Προς το περιεχόμενο

Ένα ωραίο μικρό άρθρο για την κατάργηση της βάσης του 10


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tέσσερα τμήματα του ΤΕΙ Ηπείρου έχουν βάση εισαγωγής κάτω από 10.000 μόρια, γεγονός, που, εκ των πραγμάτων, συνεπάγεται την αναβάθμισή τους ως προς τον αριθμό των σπουδαστών, αλλά και υποβάθμισή τους ως προς το μορφωτικό επίπεδο.Πρόκειται για τα Τμήματα: Φυτικής Παραγωγής (Άρτα), Τουριστικών Επιχειρήσεων (Ηγουμενίτσα), Ιχθυοκομίας-Αλιείας (Ηγουμενίτσα) Ανθοκομίας - Αρχιτεκτονικής Τοπίου (Άρτα).Μπορεί η κατάργηση της βάσης του 10 να… σώζει 90 Τμήματα ΤΕΙ σ’ ολόκληρη την Ελλάδα, τα οποία τα τελευταία τέσσερα χρόνια είχαν ακάλυπτες συνολικά 64.000 θέσεις, ωστόσο μπαίνει, πλέον, ζήτημα ποιότητας των σπουδαστών.Επισημαίνεται από πολλούς ότι εδώ και κάμποσα χρόνια φαίνεται προκύπτει ένας αναλφαβητισμός, μέσα σε μια γενιά που «κολυμπάει» στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες των «υπερλεωφόρων» της πληροφορίας.Βαθύ το χάσμα ανάμεσα στην «έκρηξη της πληροφορίας» και στην «αγραμματοσύνη».Αυτό ακριβώς το χάσμα αποτυπώθηκε και στην ανακοίνωση των βαθμολογιών των τελευταίων Πανελλαδικών Εξετάσεων φέτος, όπου 10.000 αριστούχοι πάνε χέρι χέρι με το 37% των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση και από αυτούς περίπου οι μισοί έδωσαν σχεδόν λευκή κόλλα!

 

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10

Κύκλοι του ΤΕΙ Ηπείρου αναφέρουν ότι για να μην καταντήσει «εφιάλτης» η κατάργηση του 10, πρέπει να συνοδευτεί και με υποστηρικτικά μέτρα.Πρώτον, να δημιουργηθούν οι όροι ώστε το σχολείο να μαθαίνει όλα τα παιδιά γράμματα. Αυτό είναι ευθύνη και της εκπαιδευτικής πολιτικής και της σχολικής εκπαίδευσης. Δεύτερον, οι τριτοβάθμιες σχολές να αποκτήσουν σημαντική δημόσια χρηματοδότηση, υποδομές και στέρεο γνωστικό αντικείμενο, ώστε να δικαιολογούν τον τίτλο τους.

 

ΠΤΥΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ

Αλλά υπάρχει, πλέον, και ένα ακόμη πρόβλημα. Τα περισσότερα πτυχία δεν έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας.Το «κλειδί του παραδείσου», το Πανεπιστήμιο, που την προηγούμενη περίοδο πρόβαλλε σαν το σκαλοπάτι που έπρεπε ν’ ανέβουν τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών για να αποκατασταθούν, είναι πια αμφισβητήσιμη δυνατότητα.Φυσικά το σχολικό σύστημα δεν είναι άμοιρο ευθυνών. Το βασικό ζητούμενο είναι το πώς θα οικοδομηθεί ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα «ανοίγει τα μάτια» των τροφίμων του. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο θα μπορεί να απαντήσει πειστικά στο ερώτημα των μαθητών «Και γιατί να διαβάσουμε δάσκαλε;».

 

ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ (Ηπειρώτικη Εφημερίδα)

 

Πιστεύω ότι όλο το ζουμί είναι στο τέλος της πρώτης παραγράφου.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το διάβασα όλο και δεν έμαθε και κάτι που δεν ήξερα.ʼσε που τα λέει και λάθος.Πιστεύεται ότι το κράτος νοιάζεται αν τα πτυχία έχουν αντίκρισμα η τα παιδιά τελικά μαθαίνουν κάτι?

 

ΧΈΣΤΗΚΑΝ!

