Aztec Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Κατευθείαν στα βαθιά βλέπω... Η Blizzard πάντως με professionals για να βγάλει το diablo 3 θέλει κάμποσα χρόνια. Ίσως θα ήταν πιο εφικτό ένα απλό 2d game για κινητό.
Evgenios1 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Με το XNA τι πρόβλημα έχετε? Θα πάει σε 3D χωρίς 2D? Μην ακους ελληνικες αποψεις σε τετοια θεματα. Ισως τους χαλαει οτι το xna δουλευει με collector . Αν κανεις ενα search στο utube θα δεις οτι το xna δεν ειναι της πλακας. Κατευθείαν στα βαθιά βλέπω... Η Blizzard πάντως με professionals για να βγάλει το diablo 3 θέλει κάμποσα χρόνια. Ίσως θα ήταν πιο εφικτό ένα απλό 2d game για κινητό. Ο γουινσο δεν ειναι καποιος porfessional game developer.
Aztec Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Ο γουινσο δεν ειναι καποιος porfessional game developer. Και φαντάζομαι έφτιαξε ένα ολόκληρο παιχνίδι απο την αρχή. Animations , graphics , AI , physics , programming , databases , networking . Πωπω μιλάμε ο τύπος είναι και ο πρώτος. Και όλα αυτά μόνος του. Δεν το ήξερα.
BonJovi Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δεν είναι μόνο οι γνώσεις προγραμματισμού αλλά στα 3d παιχνίδια χρειάζεσαι να φτιάξεις και συναρτήσεις για collision detection κλπ. Που σημαίνει ότι πέρα από προγραμματισμό, πρέπει να ξέρεις και ανάλογους τύπους μαθηματικών και φυσικής. Αν και φαντάζομαι, μπορεί να υπάρχουν open source game engines με αυτούς τους σκοπούς.
Evgenios1 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Και φαντάζομαι έφτιαξε ένα ολόκληρο παιχνίδι απο την αρχή. Animations , graphics , AI , physics , programming , databases , networking . Πωπω μιλάμε ο τύπος είναι και ο πρώτος. Και όλα αυτά μόνος του. Δεν το ήξερα. Αν εχει καμια 20 εκ. fan δε θα'ναι και ο πρωτος; Δε με πιανεις, τα Animations , graphics , AI , physics , programming , databases , networking και αλλα διαφορα μπιχλιμπιδια ειναι σε δευτερη μοιρα (εξαλλου υπαρχουν ετοιμα).
Aztec Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Αν εχει καμια 20 εκ. fan δε θα'ναι και ο πρωτος; Δε με πιανεις, τα Animations , graphics , AI , physics , programming , databases , networking και αλλα διαφορα μπιχλιμπιδια ειναι σε δευτερη μοιρα (εξαλλου υπαρχουν ετοιμα). Μαγκιά του. Έφτιαξε ένα εξαιρετικό total mod. Αλλά αυτό είναι τελείως διαφορετική ιστορία. Μην το ισοπεδωνεις όμως λες και με το που κλείσεις το internet θα ξεκινήσεις το diablo clone. Δεν είναι τόσο απλό.
NetworkMeltdown Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Ξαναδιαβάστε το EDIT στο κύριο ποστ. Αν ενδιαφέρεστε ακόμα φυσικά...
thanos713 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Το XNA το ξέρω μόνον σαν όνομα (όπως και το game maker).Αυτά (XNA...) είναι απλώς tool boxes που αυτοματοποιούν πολλές διαδικασίες.Το ίδιο συμβαίνει και με τις έτοιμες μηχανές γραφικών. Δεν είναι τόσο της πλάκας σαν το Game Maker και το Unity...
