FarCry Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 H κρίση που έχει χτυπήσει την Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο έναν κλάδο ιδιαίτερα δυναμικό, που θα μπορούσε όμως να χρησιμοποιηθεί και ως παράδειγμα για την υπερβολή που χαρακτήριζε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται φυσικά για τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας, που τους τελευταίους τρεις μήνες παρουσιάζει σημαντική μείωση εσόδων, ενώ οι εκτιμήσεις για το μέλλον είναι πολύ αρνητικές. Τα περασμένα χρόνια οι εταιρείας που δραστηριοποιούνται στον χώρο αποκόμισαν τεράστια ποσά, καθώς η αναγκαία χρήση του κινητού, μετατράπηκε σε μανία για τους Έλληνες. Η διείσδυση στην ελληνική αγορά είχε φτάσει στο 190%, κάτι που σημαίνει 20,7 εκατομμύρια συνδέσεις για πληθυσμό περίπου 10,9 εκατομμυρίων ανθρώπων! Η τάση όμως αυτή έχει πλέον αναστραφεί, καθώς οι πολίτες μειώνουν τα έξοδά τους ενόψει του δύσκολου χειμώνα και προσέχουν πλέον και τις συμφωνίες που κάνουν και τα χρήματα που ξοδεύουν σε συσκευές και λογαριασμούς. Το 2009 οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας είχαν απώλειες 400 εκατομμυρίων και η συρρίκνωση αναμένεται να συνεχιστεί. Όπως αναφέρει το "Βήμα της Κυριακής" τα έσοδα για το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου έπεσαν κατά 27% στη Wind, κατά 18%-20% στη Vodafone και κατά 8%-10% στην Cosmote. Σύμφωνα με τους αναλυτές, στη μείωση των εσόδων, εκτός από την οικονομική κρίση, έπαιξε ρόλο και ο πόλεμος που ξέσπασε μεταξύ των εταιρειών, με συνεχείς προσφορές, επιδοτήσεις και μείωση τιμών ώστε να κλείσουν συμβόλαια. Μάλιστα ο ανταγωνισμός οξύνθηκε λόγω της ταυτοποίησης των καρτοκινητών και ενώ 1,5 εκατομμύριο συσκευές παραμένουν αδήλωτες (βλέπε σχετικό θέμα). Οι εταιρείες προσπάθησαν το τελευταίο διάστημα να ονομαστικοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα καρτοκινητά, με αποτέλεσμα να προσφέρουν χαμηλές τιμές, να δίνουν δωρεάν συσκευές και να κάνουν πακέτα προσφορών, που τους προξένησαν σημαντικές ζημιές. Τώρα οι προσφορές τελειώνουν καθώς τους επόμενους μήνες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σταματούν τις επιδοτήσεις για την αγορά νέας συσκευής κινητού Πηγή: news247.gr
personGR Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Επιτέλους, η παράνοια με τα διπλά και τα τριπλά κινητά έπρεπε να σταματήσει κάποτε...
oneofthem Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 υποθετικά μιλώντας αναρωτιέμαι καιρό το αν θα εφαρμοζόταν η κατάργηση αν δεν πήγαινε ψυχή να δηλώσει στοιχεία δεδομένου πως θα ήταν dead end για τις εταιρείες
Erwdios Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Έτσι, βεντούζα. Με τα τεράστια υπερκέρδη και τις καρακαταχρηστικές χρεώσεις κατάφεραν να πλουτίσουν στην πλάτη μας, τώρα σειρά τους είναι να τα δώσουν πίσω ή να ξεκουμπιστούν. Ούτε ένα ποσοστό της αύξησης του ΦΠΑ δεν είχαν την ευθιξία να απορροφήσουν για τα μάτια του κόσμου. Τους επιστρέφω την επιδότηση next month και καρτούλα με 10 έουρα απεριόριστα. 10 έουρα το μήνα θα είναι το πάγιο πλέον, άντε και κανένα τάληρο ακόμα για κάποια mb Internet. Μάθαμε όλοι στην Ελλάδα, στου Κασίδη το κεφάλι...
iceman79 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Αυτό με την κατάργηση της επιδότησης το ακούω χρόνια τώρα. Αμφιβάλω αν θα γίνει τελικά.
outlaw star Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Επιτέλους, η παράνοια με τα διπλά και τα τριπλά κινητά έπρεπε να σταματήσει κάποτε... σκέφτηκες ποτέ ότι οι περισσότεροι που έχουμε 2 κινητά είναι επειδή είναι με κάρτες ώστε να μιλάμε φτηνά ( what's up) και τα σχετικά διότι δε τη παλεύουμε να πληρώνουμε συμβόλαια?
firewalker Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Αυτό με την κατάργηση της επιδότησης το ακούω χρόνια τώρα.Αμφιβάλω αν θα γίνει τελικά. Ε, μάλλον θα γίνει. Κάποια εταιρία θα την "παραβιάσει" και θα αρχίσουν πάλι.