 

Προς το παρόν ενδιαφέρονται μονο στο να "πείσουν" τους νέους να μπούνε στα πανεπιστήμια ώστε αυτοί οι νέοι να "απασχοληθούν" για 4 χρονια.Αν δεν πάνε στις σχολες θα βγούν στην αγορά εργασίας όπου θα καταλήξουν άνεργοι και θα συνδυαστούν με τους υπάρχοντες ανεργους και η ανεργία θα φτάσει στα σύννεφα.

Δημοσ.
Επισημαίνεται από πολλούς ότι εδώ και κάμποσα χρόνια φαίνεται προκύπτει ένας αναλφαβητισμός, μέσα σε μια γενιά που «κολυμπάει» στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες των «υπερλεωφόρων» της πληροφορίας.Βαθύ το χάσμα ανάμεσα στην «έκρηξη της πληροφορίας» και στην «αγραμματοσύνη».

Φανταστικο!

Η παγκοσμοιοποιηση εχει δωσει τις δυνατοτητες να εχουν ολοι οι εφηβοι αλλα και τα παιδια απο εναν υπολογιστη και να ανοιγουν τα ματια τους πιο νωρις απο οτι πρεπει.

 

Παλια κοιμομασταν ορθιοι και καναμε σχεδον οτι μας λεγαν οι γονεις μας και το περιβαλλον μας(σχεδον, γιατι δεν γινοταν ακριβως αυτο φυσικα, απλως τωρα τα γραφουνε ολα και κανουν αυτο που θελουν). Τωρα? Ειναι(τα παιδια και οι εφηβοι) πολυ πιο "ωριμοι", πιο ενημερωμενοι και πιο εξυπνοι. Αποτελεσμα?

Ποιος θα επιλεξει την βαρετη μορφωση απο την ξεγνιαστη ζωη? Βολτες, καφεδες, μπαλα, μπασκετ, υπολογιστες και παιχνιδια, φιλοι, φιλες, facebook ή ολη μερα εξω. Ποιος ασχολειται με το βαρετο διαβασμα? Λιγοι. Πολυ πιο λιγοι παντως απο παλαιοτερα.

 

Τι μπορει να γινει για αυτο? Το μονο που μπορει να γινει ειναι να γινει το σχολειο και τα μαθηματα πολυ πιο ελκυστικο. Να γινει ελκυστικοτερο των προηγουμενων που ανεφερα αποκλειεται, αλλά να γινει ελκυστικοτερο απο την τωρινη bored-to-death μορφη του γινεται.

 

 

Αυτό ακριβώς το χάσμα αποτυπώθηκε και στην ανακοίνωση των βαθμολογιών των τελευταίων Πανελλαδικών Εξετάσεων φέτος, όπου 10.000 αριστούχοι πάνε χέρι χέρι με το 37% των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση και από αυτούς περίπου οι μισοί έδωσαν σχεδόν λευκή κόλλα!

Λογικο. Τα παιδια του τωρα ειναι πολυ πιο εξυπνα πιστευω απο τα παιδια πριν 20 χρονια αλλά ειναι πολυ πιο αμορφωτα και αγραμματα. Πως γινεται? Ε με τον προφανη τροπο: Οσο εξυπνος και αν εισαι δεν θα φυτρωσουν οι γνωσεις μεσα σου αν δεν διαβασεις και λιγο.

 

 

ΠΤΥΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ

Αλλά υπάρχει, πλέον, και ένα ακόμη πρόβλημα. Τα περισσότερα πτυχία δεν έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας.Το «κλειδί του παραδείσου», το Πανεπιστήμιο, που την προηγούμενη περίοδο πρόβαλλε σαν το σκαλοπάτι που έπρεπε ν’ ανέβουν τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών για να αποκατασταθούν, είναι πια αμφισβητήσιμη δυνατότητα.

Αυτο παντα με αναγουλιαζε. Τελειως!

Και ολοι μα ολοι οι γνωστοι και οι φιλοι μου και ολοι γενικα, ηθελαν να πανε σε μια σχολη γιατι θα τους εδινε μια επαγγελματικη αποκατασταση επειτα. Αναγουλιαζω και μονο που το λεω.

 

Εγω ηθελα να γινω και εγινα μαθηματικος και φυσικος για εναν και μονο λογο: Για να δω και να εξερευνησω τα μυστηρια του συμπαντος! Για να δω και να μαθω περι του περιφημου Αινσταιν και της απιστευτης συλληψης του μυαλου του περι της γενικης και ειδικης θεωριας της σχετικοτητας. Για να αναλυσω την μαθηματικη λογικη. Να δω πως ερμηνευεται ο κοσμος μεσα απο τα μαθηματικα και την φυσικη.

