Προς το περιεχόμενο

Σχολια σε προιοντα του e-shop.gr - Λογοκρισια!


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Οσο ημουν τακτικος πελατης τους ψηφιζα/βαθμολογουσα τα προιοντα που αγοραζα. Εδω και ενα χρονο με οσα παρατραγουδα μου εχουν κανει αγοραζω μονο καμια προσφορα.

 

Ειπα λοιπον να γραψω ενα σχολιο για ενα προιον ωστε να γνωριζουν οι υποψηφιοι αγοραστες και τα καλα του αλλα και ενα μειονεκτημα.

ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΤΕ!

 

"Η ενεργοποίησή του σχολίου σας είναι επιτυχής. Θα ακολουθήσει έλεγχος από εκπρόσωπό μας και το σχόλιό σας (αν μας βολευει 100%; ) θα δημοσιοποιηθεί."

Περασε μια βδομαδα!

 

Ελεγχος ονομαζεται πλεον η επιλογη των σχολιων που βολευουν τις πωλησεις;

Μου θυμιζει τα ωραια και φοβερα που βλεπαμε και σχολιαζαμε στο insomnia για τα σχολια της σελιδας του getitnow και την λογοκρισια που επεφτε και εκει...

 

Για πολλα γελια, ρε πως αλλαζουν τα πραγματα, απυθμενο το θρασσος και το... βαθος...

Απ'τα ψηλα στα χαμηλα και απ'τα πολλα στα λιγα... οπως τραγουδαει και ο Στελαρας!

Δημοσ.

Καλημερα ,

 

Δυστυχως στα περισσοτερα καταστηματα ετσι γινεται. Ειμαι πελατης εδω και παρα πολυ καιρο και μονο μια φορα απογοητευτικα οταν αγορασα ενα router. Ανοιξα την συσκευασια αλλα τελικα το προιον δεν εκανε για το σκοπο που το ηθελα. Τους πηρα τηλεφωνο τους εξηγησα τι συμβαινει και οτι αυτο που μου εδωσαν δεν ηταν αυτο που ηθελα , παρ'ολο που ειχα μιλησει μαζι τους πριν την αγορα. Τους ειπα να το επιστρεψω και τοτε μου εκαναν την εξης φανταστικη ερωτηση......

 

Εχετε ανοιξει το προιον?????? Μα φυσικα και το εχω ανοιξει , πως θα δω αλλωστε εαν δουλευει αρχικα και επειτα εαν μου κανει την δουλεια μου.......Η απαντηση που πηρα ηταν οτι εφοσον ανοιξα το προιον δεν δεχονται επιστροφες.......Ηθελα να ηξερα ποιος δινει τις εντολες για τετοιες απαντησεις σε πελατες....

 

Τελος παντων εριξα μερικα γαλλικα στον υπαλληλο για την ασχετοσυνη του αλλα και την ηλιθια δικαιολογια που μου εδωσε και με μια μικρη πατεντα δουλεψε αυτο που ηθελα να κανω με το προιον που αγορασα.

 

Η αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι πωλητες δεν εχουν ιδεα απο υπολογιστες απλα προσπαθουν να πωλησουν προιοντα , το κραξιμο πρεπει να ξεκιναει εξω απο το e-shop και να φτανει μεχρι το e-shop , ετσι ποναει περισσοτερο....:-D

Δημοσ.

Περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει όταν είδα για πρώτη φορά την δυνατότητα σχολιασμού...

Δημοσ.
Περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει όταν είδα για πρώτη φορά την δυνατότητα σχολιασμού...

... και δεν περίμενα πως θα φανεί παράξενο σε κανέναν.

  • Moderators
Δημοσ.
Περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει όταν είδα για πρώτη φορά την δυνατότητα σχολιασμού...

 

 

Επειδη εχω εμπειρια απο e-shops του εξωτερικου, εκει οι ανθρωποι δεν κανουν καραγκιοζιλικια! Πχ στο newegg.com που το εμπιστευομαι χρονια για να διαβαζω κριτικες και προβληματα προιοντων, βλεπεις σχολια που οχι απλα αναφερουν ενα μειονεκτημα ενος προιοντος, αλλα που κυριολεκτικα το θαβουν, ακομα (σπανια) και αδικα, απο αγνοια αυτου που σχολιαζει. Η λογοκρισια παιζει μονο στην Ελλαδα που υποτιθεται οτι γεννησε την Δημοκρατια;

 

Επιπλεον να μην μπαινει και ο βαθμος που δινεις στο προιον; Το περιμενες και αυτο; Παλιοτερα -πριν τα σχολια- εμπαινε κανονικα! Εγω λοιπον δεν το περιμενα! Ειπαμε ξεπερνανε καθε οριο! Οσες ψηφους ειχε το προιον πριν το ψηφισω, τοσες εχει και μετα απο μια βδομαδα! Ετσι, μπας και ξεγελασουν περισσοτερους και αγορασουν φυκια για μεταξωτες κορδελες!

 

Ρε alexzzz ειπα εγω οτι το αβανταρεις; Καθολου δεν μπερδευτηκα! Αλλο ειπα. Διαβασε παλι - προσθεσα κατι προς το τελος.

Δημοσ.

@matrixxx

Το καλύτερο που έκανες είναι που το ανέφερες εδώ μέσα. Κάνε το ίδιο και σε άλλα 1-2 γνωστά forum, πχ adslgr.com, myphone, κλπ

Δημοσ.
Καλημερα ,

 

 

Εχετε ανοιξει το προιον?????? Μα φυσικα και το εχω ανοιξει , πως θα δω αλλωστε εαν δουλευει αρχικα και επειτα εαν μου κανει την δουλεια μου.......Η απαντηση που πηρα ηταν οτι εφοσον ανοιξα το προιον δεν δεχονται επιστροφες.......Ηθελα να ηξερα ποιος δινει τις εντολες για τετοιες απαντησεις σε πελατες....

 

 

Τελικά το δέχτηκαν πίσω ? Έτσι μου έκαναν και 'μένα , αλλά τους πήρα τηλ. τους έκραξα λίγο , και μετά όταν ξαναπήρα και ρώτησα αν το δέχτηκαν μου είπαν : "Το προϊον σας το είδε ο διευθυντής και δέχτηκε να μου το αλλάξει "

Δημοσ.

Στο θεμα της ανοιγμενης συσκευασιας αν το λαθος ειναι του πωλητη φυσικα και πρεπει να το παρει πισω και ας το κανει οτι θελει. Αν ομως απλα δεν μας κανει για αυτο που το θελαμε το προβλημα ειναι δικο μας...

 

Παρολα αυτα στο Πλαισιο εχω επιστρεψει δυο φορες ανοιγμενο προϊον με δικη μου υπευθυνοτητα που δεν μου εκανε και το δεχτηκα αμμεσως.Μαλιστα την μια φορα ενω ειχα πληρωσει με πιστωτικη μου επεστρεψαν με μετρητα τα χρηματα. Και τις δυο φορες ομως μεσα στην ιδια μερα.

  • Moderators
Δημοσ.
Στο θεμα της ανοιγμενης συσκευασιας αν το λαθος ειναι του πωλητη φυσικα και πρεπει να το παρει πισω και ας το κανει οτι θελει. Αν ομως απλα δεν μας κανει για αυτο που το θελαμε το προβλημα ειναι δικο μας...

 

Παρολα αυτα στο Πλαισιο εχω επιστρεψει δυο φορες ανοιγμενο προϊον με δικη μου υπευθυνοτητα που δεν μου εκανε και το δεχτηκα αμμεσως.Μαλιστα την μια φορα ενω ειχα πληρωσει με πιστωτικη μου επεστρεψαν με μετρητα τα χρηματα. Και τις δυο φορες ομως μεσα στην ιδια μερα.

 

Ειμαστε λιγο εκτος θεματος αλλα δεν εχεις δικιο. Η λειτουργια των καταστηματων "τηλεαγορων" "μεσω ιντερνετ" κλπ υποκεινται σε ενα νομο ο οποιος λεει οτι εχεις δικαιωμα 14 μερες (μηπως και 30; ) να επιστρεψεις κατι γιατι δεν εχεις την αμεση επαφη μαζι του πριν την αγορα.

 

Το οτι μονα τους καποια καταστηματα με φυσικη παρουσια μαλιστα οπως praktiker, lidl, carrefour το διατυπανιζουν και το διαφημιζουν και το πρατουν λεει πολλα. (Στην ουσια ειναι ολοι υποχρεωμενοι να το δεχτουν). Καθε κατεργαρης στον παγκο του!

Δημοσ.

Παίδες εντάξει μην τρελαθούμε κιόλας, κάθε μαγαζί έχει και τα καλά του και τα άσχημα του.

εργάζομαι στο e-shop εδώ και 4 χρόνια. 9 στους 10 πελάτες είναι ευχαριστημένοι.

όταν αγοράζετε ένα προϊόν έχει ένα tab στο site του e-shop όπως και στα περισσότερα καταστήματα που λένε ''επιστροφές προϊόντων''. το έχει διαβάσει κανένας πριν αγοράσει οτιδήποτε?

πες ότι ο ''χ'' πελάτης παίρνει ένα προϊόν το ανοίγει και βλέπει τελικά ότι δεν του κάνει, εάν κάποιος από εσάς είναι ο επόμενος πελάτης που θα το αγοράσει θα του άρεσε να πάρει ένα προϊόν το οποίο είναι ανοιγμένο και έχει εμφανή σημάδια μεταχείρισης παρότι αυτό που πήρε λειτούργει άψογα? Δεν νομίζω και ακριβώς αυτό θέλουν να αποφύγουν και τα καταστήματα.Τώρα εάν το προϊόν είναι διαφορετικό από την περιγραφή στο site (και όχι την Φώτο που δείχνει στο site) ή στο site αναγράφει μια λειτουργιά την όποια δεν έχει το προϊόν που παρέλαβε ο πελάτης τότε το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να το παραλάβει επειδή είναι λάθος η περιγραφή.

επίσης ξέρετε πολλά καταστήματα που κάνουν αλλαγές με καινούργια λαπτοπ πέραν των υπολοίπων προϊόντων για 2 χρόνια? προχθές ήρθε ένα λαπτοπ καινούργιο, αντικατάσταση ενός χαλασμένου που ο πελάτης το είχε ήδη ένα χρόνο και 3 μήνες.

Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν στραβά. Σε ένα κατάστημα Βορείου Ελλάδος που δίνω 50-60 παραγγελίες μέσω όρο έχω μίνιμουμ 5-10 σέρβις σχεδόν σε καθημερινή βάση, Φυσικό είναι κάποιοι πελάτες να μην είναι ευχαριστημένοι.

  • Moderators
Δημοσ.

Αλλο ειναι το θεμα, διαβασε αν θες το πρωτο ποστ και αν εχεις κατι να πεις απαντησε.

Διαφωνω στο 99% οσων ειπες αλλα επειδη εισαι εκτος θεματος (και αλλοι πιο πριν) δεν πρεπει να απαντησω. Μην το χαλασουμε και αποπροσανατολισουμε απο την λογοκρισια των σχολιων των προιοντων και το ποσο ψευτικα ειναι ετσι οπως φιλτραρονται.

 

Δεν μπορω, βγαινω απο τα ρουχα μου:

 

(Λες 9 στους 10 πελατες ειναι ευχαριστημενοι - μα αυτοι ειναι πελατες που μπαινουν μεσα - οσοι δεν ειναι ευχαριστημενοι δεν θελουν να σας δουν - σε αυτους που ειχατε πριν αρκετα χρονια πελατες ουτε 2 στους 10 δεν ειναι πλεον ευχαριστημενοι)

Και θες να πεις οτι οι νομοι δεν ισχυουν για εσας;

Πωλήσεις από απόσταση Συγκριτική Διαφήμιση Το νέο νομοθετικό πλαίσιο

12.03.08

Με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-496/7.12.2000 αναθεωρούνται οι διατάξεις για τις συμβάσεις από απόσταση και τη συγκριτική διαφήμιση του Ν. 2251/1994, με στόχο την προσαρμογή τους προς τις διατάξεις των Οδηγιών 97/7/ΕΚ και 97/55/ΕΚ και τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου νομοθετικού πλαισίου.

...

Το δικαίωμα υπαναχώρησης

 

Θεμελιώδης είναι η διάταξη της παρ. 10 του άρθρου 4 του Ν. 2251/1994, κατά την οποία ο Καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός ελάχιστης προθεσμίας δέκα εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αγαθού ή της υπηρεσίας, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Σε αυτή τη διάταξη προστίθεται μία νέα ρύθμιση, κατά την οποία η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη, εάν ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στην παρ. 9 (ήτοι να αποστέλει στον Καταναλωτή εγγράφως πληροφορίες σχετικές με τους όρους της σύμβασης, να ενημερώνει σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, να αποστέλει υπόδειγμα υπαναχώρησης κ.λπ.). Η προθεσμία των 10 ημερών θα αρχίσει να τρέχει, αν εντός του τρίμηνου ενημερωθεί κατάλληλα ο Καταναλωτής.

Πηγη ©1999-2008 Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών - ΚΕ.Π.ΚΑ

http://kepka.org/index.php?option=com_content&task=view&id=268&Itemid=46

 

 

Δεν μιλαμε βεβαια να σου φερουν πισω κατι που το εχουν γρατζουνισει ή αλλοιωσει κλπ

 

Αλλωστε το γραφετε ακομα και εσεις στη σελιδα σας:

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

 

Η E-Shop.gr A.E. στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

 

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

 

Όροι Επιστροφής

 

Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί (αυτο δεν ισχυει βεβαια-πως θα δεις οτι δεν καλυπτει τις αναγκες σου που αναφερει και η ιδια η σελιδα σας αν δεν το ανοιξεις; Τα μισα προιοντα ειναι προβληματικα) και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

 

Δημοσ.

παιδες μονο στο Ελλαντα γινονται αυτα....

 

πολλα μαγαζια θα κλεισουν και αυτοι το επελεξαν με τα γκαραγκιοζιλικια,,,

 

καποια στιγμη ο ελληνας θα ξυπνησει..

  • Super Moderators
Δημοσ.
πες ότι ο ''χ'' πελάτης παίρνει ένα προϊόν το ανοίγει και βλέπει τελικά ότι δεν του κάνει, εάν κάποιος από εσάς είναι ο επόμενος πελάτης που θα το αγοράσει θα του άρεσε να πάρει ένα προϊόν το οποίο είναι ανοιγμένο και έχει εμφανή σημάδια μεταχείρισης παρότι αυτό που πήρε λειτούργει άψογα? Δεν νομίζω και ακριβώς αυτό θέλουν να αποφύγουν και τα καταστήματα.

 

για αυτό υπάρχει η κατηγορία REFURBISHED! αλλά ξέχασα, τα καταστήματα εδώ κάνουν τις πάπιες...

 

εεε ρε Αμερικάνικο κοινό που σας χρειάζεται, να σας σκάνε 3-4 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος και να απαιτούν υπαναχώρηση! Να δείτε την γλύκα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...