telegamesvg Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 To Πλαισιο μεχρι τωρα με την κλασσικη συνταγη του σεβασμος στον πελατη ,καλες τιμες και επαρκη διαθεσιμοτητα προιοντων πηγαινε καλα. Τωρα τλευταια με τα μαρκετιστικα κολπα ,τις δηθεν προσφορες , τα ποτηρακια , ομπρέλες καθισματακια κ κουβαδακια για την παραλια , μαλλον εχει αρχισει να παιρνει την κατω βολτα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kofer Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Τωρα τλευταια με τα μαρκετιστικα κολπα ,τις δηθεν προσφορες , τα ποτηρακια , ομπρέλες καθισματακια κ κουβαδακια για την παραλια , μαλλον εχει αρχισει να παιρνει την κατω βολτα . :lol: Είσαι απόλυτα σωστός! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rapidrag Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Παρόμοια εμπειρία είχα κ εγώ με netbook. Το μετρητό αυτήν την περίοδο λείπει από την αγορά και το Πλαίσιο φαίνεται να μην διαχειρίζεται σωστά την κρίση. Φανταστείτε τι έχει να γίνει από Σεπτέμβριο που έχουμε και πιο πολλά έξοδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis5 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Το πλαίσιο το τελευταίο καιρό πρώτον έχει ανεβάσει τις τιμές τους αρκετά σημαντικά 10-30% σε παρά πολλά προϊόντα όπως εξ. Σκληροί, netbook, κ.α κ επίσης διώχνει κόσμο -πωλητές , κ προσλαμβάνει 4ωρους μέσω ΟΑΕΔ, όπως πχ κάνει κ το eshop. Αυτά από μόνα τους χτυπάνε μερικά καμπανάκια νομιζω Sent from my iPod touch using Insomnia.app Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vakman Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Παλικαρια, δεν ξερω τι δουλεια κανετε, αλλα αν εχετε καποιον γνωστο στο εμποριο, θα σας πει τα εξης: α) οι μεγαλες προσφορες, ετσι λεγονται γιατι ειναι περιορισμενες. Παω στοιχημα οτι καποιοι απο εσας που παραπονιεστε εχετε παρει καποια στιγμη κατι απο το Πλαισιο, και το οποιοδηποτε Πλαισιο σε ξεφτιλα τιμη, που αλλοι ανταγωνιστες τους ουτε χωρις ΦΠΑ δεν τα αγοραζουν. Οταν τις προλαβαινετε, και μετα κοκορευεστε για την μαματη αγορα που κανατε ειναι καλα...οταν δεν προλαβαινετε κανετε καταγγελιες...Δεν φτανει που οταν τυχει να παρει κατι σε χαμηλη τιμη το βγαζει στο Ιντερνετ να παρει ο κοσμος, αντι για τον ξαδελφο και τον ανιψιο οπως γινεται αλλου, παραπονιεστε κιολας!!!!! παρτε το χαμπαρι...δεν προλαβατε!!! β) οι υπαλληλοι που σας απαντανε, ειναι ακριβως αυτο που 8α εισασταν και εσεις σε καποια στιγμη στη ζωη σας....ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ...δηλαδη δεν γνωριζουν τα παντα, και δεν ειναι υπευθυνοι γιατι δεν προλαβε το συστημα να κατεβασει μια προσφορα. Το Πλαισιο εχει πανω απο 2500 υπαλληλους (ή τουλαχιστον ειχε μεχρι προσφατα). Αυτοι που ειναι στα καταστηματα και στα τηλεφωνικα κεντρα που παιρνετε και ουρλιαζετε, ειναι αδυνατον να γνωριζουν αυτα που εσεις ζητατε για τις προσφορες στο Ιντερνετ. Το πιο πιθανο ειναι να το βλεπουν εκεινη τη στιγμη που το επισημαινετε εσεις και να μην μπορουν να απαντησουν. Αφηστε απλα ενα αιτημα και 8α σας καλεσουν αργοτερα. γ) Οσον αφορα για το πιστωτικο που ανεφερε ο καποιος κυριος, υπαρχει το εξης 8εμα, το οποιο σε αλλα καταστηματα ειναι χειροτερο. Τις περισσοτερες φορες, οι περισσοτεροι πελατες δεν αγοραζουν με κωδικο πελατη, με αποτελεσμα να μην ειναι δυνατον να εντοπιστει η αγορα μετα χωρις την υπαρξη του παραστατικου το οποιο περιλαμβανει ενα σειριακο αριθμο συναλλαγης. Ως εκ τουτου, οταν παει και στο service για ταχυτητα οι τεχνικοι συνεχιζουν ως εχει, χωρις κωδικο πελατη, αφοσον υπαρχει αποδειξη, και ετσι εκδιδεται και το πιστωτικο. Οποτε για καλο δικο σας, σε καταστηματα οπως το Πλαισιο, το eshop και το multirama, οπου μπορεις να εχεις κωδικο πελατη με τα στοιχεια σου, καντο, για να μην εχεις προβλημα αν χασεις το παραστατικο. Απλα να επιμενετε να κοβεται η αποδειξη με κωδικο πελατη. Αυτο δεν μπορουν να το αρνηθουν, γιατι το θελουν. Για να προλαβω τις ερωτησεις: ΝΑΙ, ημουν υπαλληλος, και του Πλαισιου, και στο service, και στη τηλεφωνικη εξυπηρετηση. οσοι θα εχετε υπαρξει υπαλληλοι και να μην δουλευετε στην δουλεια του μπαμπα, θα ξερετε τι λαλακιες τραβανε απο νευριασμενους πελατες που θελουν το δικο τους. Με υπομονη λυνονται ολα. Μια φορα υπηρξε καποιος που τον αφησα και εβριζε 25 λεπτα, θεους, δαιμονες, διευθυντες, ιδιοκτητες, υπαλληλους, το κρατος...τα παντα. Στο τελος, τον ρωτησα αν ηθελε λυση ή να βρισει. Του την εδωσα με 4 προτασεις. Ηρεμος πλεον, μου λεει, "τοσο απλο ηταν?" Ναι ρε παιδια. δ)Οσον αφορα για τους τετραωρους υπαλληλους, να ευχεστε να συνεχιζει να τους παιρνει με αυτα τα προβληματα που υπαρχουν, γιατι ειναι απο τις λιγες εταιρειες, η οποια την 1η του μηνα εχει βαλει τον μισθο με τις υπερωριες που εχουν συμφωνηθει στην τραπεζα. Τελος. Δεν αρεσει στον υπαλληλο η συμφωνια, να μην παει. θα πανε αλλοι που θα εχουν περισσοτερο αναγκη τα χρηματα, και οχι να δουλευουν για να λενε οτι δουλευουν και να τα τρωνε στα μπουζουκια. Σε λιγο καιρο θα παρακαλατε για τετοιες εταιρειες, Οπως ειχε γινει και σε αλλες περιοχες, που κλεισανε, και μετα πεθαναν οι περιοχες αυτες. Στο Βολο υπηρχε ενα εργοστασιο, οπου και ο ιδιοκτητης δεν εδινε οσα θα θελανε οι εργατες, αλλα και οι εργατες δεν δουλευαν ολη την ωρα, και οταν δουλευαν δεν εβγαζαν την παραγωγη που μπορουσαν. Αν τους ελεγες γιατι δεν δουλευουν λιγο περισσοτερο, ελεγαν: "εγω θα σωσω την ΤΕΟΚΑΡ?" Μετα απο λιγα χρονια η ΤΕΟΚΑΡ (ΝΙΣΣΑΝ) εκλεισε και εμειναν 500 οικογενιες στο δρομο, γιατι οσο υπηρχε, ολοι δουλευαν λιγοτερο, και εκλεβαν αβερτα... Να μην παραπονιεστε για τις σωστες εταιριες, γιατι οι περισσοτεροι αγοραζουν απο το Πλαισιο, επειδη οντως τις περισσοτερες φορες εχει καλυτερες τιμες, και οντως 8α το βρεις διαθεσιμο. Και να μην ξεχναμε, οτι το πλαισιο δεν κραταει σειριακους αριθμους και οι περισσοτεροι σε αυτο το portal εχουμε παει πραγματα που εχουμε παρει απο αλλου, και αποδειξη για το ιδιο πραγμα, και μας το εχουν αλλαξει στο service. Μην νομιζετε οτι οι τεχνικοι δεν το καταλαβαινουν. Και εγω ημουν εκει και εκανα και εγω τα στραβα ματια εις γνωσην του μανατζερ. Εκει σας βολευει το Πλαισιο, οταν το κλεβετε. Οταν για το ιδιο πραγμα που το ειχατε παρει απο το eshop παιρνετε τον ..... γιατι ειχε καει παρανομα. Τελως παντων, αυτη ειναι η Ελλαδα. Και παντου για να πουμε την αληθεια. Αν δουμε καποιον να ανεβαινει, προσπαθουμε να τον χρησιμοποιησουμε μπας και ανεβουμε και εμεις, και αν δεν μπορουμε, προσπαθουμε να τον ριξουμε. Πιστεψτε με, οτι οποιος θελει να κλεψει απλα παιρνει παρανομους εργατες, και φορτια που "πεσανε" στη θαλασσα...(χωρις εγγυηση παντα), και το Πλαισιο δεν εχει κανει κανενα απο τα 2. Να λεγατε για Κωτσοβολο, που παραπεμπει για τα παντα στις εταιρειες, ενταξει...Ποιος εχει βρει ακρη εκει? Κανενας. Ασε που αν το εχεις παρει μετρητα δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει η αγορα στο συστημα... και για το τελος....ναι, υπαρχετε εσεις που χανετε 2 και 3 ωρες την ημερα στο Ιντερνετ να βρειτε τετοιες ξεφτιλισμενες προσφορες. Αν το θες κυριε, αγορασε το με τα 10 ευρω διαφορα που το βρηκες στο skroutz και ασε τις ιστοριες. Εχετε χρονο για χασιμο, οπως και εγω τωρα που δεν εχω δουλεια και απανταω σε ενα forum, οπου οι περισσοτεροι, αντι να κανετε την αυτοκριτικη, απλα θα με βρισετε... καλο απογευμα, και συγχαρητηρια για την Ελλαδα και για την Γη που μας αξιζει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vakman Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Παλικαρια, δεν ξερω τι δουλεια κανετε, αλλα αν εχετε καποιον γνωστο στο εμποριο, θα σας πει τα εξης: α) οι μεγαλες προσφορες, ετσι λεγονται γιατι ειναι περιορισμενες. Παω στοιχημα οτι καποιοι απο εσας που παραπονιεστε εχετε παρει καποια στιγμη κατι απο το Πλαισιο, και το οποιοδηποτε Πλαισιο σε ξεφτιλα τιμη, που αλλοι ανταγωνιστες τους ουτε χωρις ΦΠΑ δεν τα αγοραζουν. Οταν τις προλαβαινετε, και μετα κοκορευεστε για την μαματη αγορα που κανατε ειναι καλα...οταν δεν προλαβαινετε κανετε καταγγελιες...Δεν φτανει που οταν τυχει να παρει κατι σε χαμηλη τιμη το βγαζει στο Ιντερνετ να παρει ο κοσμος, αντι για τον ξαδελφο και τον ανιψιο οπως γινεται αλλου, παραπονιεστε κιολας!!!!! παρτε το χαμπαρι...δεν προλαβατε!!! β) οι υπαλληλοι που σας απαντανε, ειναι ακριβως αυτο που 8α εισασταν και εσεις σε καποια στιγμη στη ζωη σας....ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ...δηλαδη δεν γνωριζουν τα παντα, και δεν ειναι υπευθυνοι γιατι δεν προλαβε το συστημα να κατεβασει μια προσφορα. Το Πλαισιο εχει πανω απο 2500 υπαλληλους (ή τουλαχιστον ειχε μεχρι προσφατα). Αυτοι που ειναι στα καταστηματα και στα τηλεφωνικα κεντρα που παιρνετε και ουρλιαζετε, ειναι αδυνατον να γνωριζουν αυτα που εσεις ζητατε για τις προσφορες στο Ιντερνετ. Το πιο πιθανο ειναι να το βλεπουν εκεινη τη στιγμη που το επισημαινετε εσεις και να μην μπορουν να απαντησουν. Αφηστε απλα ενα αιτημα και 8α σας καλεσουν αργοτερα. γ) Οσον αφορα για το πιστωτικο που ανεφερε ο καποιος κυριος, υπαρχει το εξης 8εμα, το οποιο σε αλλα καταστηματα ειναι χειροτερο. Τις περισσοτερες φορες, οι περισσοτεροι πελατες δεν αγοραζουν με κωδικο πελατη, με αποτελεσμα να μην ειναι δυνατον να εντοπιστει η αγορα μετα χωρις την υπαρξη του παραστατικου το οποιο περιλαμβανει ενα σειριακο αριθμο συναλλαγης. Ως εκ τουτου, οταν παει και στο service για ταχυτητα οι τεχνικοι συνεχιζουν ως εχει, χωρις κωδικο πελατη, αφοσον υπαρχει αποδειξη, και ετσι εκδιδεται και το πιστωτικο. Οποτε για καλο δικο σας, σε καταστηματα οπως το Πλαισιο, το eshop και το multirama, οπου μπορεις να εχεις κωδικο πελατη με τα στοιχεια σου, καντο, για να μην εχεις προβλημα αν χασεις το παραστατικο. Απλα να επιμενετε να κοβεται η αποδειξη με κωδικο πελατη. Αυτο δεν μπορουν να το αρνηθουν, γιατι το θελουν. Για να προλαβω τις ερωτησεις: ΝΑΙ, ημουν υπαλληλος, και του Πλαισιου, και στο service, και στη τηλεφωνικη εξυπηρετηση. οσοι θα εχετε υπαρξει υπαλληλοι και να μην δουλευετε στην δουλεια του μπαμπα, θα ξερετε τι λαλακιες τραβανε απο νευριασμενους πελατες που θελουν το δικο τους. Με υπομονη λυνονται ολα. Μια φορα υπηρξε καποιος που τον αφησα και εβριζε 25 λεπτα, θεους, δαιμονες, διευθυντες, ιδιοκτητες, υπαλληλους, το κρατος...τα παντα. Στο τελος, τον ρωτησα αν ηθελε λυση ή να βρισει. Του την εδωσα με 4 προτασεις. Ηρεμος πλεον, μου λεει, "τοσο απλο ηταν?" Ναι ρε παιδια. δ)Οσον αφορα για τους τετραωρους υπαλληλους, να ευχεστε να συνεχιζει να τους παιρνει με αυτα τα προβληματα που υπαρχουν, γιατι ειναι απο τις λιγες εταιρειες, η οποια την 1η του μηνα εχει βαλει τον μισθο με τις υπερωριες που εχουν συμφωνηθει στην τραπεζα. Τελος. Δεν αρεσει στον υπαλληλο η συμφωνια, να μην παει. θα πανε αλλοι που θα εχουν περισσοτερο αναγκη τα χρηματα, και οχι να δουλευουν για να λενε οτι δουλευουν και να τα τρωνε στα μπουζουκια. Σε λιγο καιρο θα παρακαλατε για τετοιες εταιρειες, Οπως ειχε γινει και σε αλλες περιοχες, που κλεισανε, και μετα πεθαναν οι περιοχες αυτες. Στο Βολο υπηρχε ενα εργοστασιο, οπου και ο ιδιοκτητης δεν εδινε οσα θα θελανε οι εργατες, αλλα και οι εργατες δεν δουλευαν ολη την ωρα, και οταν δουλευαν δεν εβγαζαν την παραγωγη που μπορουσαν. Αν τους ελεγες γιατι δεν δουλευουν λιγο περισσοτερο, ελεγαν: "εγω θα σωσω την ΤΕΟΚΑΡ?" Μετα απο λιγα χρονια η ΤΕΟΚΑΡ (ΝΙΣΣΑΝ) εκλεισε και εμειναν 500 οικογενιες στο δρομο, γιατι οσο υπηρχε, ολοι δουλευαν λιγοτερο, και εκλεβαν αβερτα... Να μην παραπονιεστε για τις σωστες εταιριες, γιατι οι περισσοτεροι αγοραζουν απο το Πλαισιο, επειδη οντως τις περισσοτερες φορες εχει καλυτερες τιμες, και οντως 8α το βρεις διαθεσιμο. Και να μην ξεχναμε, οτι το πλαισιο δεν κραταει σειριακους αριθμους και οι περισσοτεροι σε αυτο το portal εχουμε παει πραγματα που εχουμε παρει απο αλλου, και αποδειξη για το ιδιο πραγμα, και μας το εχουν αλλαξει στο service. Μην νομιζετε οτι οι τεχνικοι δεν το καταλαβαινουν. Και εγω ημουν εκει και εκανα και εγω τα στραβα ματια εις γνωσην του μανατζερ. Εκει σας βολευει το Πλαισιο, οταν το κλεβετε. Οταν για το ιδιο πραγμα που το ειχατε παρει απο το eshop παιρνετε τον ..... γιατι ειχε καει παρανομα. Τελως παντων, αυτη ειναι η Ελλαδα. Και παντου για να πουμε την αληθεια. Αν δουμε καποιον να ανεβαινει, προσπαθουμε να τον χρησιμοποιησουμε μπας και ανεβουμε και εμεις, και αν δεν μπορουμε, προσπαθουμε να τον ριξουμε. Πιστεψτε με, οτι οποιος θελει να κλεψει απλα παιρνει παρανομους εργατες, και φορτια που "πεσανε" στη θαλασσα...(χωρις εγγυηση παντα), και το Πλαισιο δεν εχει κανει κανενα απο τα 2. Να λεγατε για Κωτσοβολο, που παραπεμπει για τα παντα στις εταιρειες, ενταξει...Ποιος εχει βρει ακρη εκει? Κανενας. Ασε που αν το εχεις παρει μετρητα δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει η αγορα στο συστημα... και για το τελος....ναι, υπαρχετε εσεις που χανετε 2 και 3 ωρες την ημερα στο Ιντερνετ να βρειτε τετοιες ξεφτιλισμενες προσφορες. Αν το θες κυριε, αγορασε το με τα 10 ευρω διαφορα που το βρηκες στο skroutz και ασε τις ιστοριες. Εχετε χρονο για χασιμο, οπως και εγω τωρα που δεν εχω δουλεια και απανταω σε ενα forum, οπου οι περισσοτεροι, αντι να κανετε την αυτοκριτικη, απλα θα με βρισετε... καλο απογευμα, και συγχαρητηρια για την Ελλαδα και για την Γη που μας αξιζει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LOULATRANS Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 σωστος ο vakman.......... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LOULATRANS Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 σωστος ο vakman.......... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimyok Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Kαλησπερα και απο εμενα. Ειδικα στο καταστημα Ηρακλειου νομιζω οτι ειναι χασιμο να περιμενετε τετοιες προσφορες οταν μερικα κομματια αν υπαρχουν φευγουν την ιδια μερα .... Σωστό το παληκαρι για τους υπαληλους . Εμενα πριν 1 χρονο οταν ειχα παει μια 9800 GTX εντος εγγυησης για πιστοτικό μονο ενας manager πηγε να πουλησει μουρη οτι και καλα δε γινεται και να μου δωσουν αλλη μτχ απο μηχανημα αλλα επεμεινα και κανενα προβλημα.. Οπότε τουλαχιστον βριστε τους managers οχι τους υπαληλους που δεν φταινε σε τιποτα lol . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimyok Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Kαλησπερα και απο εμενα. Ειδικα στο καταστημα Ηρακλειου νομιζω οτι ειναι χασιμο να περιμενετε τετοιες προσφορες οταν μερικα κομματια αν υπαρχουν φευγουν την ιδια μερα .... Σωστό το παληκαρι για τους υπαληλους . Εμενα πριν 1 χρονο οταν ειχα παει μια 9800 GTX εντος εγγυησης για πιστοτικό μονο ενας manager πηγε να πουλησει μουρη οτι και καλα δε γινεται και να μου δωσουν αλλη μτχ απο μηχανημα αλλα επεμεινα και κανενα προβλημα.. Οπότε τουλαχιστον βριστε τους managers οχι τους υπαληλους που δεν φταινε σε τιποτα lol . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skia11 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Έτσι είναι στο κόσμο του Πλαισίου...υστερικοί πελάτες που βρίζουν χριστοπαναγίζουν, σκοτώνουν μικρά ζώα στο rage τους πάνω, και cool υπάλληλοι με τη ψυχραιμία του Hannibal Lecter που λύνουν το πρόβλημα (λάθος του πέλάτη/ήταν υπερβολικός που μας κάλεσε) βρίσκουν γαμπρό/νύφη στα παιδιά-εκτρώματα των πελατών και όλα αυτά πίνοντας το freddocino τους γελώντας σίγουροι για τις γνώσεις τους έχοντας τελειώσει τη 4ετη εκπαιδευση του Πλαισίου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimyok Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 2 Αυγούστου 2010 lol Πολυ εύστοχο και αύτο . Δυστυχώς στο service οι διαβασμένοι πελάτες μία κριση υστέριας με τις παπαριές που ακούνε την περνάνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vakman Δημοσ. 