κατα τη γνωμη μου.

 

Για την Sony... Τωρα με το ban του linuxobiou θα καθυστερησουμε να μαθουμε, φανταζομαι. Αν εχεις ορεξη στειλε ενα email να τους ρωτησεις και να μας πεις και εμας :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MS-DOS ειναι windows. Απλα το live-cd μεσα και ακολουθεις τις οθονες. Ιδιως αν σκεφτεις να βαλεις καποιες απο τις γνωστες διανομες (ubuntu,mandriva,fedora, κτλ) η εγκατασταση τους ειναι τοσο απλη οσο η εγκατασταση των windows, αν οχι και πιο απλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...