Προς το περιεχόμενο

Ποσα χιλιομετρα για "στρωσιμο"


Gyrteroth

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μηδέν. σδησδ

 

Αυτο δεν ειναι ακριβως σωστο αν και το εχω ακουσει κι εγω οτι οι καινουριοι κινητηρες εχουν ηδη λυανθει με καινουριες τεχνικες.. ;)

Καλα ειναι να κανεις 1000 χιλιομετρα αν προκειται για μηχανη αλλα γη λαδιων πολυ νωρις πιο νωρις απο οτι σ λενε στην αντιπροσωπεια και κανε κανα 2000 ακομα μετα και μετα τις 3000 σκιστο μερα νυχτα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και μετα τις 3000 σκιστο μερα νυχτ
Εδω ειναι το προβλημα, οτι διαδιδονται τετοιες αχαρακτηριστες προτασεις και ολοι τις ακολουθουν τυφλα...

 

Εναν κινητηρα μπορεις να τον καταστρεψεις σε μιση ωρα και μπορεις να τον κρατησεις για 200,000+ χιλιομετρα. Ολα εξαρτωνται απο την χρηση. Αν το σκιζεις, κοφτες-ξερογκαζα θα χαλασει οτι και να γινει. Οι περισσοτεροι εξυπνοοι τα παιρνουν, τα σκιζουν και τελος τα πουλανε και τρωει ο αλλος τον @@λο... Μετα βγαινουν και λενε σκυλι το μηχανακι το εσκισα και δεν επαθε τιποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω ειναι το προβλημα, οτι διαδιδονται τετοιες αχαρακτηριστες προτασεις και ολοι τις ακολουθουν τυφλα...

 

Εναν κινητηρα μπορεις να τον καταστρεψεις σε μιση ωρα και μπορεις να τον κρατησεις για 200,000+ χιλιομετρα. Ολα εξαρτωνται απο την χρηση. Αν το σκιζεις, κοφτες-ξερογκαζα θα χαλασει οτι και να γινει. Οι περισσοτεροι εξυπνοοι τα παιρνουν, τα σκιζουν και τελος τα πουλανε και τρωει ο αλλος τον @@λο... Μετα βγαινουν και λενε σκυλι το μηχανακι το εσκισα και δεν επαθε τιποτα...

 

Ακου να δεις φιλαρακο..

Το σκισημο εχει παρα πολλες εννοιες..

Τωρα αν εσυ εννοεις οτι το να σκιζεις-πινεις το αιμα απο ενα μηχανακι σημαινει κοφτες και ξερογκαζα τοτε μεγεια σ και χαρα σου..

Ομως ενα μηχανακι ειδικα μεγαλου κυβισμου απο την στιγμη π το συσντηρεις σωστα το ζεσταινεις ΠΑΝΤΑ και το τονιζω γιατι το ζεσταμα ειναι παρα πολυ σημαντικο ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΑΣ ΚΟΥΦΙΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΑ δεν παιζει να παθει ΠΟΤΕ ΤΠΤ που να το πηγαινεις Αρτα-Αθηνα-Αρτα με 20000 στροφες κοφτες αρκει να εχεις ταχυτητα μεσα..:-)

Αυτια και σ μιλαω απο εμπειριες και οχι οπως να ειναι.. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακου να δεις φιλαρακο..

Το σκισημο εχει παρα πολλες εννοιες..

Τωρα αν εσυ εννοεις οτι το να σκιζεις-πινεις το αιμα απο ενα μηχανακι σημαινει κοφτες και ξερογκαζα τοτε μεγεια σ και χαρα σου..

Ομως ενα μηχανακι ειδικα μεγαλου κυβισμου απο την στιγμη π το συσντηρεις σωστα το ζεσταινεις ΠΑΝΤΑ και το τονιζω γιατι το ζεσταμα ειναι παρα πολυ σημαντικο ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΑΣ ΚΟΥΦΙΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΑ δεν παιζει να παθει ΠΟΤΕ ΤΠΤ που να το πηγαινεις Αρτα-Αθηνα-Αρτα με 20000 στροφες κοφτες αρκει να εχεις ταχυτητα μεσα..:-)

Αυτια και σ μιλαω απο εμπειριες και οχι οπως να ειναι.. ;)

 

Πόσα χρόνια εμπειρίες; Είναι σημαντικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσα χρόνια εμπειρίες; Είναι σημαντικό.

