antonl Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 [...]Κακώς ανάφερες τους νομους του καταναλωτή και τα λοιπά στον υπάλληλο διότι δεν νομίζω να τους ήξερε.Γενικότερα όταν δεν γνωρίζουν κάτι γίνονται επιθετικοί αγενής και δύσκολα σε εξυπηρετούν.[...] Δεν είναι κανόνας αυτό. Σε αντίστοιχη περίπτωση σε άλλο κατάστημα, αφού έβγαλα ένα μάτσο χαρτιά με εκτυπωμένους σχετικούς νόμους, ο υπάλληλος με προώθησε στον προϊστάμενο και με συνοπτικές διαδικασίες πήρα τα λεφτά μου πίσω (η αγορά είχε γίνει πριν 4 μήνες και ήταν ένα router μη συμβατό με τη γραμμή μου). Όταν αρχίζουν τις παπάτζες σχετικά με την «πολιτική του καταστήματος», οφείλεις να τους «ενημερώσεις» για τους νόμους του κράτους...
Nik.K Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Αν μπορεις παρτους τηλ και ρωτα σε ποιον αντιπροσωπο το εχουν στειλει. Στειλε μου σε PM το ονομα.
mrfan Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Μα φαίνεται καθαρά στο διάλογο ότι αφού του είπε τους νομους ανέβασε τους τόνους και έγινε επιθετικός.Ατάκες του στυλ : δεν με ενδιαφέρουν οι νομοι, δηλώνουν αγνοια οπωσδήποτε Του το έκλεισε και απότομα από ότι φαίνεται
antonl Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Μα φαίνεται καθαρά στο διάλογο ότι αφού του είπε τους νομους ανέβασε τους τόνους και έγινε επιθετικός.Ατάκες του στυλ : δεν με ενδιαφέρουν οι νομοι, δηλώνουν αγνοια οπωσδήποτε Του το έκλεισε και απότομα από ότι φαίνεται Ε, καλά προφανώς ο καθένας αντιδρά διαφορετικά αλλά η διεκδίκηση των δικαιωμάτων σου δεν μεταβάλλεται αναλόγως με τον χαρακτήρα του υπαλλήλου με τον οποίο συνομιλείς. Τέλος πάντων...
d3m0n Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Καταγγελία στο INKA κατευθείαν. Και μάθε και το όνομα του υπαλλήλου που μίλησες. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν κάτι ζώα σα και αυτόν.
downloader007 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Τελικά τίποτε δεν αλλάζει σ' αυτόν το κόσμο... Ποιός θυμάται τους προπηλακισμούς που εισέπραταν παλιά τα παιδάκια,όταν προσπαθούσαν εφαρμογή εγγύησης; Μέχρι και σπρωξίματα... Cosmodata rulez!
NOPSTRIM Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Όχι δεν καταλάβατε... δεν μίλησα με υπάλληλο, με τον υπεύθυνο μίλησα... Επίσης από όσο ξέρω, δεν το έστειλαν σε αντιπρόσωπο εδώ, αλλά κατευθείαν στην Razer.
Nik.K Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Εχουν ηδη 2 αντιπροσωπους εδω και το εστειλαν στην Razer ? Να κανει η Cosmodata δικια της εισαγωγη το κοβω χλωμο.
NOPSTRIM Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Όταν του πήγα το ποντίκι και του είπα ότι έχω εγγύηση και βίντεο ότι δεν δουλεύει και θέλω τώρα αντικατάσταση μου είπε εκτός του, "το βίντεο δεν μετράει..." "Δεν γίνεται κάτι τέτοιο, γιατί το στέλνουμε έξω και περιμένουμε απάντηση αν είναι όντως χαλασμένο" από τα παραπάνω εγώ καταλαβαίνω ότι Ελλάδα δεν μένει το ποντίκι, εκτός αν και αυτό είναι άλλη μια μπαρούφα από την COSMODATA
Nik.K Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Μαλλον μπαρουφα...... Σιγα καθε φορα μην χρεωνοταν η Cosmodata εξοδα αποστολης για εξωτερικο, ασε που θα επρεπε να ειχαν ολοκληρο προσωπικο για τις αποστολες.
NOPSTRIM Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Αυτό είναι το σπαστικό με αυτό το κατάστημα! (τουλάχιστον της γλυφάδας, δεν ξέρω αν έχουν αλλού...) Σου βγάζουν τόσο πολύ το (δεν θέλουμε να σας εξυπηρετήσουμε και να χάσουμε λεφτά) Μόνο ταμπέλα έξω από το μαγαζί δεν έχουν βάλει! Λυπάμαι τα άτομα που δεν ψάχνονται καθόλου και τους πιάνουν κορόιδα...!!!!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 και της Στουρνάρη τα ίδια χάλια είναι...
NOPSTRIM Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Για όσους ενδιαφέρονται για την συνέχεια... Πήγα από το μαγαζί, ο θεός να το κάνει... Αυτός μου είπε ότι το περιμένει μέσα στις επόμενες ώρες να του έρθει και ότι έχω 2 επιλογές... 1) Αν του έρθει σε συσκευασία που μπορεί να το ξανά πουλήσει, θα μου δώσει ότι θέλω... 2) Αν του έρθει σε συσκευασία που δεν μπορεί να το πουλήσει, θα μου δώσει το ίδιο (ότι να ναι ο τύπος έτσι Του κάνω και εγώ όλο νεύρα, "το ξέρετε, ότι αυτό που λέτε δεν ισχύει και βάση του νόμου έχω τις τάδε επιλογές" και του δείχνω εκτυπωμένα τα χαρτιά Υπεύθυνος: Δεν διαβάζω εφημερίδες εγώ, έχω και στο σπίτι μου... και του λέω, καλά θα τα πούμε όταν έρθει το ποντίκι... Τελικά πάω και του λέω τι θα κάνουμε; και μου λέει, θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω... :-D:-D:-D ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ! πήγα απέναντι στο plaisio και παρήγγειλα Razer Imperator! Αύριο έρχεται!
Nik.K Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Το εχω εδω μαζι με αλλα 11 ποντικια της αγορας, πολυ καλο, υπαρχουν ομως και καλυτερα.
NOPSTRIM Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Τι θα πρότεινες; Επίσης αν κατάλαβα καλά δουλεύεις σε κάποια αντιπροσωπία; Αν επιτρέπετε στείλε μου pm που...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.