Προς το περιεχόμενο

Σχολια σε προιοντα του e-shop.gr - Λογοκρισια!


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εννοείται απαράδεκτο αυτό με τα σχόλια.

Δεν ξαναγοράζω απο eshop και ας έχει το προιον που θελω φτηνότερα.

Εφαγα μεγαλη ταλαιπωρια, χάσιμο χρόνου και τα νεύρα μου κρόσια με κατι μνημες που καταρχήν δεν βρίσκανε ότι είχαν πρόβλημα, αφου τελικά βρήκανε ότι όντως ειχαν πρόβλημα θελανε να μου αντικαταστήσουν μονο την μια απο το ζευγάρι με άλλη "παρόμοια" φτηνότερη, αφού δεν το δέχτηκα μετά από φασαρία κλπ στο τέλος θέλανε να κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο με χαμηλότερη τιμή από αυτήν της αγοράς γιατί λέει είχαν πέσει οι τιμές στις μνήμες (δηλαδή αν είχαν ανέβει θα μου έκοβαν πιστωτικό με μεγαλύτερη τιμή από αυτήν της αγοράς ε?). Πάλι φασαρία και συνεννοήσεις και κόντρα τσακωμούς τελικά έγινε όπως έπρεπε.

 

Τα περισσότερα καταστήματα και όχι μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο είναι απαράδεκτα.

Και φυσικά πρέπει έχω δικαίωμα επιστροφής προιόντος ακόμα και αν έχω ανοίξει την συσκευασία και χωρίς να δίνω και εξήγηση γιατί το επιστρέφω. Το προιόν δεν δίνεται κατόπιν σαν καινούργιο στον επόμενο. Σε κάποιες πωλήσεις θα τύχει και ΔΕΝ θα βγάλουν κέρδος τι να κάνουμε. Έτσι γίνεται παντού. Αν θέλουν να κρατήσουν τους πελάτες τους. Και 2 χρόνια εγγύηση σε όλα τα προιόντα και όχι μικρότερη όπως έχουν σε πολλά προιόντα. Και με ευθύνη του καταστήματος που το αγόρασα και όχι τρέχα βγάλε άκρη με την χ αντιπροσωπία. Και πόσες φορές δεν δίνουν προιόντα με ανοιγμένη συσκευασία για καινούργια?

 

Γι'αυτό και αγορές από εξωτερικό, σε κάποια προιόντα απίστευτη διαφορά τιμής, after sales αντιμετώπιση και υποστήριξη δεν το συζητάω και άστους να βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται συνεχώς και να χτυπιούνται.

 

Πρόσφατα αγόρασα αντλίες για υδρόψυξη από Αγγλία. Από δικό μου λάθος (είχα βγάλει λάθος συμπέρασμα για τα χαρακτηριστικά τους) το είδα αφού τις άνοιξα και τις βίδωσα, τους το είπα, μου είπαν κανένα πρόβλημα, στείλτες και σου επιστρέφουμε τα χρήματα. Αποφάσισα ΕΓΩ να πάρω άλλες από το ίδιο καταστημα. Τις έστειλα πίσω, μου στείλανε τις άλλες και είπαν και ευχαριστώ. Ξαναγόρασα και άλλα πράγματα αργότερα (και θα ξαναγοράσω)

Δημοσ.
Εννοείται απαράδεκτο αυτό με τα σχόλια.

Δεν ξαναγοράζω απο eshop και ας έχει το προιον που θελω φτηνότερα.

Εφαγα μεγαλη ταλαιπωρια, χάσιμο χρόνου και τα νεύρα μου κρόσια με κατι μνημες που καταρχήν δεν βρίσκανε ότι είχαν πρόβλημα, αφου τελικά βρήκανε ότι όντως ειχαν πρόβλημα θελανε να μου αντικαταστήσουν μονο την μια απο το ζευγάρι με άλλη "παρόμοια" φτηνότερη, αφού δεν το δέχτηκα μετά από φασαρία κλπ στο τέλος θέλανε να κοπεί πιστωτικό τιμολόγιο με χαμηλότερη τιμή από αυτήν της αγοράς γιατί λέει είχαν πέσει οι τιμές στις μνήμες (δηλαδή αν είχαν ανέβει θα μου έκοβαν πιστωτικό με μεγαλύτερη τιμή από αυτήν της αγοράς ε?). Πάλι φασαρία και συνεννοήσεις και κόντρα τσακωμούς τελικά έγινε όπως έπρεπε.

 

Τα περισσότερα καταστήματα και όχι μόνο στον συγκεκριμένο κλάδο είναι απαράδεκτα.

Και φυσικά πρέπει έχω δικαίωμα επιστροφής προιόντος ακόμα και αν έχω ανοίξει την συσκευασία και χωρίς να δίνω και εξήγηση γιατί το επιστρέφω. Το προιόν δεν δίνεται κατόπιν σαν καινούργιο στον επόμενο. Σε κάποιες πωλήσεις θα τύχει και ΔΕΝ θα βγάλουν κέρδος τι να κάνουμε. Έτσι γίνεται παντού. Αν θέλουν να κρατήσουν τους πελάτες τους. Και 2 χρόνια εγγύηση σε όλα τα προιόντα και όχι μικρότερη όπως έχουν σε πολλά προιόντα. Και με ευθύνη του καταστήματος που το αγόρασα και όχι τρέχα βγάλε άκρη με την χ αντιπροσωπία. Και πόσες φορές δεν δίνουν προιόντα με ανοιγμένη συσκευασία για καινούργια?