 

Δεν με ενοιαζε καθολου μα καθολου το αν θα εχω δουλεια επειτα. Τελειως ανωτερη φιλοσοφια την εβλεπα απο αυτον που θελει να παει σε καποια σχολη για να βρει ευκολα δουλεια επειτα, αφου η τελευταια ειναι μια τελειως κομφορμιστικη φιλοσοφια, αρα τελειως τραγικη.

 

Πλεον συνειδητοποιω οτι και αυτη η φιλοσοφια μου του τοτε, την βρισκω τωρα λαθος.

Ομως δεν ειμαι ακομα πεπεισμενος οτι η αλλη φιλοσοφια της ευκολοτερης επαγγελματικης αποκαταστασης ειναι καλυτερη επιλογη.

 

Η φιλοσοφια μου του τωρα ειναι βγαλε οσα λεφτα μπορεις και πηδα πηδα πηδα αθλησου κανε ταξιδια διαβασε μαθηματικα και φυσικη και πανε ταξιδια και πηδα πηδα πηδα και ταξιδια σε ολο τον κοσμο και αθλησου και πηδα πηδα πηδα και μορφωσου με μαθηματικα και φυσικη και πηδα πηδα.

 

Το πηδα αναφερεται σε αλμα εις υψος προφανως.

 

Αυτο βασικα με παραλλαγες πρεπει να διδασκεται στον καθενα σαν ο στοχος του. Και ουτε να χανει ασκοπα τον χρονο του διαβαζοντας ολη τη μερα για να γινει σπουδαιος και τρανος επιστημονας χανοντας ατελειωτες ωρες στα βιβλια, αλλα ουτε και να μεινει αγραμματος τελειως και να μην εχει ανακαλυψει εστω και ενα μερος του φοβερου μας κοσμου.

 

 

Φυσικά το σχολικό σύστημα δεν είναι άμοιρο ευθυνών. Το βασικό ζητούμενο είναι το πώς θα οικοδομηθεί ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα «ανοίγει τα μάτια» των τροφίμων του. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο θα μπορεί να απαντήσει πειστικά στο ερώτημα των μαθητών «Και γιατί να διαβάσουμε δάσκαλε;».

Ελα ντε. Για να καλυφθουν τα δικα μου παλαιοτερα στανταρντς του να ανακαλυψω τον κοσμο και πως λειτουργει η φυση ή για την εξασφαλιση επαγγελματικης αποκαταστασης? Μεσος δρομος δεν φαινεται να υπαρχει.

 

Ποιο αραγε ειναι πιο σημαντικο?:fear::fear::fear: Παλια θα ελεγα ηλιθιο οποιον ειχε τετοιο διλημμα γιατι θεωρουσα την απαντηση προφανεστατη. Τωρα?:fear:

Ποιοι λενε το ενα και ποιοι το αλλο? (3ος λογος δεν φαινεται να υπαρχει.)

Δημοσ.

Μαλακίες λέει το άρθρο, λαϊκίστικη κριτική για την ύπαρξη ελάχιστου βαθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια.

 

Τα έχω ξαναγράψει, αλλά η γαϊδουρινή μου υπομονή με αναγκάζει να επαναληφθώ.

 

Λοιπόν, δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα έχουν όλοι ανεξαιρέτως οι απόφοιτοι λυκείου. Και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι, Γεώργιος Παπανδρέου.

Επομένως, οι κραυγές περί βάσης του 10, αμάθεια κτλ δεν αφορούν την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αφορούν το σχολείο. Εφόσον το σχολείο κρίνει ποιοι απολύονται από το λύκειο, δε γίνεται να κατηγορείται η διαδικασία διαλογής για την τριτοβάθμια. Αν θέλουμε να βγαίνουν μορφωμένοι και σκεπτόμενοι οι νέοι, το σχολείο πρέπει να βελτιωθεί. Όλα τα υπόλοιπα είναι αέρας κοπανιστός σε μία ανούσια, ανόητη και κενή περιεχομένου συζήτηση.

Δημοσ.

