Προς το περιεχόμενο

Απορία με εγγύηση...


NOPSTRIM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
[...]

Κακώς ανάφερες τους νομους του καταναλωτή και τα λοιπά στον υπάλληλο διότι δεν νομίζω να τους ήξερε.Γενικότερα όταν δεν γνωρίζουν κάτι γίνονται επιθετικοί αγενής και δύσκολα σε εξυπηρετούν.[...]

Δεν είναι κανόνας αυτό. Σε αντίστοιχη περίπτωση σε άλλο κατάστημα, αφού έβγαλα ένα μάτσο χαρτιά με εκτυπωμένους σχετικούς νόμους, ο υπάλληλος με προώθησε στον προϊστάμενο και με συνοπτικές διαδικασίες πήρα τα λεφτά μου πίσω (η αγορά είχε γίνει πριν 4 μήνες και ήταν ένα router μη συμβατό με τη γραμμή μου).

 

Όταν αρχίζουν τις παπάτζες σχετικά με την «πολιτική του καταστήματος», οφείλεις να τους «ενημερώσεις» για τους νόμους του κράτους...

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Αν μπορεις παρτους τηλ και ρωτα σε ποιον αντιπροσωπο το εχουν στειλει.

 

Στειλε μου σε PM το ονομα.

Δημοσ.

Μα φαίνεται καθαρά στο διάλογο ότι αφού του είπε τους νομους ανέβασε τους τόνους και έγινε επιθετικός.Ατάκες του στυλ : δεν με ενδιαφέρουν οι νομοι, δηλώνουν αγνοια οπωσδήποτε

 

Του το έκλεισε και απότομα από ότι φαίνεται

Δημοσ.
Μα φαίνεται καθαρά στο διάλογο ότι αφού του είπε τους νομους ανέβασε τους τόνους και έγινε επιθετικός.Ατάκες του στυλ : δεν με ενδιαφέρουν οι νομοι, δηλώνουν αγνοια οπωσδήποτε

 

Του το έκλεισε και απότομα από ότι φαίνεται

Ε, καλά προφανώς ο καθένας αντιδρά διαφορετικά αλλά η διεκδίκηση των δικαιωμάτων σου δεν μεταβάλλεται αναλόγως με τον χαρακτήρα του υπαλλήλου με τον οποίο συνομιλείς. Τέλος πάντων...

Δημοσ.

Καταγγελία στο INKA κατευθείαν. Και μάθε και το όνομα του υπαλλήλου που μίλησες. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν κάτι ζώα σα και αυτόν.

Δημοσ.

Τελικά τίποτε δεν αλλάζει σ' αυτόν το κόσμο...

 

Ποιός θυμάται τους προπηλακισμούς που εισέπραταν παλιά τα παιδάκια,όταν προσπαθούσαν εφαρμογή εγγύησης;

Μέχρι και σπρωξίματα...

 

Cosmodata rulez!

Δημοσ.

Όχι δεν καταλάβατε... δεν μίλησα με υπάλληλο, με τον υπεύθυνο μίλησα...

Επίσης από όσο ξέρω, δεν το έστειλαν σε αντιπρόσωπο εδώ, αλλά κατευθείαν στην Razer.

Δημοσ.

Εχουν ηδη 2 αντιπροσωπους εδω και το εστειλαν στην Razer ? Να κανει η Cosmodata δικια της εισαγωγη το κοβω χλωμο.

Δημοσ.

Όταν του πήγα το ποντίκι και του είπα ότι έχω εγγύηση και βίντεο ότι δεν δουλεύει και θέλω τώρα αντικατάσταση μου είπε

εκτός του, "το βίντεο δεν μετράει..."

"Δεν γίνεται κάτι τέτοιο, γιατί το στέλνουμε έξω και περιμένουμε απάντηση αν είναι όντως χαλασμένο"

από τα παραπάνω εγώ καταλαβαίνω ότι Ελλάδα δεν μένει το ποντίκι, εκτός αν και αυτό είναι άλλη μια μπαρούφα από την COSMODATA

Δημοσ.

Μαλλον μπαρουφα......

 

Σιγα καθε φορα μην χρεωνοταν η Cosmodata εξοδα αποστολης για εξωτερικο, ασε που θα επρεπε να ειχαν ολοκληρο προσωπικο για τις αποστολες.

Δημοσ.

Αυτό είναι το σπαστικό με αυτό το κατάστημα! (τουλάχιστον της γλυφάδας, δεν ξέρω αν έχουν αλλού...)

Σου βγάζουν τόσο πολύ το (δεν θέλουμε να σας εξυπηρετήσουμε και να χάσουμε λεφτά)

Μόνο ταμπέλα έξω από το μαγαζί δεν έχουν βάλει!

Λυπάμαι τα άτομα που δεν ψάχνονται καθόλου και τους πιάνουν κορόιδα...!!!!!

Δημοσ.

Για όσους ενδιαφέρονται για την συνέχεια...

 

Πήγα από το μαγαζί, ο θεός να το κάνει...

Αυτός μου είπε ότι το περιμένει μέσα στις επόμενες ώρες να του έρθει και ότι έχω 2 επιλογές...

1) Αν του έρθει σε συσκευασία που μπορεί να το ξανά πουλήσει, θα μου δώσει ότι θέλω...

2) Αν του έρθει σε συσκευασία που δεν μπορεί να το πουλήσει, θα μου δώσει το ίδιο

 

(ότι να ναι ο τύπος έτσι;)

 

Του κάνω και εγώ όλο νεύρα, "το ξέρετε, ότι αυτό που λέτε δεν ισχύει και βάση του νόμου έχω τις τάδε επιλογές" και του δείχνω εκτυπωμένα τα χαρτιά

Υπεύθυνος: Δεν διαβάζω εφημερίδες εγώ, έχω και στο σπίτι μου...

 

και του λέω, καλά θα τα πούμε όταν έρθει το ποντίκι...

Τελικά πάω και του λέω τι θα κάνουμε; και μου λέει, θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω...

:-D:-D:-D:-D ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ! πήγα απέναντι στο plaisio και παρήγγειλα Razer Imperator!

Αύριο έρχεται!;)

Δημοσ.

Τι θα πρότεινες;

Επίσης αν κατάλαβα καλά δουλεύεις σε κάποια αντιπροσωπία;

Αν επιτρέπετε στείλε μου pm που...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...