Προς το περιεχόμενο

Απορία με εγγύηση...


NOPSTRIM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα!

 

Στις 28/06/2010 επέστρεψα ένα ποντίκι Razer Lachesis στο κατάστημα COSMODATA

από όπου το αγόρασα.

Είναι η δεύτερη φορά που το πάω, την πρώτη είχα πρόβλημα στον αισθητήρα και το ποντίκι δεν κουνιότανε, την δεύτερη έκανε αριστερό click μόνο του, όποτε γούσταρε...

Την πρώτη φορά μου είπε ο υπεύθυνος του καταστήματος ότι θα το στείλει στην Razer και σε 8 εργάσιμες θα έχω καινούργιο, οι 8 εργάσιμες όμως γίνανε 3 εβδομάδες!

Την δεύτερη φορά που πήγα και ενώ του είπα ότι έχω τραβήξει βίντεο με το ποντίκι ακούνητο και να κάνει αριστερό click μόνο του, αυτός αρνήθηκε να το δει και μου είπε

"δεν με ενδιαφέρει να δω ένα βίντεο το οποίο δεν θα το στείλω στην εταιρία..." (αν ψάξετε στο internet για προβλήματα με Razer θα δείτε ότι σε πολλά η ίδια η εταιρία ζητάει βίντεο από τους καταναλωτές)

 

Να μην τα πολυλογώ, από τις 28/06 σήμερα τους πήρα τηλέφωνο και δεν έχουν νέα ακόμα...

Παρακάτω η συζήτηση που έγινε μέσω τηλεφώνου.

 

Υπεύθυνος: Παρακαλώ;

Εγώ: Καλημέρα, στις 28/06 είχα αφήσει ένα Razer Lachesis για αντικατάσταση, δεν ξέρω αν το θυμάστε; έχουμε νέα;

Υπεύθυνος: Πως δεν το θυμάμαι; είναι το μόνο ποντίκι που έχω επιστρέψει στην Razer...

Εγώ: Ωραία αλλά μου είχατε πει σε 8 εργάσιμες και ακόμα τίποτα...

Υπεύθυνος: Κοιτάξτε δεν μου έχουν απαντήσει αλλά θα τους πάρω τηλέφωνο να δω αν γίνεται να σας κάνω εγώ αντικατάσταση σαν COSMODATA και όχι σαν Razer, θα σας πάρω τηλέφωνο μέχρι την Πέμπτη...

Εγώ: Α μάλιστα, οκ απλά θα ήθελα να το αλλάξω με άλλο ποντίκι και όχι το ίδιο διότι είναι η δεύτερη φορά...

Υπεύθυνος: Α! δεν γίνεται αυτό, έχουν περάσει 2 χρόνια από την αγορά του ποντικιού, με δυσκολία θα σας κάνω αντικατάσταση, δεν μπορώ να σας το αλλάξω κιόλας! φανταστείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο και επειδή δεν σας αρέσει να πάτε μετά από 2 χρόνια και να ζητήσετε άλλο!

Εγώ: Κοιτάξτε δεν είναι ότι δεν μου αρέσει, το ποντίκι έχει βγει 2 φορές προβληματικό και επειδή ξέρω τα δικαιώματα μου, βάση του νόμου 3043/2002 και άρθρου 540 από την στιγμή που το προϊόν είναι στην εγγύηση και παρουσίασε πρόβλημα ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αντικατάστασης η επιστροφής χρημάτων!

Υπεύθυνος: Δεν με ενδιαφέρουν εμένα οι νόμοι κύριε μου, εγώ σας λέω τι γίνεται στην αγορά!

Εγώ: Τι θα πει δεν σας ενδιαφέρουν οι νόμοι;

Υπεύθυνος: ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, αυτό που θέλω είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη...

Εγώ: Μα δεν βλέπω να με εξυπηρετείτε, με βάση το άρθρο που σας είπα, αν το προϊόν είναι σε εγγύηση και βγάλει πρόβλημα, εγώ σαν καταναλωτής έχω το δικαίωμα να επιλέξω και επιλέγω να πάρω τα χρήματα μου πίσω!

Υπεύθυνος: Θα το δω λογιστικά και όχι νομικά και αν μπορέσω να κάνω κάτι σαν COSMODATA θα το κάνω, ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

Εγώ: Γεια σας...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

Θα ήθελα λοιπόν να μου πείτε αν έχω κάπου λάθος και επίσης σε περίπτωση που συνεχίσει το παραμύθι ότι δεν μπορεί να μου δώσει τα χρήματα μου, αν έχω όλα τα δίκια να τον περάσω από Γ.Γ. Καταναλωτή, ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ, εξώδικο και αγωγή αποζημίωσης.

 

Το ποντίκι αγοράστηκε στις 14/07/2008 νομίζω με 3 χρόνια εγγύηση αλλά και 2 να ήταν η δεύτερη επιστροφή έγινε στις 28/06/2010

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

αυτή ήταν η 2η φορά που έκανες RMA από το 2008? γιατί με την πρώτη φορά η εγγύηση ανανεώνεται...

Δημοσ.

Ναι! και εγώ αυτό ήξερα, αλλά σύμφωνα με τον υπεύθυνο του COSMODATA της Γλυφάδας, η εγγύηση ενός προϊόντος ισχύει μέχρι όσο λέει, και από εκεί και πέρα, αν πάθει κάτι απλά το κάνεις RMA μέχρι να τελειώσει, δεν ανανεώνεται...

και μάλιστα μου έφερε σαν παράδειγμα πάλι το εξής...

Φαντάσου να πάρεις ένα αμάξι και να σου πάθει κάτι, όταν στο φτιάξουν δεν σου ξανά ανανεώνουν την εγγύηση, αυτό που λες είναι παράλογο! έτσι μου είπε...

 

Ο τύπος είναι για γέλια και τρελές καταγγελίες από ότι πιστεύω...

Δημοσ.
Ναι! και εγώ αυτό ήξερα, αλλά σύμφωνα με τον υπεύθυνο του COSMODATA της Γλυφάδας, η εγγύηση ενός προϊόντος ισχύει μέχρι όσο λέει, και από εκεί και πέρα, αν πάθει κάτι απλά το κάνεις RMA μέχρι να τελειώσει, δεν ανανεώνεται...

και μάλιστα μου έφερε σαν παράδειγμα πάλι το εξής...

Φαντάσου να πάρεις ένα αμάξι και να σου πάθει κάτι, όταν στο φτιάξουν δεν σου ξανά ανανεώνουν την εγγύηση, αυτό που λες είναι παράλογο! έτσι μου είπε...

 

Ο τύπος είναι για γέλια και τρελές καταγγελίες από ότι πιστεύω...

 

Ναι έπρεπε να του πεις.. αλλα του ανταλακτικού που χρησιμοποίησαν για το φτιάξουν ανανεώνεται... μα πόσο βλαμμένοι άνθρωποι μπορει να κυκλοφορούν σε αυτή την χωρα??

Δημοσ.

Πφφ καλοί κι αυτοί (αλλά γνωστό από καιρό).

Πριν καμιά 3ετία επέστρεψα (την ίδια μέρα της αγοράς) κάτι kingston μνήμες που δεν παίζαν. Με το ζόρι τις άλλαξαν γιατί «κανείς δεν τους είχε επιστρέψει KINGSTON μνήμες με πρόβλημα». Φεύγοντας μου είπε ότι αν δεν παίζουν κι οι νέες, δε θα τις ξαναλλάξουν (ασχέτως της lifetime εγγύησης). Προφανώς δεν ξαναπάτησα στο μαγαζί και ούτε πρόκειται.

Έχουμε πήξει από τέτοιους επαγγελματίες.

 

Καλά ξεμπερδέματα. Αν έχεις κουράγιο, κυνήγα τους μέχρι να δικαιωθείς.

Δημοσ.

Ναι έχω κουράγιο, το θέμα είναι ότι θέλω να βεβαιωθώ ότι δεν λέω βλακείες περί του ότι ο νόμος με καλύπτει αν θέλω να πάρω και τα χρήματα μου πίσω...

  • Super Moderators
Δημοσ.

και η αναμενόμενη κλασική ερώτηση...

 

...μα και συ Cosmodata? :P

 

 

άμα συνεχίσει τις μλκιες απέιλησε για εξώδικο...

Δημοσ.
Ναι έχω κουράγιο, το θέμα είναι ότι θέλω να βεβαιωθώ ότι δεν λέω βλακείες περί του ότι ο νόμος με καλύπτει αν θέλω να πάρω και τα χρήματα μου πίσω...

 

εγώ ειχα ενα προβλημα με ενα netbook acer απο το eshop και τηλεφωνησα στην γ.γ καταναλωτη αλλα καθε απαντηση που μου εδωσαν περιειχε και ενα "ναι μεν αλλα".ασε φιλαρακι ενα μπ@@@@@@ο ειμαστε.

Δημοσ.

Το κακο ειναι πως οι αντιπροσωπεια της Razer αποτελειται απο 3-4 ατομα και ειναι βασικα μια αποθηκη. Τουλαχιστον αυτο ισχυε μεχρι πριν 2 χρονια που ειχα παρε δωσε μαζι τους. Τωρα πια βεβαια μιλαω απευθειας με αγγλια.

Δημοσ.

επιστροφη των χρηματων και αντικατασταση νομίζω οτι δικαιουσαι μεσα στο 6μηνο.

 

Τον υπολοιπο χρόνο εγγυησης που νομιζω οτι είναι δύο χρόνια το λιγοτερο , είναι υποχρεωμένοι να το επισκευασουν. Οχι να το αντικαταστησουν η να σου δωσουν τα χρήματ πισω. Αν βεβαια δε φτιαχνεται εννοείται....

 

Αν κατι αντικατασταθεί παιρνει ξανα το μεγιστο της εγγυησης.

 

Οποτε πρεπει να στο αλλαξουν...

Δημοσ.