Εγω ηθελα να γινω και εγινα μαθηματικος και φυσικος για εναν και μονο λογο: Για να δω και να εξερευνησω τα μυστηρια του συμπαντος! Για να δω και να μαθω περι του περιφημου Αινσταιν και της απιστευτης συλληψης του μυαλου του περι της γενικης και ειδικης θεωριας της σχετικοτητας. Για να αναλυσω την μαθηματικη λογικη. Να δω πως ερμηνευεται ο κοσμος μεσα απο τα μαθηματικα και την φυσικη.

 

Κοίταξε και εγώ ήθελα να γίνω κιθαρίστας ροκ σταρ στα χνάρια των Steve Vai, Satriani...αλλά επειδή αυτό στην Ελλάδα μάλλον θα κατέληγα να συνοδεύω κανα μπουζούκι σε κανα σκυλάδικο. Είπα να ακολουθήσω την πληροφορική...γιατι και καλά είχε καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση...αλλά που να ξερα :P

Δημοσ.

Πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος εισαγωγής στα ΑΕΙ. Ο krokodilos επίσης το λέει σωστά, ο καθένας πρέπει να πάει σε πανεπιστήμιο αν θέλει να σπουδάσει το αντικείμενο, διαλέγοντας σπουδές και όχι επάγγελμα. Αφού αν δε σου αρέσει δεν πρόκειται να το κάνεις επάγγελμα. Είναι κάτι παραπάνω απο προφανές. Και αν ασχοληθείς επαγγελματικά, χειρότερα.

Ειδικά απο δω και πέρα, καμία σχολή δεν θα εξασφαλίζει καλές πιθανότητες εύρεσης εργασίες. Άρα μπαίνεις όπου σ αρέσει, και αν δε σου αρέσει κάτι αρκετά, δε μπαίνεις. Δεν το κατάλαβα γιατί όλοι πρέπει να περάσουν κάπου. Καλύτερα πιάσε δουλειά, να έχεις μετά και εμπειρία, και προυπηρεσία κτλ. Επιτέλους δηλαδή, άτομα γράφουν 2-3 φορές πανελλήνιες για να περάσουν σε ΑΕΙ που δεν θα τους βοηθήσει σε τίποτα. Ούτε θα τους αρέσει η σπουδή, θα κάνουν σκονάκια, θα περάσουν, φυσικά δεν θα ασχοληθούν με το επάγγελμα, και δεν έχουν αποκομίσει τίποτα. Μόνο κακό στον εαυτό τους θα κάνουν και στη σχολή τους.

 

Δικαίωμα για εισαγωγή σε ΑΕΙ πρέπει να έχουν όλοι, σ αυτό μάλλον θα συμφωνήσω, εκεί μέσα όταν μπαίνεις ή κατα τη διάρκεια των σπουδών ίσως πρέπει να γίνεται κάποιος διαχωρισμός.

 

Γενικά όλα σχεδόν πρέπει να αλλάξουν, ίσως όλα αν δεν γίνομαι ισοπεδωτικός

Δημοσ.
Μαλακίες λέει το άρθρο, λαϊκίστικη κριτική για την ύπαρξη ελάχιστου βαθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια.

 

Τα έχω ξαναγράψει, αλλά η γαϊδουρινή μου υπομονή με αναγκάζει να επαναληφθώ.

 

Λοιπόν, δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα έχουν όλοι ανεξαιρέτως οι απόφοιτοι λυκείου. Και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι, Γεώργιος Παπανδρέου.

 

Μάλλον άλλος λέει τις "μαλακίες".

 

.

Δημοσ.

ψάχτο γιώργο να δεις το λάθος.

 

Εμμένω στην άποψη μου να κατηγορείται η βάση εισαγωγής για όλα τα δεινά της παιδείας.

Δημοσ.
η γαϊδουρινή μου υπομονή

 

η υπομονή γαϊδουρινή

η σκέψη όμως άλογη :mrgreen:

 

.

 

---------- Προσθήκη στις 03:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:14 ----------

 

ψάχτο γιώργο να δεις το λάθος.

 

Εμμένω στην άποψη μου να κατηγορείται η βάση εισαγωγής για όλα τα δεινά της παιδείας.

το λάθος φαίνεται όπου να κοιτάξεις στην ελληνική καθημερινότητα.

τυχαίο ;

 

 

τι να ψάξω ;

περιμένω να γίνω πρόεδρος της ΑΕ Άγιος Ανδρέας !:mrgreen:

 

 

Την ακούω γενικά με τον ootr.gr και ας μη δουλεύει το photobucket.

το photobucket δουλεύει

το ootr.gr πρέπει να ανεβάσει τη βάση εισαγωγής στα τμήματα μουσικών παραγωγών :mrgreen:

 

.

 

---------- Προσθήκη στις 03:38 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:20 ----------

 

κιθαρίστας ροκ σταρ στα χνάρια των Steve Vai, Satriani...αλλά 10.000

 

κιθαρίστας ροκ σταρ στα χνάρια των Steve Vai, Satriani...αλλά 12.000

 

κιθαρίστας ροκ σταρ στα χνάρια των Steve Vai, Satriani...αλλά 14.000

 

κιθαρίστας ροκ σταρ στα χνάρια των Steve Vai, Satriani...αλλά 16.000

 

κιθαρίστας ροκ σταρ στα χνάρια των Steve Vai, Satriani...αλλά 18.000+τα ειδικά :mrgreen:

 

.

Δημοσ.
Tέσσερα τμήματα του ΤΕΙ Ηπείρου έχουν βάση εισαγωγής κάτω από 10.000 μόρια, γεγονός, που, εκ των πραγμάτων, συνεπάγεται την αναβάθμισή τους ως προς τον αριθμό των σπουδαστών, αλλά και υποβάθμισή τους ως προς το μορφωτικό επίπεδο.Πρόκειται για τα Τμήματα: Φυτικής Παραγωγής (Άρτα), Τουριστικών Επιχειρήσεων (Ηγουμενίτσα), Ιχθυοκομίας-Αλιείας (Ηγουμενίτσα) Ανθοκομίας - Αρχιτεκτονικής Τοπίου (Άρτα).Μπορεί η κατάργηση της βάσης του 10 να… σώζει 90 Τμήματα ΤΕΙ σ’ ολόκληρη την Ελλάδα, τα οποία τα τελευταία τέσσερα χρόνια είχαν ακάλυπτες συνολικά 64.000 θέσεις, ωστόσο μπαίνει, πλέον, ζήτημα ποιότητας των σπουδαστών.Επισημαίνεται από πολλούς ότι εδώ και κάμποσα χρόνια φαίνεται προκύπτει ένας αναλφαβητισμός, μέσα σε μια γενιά που «κολυμπάει» στις δυνατότητες και τις ευκαιρίες των «υπερλεωφόρων» της πληροφορίας.Βαθύ το χάσμα ανάμεσα στην «έκρηξη της πληροφορίας» και στην «αγραμματοσύνη».Αυτό ακριβώς το χάσμα αποτυπώθηκε και στην ανακοίνωση των βαθμολογιών των τελευταίων Πανελλαδικών Εξετάσεων φέτος, όπου 10.000 αριστούχοι πάνε χέρι χέρι με το 37% των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση και από αυτούς περίπου οι μισοί έδωσαν σχεδόν λευκή κόλλα!

 

Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10

Κύκλοι του ΤΕΙ Ηπείρου αναφέρουν ότι για να μην καταντήσει «εφιάλτης» η κατάργηση του 10, πρέπει να συνοδευτεί και με υποστηρικτικά μέτρα.Πρώτον, να δημιουργηθούν οι όροι ώστε το σχολείο να μαθαίνει όλα τα παιδιά γράμματα. Αυτό είναι ευθύνη και της εκπαιδευτικής πολιτικής και της σχολικής εκπαίδευσης. Δεύτερον, οι τριτοβάθμιες σχολές να αποκτήσουν σημαντική δημόσια χρηματοδότηση, υποδομές και στέρεο γνωστικό αντικείμενο, ώστε να δικαιολογούν τον τίτλο τους.

 

ΠΤΥΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ

Αλλά υπάρχει, πλέον, και ένα ακόμη πρόβλημα. Τα περισσότερα πτυχία δεν έχουν αντίκρισμα στην αγορά εργασίας.Το «κλειδί του παραδείσου», το Πανεπιστήμιο, που την προηγούμενη περίοδο πρόβαλλε σαν το σκαλοπάτι που έπρεπε ν’ ανέβουν τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών για να αποκατασταθούν, είναι πια αμφισβητήσιμη δυνατότητα.Φυσικά το σχολικό σύστημα δεν είναι άμοιρο ευθυνών. Το βασικό ζητούμενο είναι το πώς θα οικοδομηθεί ένα εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο θα «ανοίγει τα μάτια» των τροφίμων του. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο θα μπορεί να απαντήσει πειστικά στο ερώτημα των μαθητών «Και γιατί να διαβάσουμε δάσκαλε;».

