Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με τι τα παίζετε όταν τα αποθηκεύσετε στον υπολογιστή; Κάτι δείγματα που είχα από παλιά, θυμάμαι ότι τα έπαιζε ο MPC-HC, αλλά εδώ και μερικούς μήνες καταρρέουν τα πάντα. Πρώτη φορά το είδα αυτό στα Windows7... :confused:

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Να υποθέσω ότι αυτό είναι παράλογο η κακό;

Παράλογο ναι γιατί ξεπερνά τους κανόνες της φυσικής & λογικής, κακό όχι.

 

Με τι τα παίζετε όταν τα αποθηκεύσετε στον υπολογιστή; Κάτι δείγματα που είχα από παλιά, θυμάμαι ότι τα έπαιζε ο MPC-HC, αλλά εδώ και μερικούς μήνες καταρρέουν τα πάντα. Πρώτη φορά το είδα αυτό στα Windows7... :confused:

Με MPC-HC είδα μια πράσινη οθόνη αλλά δεν το ψαξα περαιτέρω...

Δημοσ.
Με τι τα παίζετε όταν τα αποθηκεύσετε στον υπολογιστή; Κάτι δείγματα που είχα από παλιά, θυμάμαι ότι τα έπαιζε ο MPC-HC, αλλά εδώ και μερικούς μήνες καταρρέουν τα πάντα. Πρώτη φορά το είδα αυτό στα Windows7... :confused:

 

Απάντηση: Αποσυνδέουμε τον εσωτερικό αποκωδικοποιητή H264 ώστε να μην προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το DXVA και χρησιμοποιούμε έναν από το ffdshow. Έτσι τρέχει νεράκι.

Αλλά αυτά τα βίντεο είναι πολύ εύκολα με 6-8Mbps. Τα δείγματα που είχα από παλιά είναι 140 έως 288 Mbps και ο δύστυχος Phenom 3.4 GHz γονατίζει χρησιμοποιώντας και τους 4 πυρήνες και χάνει frames.

Δημοσ.
@pournaras: Έχεις δίκιο και η wiki (κι εγώ μαζί της) λάθος.

4k κάθετες, 1080 οριζόντιες, ~4x η διαφορά σε πλήθος pixels, ανούσιο για την ώρα χαρακτηριστικό.

 

1920 pixels οριζοντια 1080 pixels καθετα

 

Ειναι η αναλυση του Full HD.

 

4096x2,304 pixels Ειναι η αναλυση του 4Κ.

Επειδη καποιος μπορει να παραξενευτει γιατι η αναλογια θα του βγαζει ενα τετραγωνο πλαισιο, στα 4Κ δεν εχουμε square pixels οπως στο HD, αλλα αναμορφικα.

 

Έχετε δίκηο, έτσι είναι κι ας ακούγεται ανάποδο. Στο 1920x1080 το 1920 είναι η οριζόντια ανάλυση και το 1080 είναι η κάθετη.

Δημοσ.
Όχι. Τα 4k που αναφέρει το youtube είναι η οριζόντια ανάλυση. Τα γνωστά 1080 είναι η κάθετη. Τα italics παραπάνω είναι απ στο blog τους.

 

Παντως, αναμενομενο ειναι να μπερδευται ο κοσμος. Το συνηθισμενο στην πληροφορικη ειναι να μετραμε την καθετη αναλυση (576p, 720p, 1080p), επειδη μενει ιδια σε διαφορετικα aspect ratio (πχ 4:3 vs 16:9), ενω η οριζοντια αλλαζει*.

 

Ομως, οι αναλυσεις 4Κ και 8Κ ειναι απο τον κοσμο του κινηματογραφου (οταν κανουν μεταφορα απο φιλμ σε ψηφιακο βιντεο), οπου εκει μετρανε την οριζοντια αναλυση. O λογος γι αυτο ειναι οτι στα φιλμ η οριζοντια αναλυση μενει σταθερη (4Κ για τα μεσαιας ποιοτητας φιλμ, 8Κ για τα υψηλης), ενω η καθετη αλλαζει. Αναλογα με το πως ειναι "κομμενα" τα καρεδακια. Πχ σε ενα φιλμ μεσαιας ποιοτητας (4Κ), αμα θελουμε να τραβηξουμε 4:3 εικονα, τα καρεδακια θα ειναι καπως τετραγωνα. Αμα θελουμε να τραβηξουμε 16:9, τα καρεδακια θα ειναι "κομμενα", δηλαδη μειωση της καθετης αναλυσης.

 

______

*για square pixels

  • Super Moderators
Δημοσ.