3 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2010 δεν ειπα ποτε οτι δεν υπαρχουν λιγο "αργοι"τεχνικοι. Ειμαι και πελατης στα περισσοτερα καταστηματα, και ευτυχως ή δυστυχως, σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν και αυτοι που ισως δεν θα επρεπε να κανουν αυτη τη δουλεια. Αυτο που τονισα ειναι οτι σαν πολιτισμενοι ανθρωποι, πρεπον ειναι να χρησιμοποιουμε και να ΥΠΑΚΟΥΜΕ σε καποιους νομους και κανονες, και να μην απετουμε μονον. Αν εχει παρει καποιος κατι ελαττωματικο, χωρις να εχει προκαλεσει ομως την φθορα, υπαρχει παντα κοσμιος τροπος για να διεκδικισει αυτα που του παρεχουν οι νομοι. Ειναι αδικο ομως, να εκμεταλευομαστε μονον τους νομους, και κυριως για την φθορα του αλλου. πχ...να απαιτουμε μια προσφορα, οσο παραλογα φθηνη ειναι, ασχετα αν με την τεκμηριομεη κινηση ενος καταστηματος ε3αφανιζονται αμεσως. Δεν ειδα κανεναν να διαμαρτυρεται για το Saturn ας πουμε για αθεμιτο ανταγωνισμο, που παει και βαζει 5 τεμαχια σε φυλλαδιο. Και δευτερο παραδειγμα, δεν γινεται, να γαμαμε τα parts στα τεστ και μετα να απαιτουμε εγγυηση. Οσον αφορα για τις λαλακιες που εχουν πει τεχνικοι σε "ψαγμενους" πελατες, ισχυει, αλλα σκεφτειτε, τι περνανε καποιοι αλλοι τεχνικοι, οι οποιοι θα επρεπε να ειναι σε ανωτερες θεσεις λογω των γνωσεων, και καθονται ηρεμα και ακουνε των καθε "ψαγμενο" (ειρωνικο ηταν αυτο) πελατη, ο οποιος παει να του το παιξει ιστορια, οτι δεν φταιει... Παντου γινονται αυτα. Τελος θα ηθελα να πω στο παλικαρι που ειπε οτι ηταν το πρωτο μου post...οτι ευτυχως αυτο το forum εχει οντως πολλους ενημερωμενους χρηστες των οποιων τα ποστ παρακολουθω και ειναι δεοντως χρησιμα, και δεν ειχα νιωσει οτι μπορουσα να προσθεσω κατι. Εκτος των αλλων δεν ειχα αρκετο χρονο να αφιερωσω σε κατι τετοιο λογω δουλειας. Αλλα επειδη μειωνεται η δουλεια, δυστυχως για καποιους απο τους χρηστες, ισως συνεισφερω και καποιες απο τις δικες μου γνωσεις σε αυτη την πολυτιμη κοινοτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orotoi Δημοσ. 3 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2010 Μέχρι ένα σημείο σωστά τα λές, οτι υπάλληλοι είναι κτλ και οτι πρέπει να υπάρχει ηρεμια και τα σχετικά.. (Αν και είναι δύσκολο να διατηρείς την ηρεμία σου οταν σε υποτιμούν σε κοροϊδευουν στεγνά και δε σε σέβονται.) Απο την άλλη... Δεν αρεσει στον υπαλληλο η συμφωνια, να μην παει. θα πανε αλλοι που θα εχουν περισσοτερο αναγκη τα χρηματα, και οχι να δουλευουν για να λενε οτι δουλευουν και να τα τρωνε στα μπουζουκια. Και φυσικά ξέρουν αυτό που λές.. πως ο άλλος θα φύγει θα βρούν άλλο με οσο πιο λιγα λεφτα γίνετε, γιατι δυστυχώς ο άλλος θα πάει επειδή αναγκάζετε λόγω του όλου συστήματος. Και προφανώς το πως θα