Προς το περιεχόμενο

Η αλήθεια για το ΤΕΙ και οι διαφορές από Πανεπιστήμιο και ΙΕΚ


we_will_rise

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δηλαδή? Αν θέλεις δωσ' μου ένα παράδειγμα διασύνδεσης πανεπιστημίου που γίνεται στο εξωτερικό. Δεν αμφιβάλλω γι' αυτά που λες, απλά δεν καταλαβαίνω σε ποια διασύνδεση αναφέρεσαι.

 

Γενικα η νοοτροπια που σου δινουν απο την πρωτη μερα.οτι δλδ το βλεμμα ειναι στραμενο προς το τι ζηταει ακριβως η αγορα εργασιας κ πως σου κανουν ''πλυση'' απο το πρωτο λεπτο για το πως πρεπει να στεκεσαι σε μια δουλεια.Δλδ ο ακαδημαικος μανδυας ειναι απλα η καλυψη μιας καλης προετοιμασιας για το πως θα σε μαθουν να διεκδικεις στην πρωτη σου εταιρια πχ.Δεν μπορω να το περιγραψω καλυτερα.πρεπει να το ζησεις ας πουμε

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Praetoriane,αυτο θελω να πω,οτι δεν εισαι αυτοδιδακτος στην ουσια,δεν μαθαινεις απο trial and error και με τα χρονια.Μαθαινεις απο το "σχολειο" που λεγεται "βιβλια και ιντερνετ.Απλα εκει εσυ κανεις κουμαντο στο τι γνωση θα βαλεις στο μυαλο σου,ποτε θα την βαλεις,τι θα σου προσφερει.Γιατι κακα τα ψεματα,ποσες φορες καποιος στο πανεπιστημιο δεν εχει πει "σε τι θα μου χρησιμεψει τωρα αυτο?" και οχι η απαντηση εδω δεν ειναι οτι και να ειναι κατι αποκομοιζεις(αυτες ειναι αντιληψεις γονεων πχ πρεπει να ξερεις ιστορια για να μπορεις να σταθεις σε μια κουβεντα).Η ζωη δεν αιωνια και ΠΡΕΠΕΙ να φιλτραρουμε οτι μαθαινουμε και μας ενδιαφερει αφου εχουμε την επιλογη.Οντως αν μαθω Ιστορια που δεν ξερω τιποτα ΚΑΤΙ θα αποκομοισω αλλα θα ειναι τοσο ανουσιο σε σχεση με το χρονο που θα εχω σπαταλησει και θα μπορουσα να αφιερωσω μαθαινοντας κατι που αφορα μηχανολογια και υπολογιστες το οποιο πραγματικα με ενδιαφερει για την επαγγελματικη μου ζωη και στην τελικη αυτο που θα μου φερει χρηματα και ευτυχια.

Δημοσ.

Έχω ακούσει με τη σειρά μου από παιδιά που κάναν μεταπτυχιακά έξω, ότι οι καθηγητές έχουν γενικά κονέ με την αγορά εργασίας, και η εκπαίδευση είναι λίγο πιο στοχευμένη προς τα κει. Υπάρχει μια διαφοροποίηση ακαδημαϊκής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στην Ελλάδα η εκπαίδευση στα ΑΕΙ είναι πολύ πιο ακαδημαϊκή πιστεύω.

Δεν το βρίσκω απαραίτητα καλό να εκπαιδεύεσαι με σκοπό να δουλέψεις σε ένα συγκεκριμένο χώρο ή ακόμα χειρότερα, σε συγκεκριμένη εταιρία. Καλύτερα να γίνεται αυτό στο μεταπτυχιακό και πάλι όχι τόσο έντονα.

Δημοσ.

Septum αυτό που λες είναι κάπως διαφορετικό από αυτό που έγραψες την πρώτη φορά, ίσως δεν το εξέφρασες σωστά γιατί τώρα συμφωνούμε :-) Εξάλλου το πανεπιστήμιο σου δίνει ερεθίσματα απλώς, το τι θα μάθεις εξαρτάται αποκλειστικά από σένα ειδικά στη σημερινή εποχή όπου η σύγχχρονη γνώση αποκτιέται κυρίως εκτός πανεπιστημιακών εδράνων.

 

htps & Physics_Rulez ναι κατάλαβα τι εννοείτε τώρα και κρίνοντας από αυτά που ακούω και μαθαίνω συμφωνώ επίσης.

Δημοσ.
Septum αυτό που λες είναι κάπως διαφορετικό από αυτό που έγραψες την πρώτη φορά, ίσως δεν το εξέφρασες σωστά γιατί τώρα συμφωνούμε :-) Εξάλλου το πανεπιστήμιο σου δίνει ερεθίσματα απλώς, το τι θα μάθεις εξαρτάται αποκλειστικά από σένα ειδικά στη σημερινή εποχή όπου η σύγχχρονη γνώση αποκτιέται κυρίως εκτός πανεπιστημιακών εδράνων..

Βασικα σ αυτο με τα ερεθισματα θελω να σταθω.Πιστευω οτι τα εριθισματα ειναι μεχρι το λυκειο,γιατι αλλα 4 χρονια ερεθισματα?Συμφωνω απολυτα οτι εξαρταται αποκλειστικα απο τον καθενα το τι θα μαθει που θα τον ωφελησει στη ζωη του αλλα οσον αφορα τα πανεπιστημια αυτα καθ'αυτα ,οι ακανονιστες ωρες, τα(περισσοτερα)ηλιθια μαθηματα,καποιοι ασχετοι καθηγητες ειναι 4 χρονια ζωης στα οποια η γνωση μπορει να ειναι ποιο πυκνη και ποιο ουσιωδης αν ασχοληθεις μονος σου.Πραγματικα θα ηθελα να ρισκαρω,διχως να πηγαινα πανεπιστημιο και να προσπαθουσα να μαθω με τον τροπο που ειπα πριν,αλλα κατι που δεν εχω αυτοσυγκρατηση και μπορει να ξυνομαι,και που εχω πειστει οτι ενα χαρτι χρειαζεται σε δυσκολες καταστασεις,κατι η οικογενειακη επιχειρηση που θα ασχοληθω με κραταει μακρια.Παντως ελπιζω καποια στιγμη να συναντησω καποιον ανθρωπο που θα εχει φτασει καπου χωρις πανεπιστημιακες γνωσεις και να του μιλησω.

Δημοσ.
Έχω ακούσει με τη σειρά μου από παιδιά που κάναν μεταπτυχιακά έξω, ότι οι καθηγητές έχουν γενικά κονέ με την αγορά εργασίας, και η εκπαίδευση είναι λίγο πιο στοχευμένη προς τα κει. Υπάρχει μια διαφοροποίηση ακαδημαϊκής και επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στην Ελλάδα η εκπαίδευση στα ΑΕΙ είναι πολύ πιο ακαδημαϊκή πιστεύω.

Δεν το βρίσκω απαραίτητα καλό να εκπαιδεύεσαι με σκοπό να δουλέψεις σε ένα συγκεκριμένο χώρο ή ακόμα χειρότερα, σε συγκεκριμένη εταιρία. Καλύτερα να γίνεται αυτό στο μεταπτυχιακό και πάλι όχι τόσο έντονα.

 

Προσωπικά πιστεύω πώς δεν πρέπει να είναι σχεδόν καθόλου συνδεμένη η εκπαίδευση σ' ένα Πανεπιστήμιο με την αγορά εργασίας. Στόχος του Πανεπιστημίου είναι κυρίως η έρευνα και όχι ένα στάδιο για την επαγγελματική εξασφάλιση.

 

Το ΤΕΙ είναι πιο πρόσφορο για μια στοχευμένη εκπαίδευση πάνω στην αγορά εργασίας και όχι στην έρευνα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υποτιμάω το θεσμό των ΤΕΙ στον τομέα της ερεύνας (όπως κάποια περιφερόμενα trollακια μπορεί να σκεφτουν)

Δημοσ.

