George! Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 http://www.plaisio.gr/Campaign/vodafone-mifi-ps3.htm Τώρα βάλαν την προσφορά.... Είναι άσχετη αυτή η προσφορά και είναι με το slim.
Sotosgl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Εκθεσιακο και 40αρι... σε μια εβδομαδα το πολυ YLOD Και ποσο θες για να το φτιαξεις και ποσο κανει ενα απλο Ps3; Απο την στιγμη που δινουν εγγυση ειμαστε κομπλε
kostionalist Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Και ποσο θες για να το φτιαξεις και ποσο κανει ενα απλο Ps3;Απο την στιγμη που δινουν εγγυση ειμαστε κομπλε Και να τους διξεις την εγγυηση ειμαι σιγουρος θα βρουν μια δικαιολογια και δεν θα δου δωσουν καινουριο PS3 ή θα το παρεις μετα απο κανενα μηνα....
Sotosgl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Πφφφφ δικαιολογιες δεν μπορουν να βρουν γιατι υπαρχει η νομοθεσια και οι καταγγελιες Στην δευτερη περιπτωση για τον 1 μηνα δεν θα με χαλουσε καθοοοολου.
dp@pa Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δικαιολογιες του πατου για αλλη μια φορα απο το Πλαισιο.Η προσφορα αφορα τα εκθεσιακα κομματια που παιζουν ηδη για 2 χρονια (Klain) και ειναι λαθος απο τα κεντρικα και δεν πωλουντε καθολου. Μην στειλετε ατομα. ΠΛακα ειχε που μου ειπαν οτι αν ηταν σε αυτη την τιμη θα τα επαιρναν οι ιδιοι οι υπαλληλοι Παιρνω τα κεντρικα να κραξω λιγο και θα τα πουμε σε λιγακι. Βρε παιδια, ειναι το slim edition. Ποτε βγηκε το slim? Χριστουγεννα δεν ειναι? ουτε ενα χρονο, 6 μηνες, για την τιμη του, μονο η ΧΑΖΟΙ δεν θα το επερναν. Αν ειναι δυνατον. 100 ευρω και με εγγυση! κριμας που εχω το χοντρο! θα το επερνα με κλειστα ματια...και με ατοκες δωσεις που σου δινει ονλινε? λολ
Sotosgl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Βρε παιδια, ειναι το slim edition. Ποτε βγηκε το slim? Χριστουγεννα δεν ειναι? ουτε ενα χρονο, 6 μηνες, για την τιμη του, μονο η ΧΑΖΟΙ δεν θα το επερναν. Αν ειναι δυνατον. 100 ευρω και με εγγυση! κριμας που εχω το χοντρο! θα το επερνα με κλειστα ματια...και με ατοκες δωσεις που σου δινει ονλινε? λολ Μιλαμε για το χοντρο με τα 40Gb Τεσπα εστειλα ηδη καταγγελια εγω.
vasman15 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 soto τι ακριβως καταγγελια εκανες ενημερωσε τους ενδιαφερομενους παρακαλω...