 

ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ (Ηπειρώτικη Εφημερίδα)

 

Πιστεύω ότι όλο το ζουμί είναι στο τέλος της πρώτης παραγράφου.

 

Αυτο ειναι το ζουμι;

Μαλλον δεν προσεχες στο μαθημα της "Γλωσσας" στη 3η λυκειου. Εχει ολοκληρο κεφαλαιο για τον λαϊκισμο.

 

Αυτό ακριβώς το χάσμα αποτυπώθηκε και στην ανακοίνωση των βαθμολογιών των τελευταίων Πανελλαδικών Εξετάσεων φέτος, όπου 10.000 αριστούχοι πάνε χέρι χέρι με το 37% των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση και από αυτούς περίπου οι μισοί έδωσαν σχεδόν λευκή κόλλα!

Αυτος ειναι φτηνος λαϊκισμος.

 

 

 

Για την "αγραμματοσυνη".. Ειναι θεμα Δημοτικου; :-(

 

Τελος, να τονισω οτι για να γραψεις πανελληνιες πρεπει να περασεις 6 ταξεις δημοτικου , 3 ταξεις γυμνασιου και 3 λυκειου. Και στις 12 ταξεις υπαρχει βαση;

  • Moderators
Δημοσ.

 

Αυτο παντα με αναγουλιαζε. Τελειως!

Και ολοι μα ολοι οι γνωστοι και οι φιλοι μου και ολοι γενικα, ηθελαν να πανε σε μια σχολη γιατι θα τους εδινε μια επαγγελματικη αποκατασταση επειτα. Αναγουλιαζω και μονο που το λεω.

 

Εγω ηθελα να γινω και εγινα μαθηματικος και φυσικος για εναν και μονο λογο: Για να δω και να εξερευνησω τα μυστηρια του συμπαντος! Για να δω και να μαθω περι του περιφημου Αινσταιν και της απιστευτης συλληψης του μυαλου του περι της γενικης και ειδικης θεωριας της σχετικοτητας. Για να αναλυσω την μαθηματικη λογικη. Να δω πως ερμηνευεται ο κοσμος μεσα απο τα μαθηματικα και την φυσικη.

 

Δεν με ενοιαζε καθολου μα καθολου το αν θα εχω δουλεια επειτα. Τελειως ανωτερη φιλοσοφια την εβλεπα απο αυτον που θελει να παει σε καποια σχολη για να βρει ευκολα δουλεια επειτα, αφου η τελευταια ειναι μια τελειως κομφορμιστικη φιλοσοφια, αρα τελειως τραγικη.

 

Πλεον συνειδητοποιω οτι και αυτη η φιλοσοφια μου του τοτε, την βρισκω τωρα λαθος.

Ομως δεν ειμαι ακομα πεπεισμενος οτι η αλλη φιλοσοφια της ευκολοτερης επαγγελματικης αποκαταστασης ειναι καλυτερη επιλογη.

 

Η φιλοσοφια μου του τωρα ειναι βγαλε οσα λεφτα μπορεις και πηδα πηδα πηδα αθλησου κανε ταξιδια διαβασε μαθηματικα και φυσικη και πανε ταξιδια και πηδα πηδα πηδα και ταξιδια σε ολο τον κοσμο και αθλησου και πηδα πηδα πηδα και μορφωσου με μαθηματικα και φυσικη και πηδα πηδα.

 

Το πηδα αναφερεται σε αλμα εις υψος προφανως.

 

Αυτο βασικα με παραλλαγες πρεπει να διδασκεται στον καθενα σαν ο στοχος του. Και ουτε να χανει ασκοπα τον χρονο του διαβαζοντας ολη τη μερα για να γινει σπουδαιος και τρανος επιστημονας χανοντας ατελειωτες ωρες στα βιβλια, αλλα ουτε και να μεινει αγραμματος τελειως και να μην εχει ανακαλυψει εστω και ενα μερος του φοβερου μας κοσμου.

 

Συμφωνώ τόσο πολύ που μού 'ρχεται να δακρύσω. :P

 

Ακριβώς τα ίδια και για μένα. Πέρασα μαθηματικό για επιστημονικοφιλοσοφικούς λόγους. Για να γίνω "επιστήμονας", αν θέλεις. Κι από την μαθηματική ιδεολογία πέρασα σε μία άλλη ιδεολογία, αυτή που κάποτε σιχαινόμουν κι όμως όσο περνάνε τα χρόνια ανακαλύπτω ότι είναι πέρα για πέρα αληθινή: 'Κάνε όσο πιο πολλά λεφτά μπορείς, γιατί τα λεφτά φέρνουν την ευτυχία'. Αηδιάζω με τον αυτό μου και μόνο που το λέω, αλλα δυστυχώς έτσι είναι.

 

Η ιδεολογική μου μεταστροφή δεν έγινε επειδή έτσι με δίδαξαν ή επειδή ξάφνου είδα το φως το αληθινό. Περισσότερο έγινε επειδή ανακάλυψα ότι η διάβρωση την Παιδείας στην Ελλάδα είναι τόσο βαθιά ριζωμένη, που η εκπαίδευση έχει καταντήσει μάταιη. Τουλάχιστον εγώ, άλλα περίμενα, κι άλλα συνάντησα. Περίμενα ότι στο πανεπιστήμιο θα ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑ επιστήμη. Όχι ό,τι θα καθόμουν να μάθω παπαγαλία θεωρήματα, ούτε ότι θα καθόμουν να δίνω εξεταστικές με σκονάκια, ούτε ότι οι συμφοιτητές μου θα μου έδιναν σημειώσεις με αντάλλαγμα την ψήφο μου εμπορευματοποιώντας έτσι την επιστήμη και την γνώση. Εν τέλει, στο σχολείο πήγαινα στις παρακολουθήσεις, διάβαζα κι έδινα εξετάσεις. Στο πανεπιστήμιο, στην κορωνίδα -υποτίθεται- της επιστήμης τι πρέπει να κάνει κανείς; Ω ναι, να πηγαίνει στις παρακολουθήσεις, να διαβάζει και να δίνει εξετάσεις...

 

Τελοσπάντων, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το πρόβλημα δεν αφορά μόνο στο σχολείο. Ίσως, να μη αφορά μόνο στην εκπαίδευση καν. Ξέρω, κοινότυπο, αλλά ίσως να είναι αυτή η μαλακισμένη νοοτροπία που μας δέρνει σαν λαό. Εάν δεν αλλάξουμε χαρακτήρα τότε η κατάσταση θα συνεχίζει ως έχει.

Δημοσ.
Αυτό ακριβώς το χάσμα αποτυπώθηκε και στην ανακοίνωση των βαθμολογιών των τελευταίων Πανελλαδικών Εξετάσεων φέτος, όπου 10.000 αριστούχοι πάνε χέρι χέρι με το 37% των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση και από αυτούς περίπου οι μισοί έδωσαν σχεδόν λευκή κόλλα!

Αυτος ειναι φτηνος λαϊκισμος.

Συγνωμη αλλα πως καποια αληθης συνεπαγωγη με παραθεση γεγονοτων ειναι λαϊκισμος?

Διαφωνεις οτι υπαρχει βομβαρδισμος πληροφοριας που κατακλυζει τους νεους σημερα σε σχεση με παλαιοτερα? Διαφωνεις οτι υπαρχει ενας αυξημενος αναλφαβητισμος στους νεους σημερα σε σχεση με παλαιοτερα?

 

Υπαρχει λοιπον ενα χασμα αναμεσα σε αυτα τα δυο ενω λογικα δεν θα επρεπε να υπηρχε.

 

Που ειναι ο λαικισμος εδω περα δεν το καταλαβαινω.

Δημοσ.
Διαφωνεις οτι υπαρχει ενας αυξημενος αναλφαβητισμος στους νεους σημερα σε σχεση με παλαιοτερα?

Εγώ διαφωνώ εδώ, φυσικά και ο αναλφαβητισμός είναι πεσμένος στους νέους σε σχέση με παλαιότερα.

Δημοσ.
Εγώ διαφωνώ εδώ, φυσικά και ο αναλφαβητισμός είναι πεσμένος στους νέους σε σχέση με παλαιότερα.

 

Άνετα. Ο μέσος απόφοιτος λυκείου πλέον είναι λειτουργικά αναλφάβητος. Μην πάμε μακριά, ρίξτε μια ματιά στο τι γράφεται σε αυτό το φόρουμ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...