Βασικα σ αυτο με τα ερεθισματα θελω να σταθω.Πιστευω οτι τα εριθισματα ειναι μεχρι το λυκειο,γιατι αλλα 4 χρονια ερεθισματα?Συμφωνω απολυτα οτι εξαρταται αποκλειστικα απο τον καθενα το τι θα μαθει που θα τον ωφελησει στη ζωη του αλλα οσον αφορα τα πανεπιστημια αυτα καθ'αυτα ,οι ακανονιστες ωρες, τα(περισσοτερα)ηλιθια μαθηματα,καποιοι ασχετοι καθηγητες ειναι 4 χρονια ζωης στα οποια η γνωση μπορει να ειναι ποιο πυκνη και ποιο ουσιωδης αν ασχοληθεις μονος σου.Πραγματικα θα ηθελα να ρισκαρω,διχως να πηγαινα πανεπιστημιο και να προσπαθουσα να μαθω με τον τροπο που ειπα πριν,αλλα κατι που δεν εχω αυτοσυγκρατηση και μπορει να ξυνομαι,και που εχω πειστει οτι ενα χαρτι χρειαζεται σε δυσκολες καταστασεις,κατι η οικογενειακη επιχειρηση που θα ασχοληθω με κραταει μακρια.Παντως ελπιζω καποια στιγμη να συναντησω καποιον ανθρωπο που θα εχει φτασει καπου χωρις πανεπιστημιακες γνωσεις και να του μιλησω.

Κοίτα, η απόκτηση γνώσης σήμερα, σοβαρής ανώτατης και περίπλοκης γνώσης, δεν μπορεί να γίνει επουδενί από το διαδίκτυο ή από τα βιβλία, τουλάχιστον όχι αν δεν είσαι ιδιοφυία. Αλλά και ιδιοφυία να είσαι είναι σπατάλη φαιάς ουσίας να κάτσεις πχ να διαβάσεις μαθηματικά μόνος σου, όταν ένας καθηγητής μπορεί να σου δείξει τα πρώτα βήματα. Σκοπός των πανεπιστημίων είναι να μην χρειάζεται να ανακαλύπτεις τον τροχό από την αρχή, αλλά να χρησιμοποιείς ότι ξέρουμε μέχρι τώρα για να πας ένα βήμα παραπέρα.

 

Εκτός αυτού υπάρχουν μερικά επαγγέλματα που δεν μπορείς να ξεκινήσεις να τα διδάσκεσαι από το Λύκειο (γιατρός) ή που δεν μπορείς να ξέρεις μόνο με προσωπική έρευνα πόσες κατευθύνσεις και προοπτικές υπάρχουν (βιοτεχνολογία).

 

Αυτό που λες εφαρμόζεται κυρίως σε θεωρητικά μαθήματα (πχ ιστορία), σε τεχνικά μαθήματα (τεχνικός δικτύων/σχεδιαστής ιστοσελίδων), σε γνώσεις που δεν απαιτούν συστηματική συλλογική σκέψη και όταν ο άνθρωπος έχει κατασταλάξει τι θα κάνει στην ζωή του πλήρως κι έχει μάθει να αφομοιώνει γνώση που αφορά τον τομέα του (αυτό πάει ανάλογα με την ηλικία και το IQ).

Δημοσ.

Σε καμία επιστήμη δεν εφαρμόζεται. Για κανένα λόγο. Η γνώση ενός αντικειμένου, η πραγματική γνώση και όχι η επιφανειακή, αυτή που νομίζεις ότι αποκτάς κάνοντας δυο κλικ στο γουικιπίντια, δεν αποκτάται δίχως τη γνώση της θεωρίας και της μεθοδολογίας. Και αυτή μπορεί κάποιος μόνο μέσα από το πανεπιστήμιο να τη μάθει: Να κάνει έρευνα, εργασία, πρακτική, να στρώσει κώλο μήνες για να βγάλει το κωλομάθημα που του έφαγε τα καλύτερα χρόνια της ζωής του και όλα αυτά τα ωραία.

 

Και δυστυχώς αυτό δεν λέει να το καταλάβει ο κόσμος και πάει και πετάει τα λεφτά του σε φυσικούς και δημοσιογράφους πχ που αποφάσισαν στα γεράματα να καταπιαστούν με την/γράψουν ιστορία./πίκρα+θλίψη

Αιώνες να περάσουν, χαπάκια μεγέθυνσης IQ να εφευρεθούν κτλ ένας φυσικός δεν θα μπορέσει να γράψει ιστορία αν δεν παρακολουθήσει μαθήματα σε πανεπιστήμιο.-

 

Δημοσ.