 

Οχι πολλα αλλα τα ιδια μ λεει και ο πατερας μου..

Και οταν πηρα το 400 και δεν πηγαινε στα χαμηλα λογω αλλαγμενω ζινγκλερ και επικοινωνησα με τον ιδιιοκτητη μ ειπε οτι στα χαμηλα το μπουκωνεις...

Τραβα του 5-10 κοφτες και θα στρωσει..

Που σημαινει οτι και ο προηγουμενος απο εμενα φερονταν το ιδιο στη μηχανη αλλα 12 χρονων ειναι και δεν εχει το παραμικρο προβλημα (φτου φτου μην το ματιασουμε)

Βεβαια να μην την κοφταρουμε με νεκρα ειναι πολυ σημαντικο..........

Επισης οταν μια μηχανη την πηγαινεις με χαμηλες στροφες πιανει μοκα αναμεσα στους δισκους του συμπλεκτη με αποτελεσμα να μην απομονωνει καλα......

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι πολλα αλλα τα ιδια μ λεει και ο πατερας μου..

Και οταν πηρα το 400 και δεν πηγαινε στα χαμηλα λογω αλλαγμενω ζινγκλερ και επικοινωνησα με τον ιδιιοκτητη μ ειπε οτι στα χαμηλα το μπουκωνεις...

Τραβα του 5-10 κοφτες και θα στρωσει..

Που σημαινει οτι και ο προηγουμενος απο εμενα φερονταν το ιδιο στη μηχανη αλλα 12 χρονων ειναι και δεν εχει το παραμικρο προβλημα (φτου φτου μην το ματιασουμε)

Βεβαια να μην την κοφταρουμε με νεκρα ειναι πολυ σημαντικο..........

Επισης οταν μια μηχανη την πηγαινεις με χαμηλες στροφες πιανει μοκα αναμεσα στους δισκους του συμπλεκτη με αποτελεσμα να μην απομονωνει καλα......

:-)

 

Δεν πας να βγάλεις κανένα δίπλωμα λέω εγώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερεις ποσα θα πληρωσει ο μπαμπας σου οταν ο κανακαρης του χωρις διπλωμα, συνεπως χωρις ασφαλεια, θα προκαλεσει καποιο ατυχημα (στην περιπτωση που το προκαλεσει)??

 

Ενας φιλος φιλου πατησε μια γιαγια η οποια ειχε ανοια, χωρις να την σκοτωσει και ακομα ειναι μπλεγμενος. 100,000 ευρω και ακομα τρεχει γιατι πηγαινε πυκνοκατοικημενη περιοχη με αρκετα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή συνήθως λέει κατά γράμμα πόσο να το πηγαίνεις για τα πρώτα 1.000 χλμ, αλλά και μέχρι πόσες στροφές είναι συνετό και νορμάλ να οδηγάς γενικότερα. Τώρα αν μια στο τόσο το πας στα κόκκινα (μια στο τόσο, όχι πρωί μεσημέρι βράδυ), δεν χάλασε κι ο κόσμος. (μετά το στρώσιμο πάντα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην ουσια δεν στρωνεις τον κινητηρα αλλα ελατηρια,αμορτισερ κτλ.

γενικοτερα εγω απλα θα προτεινα μια νορμαλ μεταχειρηση ουτε αποτομα ουτε τελικες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη κανεις δεν εχει δωσει ουσιαστικη απαντηση ας ριξω κα εγω την δικια μου

οπως ειπανε παραπανω καλο ζεσταμα και προφανως ΟΧΙ τσιτα το γκαζι με το που παρει μπροστα το μοτερ διοτι μπορει να μην προλαβει να ανεβασει λαδι

 

σε ενα εργοστασικο οχημα το στρωσιμο που συνιστάται ειναι περιπου 1000χλμ

 

εαν εχεις κανει σοβαρη μετατροπη τοτε 1500+ (οπως αλαγμα χιτωνίου για υπερκυβισμο )

 

σε περιπτωση ρεκτιφιε παλι καμια 1000χλμ αλλα μπορει κ λιγοτερο.. εξαρταται για ποσα χιλιοστα παραπανω μιλαμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...