Sotosgl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Σημερα Πεμπτη 15 Ιουλιου 2010 στις 11:00 εντόπισα στην ιστοσελιδα της εταιρια Πλαίσιο (www.plaisio.gr) το προιον http://www.plaisio.gr/Gaming/Consoles/Sony-Playstation-PSP/Sony-Playstation3-Console-40Gb-Black-PS719984252.htm Sony Playstation 3 Black (with 40GB HDD) στην τιμη των 100€ από 127€ στο πλαισιο των προσφορων αυτων των καταστηματων. Επικοινωνησα τηλεφωνικα με το καταστημα Αγιας Παρασκευης (Μεσογειων) για να ενημερωθω σχετικα με την διαθεσιμοτητα του προιοντος και με ενημερωσαν ότι οντως υπαρχει ένα διαθεσιμο(Χρησιμοποιησα τον κωδικο του προιοντος και όχι το ονομα του) σε περεταιρο επικοινωνια με τους πωλητες του καταστηματος και αφου επισκεφτηκα το καταστημα με ενημερωσαν ότι οντως υπαρχει αυτό το προιον αλλα είναι εκθεσιακο κομματι (δεν ειχε καμια τετοια σημανση το προιον στην ιστοσελιδα τους) ότι παιζει 2 χρονια ασταματητα σε 6 τηλεορασεις και δεν είναι προς πωληση.Τους ενημερωσα ότι δεν με ενδιαφερει και ότι επιθυμω να αγορασω το προιον που ειδα στο καταστημα τους αλλα η απαντηση ηταν αρνητικη. Το ιδιο συνεβη και σε αλλα μελη της διαδυκτιακης κοινοτητας που ανοικω (www.insomnia.gr) και στον καθενα ελεγαν διαφορετικες δικαιολογιες. Σε προηγουμενη καταγγελια μου που αφορουσε τα καταστηματα Γερμανος χρησιμοποιησαμε την παρακατω νομοθεσια και δεχτηκε ένα αρκετα μεγαλο προστιμο. Το άρθρο 9γ του Νόμου 2251/94,όπως τροποποιήθηκε με το Ν.3587/07 (Φ.Ε.Κ. 152/10-07-07) και ισχύει, ορίζει ότι: Απαγορεύονται οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που υιοθετούνται πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από εμπορική συναλλαγή που σχετίζεται με συγκεκριμένο προϊόν… Το άρθρο 9στ του ιδίου Νόμου, ορίζει ότι: «Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: … ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτάή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα») στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: … ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο …» Τωρα στις ..... που σας αποστελω αυτό το email το προιον είναι ακομα στην σελιδα και στο link που σας εχω παραθεσει. Ελπιζω να ερθετε σε επικοινωνια το συντομοτερο με την αλυσιδα Πλαισιο και να με ενημερωσετε για την προοδο της καταγγελιας μου. Σας ευχαριστω .................................
downloader007 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Σημερα Πεμπτη 15 Ιουλιου 2010 στις 11:00 εντόπισα στην ιστοσελιδα της εταιρια Πλαίσιο (www.plaisio.gr) το προιον http://www.plaisio.gr/Gaming/Consoles/Sony-Playstation-PSP/Sony-Playstation3-Console-40Gb-Black-PS719984252.htm Sony Playstation 3 Black (with 40GB HDD) στην τιμη των 100€ από 127€ στο πλαισιο των προσφορων αυτων των καταστηματων. Επικοινωνησα τηλεφωνικα με το καταστημα Αγιας Παρασκευης (Μεσογειων) για να ενημερωθω σχετικα με την διαθεσιμοτητα του προιοντος και με ενημερωσαν ότι οντως υπαρχει ένα διαθεσιμο(Χρησιμοποιησα τον κωδικο του προιοντος και όχι το ονομα του) σε περεταιρο επικοινωνια με τους πωλητες του καταστηματος και αφου επισκεφτηκα το καταστημα με ενημερωσαν ότι οντως υπαρχει αυτό το προιον αλλα είναι εκθεσιακο κομματι (δεν ειχε καμια τετοια σημανση το προιον στην ιστοσελιδα τους) ότι παιζει 2 χρονια ασταματητα σε 6 τηλεορασεις και δεν είναι προς πωληση.Τους ενημερωσα ότι δεν με ενδιαφερει και ότι επιθυμω να αγορασω το προιον που ειδα στο καταστημα τους αλλα η απαντηση ηταν αρνητικη. Το ιδιο συνεβη και σε αλλα μελη της διαδυκτιακης κοινοτητας που ανοικω (www.insomnia.gr) και στον καθενα ελεγαν διαφορετικες δικαιολογιες. Σε προηγουμενη καταγγελια μου που αφορουσε τα καταστηματα Γερμανος χρησιμοποιησαμε την παρακατω νομοθεσια και δεχτηκε ένα αρκετα μεγαλο προστιμο. Το άρθρο 9γ του Νόμου 2251/94,όπως τροποποιήθηκε με το Ν.3587/07 (Φ.Ε.Κ. 152/10-07-07) και ισχύει, ορίζει ότι: Απαγορεύονται οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που υιοθετούνται πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από εμπορική συναλλαγή που σχετίζεται με συγκεκριμένο προϊόν… Το άρθρο 9στ του ιδίου Νόμου, ορίζει ότι: «Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: … ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτάή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα») στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια: … ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο …» Τωρα στις ..... που σας αποστελω αυτό το email το προιον είναι ακομα στην σελιδα και στο link που σας εχω παραθεσει. Ελπιζω να ερθετε σε επικοινωνια το συντομοτερο με την αλυσιδα Πλαισιο και να με ενημερωσετε για την προοδο της καταγγελιας μου. Σας ευχαριστω ................................. Σωτήρη,μεγάλε,θα σε ακούνε και θα βγάζουν σπυριά.