ρε παιδια κατι που ειπε ενας φιλος με τις βασεις πριν και δεν πολυκαταλαβα..δηλαδη στα τει η βαση ειναι χαμηλοτερη επειδη αυτοι που γραφουνε ψηλα επιλεγουν τα πανεπηστημια?? οκ καταλαμβαινω οτι οι βασεις μεταξυ τει πειραια π.χ με τει σερρων ειναι πολυ χαμηλοτερες των σερρων λογο τοποθεσιας ομως αν για παραδειγμα εγω γραψω χαμηλοτερα και παω τει σερρων που υπαρχει και το ιδιο τει στον πειραια οταν τελειωσω εγω το πτυχιο μου θα εχει την ιδια δυναμη με αυτου που τελειωσε πειραια??

επησης και κατι αλλο που επησης εχω απορια εαν εγω για παραδειγμα τελειωσω κατι σε τει και καποιος αλλος την ιδια σπουδη σε αει τα πτυχια μας θα εχουν την ιδια δυναμη??

 

αν λεω καπου καποιες μπουρδες ή οι ερωτησεις μου ειναι γελοιες συγνωμη ρε παιδια αλλα ακομα τωρα τα μαθαινω και πρεπει να ενημερωθω γτ του χρονου τετοια εποχη θα πρεπει να επιλεγω..

Δημοσ.

Σε καμία επιστήμη δεν εφαρμόζεται. Για κανένα λόγο. Η γνώση ενός αντικειμένου, η πραγματική γνώση και όχι η επιφανειακή, αυτή που νομίζεις ότι αποκτάς κάνοντας δυο κλικ στο γουικιπίντια, δεν αποκτάται δίχως τη γνώση της θεωρίας και της μεθοδολογίας. Και αυτή μπορεί κάποιος μόνο μέσα από το πανεπιστήμιο να τη μάθει: Να κάνει έρευνα, εργασία, πρακτική, να στρώσει κώλο μήνες για να βγάλει το κωλομάθημα που του έφαγε τα καλύτερα χρόνια της ζωής του και όλα αυτά τα ωραία.

 

Και δυστυχώς αυτό δεν λέει να το καταλάβει ο κόσμος και πάει και πετάει τα λεφτά του σε φυσικούς και δημοσιογράφους πχ που αποφάσισαν στα γεράματα να καταπιαστούν με την/γράψουν ιστορία./πίκρα+θλίψη

Αιώνες να περάσουν, χαπάκια μεγέθυνσης IQ να εφευρεθούν κτλ ένας φυσικός δεν θα μπορέσει να γράψει ιστορία αν δεν παρακολουθήσει μαθήματα σε πανεπιστήμιο.-

 

Επειδή αυτό μάλλον πήγαινε για την ιστορία, ας κάνω μία τακτοποίηση:

 

Αυτό που λες εφαρμόζεται κυρίως

1) σε θεωρητικά μαθήματα (πχ ιστορία)

2) για γνώσεις που δεν απαιτούν συστηματική συλλογική σκέψη και

3) όταν ο άνθρωπος έχει κατασταλάξει τι θα κάνει στην ζωή του πλήρως κι έχει μάθει να αφομοιώνει γνώση που αφορά τον τομέα που (fixed: θέλει να ασχοληθεί) (αυτό πάει ανάλογα με την ηλικία και το IQ).

 

Δηλαδή, ένας ιστορικός που ασχολείται με την επιστήμη του και κάνει έρευνες και συνεργάζεται με άλλους ικανοποιεί τα (1) και (3) αλλά σκοντάφτει στο (2), άρα ιντερνετ γιοκ.

 

Αντιθέτως ένας ιστορικός/φυσικός/μαθηματικός/άσχετος που θέλει να μάθει ιστορία (με την έννοια σκόρπιες γνώσεις ιστορίας) ικανοποιεί μάλλον όλα τα κριτήρια και μάλλον μπορεί να μάθει για την Άλωση χωρίς να περάσει από έδρανα.

