Προς το περιεχόμενο

Θόρυβος με macbook pro 17 i7


Tablet

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kανει ακριβως τον θορυβο πισω χωρις το "γκρρρρ" πιο χαμηλά ομως..Σιγουρα θα μου πουν αυτο που λες απλα μεσα σε 10 μερες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πόσες μέρες τον έχεις τον υπολογιστή; Σε Applestore, μέχρι περίπου 3 εβδομάδες στο αλλάζουν για πλάκα.

Δημοσ.

Ελπίζω ότι θα μου το αλλάξουν μιας και το έχω ακριβώς έναν μήνά. Τώρα βέβαια αν δεν έρθουν Να το παραλάβουν μέσα σε24 ώρες όπως λέει ο όρος της εγγύησης το γίνεται ;

Δημοσ.
Ελπίζω ότι θα μου το αλλάξουν μιας και το έχω ακριβώς έναν μήνά. Τώρα βέβαια αν δεν έρθουν Να το παραλάβουν μέσα σε24 ώρες όπως λέει ο όρος της εγγύησης το γίνεται ;

 

Τους πυρπολείς! Πραγματικά κρίμα για τέτοιο laptop να μπαίνεις σε φασαρίες, έδωσες και τόσα λεφτά. Δεν έχει κανένα νόημα το post μου, μόνο συμπαράσταση :-D Απίστευτο μηχάνημα το 17άρι, αλλα hardware fails συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Θα το χαρείς απίστευτα στην πορεία, και κάθε μέρα συμβίωσης μαζί του θα σου αποζημιώνει κάθε ευρώ στο πολλαπλάσιο! Good luck ;)

Δημοσ.

Σε καμια περιπτωση δεν κατηγορω την apple διοτι hardware fail ειναι αναμενωμενο ανα καποια κομματια στο εργοστασιο το θεμα ειναι η καντεμια..

 

Να ρωτησω οποιον ξερει , στις υπηρεσίες της εγγυησης αναφερει πως μεσα σε 24 ωρες απο την αναφορα βλαβης ερχεται σπιτι τεχνικος..

Εχουν περασει 2 μερες και ακομα τιποτα τι γινεται σε αυτήν περιπτωση?

Πως καλύπτομαι νομικα?

Μπορω να επικαλεστω την καθυστέρηση για την αμεση αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων;

Δημοσ.

Λοιπον το πηραν σημερα με αρκετη καθυστερηση.

 

Η πλακα ειναι πως ερχεται ο τεχνικος το παιρνει και παει να φυγει.

Του λεω " δεν θα μου δωσεις μια απόδειξη παραλαβής η κατι ;;

Μου λέει όχι δεν με έχουν ενημερώσει για κάτι τέτοιο..

Λέω μα καλά θα δώσω σε όποιον μου έρθει και επικαλεστεί τον τεχνικό το laptop χωρίς κάποιο χαρτί;:rolleyes:

Μέτα απο ώρα και σε συνομιλία με τα κεντρικά μου είπαν ότι "κάπως έτσι είναι η διαδικασία" κλπ..

Μα καλά μέχρι που θα φτάσει αυτός ο μπακαλισμος ρε παιδιά στην ελλαδα έχω βαρεθεί να να θεωρώ δεδομένο τους μπακάληδες και πως θα πρέπει να προσαρμόσουμε οι λίγο ποιο λόγιοι το αυτονόητο στην απειρία και την ασχετοσύνη του καθενός :-(:-(

 

 

Μου λένε απο τα κεντρικά πως αύριο θα φύγει για την apple και αν εκεί δεν το φτιάξουν σε 10 μέρες τότε θα μου δώσουν καινούργιο..

Πόσο καιρό θέλει να γίνει η διάγνωση και η διόρθωση του προβλήματος στην apple(και όταν εννοούν apple ποιο service εννοούν isquare; σύμφωνα με την εμπειρία σας στο service;

Δημοσ.

φιλαρακι αλλαγη σκληρου θα σου κανουν.μην περιμενεις αλλαγη laptop απο την apple!η αλλαγη ισχυει για τις πρωτες 14 ημερες....

welcome to apple!

ειμαι παθων και στο λεω μ αγορα macbook pro 13 αγορασμενο 12 μαιου.

Δημοσ.