χαλάσει ο άλλος τα λεφτά του είναι δικό του θέμα.. Σιγά μη τους πούμε κι μπράβο που συντηρούν τη σαπίλα με τα 4ωρα. Για το κέρδος τους το κάνουν οχι για να σε βοηθήσουν. Σιγά μη τους πούμε μπράβο που τήρησαν τη μισθοδοσία (Ακου εδω τι φτάσαμε να λέμε!!) και έβαλαν τους μισθούς κ τις υπερωρίες.. Δεν φτανει που οταν τυχει να παρει κατι σε χαμηλη τιμη το βγαζει στο Ιντερνετ να παρει ο κοσμος, Στο συγκεκριμένο με το PS3 απ οτι είδα, δεν αναφερόταν πουθενά περιορισμένος αριθμός ή μεχρι εξάντλήσης αποθεμάτων κτλ. Ισα ισα έλεγε διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, κατι το οποίο απ οτι ειπαν οι φίλοι εδώ.. ΔΕΝ ίσχυε.. οι υπαλληλοι που σας απαντανε, ειναι ακριβως αυτο που 8α εισασταν και εσεις σε καποια στιγμη στη ζωη σας....ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ...δηλαδη δεν γνωριζουν τα παντα, και δεν ειναι υπευθυνοι γιατι δεν προλαβε το συστημα να κατεβασει μια προσφορα. Οχι δεν είναι υπεύθυνοι για να κατέβει η προσφορά απο το site. Αλλα είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τα ΠΑΝΤΑ σχετικά με τις προσφορές του καταστήματος στο οποίο εργάζονται. Γι αυτο είναι εκει.. αλλιως να τα κάνουμε self-service. Και σίγουρα είναι ευθύνη τους να ενημερώσουν τους διευθυντές τους για οτιδήποτε σα κι αυτο.. (κατέβασμα προσφοράς, λάθος προσφορά κτλ κτλ) Για να προλαβω τις ερωτησεις: ΝΑΙ, ημουν υπαλληλος, και του Πλαισιου, και στο service, και στη τηλεφωνικη εξυπηρετηση. οσοι θα εχετε υπαρξει υπαλληλοι και να μην δουλευετε στην δουλεια του μπαμπα, θα ξερετε τι λαλακιες τραβανε απο νευριασμενους πελατες που θελουν το δικο τους. Με υπομονη λυνονται ολα. Όποιος δε δουλευει σε κατάστημα πρέπει να είναι στη δουλειά του μπαμπα? Και αν είναι στη δουλειά του μπαμπα? ΤΙ? Δε δουλευει? Αυτόματα χάνονται τα δικαιώματα του επειδή ο πατέρας του είχε μια επιχείρηση? Για να σε προλάβω υπάλληλος ήμουν κ γω στον Ιδιωτικό τομέα (με 4-5 χρόνια σε κατάστημα). Τώρα με τη σαπίλα που παίζει είμαι άνεργος.. αλλα αλλο θέμα αυτο.. Το αν κάποιος δε γνωρίζει και λεει λαλακίες, δε δίνει σε κανένα Πλαίσιο το δικαίωμα να τον κοροϊδέψει. Γι αυτο υπάρχουν, για να εξυπηρετούν ανθρώπους ακόμα και αν δεν ειναι τεχνικοί/προγραμματιστές.. Αλλα σε τέτοιες περιπτώσεις, εξυπηρέτηση νοούν την εξαπάτηση.. (ελα μωρέ και τα δύο απο εξ αρχίζουν) και βρίσκουν την ευκαιρία να ξεστοκάρουν τα "παλτά" τους.. Σε αυτό με την υπομονή που λές.. θα ξανασυμφωνήσω. Στο Βολο υπηρχε ενα εργοστασιο, ...η που μπορουσαν. Αν τους ελεγες γιατι δεν δουλευουν λιγο περισσοτερο, ελεγαν: "εγω θα σωσω την ΤΕΟΚΑΡ?" Μετα απο λιγα χρονια η ΤΕΟΚΑΡ (ΝΙΣΣΑΝ) εκλεισε και εμειναν 500 οικογενιες στο δρομο, γιατι οσο υπηρχε, ολοι δουλευαν λιγοτερο, και εκλεβαν αβερτα... Και φταίνε οι εργάτες που δε τους πλήρωνε? Η αντίδραση τους καλώς η κακώς ήταν αυτή. Δηλαδή δε τους πληρώνει.. και θα του πούν "Οκ Μπός! Δε πειράζει.. Εγω θα δουλέψω παραπάνω.."??! Να μην παραπονιεστε ...