michael92 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Τώρα οι προσφορές τελειώνουν καθώς τους επόμενους μήνες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σταματούν τις επιδοτήσεις για την αγορά νέας συσκευής κινητού Honestly, Ποιος χαζός θα κάνει νέα σύνδεση αν καταργηθεί η επιδότηση;
Haldol Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Honestly, Ποιος χαζός θα κάνει νέα σύνδεση αν καταργηθεί η επιδότηση; Πολλοί, εφόσον συνοδεύεται από τα κατάλληλα κίνητρα: - Μείωση παγίων - «Απελευθέρωση» του συνδρομητή, χωρίς τη δέσμευση για ολόκληρο έτος. Προσωπικά απέφευγα συμβόλαια με επιδοτήσεις γι αυτό το λόγο. Τα τελευταία μου συμβόλαια ήταν το Cosmote ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΠΑΓΙΟ, Vodafone TOP5/SMS και Cosmote ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 15. Κοινό χαρακτηριστικό; Σε κανένα δεν είχα επιδότηση (πλην αυτού της Vodafone -- που και πάλι επέλεξα να έχω έκπτωση στο πάγιο αντί της «κανονικής» επιδότησης), συνεπώς δεν ήμουν και δεσμευμένος. ΥΓ: Μετά το γύρισα σε What's Up. Μου προσφέρει παραπάνω από το ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 15 και έρχεται και 10€ οικονομικότερα. Βέβαια μέχρι πριν, τα καρτοκινητά τα χλεύαζα...
windshear Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Καλά ότι να ναι...εκεί που έβγαζαν τα χρυσωρυχεία 440 εκατ., ξαφνικά βγάζουν 400 εκατ. και δε ξέρουν από που να κόψουν; Δεν είναι ότι έχουν ζημιές, αλλά ότι έχουν μείωση των κερδών τους...και για να τα αυξήσουν απολύουν κόσμο (έχω πολλές προσωπικές εμπειρίες με τη wind και τις μαζικές απολύσεις) και κάνουν αύξηση στα τιμολόγιά τους (βλέπε cosmote και wind και σε λίγο θα ακολουθήσει και η εταιρία που κατασκόπευε τις κυβερνήσεις μας και που μπλέχτηκε με μαύρα χρήματα του δημοσίου vodafone - για να μη νομίζουν ότι οι Έλληνες ξεχνάνε)
Billys100 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 ...δεν με στεναχωρει καθολου,μα καθολου!.καιρος ηταν!.
Members gsarig Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Members Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Άσχετο, αλλά μιας και αναφέρθηκε το θέμα της δήλωσης του κινητού, κάτι ενδιαφέρον που παρατήρησα: πήγα πρόσφατα και αγόρασα ένα καρτοκινητό για τον πατέρα μου, το οποίο έπρεπε φυσικά να το δηλώσω. Πήρε λοιπόν ο υπάλληλος την ταυτότητα και άρχισε να περνάει τα στοιχεία στον υπολογιστή. Εκεί που χάζευα πρόσεξα πως κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων υπήρχε ένα tickbox που έλεγε "επιθυμώ να ενημερώνομαι για προσφορές της wind" και ήταν προεπιλεγμένο, χωρίς ο υπάλληλος να ρωτήσει τον πατέρα μου αν θέλει να ενημερώνεται ή όχι (το είδα έγκαιρα βέβαια και του είπα να το ξετικάρει λίγο πριν πατήσει το "next" - η σκηνή ήταν πολύ κινηματογραφική, μόνο η δραματική μουσική έλειπε). Καλό είναι λοιπόν να το έχετε υπόψη σας. Δεν ξέρω αν συμβαίνει σε όλα τα καταστήματα και σε όλες τις εταιρείες, αλλά θα έλεγα καλού-κακού να το επισημάνετε στον/στην υπάλληλο σε περίπτωση που πάτε να δηλώσετε καρτοκινητό.
kalampakas. Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Άσχετο, αλλά μιας και αναφέρθηκε το θέμα της δήλωσης του κινητού, κάτι ενδιαφέρον που παρατήρησα: πήγα πρόσφατα και αγόρασα ένα καρτοκινητό για τον πατέρα μου, το οποίο έπρεπε φυσικά να το δηλώσω. Πήρε λοιπόν ο υπάλληλος την ταυτότητα και άρχισε να περνάει τα στοιχεία στον υπολογιστή. Εκεί που χάζευα πρόσεξα πως κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων υπήρχε ένα tickbox που έλεγε "επιθυμώ να ενημερώνομαι για προσφορές της wind" και ήταν προεπιλεγμένο, χωρίς ο υπάλληλος να ρωτήσει τον πατέρα μου αν θέλει να ενημερώνεται ή όχι (το είδα έγκαιρα βέβαια και του είπα να το ξετικάρει λίγο πριν πατήσει το "next" - η σκηνή ήταν πολύ κινηματογραφική, μόνο η δραματική μουσική έλειπε). Καλό είναι λοιπόν να το έχετε υπόψη σας. Δεν ξέρω αν συμβαίνει σε όλα τα καταστήματα και σε όλες τις εταιρείες, αλλά θα έλεγα καλού-κακού να το επισημάνετε στον/στην υπάλληλο σε περίπτωση που πάτε να δηλώσετε καρτοκινητό. γι' αυτο καθε μηνα περιπου μου ρχονται κατι ακυρα μηνυματα vodafone για κληρωσεις αυτοκινητων κ κατι τετοια...
clevercitizen Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 λέω και γω γιατί ιδρώνει το αυτί μου τις τελευταίες μέρες...
Members gsarig Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Members Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 γι' αυτο καθε μηνα περιπου μου ρχονται κατι ακυρα μηνυματα vodafone για κληρωσεις αυτοκινητων κ κατι τετοια... κι εγώ μετά από αυτό το περιστατικό συνειδητοποιώ ότι μάλλον έτσι την έχω πατήσει και με το δικό μου καρτοκινητό που είναι cosmote (στον γερμανό που το δήλωσα κανείς δεν με ρώτησε αν θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα