Προς το περιεχόμενο

Έρευνα Πανεπιστημίου


michaeld295

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά,

 

Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής σε οικονομική σχολή και αυτή την περίοδο εκπονώ την πτυχιακή μου μελέτη πάνω σε θέματα παραπόνων καταναλωτών και πως αυτά αντιμετωπίζονται από τις επιχειρήσεις. Είμαι σίγουρος πως όλοι μας κατα καιρούς έχουμε διάφορα παράπονα από τις επιχειρήσεις ή ακόμα και από τους δημόσιους οργανισμούς με τους οποίους ερχόμαστε σε επαφή καθημερινά...

 

Για να πραγματοποιήσω αυτή την μελέτη θα εκτιμούσα την συμμετοχή όποιου από εσάς θα είχε την καλοσύνη να με βοηθήσει. Η συμμετοχή αποτελείται από μια μικρή συνέντευξη που κανονικά θα διαρκέσει περίπου 15-20 λεπτά και μπορεί να διεξαχθεί είτε σε κάποιο chatroom φυσικά δικής σας επιλογής είτε ακόμα και την αποστολή PM μέσα από αυτό το forum. Δεν προϋποθέτει να απαντήσετε σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής απλά να απαντήσετε ελεύθερα σε 7-8 δικές μου ερωτήσεις.

 

Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να φανεί το πλαίσιο μέσα στο οποίο οι πολίτες εκφράζουν τα παράπονά τους προς τις επιχειρήσεις και να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα των αυτόματων συστημάτων επίλυσης προβλημάτων (με κύρια έκφραση τις FAQs στις ιστοσελίδες των εταιρειών). Συνεπώς όποιος έχει χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά ένα τέτοιο μέρος ιστοτόπου θα μπορούσε να με βοηθήσει εξαιρετικά!

 

Παρακαλώ, όποιος θα ήθελε να με βοηθήσει και να συμμετάσχει σε αυτή την μελέτη να επικοινωνήσει μαζί μου στο [email protected]

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε το μήνυμά μου!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...