Ο καταναλλωτης στην Ελλαδα προστατευεται ουσιαστικα απο 3 νομους:

 

1) Ν. 2251/1994 (Φ.Ε.Κ. Α' 191/16.11.1994)

 

2) Ν. 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 192/21.08.2002), που τροποποιει τον Ν. 2251/1994 και ενσωματωνει στο ελλ. δικαιο την 1999/44/ΕΚ κοινοτικη οδηγια (αυτη λεει για τα 2 χρονια minimum στις εγγυησεις)

 

3) Π.Δ. 301/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 267/4.11.2002), Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/27/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Μαίου 1998 "περί των αγωγών παραλείψεως στον τομέα της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών" (ΕΕ αριθ. L 166 της 11/06/1998, σ. 51-55) και τροποποίηση του Ν. 2251/1994.

 

Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:

 

"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική

νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού

Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με

ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".

 

Αυτο το αρθρο 4 ειναι που μας προστατευει απο το 2002 και μετα, και επιβαλει στις εγγυησεις την 2ετια ως minimum χρονικη διαρκεια...

 

Επισης, σε καποιο αρθρο αυτων των νομων (νομιζω στο Π.Δ. 301/2002, δεν θυμαμαι ακριβως), λεει οτι τα ελλ. δικαστηρια ειναι υποχρεωμενα να κρινουν τετοιες διαφορες, συμφωνα με κοινοτικες οδηγιες που ειναι προς οφελος των καταναλλωτων, ακομα και αν αυτες δεν εχουν ενσωματωθει σε καποιο νομο.

 

ΕΠΙΣΗΣ:

 

1) Το Υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας νέου δικτυακού κόμβου για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή , όπου οι καταναλωτές θα μπορούν αν υποβάλλουν on-line καταγγελίες που αφορούν προβλήματα σε διασυνοριακές συναλλαγές. Στην ιστοσελίδα http://www.eccefpolis.gr , οι καταναλωτές μπορούν να βρουν πληροφορίες για τα δικαιώματά τους όσον αφορά τις συναλλαγές που πραγματοποιούν στην Ε.Ε., καθώς και να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες που μπορεί να τους παρέχει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή.

 

2) Τα άρθρα 540, 541, 548, 554, 555, 556, 557 και 558 του Αστικου Κωδικα, όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων», ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος.

 

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 541

Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 548

Καταστροφή ή χειροτέρευση του πράγματος

Ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ή να μειώσει το τίμημα και αν ακόμη το πράγμα καταστράφηκε ή χειροτέρεψε εξαιτίας του ελαττώματος.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 556

Αν συμφωνήθηκε προθεσμία ευθύνης του πωλητή για ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, αυτό σε περίπτωση αμφιβολίας σημαίνει ότι η παραγραφή για τα ελαττώματα ή τις ελλείψεις που εκδηλώθηκαν μέσα στην προθεσμία αρχίζει από τότε που εκδηλώθηκαν.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 557

Ο πωλητής δεν μπορεί να επικαλεστεί την παραγραφή των προηγούμενων άρθρων, αν απέκρυψε ή αποσιώπησε με δόλο το ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Άρθρο 558

Ο αγοραστής μπορεί και μετά τη συμπλήρωση του χρόνου της παραγραφής να ασκήσει με ένσταση τα δικαιώματά του από το ελάττωμα ή από την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας, εφόσον ειδοποίησε γι' αυτά τον πωλητή μέσα στο χρόνο της παραγραφής.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

 

http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=8956

Δημοσ.

Αλήθεια ρε παιδιά,

εμείς έχουμε ένα πρόβλημα με π.χ. μια καμμένη μητρικη. Την πάμε στην cosmodata και κάθε cosmodata. Τους την δίνουμε.

 

Εκείνοι τι κάνουν?

α) Την στέλνουν πίσω στην κατασκευάστρια εταιρία και περιμένουν για καινούργιο ή επισκευασμένο υλικό?

β) Μας δίνουν ένα καινούργιο (δηλαδή το βάζουν απο την τσέπη τους) και κρατάνε εκείνοι το καινούργιο που θα έρθει?

γ) Το επισκευάζουν ( αν σηκώνει επισκευή) και χρεώνουν την κατασκευάστρια εταιρία για το κόστος επισκευής?

 

Πάντα το είχα απορία.

Αν ξέρει κανεις,

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Το στελνουν στην αντιπροσωπεια και περιμενουν την αντικατασταση/επισκευη, Η σου δινουν μια δικια τους και κανουν παλι το ιδιο.

Δημοσ.

Πάντως εξώδικο για ένα ποντίκι δεν νομίζω να συμφέρει.

 

Κακώς ανάφερες τους νομους του καταναλωτή και τα λοιπά στον υπάλληλο διότι δεν νομίζω να τους ήξερε.Γενικότερα όταν δεν γνωρίζουν κάτι γίνονται επιθετικοί αγενής και δύσκολα σε εξυπηρετούν.

 

Προσπάθησε να τον πάρεις με το καλο μήπως και σε βοηθήσει "σαν cosmodata" (αν και δεν το πιστεύω).Και άμα πάρεις το ποντίκι μην περάσεις ούτε απέξω από το μαγαζί.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...