pan-pan Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Aυτο δεν το ξερεις ουτε εσυ ουτε κανενας. Το προβλημα εμφανιζεται σε περιοχες που το σημα δεν ειναι τοσο δυνατο. Καποιοι ισως να μην το εχουν προσεξει λογω του οτι κινουνται σε σημεια με αριστα επιπεδα ληψης. euklidi εχεις iphone 4? έχεις διαπιστώσει πρόβλημα; έχεις χαμένες κλήσεις; εαν ναι θα μπορούσες να ανεβάσεις κανένα βιντεάκι όπως έκανε και ο whiteyez για να δούμε; Ενδιαφέρομαι για την αγορά το iphone 4 και θα ήθελα να ξέρω αν αξίζει. Φυσικά όμως θα ήθελα την εμπεριστατωμένη γνώμη όσων το έχουν και όχι όσων αερολογούν απλά για να με πουν μαλάκα επειδή έχω iphone. Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kgkatzi Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 euklidi εχεις iphone 4? έχεις διαπιστώσει πρόβλημα; έχεις χαμένες κλήσεις; εαν ναι θα μπορούσες να ανεβάσεις κανένα βιντεάκι όπως έκανε και ο whiteyez για να δούμε; Ενδιαφέρομαι για την αγορά το iphone 4 και θα ήθελα να ξέρω αν αξίζει. Φυσικά όμως θα ήθελα την εμπεριστατωμένη γνώμη όσων το έχουν και όχι όσων αερολογούν απλά για να με πουν μαλάκα επειδή έχω iphone. Ευχαριστώ Το πρόβλημα είναι υπαρκτό μάλλον όχι σε όλες τις συσκευές...Εγώ θα περιμένω να το πάρω γύρω στα Χριστούγεννα που λογικά θα έχει λυθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα με επόμενο hardware revision. Τώρα αν βιάζεσαι πολύ πάρε το τώρα, αλλά μόνο το χειρότερο εχθρό μου θα έστελνα στο σέρβις της Vodafone ή του Γερμανού...Η επιλογή είναι δική σου απλά παίζεις με τις πιθανότητες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Εγώ πάντως, θα ήθελα να ήξερα το εξής. Όλοι αυτοί εδώ μέσα που μπήκαν σε αυτό το θέμα για να κράξουν την apple με τόσο πάθος, έχουν αγοράσει το κινητό και σαν αγανακτησμένοι καταναλωτές που έχουν πρόβλημα θέλουν να εκφράσουν-μοιραστούν τα παράπονά τους??? Η μπήκαν μόνο και μόνο από κομπλεξισμό για να την "πούνε" σε αυτούς που αγοράζουν προιόντα της εταιρίας? Μάλλον η απάντηση είναι προφανής... Ποια ήταν η τελευταία φορά που μια "υπεύθηνη" εταιρία που έκανε πατατιά με προιόν, βγήκε να παραδεχθεί ανοιχτά ότι υπάρχει πρόβλημα και μετά προχώρησε και σε... ανάκληση συσκευών?? Δηλαδή όλοι εσείς που μας λέτε ότι η apple μας κοροιδεύει και είμαστε πρόβατα, οκ, πείτε τουλάχιστον κι ένα χειροπιαστό παράδειγμα μιας άλλης "υπεύθηνης και σοβαρής" εταιρίας, που δεν κοροιδεύει. Να ξέρουμε από που να ψωνίζουμε οι βλάκες δηλαδή... Το λέω αυτό γιατί απ'ότι βλέπω μερικοί προσπαθούν να μας κάνουν μαθήματα καταναλωτισμού εδώ μέσα. Επί του θέματος, γιατί να κάνει η apple ή οποιαδήποτε εταιρία ανάκληση συσκευών? Αφού από την αρχή σου δίνεται η ευκαιρία με κάθε προιόν που αγοράζεις, να το επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω ωραία και καλά. Γιατί λοιπόν αυτός ο ντόρος από μερικούς που "εκνευρίζονται" δεν καταλαβαίνω. Τέλος, ώντας gamer, μου έρχεται στο μυαλό η κυκλοφορία του Xbox 360. Η κονσόλα είχε 40% failure rate και είχε γίνει σάλος επειδή οι καταναλωτές δεν προλάβαιναν να βάλουν μέσα το δισκάκι να παίξουν και η κονσόλα έβγαζε το γνωστό RROD. Λοιπόν, εγώ δεν θυμάμαι την microsoft να βγαίνει και να παραδέχεται τίποτα και ούτε φυσικά να μιλάει για ανακλήσεις και πράσειν άλογα. Το αστείο όμως ξέρετε ποιο ήταν? Τα προβλήματα δεν είχαν διορθοθεί ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ μετά την κυκλοφορία της. Η ms απλά παραλάμβανε τις καμένες κονσόλες και τις αντικαθιστούσε με καινούργιες (πάλι προβληματικές:lol:). Εγώ λοιπόν καλώ όλους αυτούς που κράζουν εδώ μέσα, να μας πουν ένα παράδειγμα με μια εταιρία που δεν κοροιδεύει κανέναν, βγαίνει και παραδέχεται ανοιχτά το λάθος της, και κάνει και ανακλήσεις συσκευών που έχουν πουλήσει εκατομμύρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_banishing Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Για ξανακοίτα λίγο τα μαθηματικά σου. φιλικά Που είναι το λάθος ?! Φιλικά και εγώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfoynt Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Που είναι το λάθος ?! Φιλικά και εγώ. dude, ειπε 1% παραπάνω.. που σημαινει οτι αν ειχε το 3gs 50% το iphone 4 έχει 51% όχι 1+1 = 2 αρα διπλάσιο.. PS: δεν έχω καμία σχέση με αυτό το κινητό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_banishing Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 dude, ειπε 1% παραπάνω.. που σημαινει οτι αν ειχε το 3gs 50% το iphone 4 έχει 51% όχι 1+1 = 2 αρα διπλάσιο.. PS: δεν έχω καμία σχέση με αυτό το κινητό Άμα ήταν 50% οι χαμένες κλήσεις στο 3gs τότε ναι στο iphone4 θα ήταν 51% . Αλλά τεχνηέντως δεν μας λέει πόσες είναι. Εμείς όμως ξέρουμε ότι προφανώς ένα κινητό δεν χάνει το 50% κλήσεων. Μέσο όρο χάνει 1% περίπου. Άρα 1% παραπάνω από το 1% = 2% Σε σχέση με το αρχικό 1% είναι τεράστια διαφορά ! Δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι προσπαθεί να υποβαθμίσει το πρόβλημα λέγοντας 1%. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfoynt Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Άμα ήταν 50% το 3gs τότε ναι στο iphone4 θα ήταν 51% Αλλά δεν είναι 50% είναι 1% ! Άρα 1% παραπάνω από το 1% = 2% Σε σχέση με το αρχικό 1% είναι τεράστια διαφορά ! Δηλαδή αυτό που θέλω να πω είναι ότι προσπαθεί να υποβαθμίσει το πρόβλημα λέγοντας 1%. αν ειναι 1%, οκ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apostolisd Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Όπως το καταλαβαίνω εγώ, δεν είπε ότι έχει κατά 1% περισσότερες dropped calls απ το 3gs, αλλά 1% περισσότερες dropped calls σε σχέση με το 3gs. Δηλαδή ότι αν το 3gs είχε ποσοστό 2% τότε το 4 δε θα είχε 3% αλλά 2.02% το οποίο και παρουσίασε ως αμελητέο. Αυτή την εντύπωση είχα, ίσως είναι λανθασμένη. Δεν υπερασπίζομαι το 4 αφού δε με απασχολεί καν η αγορά του, εξ ού και το "φιλικά" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_banishing Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Όπως το καταλαβαίνω εγώ, δεν είπε ότι έχει κατά 1% περισσότερες dropped calls απ το 3gs, αλλά 1% περισσότερες dropped calls σε σχέση με το 3gs.Δηλαδή ότι αν το 3gs είχε ποσοστό 2% τότε το 4 δε θα είχε 3% αλλά 2.02% το οποίο και παρουσίασε ως αμελητέο. Αυτή την εντύπωση είχα, ίσως είναι λανθασμένη. Δεν υπερασπίζομαι το 4 αφού δε με απασχολεί καν η αγορά του, εξ ού και το "φιλικά" Καταλαβαίνω τι εννοείς, και αυτό θα περίμενε κάθε λογικός άνθρωπος να ακούσει. Για να μην υπάρχουν αμφιβολίες είπε κατα λέξη it only drops "less than 1" call per 100 more than the 3GS πηγή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirileman Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Καταλαβαίνω τι εννοείς' date=' και αυτό θα περίμενε κάθε λογικός άνθρωπος να ακούσει. Για να μην υπάρχουν αμφιβολίες είπε κατα λέξη it only drops "less than 1" call per 100 more than the 3GS πηγή Επίσης έδωσε και τη δική του ερμηνεία σε αυτή την ελάχιστη διαφορά (οι θηκές που είχαν ορισμένοι από το όμοιο σε διαστάσεις 3G). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BillGS Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Εγώ πάντως, θα ήθελα να ήξερα το εξής. Όλοι αυτοί εδώ μέσα που μπήκαν σε αυτό το θέμα για να κράξουν την apple με τόσο πάθος, έχουν αγοράσει το κινητό και σαν αγανακτησμένοι καταναλωτές που έχουν πρόβλημα θέλουν να εκφράσουν-μοιραστούν τα παράπονά τους??? Η μπήκαν μόνο και μόνο από κομπλεξισμό για να την "πούνε" σε αυτούς που αγοράζουν προιόντα της εταιρίας? Μάλλον η απάντηση είναι προφανής... Ποια ήταν η τελευταία φορά που μια "υπεύθηνη" εταιρία που έκανε πατατιά με προιόν, βγήκε να παραδεχθεί ανοιχτά ότι υπάρχει πρόβλημα και μετά προχώρησε και σε... ανάκληση συσκευών?? Δηλαδή όλοι εσείς που μας λέτε ότι η apple μας κοροιδεύει και είμαστε πρόβατα, οκ, πείτε τουλάχιστον κι ένα χειροπιαστό παράδειγμα μιας άλλης "υπεύθηνης και σοβαρής" εταιρίας, που δεν κοροιδεύει. Να ξέρουμε από που να ψωνίζουμε οι βλάκες δηλαδή... Το λέω αυτό γιατί απ'ότι βλέπω μερικοί προσπαθούν να μας κάνουν μαθήματα καταναλωτισμού εδώ μέσα. Επί του θέματος, γιατί να κάνει η apple ή οποιαδήποτε εταιρία ανάκληση συσκευών? Αφού από την αρχή σου δίνεται η ευκαιρία με κάθε προιόν που αγοράζεις, να το επιστρέψεις και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω ωραία και καλά. Γιατί λοιπόν αυτός ο ντόρος από μερικούς που "εκνευρίζονται" δεν καταλαβαίνω. Τέλος, ώντας gamer, μου έρχεται στο μυαλό η κυκλοφορία του Xbox 360. Η κονσόλα είχε 40% failure rate και είχε γίνει σάλος επειδή οι καταναλωτές δεν προλάβαιναν να βάλουν μέσα το δισκάκι να παίξουν και η κονσόλα έβγαζε το γνωστό RROD. Λοιπόν, εγώ δεν θυμάμαι την microsoft να βγαίνει και να παραδέχεται τίποτα και ούτε φυσικά να μιλάει για ανακλήσεις και πράσειν άλογα. Το αστείο όμως ξέρετε ποιο ήταν? Τα προβλήματα δεν είχαν διορθοθεί ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ μετά την κυκλοφορία της. Η ms απλά παραλάμβανε τις καμένες κονσόλες και τις αντικαθιστούσε με καινούργιες (πάλι προβληματικές:lol:). Εγώ λοιπόν καλώ όλους αυτούς που κράζουν εδώ μέσα, να μας πουν ένα παράδειγμα με μια εταιρία που δεν κοροιδεύει κανέναν, βγαίνει και παραδέχεται ανοιχτά το λάθος της, και κάνει και ανακλήσεις συσκευών που έχουν πουλήσει εκατομμύρια. Αν και off-topic, πρεπει να επισημανω οτι δεν εισαι απολυτα σωστος http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3160812 Η MS το παραδεχτηκε. Μπορει να μην εκανε ανακληση, αλλα εκανε κατι εξισου σημαντικο, ισως και πιο πρακτικο.Αντικατασταση για 3 χρονια.Και οταν το ανακοινωσε (5/7/07) ακομα και αν ειχες παρει το 360 την launch date ειχες ακομα πανω απο χρονο με το κεφαλι σου ησυχο.Και μιλωντας για διαδικασιες αντικαταστασης, δεν σε εμπλεκε με κανεναν καραγκιοζη ελληνα μαγαζατορα (που παρακαλας να μη σου τυχει ελλατωματικη συσκευη γιατι σου πουλανε τρελιτσες). Εχεις προβλημα? Ερχεται πακετας σπιτι σου, παρινει την κονσολα και σε 10-15 μερες εχεις καινουργια, παλι σπιτι σου, χωρις φασαριες εξοδα και @@. Προσωπικα χρειαστηκε να αλλαξω 2 κονσολες, μαλιστα τη 2η την εστειλα με φλασαρισμενο drive και χωρις καν το αυτοκολλητο της εγγυησης, και μου την αλλαξαν κανονικα.Αν εστελνες ενα jailbroken iphone πισω στην apple τι θα γινοταν? (τυχαιο παραδειγμα). Τελος, η MS δεν εκατσε ποτε στα αβγα της, αναγνωρισε το προβλημα και εβγαζε συνεχως revisions (Xenon/Zephyr/Falcon/Opus/Jasper/Valhalla) μεχρι που το εξαλειψε απο το Jasper και μετα.Η ΜS το τονιζω, που δεν βγηκε ποτε να πει οτι ειναι engineering εταιρια οπως αναφερει ο Jobs για την Αpple 3-4 φορες σε καθε conference. Αυτα και sorry για το offtopic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dark_banishing Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Επίσης έδωσε και τη δική του ερμηνεία σε αυτή την ελάχιστη διαφορά (οι θηκές που είχαν ορισμένοι από το όμοιο σε διαστάσεις 3G). Μα τόση ώρα σου λέω ότι άμα έχεις 2 χέρια και χάνεις το 1 δεν είναι ελάχιστη διαφορά. Είναι τεράστια. Άμα είχες 1000 και έχανες το 1 ε δεν βαριέσαι. Αν θες να είσαι σωστός πρέπει να μας πεις ποσοστό επι του προηγούμενου ποια είναι η σχέση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexandergr Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως, θα ήθελα να ήξερα το εξής. Όλοι αυτοί εδώ μέσα που μπήκαν σε αυτό το θέμα για να κράξουν την apple με τόσο πάθος, έχουν αγοράσει το κινητό και σαν αγανακτησμένοι καταναλωτές που έχουν πρόβλημα θέλουν να εκφράσουν-μοιραστούν τα παράπονά τους??? Η μπήκαν μόνο και μόνο από κομπλεξισμό για να την "πούνε" σε αυτούς που αγοράζουν προιόντα της εταιρίας? Μάλλον η απάντηση είναι προφανής... O συμπλεγματισμός που αναφέρεις για ποιο λόγο υπάρχει όμως, το σκέφτηκες αυτο; Πολλές φορές ξεκινάει ως αντίδραση σε κάτι. Πρόσφατο παράδειγμα είναι η μόδα των emo. Σκέφτηκες ότι μπορεί να οφείλεται σε κάποιους fans της Apple και την αίσθηση ανωτερώτητας που τους διακατέχει, τις δηλώσεις περι διαφορετικότητας(δεν έχω PC, έχω Mac), την υπερπροβολή του "It just works" και άλλα παρόμοια κλισέ; Δεν διαφωνώ, η Apple έχει τα θετικά της αλλά ας μην είμαστε τυφλοί. Όντως κάποιοι που απλώς θάβουν την Apple είναι υπερβολικοί αλλά και το αντίθετο ισχύει. Ας μην εθελοτυφλούμε. Παν μέτρον άριστον. Απ'την στιγμή που το παραδέχτηκε η εταιρία οτι υπάρχει πρόβλημα, δεν είναι υπεροπτικό να λέμε πως οι άλλοι έχουν άδικο γιατί "εμένα δεν μου έκανε πρόβλημα" ; Όσο για τις δηλώσεις εταιριών/κυβερνήσεων/κτλ όταν προσπαθούν να καλυφθούν, μην τις παίρνετε και τις μετρητοίς. Έχουμε ακούσει πολλά ψέμματα ανα καιρούς. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2010 από alexandergr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apostolisd Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Καταλαβαίνω τι εννοείς, και αυτό θα περίμενε κάθε λογικός άνθρωπος να ακούσει. Για να μην υπάρχουν αμφιβολίες είπε κατα λέξη πηγή Έχεις δίκιο λοιπόν, αφού βαρέθηκα να διαβάσω όλο το κείμενο με το πόσο με αγαπά και προφανώς κατάλαβα λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Radiatedsoul Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Μια και χορτάσαμε από "ψυχραιμες εμπεριστατωμένες απόψεις", ας διαβάσουμε και αυτό: http://www.navimania.gr/showpost.php?p=266125&postcount=234 Αν το δει και ο firewalker, ας σχολιάσει. Συγχαρητηρια για ακομα μια φορα για το αρθρο!! Και σε αυτον που το εγραψε φυσικα /respect Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα