Προς το περιεχόμενο

Alfa Mito - απόψεις?


Critter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό μάλλον θα συμβαίνει.... :rolleyes:

 

Πάρε κανένα Polo καλύτερα γιατί τώρα αν πάρεις Mito ακόμα και λάμπα να κάψει θα καταριέσαι τη στιγμή που την πήρες.

 

Αυτο ακριβως. Η ψυχολογια παιζει τεραστιο ρολο. Αν -περιμενεις- το αμαξι σου να παθει (ή να μην παθει) ζημια μονο και μονο λογο μαρκας τοτε θα απογοητευτεις 2 φορες περισσοτερο. Επισης αυτος που ακουει για προβληματα συνηθως ειναι ποιο "φανατικος" στο να λεει ενα αμαξι "ζημιαρικο" απο αυτον που το εχει και τα εχει παθει.

 

Σαν παραδειγμα, ξερεις ποσο πολυ απογοητευση εχει φαει κοσμος και κοσμακης επειδη το Toyota του ή το Honda του επαθαν μια μικροζημια αφου αυτα τα αμαξια "δενσπανεδενχαλανεδενπαθαινουντιποτα"?

 

Πλεον τα ηλεκτρικα και τα ολα συστηματα των αυτοκινητων ερχονται απο τριτες εταιριες. Τιποτα πλεον δεν γραφει "Toyota, VW, Mazda" επανω τους οπως παλια. Τωρα ολα γραφουν Brembo, Siemens, Alpine κτλ οποτε οι πιθανοτητες προβληματος μεταξυ των αυτοκινητων νεας τεχνολογιας ειναι πανω κατω ιδιες.

 

Μην τρομαζεις που ακους κοσμο να λεει οτι "επαθε το Χ προβλημα η Αλφα μου" γιατι σε αντιθεση με αλλους κατοχους οι κατοχοι Αλφα κατα κανονα δεν εχουν κομπλεξ με αυτο. Να φοβασαι ποιο πολυ τους κατοχους Γερμανικου που τους εχουν φαει τα συνεργεια και συνεχιζουν να λενε "τιποτα δεν εχει το αμαξι, ολα καλα" για να μην τους πουν μαλακες που πληρωσαν το premium της τιμης για ενα αμαξι οπως ολα τα αλλα απο αποψη αξιοπιστιας και αντοχης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Πολλά ακούγονται,δέν σημαίνει οτι θα πρέπει να τα πάρουμε τις μετρητής όμως...

Για παράδειγμα,έχει αναφερθεί (μέσα απο αντιπροσωπία παρακαλώ) οτι οι πρώτες πατρίδες Sirocco και Golf 6 είχαν προβληματικά ελατήρια,με αποτέλεσμα μειωμένη συμπίεση-μειωμένη απόδοση του turbo.Λένε οτι το θέμα λύθηκε στις μεταγενέστερες εκδόσεις.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δέν θέλω να καυτηριάσω ένα Friday afternoon car,ή ακόμα χειρότερα μια ελαττωματική παρτίδα αυτοκινήτων.Αυτό που θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε είναι οτι κάποιες ρομαντικές εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και θα πρέπει να προσγειωθούμε στην σκληρή πραγματικότητα του marketing και του ανήθικου profit.Ξεχάστε το Peugeot 305 του πατέρα σας,που τώρα σαπίζει ως μια άμορφη μάζα μετάλλου μετά απο 20 χρόνια υπηρεσίας.Αυτό ΉΤΑΝ αμάξι (όπως και πολλά αντίστοιχα),σε αντίθεση με το συνονθύλευμα πλαστικού,αλουμινίου και led που έχουμε στην κατοχή μας τώρα.

Πάρτε το χαμπάρι λοιπόν...οδηγούμε ένα ακριβό παιχνίδι,το οποίο είναι καταδικασμένο να χαλάσει -όχι απαραίτητα απο κακή χρήση- άλλα επειδή έτσι προστάζουν τα συμφέροντα στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αλήθεια σκεφτήκατε ποτέ τι θα γινόταν άν ένα όχημα μας συνόδευε για το 1/4 της ζωής μας, ζητώντας μόνο τα αναλώσιμα;Θα το έκλειναν το μαγαζάκι τους την επόμενη μέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά ακούγονται,δέν σημαίνει οτι θα πρέπει να τα πάρουμε τις μετρητής όμως...

