Προς το περιεχόμενο

Τελικά το πρόβλημα του iPhone 4 δεν λύνεται με αναβάθμιση λογισμικού


TheoKent

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 412
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στο gizmodo έχουν φτάσει τις 16 οι αναφορές από χρήστες των οποίων τα iPhone 4 αντικαταστάθηκαν με νέα και τα οποία δεν παρουσιάζουν τώρα το πρόβλημα. Μιλούν όλοι για ματ υφή των κεραιών, ότι είναι πιο εμφανής ο proximity sensor κ.α.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο gizmodo έχουν φτάσει τις 16 οι αναφορές από χρήστες των οποίων τα iPhone 4 αντικαταστάθηκαν με νέα και τα οποία δεν παρουσιάζουν τώρα το πρόβλημα. Μιλούν όλοι για ματ υφή των κεραιών, ότι είναι πιο εμφανής ο proximity sensor κ.α.

 

Εάν όντως είναι ποιο ματ, έχει φάει αμμοβολή και βερνίκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν όντως είναι ποιο ματ, έχει φάει αμμοβολή και βερνίκι.

Χαλαρά όμως, το σκέφτηκα αμέσως το πρωί που το διάβασα όπως και συ. Και πάλι, αναρωτιέμαι πότε ξεκίνησαν να "επισκευάζουν" τις κεραίες μαζικά για να τα έχουμε από χθες στα καταστήματα.

 

edit: Να θυμίσω ότι έχει ξανακάνει silent recall σε μπαταρίες macbook pro, ίσως και άλλες φορές που δεν γνωρίζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνουμε υπομονή μέχρι αύριο να δούμε και την επίσημη ανακοίνωση της apple, διότι ανάκληση όλων των κινητών για αντικατάσταση με νέες παρτίδες θα τους κοστίσει εκατομμύρια.

 

Πάντως, αν όντως ισχύει τα περι μονωτικού φίλμ πάνω από τις κεραίες, αυτό αποτελεί δικαίωση για εμάς που διαγνώσαμε τη φύση του προβλήματος και προτείναμε αυτή τη λύση, από την πρώτη στιγμή που αναφέρθηκε το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλαρά όμως, το σκέφτηκα αμέσως το πρωί που το διάβασα όπως και συ. Και πάλι, αναρωτιέμαι πότε ξεκίνησαν να "επισκευάζουν" τις κεραίες μαζικά για να τα έχουμε από χθες στα καταστήματα.

 

edit: Να θυμίσω ότι έχει ξανακάνει silent recall σε μπαταρίες macbook pro, ίσως και άλλες φορές που δεν γνωρίζω.

 

Αυτό μπορεί να έχει ξεκινήσει και πριν την διάθεση του προϊόντος στην αγορά. Αν και τεχνικά δεν είναι κάτι δύσκολο για την εταιρία παραγωγής.

 

Ποια εταιρία έβαζε τους χρήστες να υπογράφουν ότι δεν θα αναφέρουν τίποτε για πρόβλημα στο προϊόν προκειμένου να τους το αλλάξουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια εταιρία έβαζε τους χρήστες να υπογράφουν ότι δεν θα αναφέρουν τίποτε για πρόβλημα στο προϊόν προκειμένου να τους το αλλάξουν;

Δεν έχω ιδέα. Εννοείς ότι το έχει κάνει η Apple;

 

edit: Πάντως, παρόλο που εγώ είχα και έχω μια στάση σκεπτικισμού αλλά σαφώς φιλικά προσκείμενη προς την apple, ομολογώ ότι αυτή η στάση δε βοηθά, αντίθετα το κράξιμο κάνει καλό. Άλλο καπέλο το ότι η πλειονότητα αυτών που κράζουν δε αποσκοπεί στην επίλυση του προβλήματος αλλά στο χλευασμό με οπαδικά κριτήρια και συμπεριφορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η είδηση είναι αμφίβολης αξίας, διότι δεν παραθέτει τα ονόματα αυτών που είχαν ενστάσεις για το σχεδιασμό της κεραίας...

 

Αναφέρεται μόνο το όνομα του Ruben Caballero, ο οποίος όμως δεν εργάζεται στην apple.

 

Μα αυτός είναι που εργάζεται στην apple. !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να μην το είχαν ψιλιαστεί στην Apple πως μπορεί να έχουν πρόβλημα. Μιας και καθόλου δεν με ενδιαφέρουν τέτοια προϊόντα και δεν με νοιάζει μπορώ να πω το εξής: Δεν μπορώ να καταλάβω (σαν μηχανικός) τι οδήγησε την Apple σε αυτή την σχεδιαστική επιλογή. Δεν έχει λογική, όποιον και αν ρώτησα το ίδιο είπε.

 

Δεν έχω ιδέα. Εννοείς ότι το έχει κάνει η Apple;

 

Όχι, θυμάμαι κάτι που υπερθερμαίνονταν (laptop; ) και η εταιρία για να το αλλάξει ήθελε να υπογράφουν οι χρήστες Non disclosure agreement. Κάποιος τους πήγε στα δικαστήρια βέβαια και κέρδισε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλαρά όμως, το σκέφτηκα αμέσως το πρωί που το διάβασα όπως και συ. Και πάλι, αναρωτιέμαι πότε ξεκίνησαν να "επισκευάζουν" τις κεραίες μαζικά για να τα έχουμε από χθες στα καταστήματα.

 

.

 

Είναι εύκολο αλλά πολυέξοδο kirileman.

 

Βασικά προσθέσαν ακόμα ένα τμήμα στο τέλος της γραμμής παραγωγης, το οποίο και επεξεργάζεται περαιτέρω τις κεραίες και τοποθετεί το μονωτικό φίλμ.

 

Εν συνεχεία, ξανατοποθετούν manually (με τα χέρια) τις ήδη παραγμένες και συσκευασμένες συσκευές στο νέο τμήμα της παραγωγής, ενώ παράλληλα παράγονται και οι νέες μονάδες.

 

Αυτό είναι το πιό εύκολο και γρήγορο.

 

Όλα τα παραπάνω εφόσον ισχύουν τα περι μονωτικού φίλμ.

 

Μα αυτός είναι που εργάζεται στην apple. !

 

My bad. Όμως το θέμα είναι ότι αυτά τα λέει φίλος του μηχανικού και όχι ο ίδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά προσθέσαν ακόμα ένα τμήμα στο τέλος της γραμμής παραγωγης, το οποίο και επεξεργάζεται περαιρέρω τις κεραίες και τοποθετεί το μονωτικό φίλμ.

 

Εν συνεχεία, ξανατοποθετούν manually (με τα χέρια) τις ήδη παραγμένες και συσκευασμένες συσκευές στο νέο τμήμα της παραγωγής, ενώ παράλληλα παράγονται και οι νέες μονάδες.

Πιο φθηνή λύση από τη γενική ανάκληση, πιο ακριβή από δωρεάν bumpers και σαφώς προτιμότερη. Το πάνε στο μουλωχτά, όμως, οι σουπιές. Σου λέει, δε θα χρειαστεί να αντικαταστήσουμε όλες τις πρώτες παρτίδες, μόνο σε όσους μας τα φέρουν πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός, αλλά αν ισχύει αυτό, τότε μήν περιμένεις επίσημη παραδοχή του προβλήματος αύριο, διότι τότε θα τρέξουν όλοι για αλλαγή......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός, αλλά αν ισχύει αυτό, τότε μήν περιμένεις επίσημη παραδοχή του προβλήματος αύριο, διότι τότε θα τρέξουν όλοι για αλλαγή......

Μα ποιός είπε ότι περιμένω κάτι τέτοιο; Να μη σου πω ότι, αν δεχτούμε ως δεδομένο το silent recall, θεωρώ ότι θα ανασκευάσει την αρχική τους δήλωση και θα πει ότι βρέθηκαν κάποιες ελαττωματικές συσκευές στις πρώτες παρτίδες (χώρια το software fix των μπαρών). Καλό ε; Άντε να αποδείξεις ότι λέει ψέμματα όταν μερικά κομμάτια έχουν ήδη αντικατασταθεί ενώ πολλοί δεν έχουν καν πάρει χαμπάρι απώλεια σήματος είτε επειδή κατοικούν σε περιοχές με καλό σήμα, είτε επειδή χρησιμοποιούν θήκες και εξ' αρχής πίστευαν ότι υπήρχαν ελαττωματικές παρτίδες ενώ αυτοί στάθηκαν τυχεροί! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος που μπηκες στο κοπο!!

Αν εχεις κουραγιο και ορεξη, δοκιμασε να ξανακανεις μετρησεις σε περιοχη με χαμηλοτερο σημα, πχ με -80db.

 

Τελος, επειδη απο οτι φαινεται στις μετρησεις σου δεν εχει σχεση αν το κρατας με αριστερο ή δεξι και αν ειναι κοντα ή οχι στο κεφαλι, μπορεις αυτες τις μετρησεις να τις παραληψεις για συντομια.

Οπως μπορεις να παραλειψεις και τις μετρησεις οπου το κραας σφικτα , γιατι δεν ειναι real-life κατασταση, δεν το κραταει ποτε κανενας ετσι.

Μονο για συγκριση εχει νοημα.

 

Με λιγα λογια, αν εχεις ορεξη κανε ξανα μετρησεις σε περιοχη με χαμηλοτερο σημα για τις εξης καταστασεις:

Ακουμπισμένο στο Γραφείο

Κράτημα με Δεξί Χέρι

Κράτημα Σφιχτά με Δεξί Χέρι (προαιρετικα μιας και δεν το κραταει κανενας ετσι)

 

 

Και ένα μικρό update στα Tests του σήματος του iPhone 3G 16 GB .

Αυτή τη φορά σε σημείο με λίγο χειρότερο σήμα από ότι πριν (αυτή τη φορά σε σημείο με σήμα γύρω στα -87 db).

 

Το 3G ήταν ενεργοποιημένο αλλά δυστυχώς δεν μου έβγαζε το συμβολάκι 3G δίπλα από το σήμα της Cosmote (που σημαίνει οτι πρακτικά ήμουν με ΟΧΙ 3G σήμα στο σημείο αυτό που έγιναν οι σημερινές μετρήσεις).

 

Κατεβάστε το από το παρακάτω link.

vag_iphone3G_db_tests_2.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ένα μικρό update στα Tests του σήματος του iPhone 3G 16 GB (αυτή τη φορά σε σημείο με σήμα γύρω στα -87 db).

Αυτή τη φορά σε σημείο με λίγο χειρότερο σήμα από ότι πριν.

 

Κατεβάστε το από το παρακάτω link.

vag_iphone3G_db_tests_2.pdf

 

Μπορείς να κάνεις μια σύνοψη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...