Αυτά που λες φίλε μόνο στην Apple δε συμβαίνουν. Μη λες λοιπόν welcome to Apple. Η Apple αν πρέπει θα κάνει τις αλλαγές που χρειάζονται. Αν για παράδειγμα πρέπει να αλλαχθεί ολόκληρο το laptop θα αλλαχθεί. Το ερώτημα είναι τι κάνουν ενδιάμεσα οι Ελληναράδες μεσάζοντες! Πάντως αν είναι μόνο θέμα σκληρού δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάτε... Δλδ για ένα σκληρό πρέπει να αλλαχθούν τα πάντα; Έχουμε χάσει τη μπάλα εντελώς;

Δημοσ.

@ixthy Απλα το laoptop ειναι ολοκαινοργιο και γι αυτο θα ηθελα ντικατασταση αν το ειχα κανα χρονο τοτε θα τον αλλαζα και μονος μου..

 

@hgemwn ποσο καιρο στο κρατησανε απο την μερα που το πηες μεχι να στο φτιαξουν;

Δημοσ.

Ερωτηση προς οποιον εχει επισκεφτει το service της apple στην Ελλαδα

 

-->σε ποσο καιρο ειχατε πισω το μηχανημα απο την μερα που το πηγατε;

Δημοσ.

Προφανώς και την έχω πάθει και γι' αυτό αγοράζω μόνο Apple. Ειδικά σε laptop.

Το παλιό μου mbp μου άφησε χρόνους λόγω nvidia και μου το έφτιαξαν μέσα σε 12 ώρες και το πήρα πίσω την άλλη μέρα το πρωί με αλλαγμένο όλο το logic board και ας ήμουν και εκτός εγγύησης. Δλδ τι άλλο να ζητήσω; Να μου αλλάξουν και το σασί;

 

Φίλε tablet καταλαβαίνω τον πόνο σου, αλλά αν το σασί είναι ok και η οθόνη σου δεν έχει προβλήματα, τότε μην ρισκάρεις να κάνεις αλλαγή με "καινούργιο" μόνο και μόνο για ένα σκληρό. Αυτή είναι η γνώμη μου. Από κει και μετά έχεις κάθε δικαίωμα να τους το δώσεις πίσω και να απαιτήσεις refund. Στη συνέχεια αφού πάρεις τα λεφτά σου πίσω πάρε ένα καινούργιο στο κουτί και μην μπλέκεις με καινούργια του service... Ειδικά στην Ελλάδα...

Δημοσ.

ixthy αλλαξανε μονο το hardware.δεν λεω το αντιθετο...αλλαγη laptop δεν εκαναν....για πηγαινε σε toshiba και αν δεν σου δωσουν καινουργιο...αν ειναι να δινει καποιος 1200 ζεστα και να του αλλαζουν μονο hardware ειναι καλα δηλαδη;και αλλος να δινει 600 και νατου δινουν καινουργιο...λιγο λογικη θελει

 

---------- Προσθήκη στις 18:24 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:22 ----------

 

tablet ειχαν 4 ημερες και καλα να κανουν ελεγχο τα blocks του σκληρου και επειδη δεν βρηκαν τιποτα μου αλλαξανε τα @@@@@@@@ μου...γιαυτο τα πηρα...το εχω απο τις 12 μαιου....

 

---------- Προσθήκη στις 18:26 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:24 ----------

 

αααα και μιλαμε για ιταλια και οχι για ελλαδα...

Δημοσ.

Kαταλαβα , αλλα επειδη θυμαμαι πως ειχα διαβασει σε κατι Post εδω κατι για 15 ημερες για το Eλλαντα ηθελα καποιον να το επιβεβαιώσει αλλα προφανώς εδώ μεσα δεν εχει επισκεφτεί κανείς το ελληνικό service :rolleyes:

Δημοσ.

Με ενημερωσανε απο τα multirama πως η Infoquest υποστηριζει πως ειναι φυσιολογικη λειτουργια του laptop ο θορυβος.

Και να τους παρω εγω να το λυσω.

Ρε παιδια εφοσον ο θορυβος δεν υπαρχε απο την αρχη και προεκυψε ξαφνικα πως γινεται να ειναι φυσιολογικος;

Αν υπηρχε απο την αρχη ειναι δυνατον να το εστελνα;

Ουτε που θα το παρατηρούσα δηλαδη;

Καποιος με εμπειρία στο θεμα να με βοηθήσει στο τι να κανω;

Να τους πω να το βαλουν διπλα με ενα καινουργιο ολοκαινουργιο και να το συγκρίνουν;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...