Για παράδειγμα,έχει αναφερθεί (μέσα απο αντιπροσωπία παρακαλώ) οτι οι πρώτες πατρίδες Sirocco και Golf 6 είχαν προβληματικά ελατήρια,με αποτέλεσμα μειωμένη συμπίεση-μειωμένη απόδοση του turbo.Λένε οτι το θέμα λύθηκε στις μεταγενέστερες εκδόσεις.

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δέν θέλω να καυτηριάσω ένα Friday afternoon car,ή ακόμα χειρότερα μια ελαττωματική παρτίδα αυτοκινήτων.Αυτό που θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε είναι οτι κάποιες ρομαντικές εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και θα πρέπει να προσγειωθούμε στην σκληρή πραγματικότητα του marketing και του ανήθικου profit.Ξεχάστε το Peugeot 305 του πατέρα σας,που τώρα σαπίζει ως μια άμορφη μάζα μετάλλου μετά απο 20 χρόνια υπηρεσίας.Αυτό ΉΤΑΝ αμάξι (όπως και πολλά αντίστοιχα),σε αντίθεση με το συνονθύλευμα πλαστικού,αλουμινίου και led που έχουμε στην κατοχή μας τώρα.

Πάρτε το χαμπάρι λοιπόν...οδηγούμε ένα ακριβό παιχνίδι,το οποίο είναι καταδικασμένο να χαλάσει -όχι απαραίτητα απο κακή χρήση- άλλα επειδή έτσι προστάζουν τα συμφέροντα στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αλήθεια σκεφτήκατε ποτέ τι θα γινόταν άν ένα όχημα μας συνόδευε για το 1/4 της ζωής μας, ζητώντας μόνο τα αναλώσιμα;Θα το έκλειναν το μαγαζάκι τους την επόμενη μέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τρομαζεις που ακους κοσμο να λεει οτι "επαθε το Χ προβλημα η Αλφα μου" γιατι σε αντιθεση με αλλους κατοχους οι κατοχοι Αλφα κατα κανονα δεν εχουν κομπλεξ με αυτο.

 

Προφανως δεν έχουν προβλημα με αυτο γιατι :

a) Θα έχουν συνηθίσει στα προβλήματα

B) Ειναι οπαδοι του συνθήματος "μπρος στα κάλη τι ειναι ο πόνος" διοτι εδώ που τα λέμε η mito είναι πανέμορφο αμάξι. Και εντάξει, μπρος στα κάλη και γω χέστηκα για τη λάμπα αλλα κάτι σασμαν και κάτι κινητήρες με τρομάζουν.

 

Να φοβασαι ποιο πολυ τους κατοχους Γερμανικου που τους εχουν φαει τα συνεργεια και συνεχιζουν να λενε "τιποτα δεν εχει το αμαξι, ολα καλα" για να μην τους πουν μαλακες που πληρωσαν το premium της τιμης για ενα αμαξι οπως ολα τα αλλα απο αποψη αξιοπιστιας και αντοχης.

 

Κοιτα, από εκεί και πέρα σε όλες τις εταιρίες υπάρχει η πιθανότητα να πάρεις αμάξι απο τη μάνα του ελλατωματικο ή και να σου συμβεί σχετικά γρήγορα κάποια βλάβη αλλα σίγουρα απο εταιρία σε εταιρία υπάρχει και διαφορά στα στατιστικά πάνω σε αυτο το κομμάτι.

Για παράδειγμα στη οικογένεια μου έχουμε ενα starlet 99 και ένα corolla 2001 και πραγματικα δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα...και βενζινη να μη τους βάλουμε προχωρανε :P. Και εντάξει, χέστηκα να υποστηριξω την toyota κτλ...δεν ασχολούμαι με αμάξια και αυτα που λέω ειναι εμπειρικά. Απο την άλλη σίγουρα έχουν υπάρξει και toytaδες που την πάθανε τη ζημιά τους....

Btw το premium της τιμής ισχύει και για το design τις mito ετσι? Ειναι ακριβό αμάξι για αυτά που προσφέρει όπως είπε και κάποιος παραπάνω....αν είναι να σε αφήνει και στη μέση τοτε μλκια....

 

Πάντως ουτε γερμανικό προκειται να πάρω. Είμαι υπερευχαριστημενος απο την toyota (αν και πανακριβη στα ανταλλακτικα) και έλεγα να αλλαξω χάριν του design της mito και της πολύ καλής τιμής αγοράς (λόγω φίλου). Επομένως αν δεν παρω mito (σενάριο απομακρυσμένο πλεον) μόνο σε toyota θα πάω.

 

 

edit : Πολύ εύστοχος ο Tenshi...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τρομαζεις που ακους κοσμο να λεει οτι "επαθε το Χ προβλημα η Αλφα μου" γιατι σε αντιθεση με αλλους κατοχους οι κατοχοι Αλφα κατα κανονα δεν εχουν κομπλεξ με αυτο.

 

Προφανως δεν έχουν προβλημα με αυτο γιατι :

a) Θα έχουν συνηθίσει στα προβλήματα

B) Ειναι οπαδοι του συνθήματος "μπρος στα κάλη τι ειναι ο πόνος" διοτι εδώ που τα λέμε η mito είναι πανέμορφο αμάξι. Και εντάξει, μπρος στα κάλη και γω χέστηκα για τη λάμπα αλλα κάτι σασμαν και κάτι κινητήρες με τρομάζουν.

 

Να φοβασαι ποιο πολυ τους κατοχους Γερμανικου που τους εχουν φαει τα συνεργεια και συνεχιζουν να λενε "τιποτα δεν εχει το αμαξι, ολα καλα" για να μην τους πουν μαλακες που πληρωσαν το premium της τιμης για ενα αμαξι οπως ολα τα αλλα απο αποψη αξιοπιστιας και αντοχης.

 

Κοιτα, από εκεί και πέρα σε όλες τις εταιρίες υπάρχει η πιθανότητα να πάρεις αμάξι απο τη μάνα του ελλατωματικο ή και να σου συμβεί σχετικά γρήγορα κάποια βλάβη αλλα σίγουρα απο εταιρία σε εταιρία υπάρχει και διαφορά στα στατιστικά πάνω σε αυτο το κομμάτι.

Για παράδειγμα στη οικογένεια μου έχουμε ενα starlet 99 και ένα corolla 2001 και πραγματικα δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα...και βενζινη να μη τους βάλουμε προχωρανε :P. Και εντάξει, χέστηκα να υποστηριξω την toyota κτλ...δεν ασχολούμαι με αμάξια και αυτα που λέω ειναι εμπειρικά. Απο την άλλη σίγουρα έχουν υπάρξει και toytaδες που την πάθανε τη ζημιά τους....

Btw το premium της τιμής ισχύει και για το design τις mito ετσι? Ειναι ακριβό αμάξι για αυτά που προσφέρει όπως είπε και κάποιος παραπάνω....αν είναι να σε αφήνει και στη μέση τοτε μλκια....

 

Πάντως ουτε γερμανικό προκειται να πάρω. Είμαι υπερευχαριστημενος απο την toyota (αν και πανακριβη στα ανταλλακτικα) και έλεγα να αλλαξω χάριν του design της mito και της πολύ καλής τιμής αγοράς (λόγω φίλου). Επομένως αν δεν παρω mito (σενάριο απομακρυσμένο πλεον) μόνο σε toyota θα πάω.

 

 

edit : Πολύ εύστοχος ο Tenshi...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μηχανικά μέρη της Mito είναι δοκιμασμένα για αρκετό καιρό και σε διάφορα μοντέλα. Δεν έχει ακουστεί κάτι κακό μέχρι τώρα. Τουλάχιστον όχι περισσότερα από όσα ακούγονται και για άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα.

 

Η τιμή της είναι μια χαρά. Για δες λίγο πόσο πάει το A1.

 

Τα περισσότερα Toyota πλέον κατασκευάζονται Ευρώπη. Αν θες κάτι γιαπωνέζικο πάρε Mazda.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μηχανικά μέρη της Mito είναι δοκιμασμένα για αρκετό καιρό και σε διάφορα μοντέλα. Δεν έχει ακουστεί κάτι κακό μέχρι τώρα. Τουλάχιστον όχι περισσότερα από όσα ακούγονται και για άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα.

 

Η τιμή της είναι μια χαρά. Για δες λίγο πόσο πάει το A1.

 

Τα περισσότερα Toyota πλέον κατασκευάζονται Ευρώπη. Αν θες κάτι γιαπωνέζικο πάρε Mazda.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ακουγαμε απο εμπειριες ολοι θα ειχαμε ενα escort /sierra ή ενα golf1 ή civic ΚΑΙ θα αγοραζαμε μεταχειρισμενα μονο απο ηλικιωμενους,γυναικες,γιατρους!

