Προς το περιεχόμενο

Σπουδές με μελλον και προοπτικες (Συμβουλες)


panathas1908

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εκανα μια ερευνα και παρατηρησα οτι δεν υπαρχει θεμα με τις σπουδες ¨του μελλοντος¨..Νομιζω οτι θα ειναι χρησιμο για τους ενδιαφερομενους..Και εγω θελω να ακουσω τις αποψεις που μπορουν να με βοηθησουν ..ποιες κατα τη γνωμη σας ειναι οι σπουδες που εχουν επαγγελματικες προοπτικες οι σπουδες που εχουν ζητηση ..

Δημοσ.

οσοι γνωριζουν ας γραψουν και σπουδες περι ιεκ..και αν αξιζει καποιος να αφιερωσει χρονο στα ιεκ..οπως εχω πει και σε αλλο τοπικ ενδιαφερομαι σοβαρα για καποιο ιεκ αλλα δεν ξερω ποσο κατωτερο θα ειναι αργοτερα σε σχεση με ενα τει.

Δημοσ.
οσοι γνωριζουν ας γραψουν και σπουδες περι ιεκ..και αν αξιζει καποιος να αφιερωσει χρονο στα ιεκ..οπως εχω πει και σε αλλο τοπικ ενδιαφερομαι σοβαρα για καποιο ιεκ αλλα δεν ξερω ποσο κατωτερο θα ειναι αργοτερα σε σχεση με ενα τει.

 

πριν λιγα χρονια ειχε τρελη ζητηση (εδω στην Κυπρο τουλαχιστον) οι τοπογραφοι μηχανικοι αλλα απο τις επομενες χρονιες σχεδον ολοι πηγαιναν για τοπογραφιο μηχανικοι και τωρα πια δεν εχει καθολου ζητηση..

Δημοσ.

Πιστεύω ότι ένα από τα πιό συμαντικά τμήματα για το μέλλον θα είναι οτιδήποτε έχει να κάνει με την μελέτη και την προστασία του περιβάλλοντος...

Δημοσ.
Πιστεύω ότι ένα από τα πιό συμαντικά τμήματα για το μέλλον θα είναι οτιδήποτε έχει να κάνει με την μελέτη και την προστασία του περιβάλλοντος...

 

για εξηγησε το λιγο αυτο ..τι εννωας μελετη και προστασια δωσε κανενα παραδειγμα

 

---------- Προσθήκη στις 01:42 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 01:38 ----------

 

θα ηθελα να σας δωσω αυτο το λινκ παιδια το ανακαλυψα μολις τωρα ειναι αυτο που εψαχνα και βοηθαει πολυ ..εχει ολες τις σχολες αναλογα με τα πεδια και διπλα εχει τις επαγγελματικες προοπτικες της καθε σχολης ..δηλαδη το αντικειμενο των σπουδων και σου δινει μια βαση για το ποιες δουλεις περνεις με αυτη τη σπουδη..:-D:-D:-D

 

http://kesyp.ser.sch.gr/?p=458

 

ειναι σε pdf

Δημοσ.

Π.χ σαν σχολή η Μηχανικών Περιβάλλοντος στο Πολυτεχνείο κρήτης.

Θεωρώ ότι με την οικολογική κρίση θα είναι πολύ συμαντική η γνώση για τα οικολογικά προβλήματα και η δυνατότητα μελέτης τρόπων για τη λύση τους.

Άλλο παράδειγμα είναι ότι στην αρχιτεκτονική θεσ/νικης λειτουργεί μεταπτυχιακό τμήμα πάνω στην ''οικολογική αρχιτεκτονική''. Είναι ένας τρόπος κατασκευής κτηρίων με την καλύτερη δυνατή εξοικονόμιση ενέργειας και την κατανάλωση ενέργειας με τρόπους φιλικούς προς το περιβάλλον. Παρακολούθησα ένα πρόγραμμα με το σχολείο πάνω στο θέμα αυτό και είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον. Να φανταστείς τα σπίτια που μας έδειξαν που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, το χειμώνα δεν καταναλώνουν σχεδόν καθόλου πετρέλαιο...Με το δεύτερο παράδειγμα θέλω να σου δείξω ότι στο μέλλον όσοι αρχιτέκτονες έχουν αυτό το μεταπτυχιακό θα προτιμούνται.

Δημοσ.

Απέφυγε τις "σχολες του μέλλοντος". Πριν μια 10ετία η "σχολή του μέλλοντος" ήταν η πληροφορική. Αποτέλεσμα...η μισή Ελλάδα έγιναν πληροφορικάριοι και οι μισοί απο αυτούς είτε είναι άνεργοι είτε δουλεύουν σε σουβλατζίδικο.

Δημοσ.

ναι ομως ..πρεπει να διαλεξουμε σχολες με βασει το σε τι υπαρχει ζητηση (και τι μας αρεσει βεβαια ) αλλα δεν παιζει τωρα να παω να σπουδασω κατι και να καταντησω σε σουβλατζιδικο οπως ειπες και συ φιλε...

Δημοσ.

Δεν νομίζω να είναι τυχαίο ότι οι άλλοι μισοί κάνουν τη ζωή τους...

 

[Δεν θίγω καραμέλες τύπου κρίση-ξεκρίση. Κατά καιρούς όλο και κάτι μας φταίει. Όλοι θέλουν να είναι εξασφαλισμένοι στο επάγελμά τους. Αλλά αν δεν θα ασκείς αυτό που θα σπουδάσεις με το δέοντα τρόπο, δεν θα έχεις εξέλιξη.]

 

[Λιθαράκι 1] Σαν 18χρονος, είμαι της άποψης ότι αν θέλεις μπορείς. Κι ας σε ζημιώνει κάθετί που είναι αντίθετο στο θέλω σου. Τελικά, κάτι θα προκύψει. Είναι κακό πράμα το βόλεμα απ' την αρχή.

 

Πολλοί ψάχνουν εξασφάλιση απ' την πρώτη τους επαγγελματική αναζήτηση. Είναι κανένας γνωστός τους τόσο τυχερός που να του ήρθαν όλα στρωμένα; Δουλεύεις και ελπίζεις.

 

[Λιθαράκι 2] Το επάγγελμα του μέλλοντος είναι ένα και λέγεται "Δουλευταράς". Όσο κάνεις αυτό που σου αρέσει και συνειδητοποιείς ότι μπορείς να συντηρείσαι με τις αποδοχές που έχεις κατά μέσο όρο απ' αυτό, μπορείς να πεις ότι είσαι εξασφαλισμένος.

 

[Λιθαράκι 3] Όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα. Επίσης τα πολλά είναι για λίγους.

 

[Κοτρώνα 4] Κάτι τελευταίο. Όσον αφορά την πληροφορική, υπάρχουν πολλές επιλογές. Αρκεί να μην εφησυχάζεσαι με τίποτα. Σεμινάρια, επέκταση γνώσεων και πολλές ώρες πειραματισμού είναι το κλειδί, θεωρώ, για να καταφέρεις να ξεχωρίζεις από τους μισούς που τελικά δουλεύουν σε σουβλατζίδικο ή είναι άνεργοι. Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι σουβλατζήδες/άνεργοι, ούτε όλοι πληροφορικάριοι.

 

Όπου πληθαίνουν, κάποιοι ξεχωρίζουν κιόλας. Καλό είναι ένα ξεσκαρτάρισμα.

 

 

Τελικά, τα μόνα επαγγέλματα που έχουν αυτή την εξασφάλιση είναι αυτά που δεν θα πεθάνουν ποτέ. Δικηγόρος, γιατρός, δάσκαλος οδήγησης και κάποια σαν αυτά. Αλλά τι προοπτικές εξέλιξης έχουν είναι άγνωστο.

 

 

Ίσως να πρέπει απλά να απολαμβάνουμε το επάγγελμα όπως μας συμβούλευαν από το γυμνάσιο. Συμφωνείτε;

Δημοσ.

Ε εντάξη πολύ θετικό σε κόβω... Καλό είναι αυτό, άμα ησουν πεσιμιστής απο τα 18 σου μάμησέ τα. Καλά και εγώ δεν είμαι και κανα γερόντι αλλα όσο περνάνε τα χρόνια τόσο πιο απαισιόδοξος γίνομαι όσν αφορά τα εργασιακά. Ο λόγος ποιος είναι;; Απλά τώρα έχω πιο πολύ επαφή με την πραγματικότητα γιατι αρκετοί γνωστοί και φίλοι έχουνε τεράστια προβλήματα παρα το γεγονός οτι είναι δουλευταράδες. Διαβάζω και 2-3 εφημερίδες την βδομάδα, άσε και το internet. Η άγνοια είναι ευτυχία...

Δημοσ.
Δεν νομίζω να είναι τυχαίο ότι οι άλλοι μισοί κάνουν τη ζωή τους...

 

Όχι δεν είναι τυχαίο, απλά δεν οφείλεται στους λόγους για τους οποιούς νομίζεις εσύ. Η εύκολη απάντηση είναι ότι οι μισοί είναι δουλευταράδες, και οι άλλοι μισοί τεμπέληδες.

Σου έχω νέα....το "δουλευταράς" πολύ απλά δεν είναι αρκετό, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, και θα την διαπιστώσεις και εσύ όταν με το καλό βγείς στην αγορά εργασίας.

Για τώρα μπορείς να χαρείς ξένοιαστα την περίοδο τον σπουδών σου γιατί έρχεται μεγάλο λούκι.