το Πλαισιο, οταν το κλεβετε. Ούτε γκρίνια.. ούτε παράπονα είναι.. Ειναι δικαιώματα. Είναι αντίδραση σε ολη αυτή τη σαπίλα που καλό είναι να τελειώνει σιγα σιγα.. Το οτι δέχετε πισω προιόντα (που δεν είναι δικά του) αν γίνετε όπως λες, προς κέρδος τους είναι. Τελως παντων, αυτη ειναι η Ελλαδα. Και παντου για να πουμε την αληθεια. Αυτή η μαμημένη παραδοχή οτι έτσι είναι η Ελλάδα επίσης καλό και χρήσιμο θα ήταν να πάψει να υπάρχει στα μυαλά μας. Όσο ο κόσμος πιστευει αυτό.. ε ετσι θα ναι.. Αν δουμε καποιον να ανεβαινει προσπαθουμε να τον χρησιμοποιησουμε μπας και ανεβουμε και εμεις, και αν δεν μπορουμε, προσπαθουμε να τον ριξουμε. Δηλαδή ο sakis.kom και ο sotosgl θέλουν να γίνουν Πλαίσιο? Αυτο που τονισα ειναι οτι σαν πολιτισμενοι ανθρωποι, πρεπον ειναι να χρησιμοποιουμε και να ΥΠΑΚΟΥΜΕ σε καποιους νομους και κανονες, και να μην απετουμε μονον... ...κινηση ενος καταστηματος ε3αφανιζονται αμεσως. Το ίδιο και τα καταστήματα. Και όχι φίλε.. δε θέλω να μπλέκω με νόμους και δικηγόρους και καταγγελίες και οτι αλλο να ναι για ενα προιόν των 100ευρώ για παράδειγμα. Αλλα το ξέρουν και αυτό, οτι δύσκολα θα ασχοληθεί κάποιος. Κσι τη προσφορά όσο παράλογα φτηνή και να είναι την έβγαλε το ιδιο το κατάστημα και οφείλει να την τηρεί. Και δευτερο παραδειγμα, δεν γινεται, να γαμαμε τα parts στα τεστ και μετα να απαιτουμε εγγυηση. Αν παρουσιάσει πρόβλημα είτε εκανες τεστ είτε οχι είναι δικαίωμα σου να ζητήσεις αντικατάσταση ή επισκευή. Δηλαδή αν δε κάνω τέστ αλλα απλώς το βαλω σε ενα μηχάνημα που λειτουργεί 24/7? Οσον αφορα για τις λαλακιες που εχουν πει τεχνικοι σε "ψαγμενους" πελατες, ισχυει, αλλα σκεφτειτε, τι περνανε καποιοι αλλοι τεχνικοι, οι οποιοι θα επρεπε να ειναι σε ανωτερες θεσεις λογω των γνωσεων, και καθονται ηρεμα και ακουνε των καθε "ψαγμενο" (ειρωνικο ηταν αυτο) πελατη, ο οποιος παει να του το παιξει ιστορια, οτι δεν φταιει... Γι αυτό είναι εκεί. Γι αυτό πληρώνονται. Για να εξυπηρετούν. Και ναι να ακούν και λαλακίες απο πελάτες που δεν έχουν γνώσεις. Αν φτάσει σημείο που δε μπορούν να τους εξυπηρετήσουν, επειδή ο πελάτης 'ξεφυγε', να φωνάξουν τον μάνατζερ τους να αντιμετωπίσει αυτος την κατάσταση. [ΔΕΝ δίνω δικιο σε παράλογους πελάτες..] Δούλευα στην μηχανογράφηση μιας εταιρίας..(με περίπου 150χρήστες) Δε μπορείς να φανταστείς τι ακούγαμε.. Αλλα αυτή ηταν η δουλειά μας. Να τα ακούμε και να τα διορθώνουμε (και όπου μπορούμε να εκπαιδεύουμε). Το οτι δεν είναι στις θέσεις που θα πρεπε.. είναι γιατι υπάρχει Οοοολη αυτή η σαπίλα και κακολειτουργία των μηχανισμών. Παντου γινονται αυτα. Nai.. και χρειάζεται να σταματήσουν. Αν κατι γίνετε παντού δε σημαίνει οτι είναι και το σωστό. Με κατέστρεψες :-Ρ Ενα μπράβο στον σοτοΤζιΕλ ήθελα να πώ.. και έγραψα έκθεση.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gRim Δημοσ. 3 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 3 Αυγούστου 2010 Μη χαλιέσαι ρε φίλε..θέλουν να νομίζουν ότι είμαστε καθυστερημένοι και ξαφνικά κάποιοι δεν έχουν δουλειά και αποφασίζουν το πρώτο τους ποστ να είναι για το πόσο γαμάτη είναι μια εταιρία και για τα γίδια τους πελάτες..δεν αξίζει να ασχολείσαι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.