Δημοσ.
Σε καμία επιστήμη δεν εφαρμόζεται. Για κανένα λόγο. Η γνώση ενός αντικειμένου, η πραγματική γνώση και όχι η επιφανειακή, αυτή που νομίζεις ότι αποκτάς κάνοντας δυο κλικ στο γουικιπίντια, δεν αποκτάται δίχως τη γνώση της θεωρίας και της μεθοδολογίας. Και αυτή μπορεί κάποιος μόνο μέσα από το πανεπιστήμιο να τη μάθει: Να κάνει έρευνα, εργασία, πρακτική, να στρώσει κώλο μήνες για να βγάλει το κωλομάθημα που του έφαγε τα καλύτερα χρόνια της ζωής του και όλα αυτά τα ωραία.

Φιλε μου γνωση ειναι τα παντα.Απο αυτα που μαθαινεις στο wiki μεχρι τι χρωμα αυγα κανουν οι βραζιλιανικες κοτες.Δεν μπορεις να μιλας για πραγματικη και μη γνωση,δεν υπαρχει διαχωρισμος.Ποσο μαλλον να λες οτι χρειαζεται πρακτικη για να την αποκτησεις.Δηλαδη,αν εγω θελω να γινω κορυφαιος στους υπολογιστες και αρχιζω και διαβαζω μερονυχτα στο ιντερνετ πληροφοριες για οτιδηποτε αφορα τους υπολογιστες αλλα δεν περασω τις πορτες του πανεπιστημιου,εχω επιφανειακη γνωση;Εκανα ερευνα,πρακτικη,εστρωσα κωλο(αυτα που λες)αλλα τι δηλαδη πρεπει να υπαρχει "μαθημα και καθηγητης"αλιως δεν?Δεν βασιζεται καπου αυτο που λες.Το πανεπιστημιο δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενας απο τους χιλιαδες τροπους να μαθεις κατι.(μαλιστα ειναι απο τους τελευταιους στα ranks για μενα)

Δημοσ.
σκόρπιες γνώσεις ιστορίας

 

Αντίστοιχα με τις σκόρπιες γνώσεις ιατρικής που κάποιος έχει και ξέρει να δέσει έναν επίδεσμο ξερωγω ή τα σκόρπια μαθηματικά που μπορεί να κάνει προσθαφαίρεση τις τιμές στο σούπερ μάρκετ εννοείς. Ναι.

 

Σέπτουμ σόρυ για το ατεκμηρίωτο αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος. Αυτό που λες δεν είναι γνώσεις είναι ημιμάθεια και ψευτομόρφωση που αποκτά ένα νέρντ γκουγκλάροντας.

Δημοσ.
Φιλε μου γνωση ειναι τα παντα.Απο αυτα που μαθαινεις στο wiki μεχρι τι χρωμα αυγα κανουν οι βραζιλιανικες κοτες.Δεν μπορεις να μιλας για πραγματικη και μη γνωση,δεν υπαρχει διαχωρισμος.Ποσο μαλλον να λες οτι χρειαζεται πρακτικη για να την αποκτησεις.Δηλαδη,αν εγω θελω να γινω κορυφαιος στους υπολογιστες και αρχιζω και διαβαζω μερονυχτα στο ιντερνετ πληροφοριες για οτιδηποτε αφορα τους υπολογιστες αλλα δεν περασω τις πορτες του πανεπιστημιου,εχω επιφανειακη γνωση;Εκανα ερευνα,πρακτικη,εστρωσα κωλο(αυτα που λες)αλλα τι δηλαδη πρεπει να υπαρχει "μαθημα και καθηγητης"αλιως δεν?Δεν βασιζεται καπου αυτο που λες.Το πανεπιστημιο δεν ειναι τιποτα παραπανω απο ενας απο τους χιλιαδες τροπους να μαθεις κατι.(μαλιστα ειναι απο τους τελευταιους στα ranks για μενα)

 

Δηλαδή πιστεύεις οτι μπορείς να γίνεις γιατρός πχ απλά διαβάζοντας wikipedia και βιβλία ιατρικής;

 

Και έστω κάποιος το έκανε, θα τον εμπιστευόσουν αν είχες ιατρικό πρόβλημα;

:-)

Δημοσ.
Αντίστοιχα με τις σκόρπιες γνώσεις ιατρικής που κάποιος έχει και ξέρει να δέσει έναν επίδεσμο ξερωγω ή τα σκόρπια μαθηματικά που μπορεί να κάνει προσθαφαίρεση τις τιμές στο σούπερ μάρκετ εννοείς. Ναι.