Δημοσ.
Όχι δεν είναι τυχαίο, απλά δεν οφείλεται στους λόγους για τους οποιούς νομίζεις εσύ. Η εύκολη απάντηση είναι ότι οι μισοί είναι δουλευταράδες, και οι άλλοι μισοί τεμπέληδες.

Σου έχω νέα....το "δουλευταράς" πολύ απλά δεν είναι αρκετό, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική, και θα την διαπιστώσεις και εσύ όταν με το καλό βγείς στην αγορά εργασίας.

Για τώρα μπορείς να χαρείς ξένοιαστα την περίοδο τον σπουδών σου γιατί έρχεται μεγάλο λούκι.

 

Συμφονω ..για παραδειγμα εμενα η ξαδερφη μου τελειωσε με παρα πολυ καλους βαθμους το λυκειο πηγε και εβγαλε το πανεπηστημιο φιλολογιας στα γιαννενα (πριν λιγα χρονια ηθελες αρκετα ψηλες βαθμολογιες να μπεις τωρα επεσαν) με πολυ ορεξη και τωρα ειναι στη σειρα 3000 κατι για να διοριστει και ακομα σκεφτονται να κανουν το οριο συνταξιοδοτησης μεχρι και τα 63 για τους εκπαιδευτικους (μιλαω για Κυπρο)..την βγαζει με τα ιδιετερα ομως δεν ειναι αρκετα..

Δημοσ.
Απέφυγε τις "σχολες του μέλλοντος". Πριν μια 10ετία η "σχολή του μέλλοντος" ήταν η πληροφορική. Αποτέλεσμα...η μισή Ελλάδα έγιναν πληροφορικάριοι και οι μισοί απο αυτούς είτε είναι άνεργοι είτε δουλεύουν σε σουβλατζίδικο.

 

Οι περισσότεροι από τους πληροφορικάριους που γνωρίζω δούλευαν ακόμη και πριν πάρουν πτυχίο και όχι σε σουβλατζίδικο. Τώρα το ότι δούλευαν 12ωρα είναι άλλο θέμα.

"Σχολή του μέλλοντος" διαφωνώ με το χαρακτηρισμό όμως είχε, έχει και θα έχει πολύ ψωμί αρκεί να σου αρέσει και να σε ενδιαφέρει.

Δημοσ.
Οι περισσότεροι από τους πληροφορικάριους που γνωρίζω δούλευαν ακόμη και πριν πάρουν πτυχίο και όχι σε σουβλατζίδικο. Τώρα το ότι δούλευαν 12ωρα είναι άλλο θέμα.

"Σχολή του μέλλοντος" διαφωνώ με το χαρακτηρισμό όμως είχε, έχει και θα έχει πολύ ψωμί αρκεί να σου αρέσει και να σε ενδιαφέρει.

 

μιλας για την πληροφορικη ή γενικα??

Δημοσ.

Η γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει "σχολή του μέλλοντος", έτσι γενικά. Σε κάθε επάγγελμα, υπάρχουν κάποια καινούργια πράγματα, τα οποία αν αντιληφθείς εγκαίρως, σε βοηθούν πολύ επαγγελματικά. Απλώς, νομίζω ότι αυτά αφορούν κυρίως σε εξειδικεύσεις, τις οποίες επιλέγεις είτε προς το τέλος της σχολής, είτε ως μεταπτυχιακά/διδακτορικά.

 

Στους γιατρούς, για παράδειγμα, που έχω και προσωπική εμπειρία, το αν θα έχεις το ξεχωριστό προσόν που θα σε εξασφαλίσει επαγγελματικά, μπορεί να είναι μια ειδική τεχνική που μαθαίνεις τον τελευταίο χρόνο της ειδικότητας ή και πιο μετά. Αυτό μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα σε έναν πνευμονολόγο της σειράς, που θα ανοίξει ιατρείο και θα κυνηγάει πελάτες και σε έναν εξειδικευμένο σε μια τεχνική βρογχοσκόπησης, που οι ασθενείς θα τον ζητάνε και θα έχει πάντα δουλειά.

Για τον πληροφορηκάριο, μπορεί να είναι μια γλώσσα προγραμματισμού, για τον μαθηματικό ένα μεταπτυχιακό στα εφαρμοσμένα μαθηματικά, για τον γυμναστή ένα μεταπτυχιακό στην φυσική αποκατάσταση κτλ κτλ.

 

Άρα, η συμβουλή είναι μάλλον να σπουδάσεις κάτι που βρίσκεις ενδιαφέρον και όσο σπουδάζεις, να ρωτάς και να ψάχνεσαι συνέχεια για να βρεις τι είναι αυτό το καινούργιο στον τομέα σου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...