Alchemist` Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δεν είναι τόσο της πλάκας σαν το Game Maker και το Unity... To Game Maker ήταν της πλάκας, μέχρι και την έκδοση 4, έχουν γίνει πολύ σοβαρές "indy" προσπάθειες με αυτό... Αισίως, έχει φτάσει στην έκδοση 8, και σε προκαλώ να παραθέσεις κάτι που δεν μπορεί να κάνει και κάποια πιθανή έλλειψη που βλέπεις στην γλώσσα... Πάντα είχα όνειρο να φτιάξω τα δικά μου βίντεο Game, και όντας μόνος μου, με την βοήθεια 2-3 φίλων, δεν θα μπορούσα με καμία άλλη πλατφόρμα να φτιάξω κάτι, γιατί πολύ απλά θα μου έπαιρνε 50χρόνια η ανάπτυξη.. Και αυτό φυσικά γιατί πάντα είχα την ίδια αντιμετώπιση όπως ο τόπικ στάρτερ... Υ.Γ. Ένα παράδειγμα, φτιαγμένο από τον μοναδικό Έλληνα χρήστη στο Game Maker Community εκτός από μένα... http://gunsandspurs.blogspot.com/ Υ.Γ.2. μερικές γενικές σκέψεις, No offence!
thanos713 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Μην αρχίσουμε DirectX και OpenGL vs Game maker...
Alchemist` Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Μην αρχίσουμε DirectX και OpenGL vs Game maker... Έχετε ως "στάνταρντ" εμπορικά Project στα οποία δουλεύουν 200-300 άτομα για χρόνια, και περιμένετε την ίδια σοβαρότητα σε ανεξάρτητες προσπάθειες μεμονομένων ατόμων... Ακόμα και αν είχες ως βάση το directX και την C++, πόσα χρόνια θα έπαιρνε σε ένα άτομο, ή μια μικρή παρέα, να γράψει έναν εμπορικό τίτλο? Όπως π.χ. το Crysis ή το Call of Duty? Το GM επιταχύνει τον χρόνο αυτό τουλάχιστον 100 φορές...
Nik.K Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Οταν ο TS μιλαει για 3D παιχνιδι MMORG σιγουρα δεν εννοει προσπαθεια τυπου Pac Man γιαυτο και ολοι επικεντρωνονται σε κατι σχετικα "σοβαρο". Αν ελεγε θελω να φτιαξω ενα Tetris η ενα Pac Man σιγουρα κανεις δεν θα του ελεγε τπτ.
thanos713 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Έχετε ως "στάνταρντ" εμπορικά Project στα οποία δουλεύουν 200-300 άτομα για χρόνια, και περιμένετε την ίδια σοβαρότητα σε ανεξάρτητες προσπάθειες μεμονομένων ατόμων... Ακόμα και αν είχες ως βάση το directX και την C++, πόσα χρόνια θα έπαιρνε σε ένα άτομο, ή μια μικρή παρέα, να γράψει έναν εμπορικό τίτλο? Όπως π.χ. το Crysis ή το Call of Duty? Το GM επιταχύνει τον χρόνο αυτό τουλάχιστον 100 φορές...Και αφήνει βροχή τα bugs...
Alchemist` Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Οταν ο TS μιλαει για 3D παιχνιδι MMORG σιγουρα δεν εννοει προσπαθεια τυπου Pac Man γιαυτο και ολοι επικεντρωνονται σε κατι σχετικα "σοβαρο". Αν ελεγε θελω να φτιαξω ενα Tetris η ενα Pac Man σιγουρα κανεις δεν θα του ελεγε τπτ. Το λινκ που έδωσα είναι παιχνίδι τύπου pacman? Το κόλλημα όλων απ'ότι βλέπω βρίσκεται κυρίως στα γραφικά, ένα 3D MMO μπορεί να έχει οποιαδήποτε μορφή... Κάτι π.χ. σε cartoonish style δεν είναι το ίδιο δύσκολο με ένα ρεαλιστικό στύλ όπως αυτό του lineage. Δυστηχώς ο TS δεν έδωσε αρκετές πληροφορίες. Σίγουρα βέβαια (κακώς δεν το ανέφερα πριν) δεν μπορώ να διαφωνήσω με τις κριτικές... Δεν μου άρεσε καθόλου όμως ο τρόπος που αντέδρασε μεγάλο μέρος των μελών όμως... Και αφήνει βροχή τα bugs... Όπως?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.