 

Σέπτουμ σόρυ για το ατεκμηρίωτο αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος. Αυτό που λες δεν είναι γνώσεις είναι ημιμάθεια και ψευτομόρφωση που αποκτά ένα νέρντ γκουγκλάροντας.

Μαλλον δεν εχεις καταλαβει οτι η προσβαση στη γνωση ειναι τελειως διαφορετικη απο τα παλια χρονια.Εγω σου λεω οτι καποιος που διαβαζει πολυ μορφωτικο υλικο στο ιντερνετ ειναι αντιστοιχα καποιος που τα παλιοτερα χρονια που δεν υπηρχε ιντερνετ διαβαζε πολλα βιβλια.Και αυτον νερντ και ημιμαθη θα τον χαρακτηριζες?Επισης υπαρχουν ατομα που μεσω αυτης της νερντομορφωσης τη "λενε" ευκολα σε καθηγητες πανεπιστημιου.Εσυ λες οτι οταν δεν υπηρχαν τα πανεπιστημια ολοι ηταν ημιμαθεις?Οπως σου ξαναειπα η γνωση δεν αποκταται μονο απο τα πανεπιστημια και οποτε θες περναμε απο ενα πανεπιστημιο και ρωταμε τους ιδιους τους καθηγητες αφου πιστευεις οτι εχουν τις υψιστες γνωσεις

 

---------- Προσθήκη στις 03:26 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:23 ----------

 

Δηλαδή πιστεύεις οτι μπορείς να γίνεις γιατρός πχ απλά διαβάζοντας wikipedia και βιβλία ιατρικής;

 

Και έστω κάποιος το έκανε, θα τον εμπιστευόσουν αν είχες ιατρικό πρόβλημα;

:-)

Δεν μπορει καποιος να γινει γιατρος χωρις πτυχιο.Μπορει ομως να αποκτησει γνωσεις μεγαλυτες απο εναν γιατρο σε λιγοτερα απο τα συνολικα 10~ χρονια που θελει καποιος να γινει γιατρος.Παρολαυτα θα χρειαστει και πρακτικη ασκηση που σημαινει και υλικο εκτος απο μορφωση που δεν παρεχεται στο ιντερνετ αλλα μπορει να το αγορασει και να εξασκηθει αλλα οπως ειναι φανερο,ειναι πληρως ασυμφορο.

Δημοσ.
Μαλλον δεν εχεις καταλαβει οτι η προσβαση στη γνωση ειναι τελειως διαφορετικη απο τα παλια χρονια.Εγω σου λεω οτι καποιος που διαβαζει πολυ μορφωτικο υλικο στο ιντερνετ ειναι αντιστοιχα καποιος που τα παλιοτερα χρονια που δεν υπηρχε ιντερνετ διαβαζε πολλα βιβλια.Και αυτον νερντ και ημιμαθη θα τον χαρακτηριζες?Επισης υπαρχουν ατομα που μεσω αυτης της νερντομορφωσης τη "λενε" ευκολα σε καθηγητες πανεπιστημιου.Εσυ λες οτι οταν δεν υπηρχαν τα πανεπιστημια ολοι ηταν ημιμαθεις?Οπως σου ξαναειπα η γνωση δεν αποκταται μονο απο τα πανεπιστημια και οποτε θες περναμε απο ενα πανεπιστημιο και ρωταμε τους ιδιους τους καθηγητες αφου πιστευεις οτι εχουν τις υψιστες γνωσεις

 

Ναι!!! Και μετά να πάμε και στο πάρκο να παίξουμε!!!!!

Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να πω το είπα, σφαχτείτε μόνοι σας μέχρι να έρθει κάποιος με σοβαρά επιχειρήματα να πει κάτι που μ' ενδιαφέρει.

Και ΑΥΤΟ λέγεται ακαδημαϊκός ελιτισμός. Φάτε τη σκόνη μου τώρα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...