βασικά τα 576/720/1080p έγιναν γνωστά από τις HDTV και μόνο, όλες οι άλλες αναλύσεις που έχουμε στο PC δεν αναγράφονται με τον ίδιο τρόπο, για αυτό και η ανάλυση που αναφέρεται στην είδηση δεν ορίζεται βάση του αριθμού των κάθετων pixel

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
βασικά τα 576/720/1080p έγιναν γνωστά από τις HDTV και μόνο, όλες οι άλλες αναλύσεις που έχουμε στο PC δεν αναγράφονται με τον ίδιο τρόπο, για αυτό και η ανάλυση που αναφέρεται στην είδηση δεν ορίζεται βάση του αριθμού των κάθετων pixel

Το καλυτερο θα ηταν να αναφερεται η αναλυση οπως πρέπει (δηλαδη οριζοντια x καθετα, πχ 1920 x 1080), απλά στον HD τομεα της πληροφορικης, επειδη ο λογος πλευρων ειναι σχεδον παντα 16:9, αναφερομαστε την καθετη αναλυση και την οριζοντια την υπολογιζουμε απο τον λογο πλευρων.

 

Ομως, σε αλλους τομεις, οπως o κινηματογραφος, εκει δεν σε υποχρεωνει κανεις να αναφερθεις την καθετη αναλυση. Μπορεις και την οριζοντια. Ή και τις δυο.

 

It's just a number :P

Επεξ/σία από kurkosdr
Δημοσ.
Το καλυτερο θα ηταν να αναφερεται η αναλυση οπως πρέπει (δηλαδη οριζοντια x καθετα, πχ 1920 x 1080), απλά στον HD τομεα της πληροφορικης, επειδη ο λογος πλευρων ειναι σχεδον παντα 16:9, αναφερομαστε την καθετη αναλυση και την οριζοντια την υπολογιζουμε απο τον λογο πλευρων.

 

Ομως, σε αλλους τομεις, οπως o κινηματογραφος, εκει δεν σε υποχρεωνει κανεις να αναφερθεις την καθετη αναλυση. Μπορεις και την οριζοντια. Ή και τις δυο.

 

It's just a number :P

 

 

Κανονικα, οταν αναφερομαστε στην αναλυση, μιλαμε παντα για την οριζοντια.

Ο λογος ειναι οτι οι κλασσικες πελιες CRT τηλεορασεις - monitors, εχοντας ως πηγη το λεγομενο "πυροβολο" (ηλεκτρονιων), αυτο που δημιουργουσε και το αχαρο εκεινο πισω κομματι της τηλεορασης, εκεινο λοιπον εκανε μια κινηση απο αριστερα προσς δεξια, κατεβαινε μια γραμμη, ξανα απο αριστερα προς δεξια και ουτω καθεξης. Αυτο σημαινε (απο θεμα τεχνολογιας παντα) οτι οσο μακροστενη και να ηταν η οθονη δεν ηταν και μεγαλο προβλημα γιατι απλα μεγαλωνε λιγο η κινηση του αριστερα - δεξια. Το προβλημα ηταν το ποσες γραμμες στο συνολο θα προλαβαινε κανει το πυροβολο, ωστε να προλαβει να γυρισει πισω, και να ξεκινησει απο την αρχη. Για αυτο και μειναμε για αρκετα χρονια στις 200 οριζοντιες γραμμες (απλο VHS), μετα καπως τα καταφεραμε στις 400 γραμμες (super VHS),και φτασαμε βεβαια στα 1080 και ποιος ξερει που αυριο. Το θεμα ειναι οτι ακομη κι ετσι, παλι το συστημα με καποιο τροπο "δινει" σημα στα pixels με αυτο τον τροπο, απο αριστερα - δεξια, κατεβαινει γραμμη και συνεχιζει μεχρι να κανει μια εικονα, να παει στην κορυφη και να ξεκινησει την επομενη, μεσα σε 1/24 ή 1/30 του δευτερολεπτου κλπ.

Συνεπως αυτο που σημερα ονομαζουμε "οριζοντιο" (οριζοντια δηλαδη σειρα απο pizexls πχ στην κορυφη της οθονης), καποτε το ονομαζαμε καθετο (καθετες γραμμες περα περα απο αριστερα προς δεξια).

 

Μπορει να κανω και καποια τεχνολογικα λαθη συγχωρηστε με και διορθωστε με, απλα τα αναφερω προς χαριν της κουβεντας

 

 

Το θεμα ειναι γιατι μπαινουμε στο τριπακι και ψαρωνουμε στο 1920 Χ 1080 vs 4096 χ 2304, σε μια ειδηση που συνεχιζει να συγκρινει 4096 "οριζοντια" pixels" με 1080 "καθετα" pixels.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...