 

Γι'αυτό και αγορές από εξωτερικό, σε κάποια προιόντα απίστευτη διαφορά τιμής, after sales αντιμετώπιση και υποστήριξη δεν το συζητάω και άστους να βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται συνεχώς και να χτυπιούνται.

 

Πρόσφατα αγόρασα αντλίες για υδρόψυξη από Αγγλία. Από δικό μου λάθος (είχα βγάλει λάθος συμπέρασμα για τα χαρακτηριστικά τους) το είδα αφού τις άνοιξα και τις βίδωσα, τους το είπα, μου είπαν κανένα πρόβλημα, στείλτες και σου επιστρέφουμε τα χρήματα. Αποφάσισα ΕΓΩ να πάρω άλλες από το ίδιο καταστημα. Τις έστειλα πίσω, μου στείλανε τις άλλες και είπαν και ευχαριστώ. Ξαναγόρασα και άλλα πράγματα αργότερα (και θα ξαναγοράσω)

 

Eιχες στειλει μηνυμα σε γνωστο περιοδικο πληροφορικης??γιατι θυμαμαι ενα τετοιο περιστατικο...

Δημοσ.
Eιχες στειλει μηνυμα σε γνωστο περιοδικο πληροφορικης??γιατι θυμαμαι ενα τετοιο περιστατικο...

 

Οχι δεν εχω στείλει. Άλλο περιστατικό θα θυμάσαι. Κρίμα και νόμιζα ότι εγώ μόνο είχα "προνομιακη" αντιμετώπιση :-D

Δημοσ.

όταν αγοράζετε ένα προϊόν έχει ένα tab στο site του e-shop όπως και στα περισσότερα καταστήματα που λένε ''επιστροφές προϊόντων''. το έχει διαβάσει κανένας πριν αγοράσει οτιδήποτε?

 

Παλικάρι μάθε λίγο πως οτιδήποτε και να γράφει στο site του το κάθε e-shop δεν είναι υπεράνω του νόμου. Να το καταλάβετε καλά αυτό εκεί μέσα.

Στους όρους επιστροφής γράφετε:

"

Όροι Επιστροφής

 

  1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση."

Αυτό με την παραβίαση της συσκευασίας το έχετε βγάλει από την κοιλιά σας. Θα μπορούσατε με την ίδια λογική να γράφετε ότι ο πελάτης θα πρέπει να φοράει κίτρινο μπλουζάκι "I love e-shop" πριν επιστρέψει το προϊόν.

 

Ο νόμος 2251/1994 δεν αναφέρει τίποτα για την ανοιγμένη συσκευασία. Αναφέρει ότι το αγαθό πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση και δε λέει τίποτα για τη συσκευασία. Σταματήστε πια να μας δένετε το στομάχι κόμπο μέχρι να σας εξηγήσουμε τα αυτονόητα εκεί μέσα.

 

 

Μιλώντας για αυτονόητα...

επίσης ξέρετε πολλά καταστήματα που κάνουν αλλαγές με καινούργια λαπτοπ πέραν των υπολοίπων προϊόντων για 2 χρόνια? προχθές ήρθε ένα λαπτοπ καινούργιο, αντικατάσταση ενός χαλασμένου που ο πελάτης το είχε ήδη ένα χρόνο και 3 μήνες.

... είναι υποχρέωσή σας να το κάνετε αυτό και δεν αποτελεί προτέρημα του e-shop. Επίσης η οποιαδήποτε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες, αλλιώς ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, και εννοείται ότι το νέο προϊόν που θα του δοθεί έχει εκ νέου εγγύηση από την αρχή (2 χρόνια) το γράφει ξεκάθαρα ο νόμος.

 

Ακόμη, σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του, και όχι στα ιταλικά όπως μου ήρθε το ασύρματο panasonic που πήρα πρόσφατα.

 

Τέλος, σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής (διαρκή καταναλωτικά αγαθά, όπως αυτά που πουλάτε), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Έχεις δώσει ποτέ γραπτή εγγύηση σε πελάτη; Εγώ μόνο απόδειξη αγοράς λαμβάνω, στην οποία δε γράφει τίποτα απολύτως για εγγύηση.

 

Αυτά για το μαγαζί στο οποίο δουλεύεις. Μην είσαι και τόσο περήφανος, ignorance is bliss.

  • Moderators
Δημοσ.

...

.. Σταματήστε πια να μας δένετε το στομάχι κόμπο μέχρι να σας εξηγήσουμε τα αυτονόητα εκεί μέσα.

...

 

Ειναι η γνωστη κασετα που τους εχουν βαλει να παιζουν... Οτι και να τους πεις αυτοι παιζουν παντα την κασετα τους που λεει αλλα! Επισης το θρασσος τους σε απαντητικο email ειναι οπως ειπα και στην αρχη απυθμενο.

 

Αυτα τα δυο που δενονται αρρηκτα (θρασσος-κασετα) ειναι αυτα που θα τους τραβηξουν στον "πατο της θαλασσας". Με το καλο! Αντε γιατι το εχουν παρακανει!

Δημοσ.

Άσχετο... σχετικο... το eshop εχει σχεδίαση απο το 80... δεν υπαρχει καποιος εκει να τους πει να το αλλάξουν;; και δεν μιλαμε καθαρα και μονο για το design αλλα και για το interface, τις ευκολιες που παρεχει στον χρηστη και στην αποτελεσματικοτητα του.

 

Εχετε κανει search στο eshop;;; ΟΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ βγαζει για αποτελεσματα στις περισσοτερες περιπτωσεις!! Ειτε βγαζει περισσοτερα εντελως ασχετα, ειτε λιγοτερα λειτουργοντας αναποτελεσματικα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...