Sotosgl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δεν ειναι τυχαιο οτι δευτερη φορα σε 2 εβδομαδες πανε να μου κανουν μαβλακεια Την πρωτη με τις μνημες το εσωσαν τωρα ομως παραπαει. Δεν ειμαι κανενας κυνηγος προσφορων ή μεταπωλητης ουτε κλικαρω καθε μερα να βρω απο τηλεορασεις μεχρι κινητα απλα θελω να κανω τις πιο συμφερουσες αγορες. Το θεμα ειναι οτι τωρα τελευταια πολλα λαθη και συμπτωσεις γινονται και δεν θα κατσω παλι με σταυρωμενα χερια. Το email το εστειλα και στο Plaisio και αναμενω επικοινωνια τους.
sakis.kom Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Το μεσημέρι πήρα και εγώ τηλέφωνο στα Πλαίσια. Στα δύο καταστήματα είχαν μόνο ένα τεμάχιο το οποίο ήταν αυτό που έχουν στο κατάστημα και παίζει ο κόσμος, αν με ενδιαφέρει. Σε ερώτημά μου "δηλαδή η προσφορά αφορά μεταχειρισμένο?" μου τα γύρισαν και μου είπαν πως είχαν αλλά (τι πιο κλασική απάντηση) τελείωσαν όλα. Στο κατάστημα της Αγ. Παρασκευής μου είπαν από την αρχή πως δεν υπάρχει κανένα, τελείωσαν όλα. Στο κατάστημα της Αργυρούπολης ο υπάλληλος με ενημέρωσε πως "για την προσφορά ΔΕΝ μπορείτε να μάθετε τηλεφωνικά αν υπάρχουν τεμάχια στα καταστήματα, πρέπει να περάσετε από τα καταστήματα που έχουν την προσφορά και ΑΝ υπάρχει κάποιο διαθέσιμο, να το αγοράσετε. ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας και οι υπάλληλοι που σας είπαν πως δεν έχουν τεμάχια στα καταστήματα ΚΑΚΩΣ σας είπαν, αλλά φαίνεται πως ήθελαν να σας εξυπηρετήσουν." Όταν του είπα πως είμαι χρόνια πελάτης και τον τρόπο που υπάρχει αυτή η "προσφορά" δεν τον θεωρώ καθόλου σωστό, μου απάντησε πως "αυτό το κάνουμε για την προστασία του κόσμου." Θα σας άρεσε (μου είπε) να πάρετε τηλέφωνο, να πείτε πως θα περάσετε ώστε να σας το κρατήσουν και να μην περάσετε ποτέ να το πάρετε? Όταν του είπα "δηλαδή βλέπετε πιο σωστό να σηκωθώ εγώ από την περιοχή μου και να τρέχω στα 4 αυτά καταστήματα να δω ΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝ έχουν το PS3 για να το πάρω, καθώς δεν μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει αν υπάρχει διαθέσιμο, το βλέπετε λογικό?" Η απάντηση του ήταν "όπως σας εξήγησα αυτό γίνεται για την προστασία του πελάτη". Πάμε καλά???????????? Μας κοροϊδεύει τώρα ΚΑΙ το Πλαίσιο??????
