Προς το περιεχόμενο

Τελικά το πρόβλημα του iPhone 4 δεν λύνεται με αναβάθμιση λογισμικού


TheoKent

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θεμα με τα refound ειναι οτι πρεπει να επιστραφουν μεσα σε 30 μερες. το οποιο λιγει αυριο με βαση αν καποιος το πηρε απο την πρωτη μερα. 1.700.000 κοσμος δηλαδη.

 

Στην συνεντευξη δεν νομιζω να ανεφερε περιορισμο 30 ημερων , ασχετο ποια ηταν η refound policy της apple μεχρι τωρα.

Και σιγουρα δεν εχουν 1.700.000 αγοραστες προβλημα... ;)

 

Αμφιβαλλω αν περνανε τετραψηφιο νουμερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 412
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη με τρωει το θεμα, καθησα και παρακολουθησα ολη την press conference απο Engadget. Το μονο συμπερασμα που εβγαλα ειναι το ποσο καλος πολιτικος θα μπορουσε να ειναι ο Steve αν δεν ηταν CEO της apple.

 

- Απο το "δεν υπαρχει προβλημα" πηγαμε πολυ ρευστα στο "ολα τα κινητα εχουν προβλημα", ανεξαρτητα αν στην μια περιπτωση αρκει ενα δαχτυλο και στην αλλη θελει χουφτωμα κανονικο.

 

- Hardware revision υπαρχει, απλα το περασαν στο ντουκου αφηνοντας hints του στυλ "σε αυτο το update φτιαξαμε το σημα, στο επομενο θα φτιαξουμε προβληματα του proximity sensor". Yπαρχουν φωτος και μαρτυριες χρηστων, πιο ματ επιφανεια κεραιας, πιο εμφανης proximity sensor. Τυχαιο? Προφανως το αντικτυπο μιας τετοιας δηλωσης θα ηταν πιο μεγαλο απο το σημερινο "σας αγαπαμε, παρτε δωρο ενα κομματι σιλικονης που κοστιζει .5 δολλαρια και το πουλαμε 30, δεν υπαρχει προβλημα, να θυμαστε σας αγαπαμε"

 

-Τελος, το να μην μπορουν να προβλεψουν πιθανα προβληματα μιας τετοιας προσεγγισης διαταξης κεραιας, διαφημιζοντας παραλληλα 18 δοκτωραδες και αντιηχητικους θαλαμους 100 εκατομμυριων δολλαριων δεν τους τιμα και πολυ.

 

Αυτα.

Πηγη http://www.engadget.com/2010/07/16/live-from-apples-iphone-4-press-conference/?sort=newest&refresh=0

Επεξ/σία από BillGS
ωρθογραφυκα λαιμαι
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα θα μου επιτρέψετε να έχω τη δική μου άποψη. Από την αρχή θεωρούσα ότι δεν υπήρχαν ελαττωματικές συσκευές, όπως επίσης ότι με τον ένα ή άλλο τρόπο, εξασθένιση σήματος -και πολλές φορές μεγαλύτερη- έχουμε σε πολλά ακόμα κινητά. Φυσικά πούλησε παραμύθι ο θεούλης αλλά στο τέλος νομίζω ότι το όλο θέμα θα λήξει αισίως για τους χρήστες με το μικρότερο δυνατό κόστος για την apple.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ξέρω ότι τζάμπα ξύδι πιο γλυκό από μέλι... ειδικά από την στιγμή που δεν έχω θέμα με το σήμα, νιώθω ότι παίρνω κάτι πίσω :P

Καλη τυχη στα τοπικα καταστηματα vodafone/cosmote.

 

Με το που τους αναφερεις το προβλημα και σε κοιταξει η υπαλληλος με δυσπιστο υφος και οτι δεν ξερεις απο ηλεκτρονικα θα πει στη συναδελφο:

"Νταιζη ξερεις κατι με προβλημα στη κεραια του iphone οταν βαζεις δακτυλο? και δωρο πλαστικη θηκη??"

Αφου ψαχτουν ολοι οι υπαλληλοι στο μαγαζι και μιλησουν με τα κεντρικα , θα σου απαντησουν "αφηστε το για τεχνικο ελεγχο και θα σας ειδοποιησουμε το συντομοτερο!!"

 

Μετα απο 3 εβδομαδες και πολλα δικα σου τηλεφωνηματα: "ναι δικαιουστε δωρεαν θηκη , αλλα τωρα υπαρχει ελλειψη μολις ερθουν νεα κομματια θα σας ενημερωσουμε το συντομοτερο!"

 

Μετα απο 2 μηνες και πολλα τηλεφωνηματα σου , θα σου πουν περαστε να παραλαβετε την θηκη σας και θα σου δωσουν οτι χρωμα εχουν και με ειρωνικο υφος "τι γυφτος που εισαι".

 

 

Αλλα εσυ το πηρες απο Αγγλια και ΔΕΝ εχεις προβλημα οποτε τι μ αφηνεις να γραφω??

Να πατε κυριε στα ξενα , να βγαλετε εκει ακρη!!!!!!!

 

:lol::lol::lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα σχόλια στο Engadget:

 

"We've been working our butts off so we can come up with real solutions."

 

"...earlier in the week when I was on vacation in Hawaii."

 

Α ρε Steve, σαλάτα τα κάνατε στο Press Conference. Δεν έχουμε πρόβλημα, όλοι έχουν πρόβλημα, λίγοι χρήστες έχουν πρόβλημα, η Apple είναι 34 χρόνια στο χώρο οπότε σκάστε, σας αγαπάμε όλους, το gizmodo και το bloomberg.com τον πίνουν, δωρεάν θήκες, όχι δωρεάν θήκες αν ψωνίσατε 3rd party, δεν έχουμε θήκες Apple, bye bye now!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγω μια απλη αφιερωση εκανα. Τα υπολοιπα τα αφηνω στους "επιστημονες".

 

:)

 

Γενικά οι επιστήμονες αποδείχτηκε ότι είχαν δίκιο στη συγκεκριμένη περίπτωση... Επομένως καλό είναι στο μέλλον να μην τους αμφισβητούμε ειδικά όταν είμαστε "άσχετοι" με το αντικείμενο. Και αυτό ισχύει για όλους μας εδώ μέσα.

 

Καλές διακοπές και κλείσε το και λίγο το internet ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω μια απλη αφιερωση εκανα. Τα υπολοιπα τα αφηνω στους "επιστημονες".

 

:)

 

Εμείς που κατέχουμε την απαιτουμενη τεχνογνωσία είχαμε κάνει επιτυχή διάγνωση του προβλήματος από τη πρώτη μέρα αν θυμάσαι.

 

Επίσης είχαμε παραθέσει από τότε την πάναπλη λύση (μονωτικό κάλυμμα).

 

Το ότι οι κάτοχοι του κινητού θα πάρουν δωρεάν θήκες και το ότι οι επόμενες παρτίδες δεν θα έχουν το πρόβλημα, το χρωστάνε σε όλους αυτούς που διαμαρτυρήθηκαν.

 

Το θέμα έληξε. Οι επόμενες παρτίδες δεν θα έχουν το πρόβλημα, ανεξάρτητα από το τί παραδέχεται η εταιρία στον κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι συμφωνώ. Μόνο που όσοι διαμαρτυρήθηκαν, δεν το έκαναν για το καλό κανενός...

 

Ναί, αλλά ανεξάρτητα από τα κίνητρα του κάθε διαμαρτυρώμενου, το αποτέλεσμα είναι εις ώφελος του καταναλωτή και ειδικότερα των τρελαμένων apple fanboys.

 

Παράλληλα το όλο σκηνικό νομίζω θα αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγήν για όλες τις εταιρίες.

 

Τώρα απομένει το ψυχολογικό ζήτημα για αυτούς που έχουν αγοράσει συσκευή 1ης παρτίδας. Γιατί ακόμα και να μην έχεις κανένα πρόβλημα λήψης, όταν βλέπεις τις αμέσως επομενες παρτίδες (με διαφορά λιγότερο από μήνα), να έχουν διορθωτικές αλλαγές στο hardware, όπως και να το κάνεις, νιώθεις κάπως.

 

Εννοείται ότι δεν ισχύει για όλους. Εγώ όμως έτσι θα ένιωθα.

 

Εκτός και αν το επιπρόσθετο μονωτικό φίλμ ακυρωθεί, μιάς και θα δίνεται δωρεάν bumper σε κάθε κάτοχο του κινητού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα απομένει το ψυχολογικό ζήτημα για αυτούς που έχουν αγοράσει συσκευή 1ης παρτίδας. Γιατί ακόμα και να μην έχεις κανένα πρόβλημα λήψης, όταν βλέπεις τις αμέσως επομενες παρτίδες (με διαφορά λιγότερο από μήνα), να έχουν διορθωτικές αλλαγές στο hardware, όπως και να το κάνεις, νιώθεις κάπως.

 

Εννοείται ότι δεν ισχύει για όλους. Εγώ όμως έτσι θα ένιωθα.

 

Η κατάσταση είναι απλή... αν δεν έχει πρόβλημα είσαι χαρούμενος γιατί βλέπεις τι τραβάνε οι άλλοι και δεν σε νοιάζει αν οι νέες παρτίδες έχουν διορθωτικές αλλαγές.

 

Είναι αυτό που έλεγα σε κάποιον πριν μου έρθει... δεν πέφτει κανένας λογικός από τα σύννεφα όταν μία συσκευή ολοκαίνουρια σε κατασκευή παρουσιάζει ατέλειες.

 

Αν θέλεις να αποκτήσεις μια τέτοια συσκευή ξέρεις ότι υπάρχει περίπτωση κάτι να προκύψει όπως και έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...