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 μπράβο ρε Sotosgl...όταν πάω σπίτι σκέφτομαι να γράψω και εγώ παρόμοιο μαιλ... άντε με τους λαλακες τώρα...
Sotosgl Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Το μεσημέρι πήρα και εγώ τηλέφωνο στα Πλαίσια.Στα δύο καταστήματα είχαν μόνο ένα τεμάχιο το οποίο ήταν αυτό που έχουν στο κατάστημα και παίζει ο κόσμος, αν με ενδιαφέρει. Σε ερώτημά μου "δηλαδή η προσφορά αφορά μεταχειρισμένο?" μου τα γύρισαν και μου είπαν πως είχαν αλλά (τι πιο κλασική απάντηση) τελείωσαν όλα. Στο κατάστημα της Αγ. Παρασκευής μου είπαν από την αρχή πως δεν υπάρχει κανένα, τελείωσαν όλα. Στο κατάστημα της Αργυρούπολης ο υπάλληλος με ενημέρωσε πως "για την προσφορά ΔΕΝ μπορείτε να μάθετε τηλεφωνικά αν υπάρχουν τεμάχια στα καταστήματα, πρέπει να περάσετε από τα καταστήματα που έχουν την προσφορά και ΑΝ υπάρχει κάποιο διαθέσιμο, να το αγοράσετε. ΔΕΝ υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας και οι υπάλληλοι που σας είπαν πως δεν έχουν τεμάχια στα καταστήματα ΚΑΚΩΣ σας είπαν, αλλά φαίνεται πως ήθελαν να σας εξυπηρετήσουν." Όταν του είπα πως είμαι χρόνια πελάτης και τον τρόπο που υπάρχει αυτή η "προσφορά" δεν τον θεωρώ καθόλου σωστό, μου απάντησε πως "αυτό το κάνουμε για την προστασία του κόσμου." Θα σας άρεσε (μου είπε) να πάρετε τηλέφωνο, να πείτε πως θα περάσετε ώστε να σας το κρατήσουν και να μην περάσετε ποτέ να το πάρετε? Όταν του είπα "δηλαδή βλέπετε πιο σωστό να σηκωθώ εγώ από την περιοχή μου και να τρέχω στα 4 αυτά καταστήματα να δω ΑΝΝΝΝΝΝΝΝΝ έχουν το PS3 για να το πάρω, καθώς δεν μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει αν υπάρχει διαθέσιμο, το βλέπετε λογικό?" Η απάντηση του ήταν "όπως σας εξήγησα αυτό γίνεται για την προστασία του πελάτη". Πάμε καλά???????????? Μας κοροϊδεύει τώρα ΚΑΙ το Πλαίσιο?????? Join the Club Saki.kom Copy Paste την καταγγελια και ασε να τα βρουνε με την Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη. Επωνυμα παντα Τι ωρα πηρες εσυ τηλεφωνο στην Αγια Παρασκευη;
sakis.kom Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Αααα ξέχασα... στην "προσφορά" αναφέρεται στο προϊόν "Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας" που ΚΑΙ στα 4 καταστήματα με ενημέρωσαν πως παραγγελία ΔΕΝ μπορεί να γίνει καθώς ΔΕΝ υπάρχουν τεμάχια στην αποθήκη τους. Συγνώνη ρε παιδιά, γι' αυτό δεν λέγεται "Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας"? Το παραγγέλνεις και όταν το παραλάβουν στις αποθήκες τους, στο στέλνουν!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.