 

Ενταξει τα παλια αυτοκ.κραταγαν και δεν εβγαζαν προβληματα ΑΛΛΑ ηταν ωραια?ηταν ελαφρια?καιγαν λιγο?ειχαν καθολου παθητικη/ενεργητικη ασφαλεια?επιδοσεις?κτλ.που δεν μου ρχονται...

το μιτο στην ουσια δεν ειναι αλφα.ουτε η αλφα ρομεο ειναι το εργοστασιο αλφα ρομεο.Ολα ανηκουν στην fiat και νομιζω πλεον και στην gm.Ε απο τοτε οπως και να το κανουμε εχουν αλλαξει πολλα πραγματα.Επιπλεον το μεγαλυτερο ποσοστο του αυτοκινητου ειναι ιδιο με το punto και καποιο αλλο του group!

Οντως δεν ξερω αν εχει προβληματα ,αλλα δεν δεινει και 4χρονια εγγυηση?

Μπες και σε φορουμ του group αν και συνηθως στο ινετ θα διαβαζεις μονο τα ασχημα της καθε εταιριας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ακουγαμε απο εμπειριες ολοι θα ειχαμε ενα escort /sierra ή ενα golf1 ή civic ΚΑΙ θα αγοραζαμε μεταχειρισμενα μονο απο ηλικιωμενους,γυναικες,γιατρους!

 

Ενταξει τα παλια αυτοκ.κραταγαν και δεν εβγαζαν προβληματα ΑΛΛΑ ηταν ωραια?ηταν ελαφρια?καιγαν λιγο?ειχαν καθολου παθητικη/ενεργητικη ασφαλεια?επιδοσεις?κτλ.που δεν μου ρχονται...

το μιτο στην ουσια δεν ειναι αλφα.ουτε η αλφα ρομεο ειναι το εργοστασιο αλφα ρομεο.Ολα ανηκουν στην fiat και νομιζω πλεον και στην gm.Ε απο τοτε οπως και να το κανουμε εχουν αλλαξει πολλα πραγματα.Επιπλεον το μεγαλυτερο ποσοστο του αυτοκινητου ειναι ιδιο με το punto και καποιο αλλο του group!

Οντως δεν ξερω αν εχει προβληματα ,αλλα δεν δεινει και 4χρονια εγγυηση?

Μπες και σε φορουμ του group αν και συνηθως στο ινετ θα διαβαζεις μονο τα ασχημα της καθε εταιριας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το να ακους τον καθενα να λεει το μακρυ του και το κοντο του, δεν θα βγαλεις ακρη. αντιθετως θα μπερδευτεις περισσοτερο!

εχω Fiat Punto montelo 1995, το πηρα μεταχ. το 2002 και εχει κανει 150,000χλμ.

μεχρι στιγμης, οι λογοι που εχει παει συνεργειο ειναι για δισκο πλατω(φυσιολογικα), για αλλαγη ψυγειου καλοριφερ, και για ταμπουρα. μιλαω για τις σοβαρες περιπτωσεις! για ηλεκτρικα ποτε! και δεν το προσεχω ιδιαιτερα (δεν ειμαι απο αυτους που καθε μερα κοιτανε μην εχει μια γρατζουνια...!!!), ομως απλα του κανω τη συντηρηση του οταν πρεπει!

 

εγω σου ειπα ηδη οτι η ψηφος μου θα πηγαινε στο diesel, αν δεν ησουν αθηνα!!!

 

επισης, οταν ρωτας για γνωμες πρεπει να ξερεις απο που προερχονται. αν εγω πχ. ειχα παρει ενα Punto που προερχοταν απο κακομεταχειριση, δεν θα ειχα προβληματα? λογικα θα ειχα! και θα σου ελεγα τα χειροτερα για τα Punto, επειδη ο προηγουμενος θα ειχε κακομεταχειριστει το αμαξι. ενω στην ουσια, δεν φταιει το αμαξι!

φιλος μου, πηρε punto 2003 mont. και πετυχε λαχειο. επειδη ο προηγουμενος ηταν καλοπαιδο, το ειχε καψει το αμαξι. και μολις το πηρε ο φιλος, του γεννησε κινητηρας!! φταιει το Punto?

αλλη περιπτωση, παω σε ενα συνεργειο μια μερα και βλεπω ALFA 156 1.8 με πιστονι να εχει σπασει το μπλοκ του κινητηρα στο πλαι!!!!! ρωταω και μου λεει ο μηχανικος, το αμαξι ειχε ξαναλυθει και ο "μαστορας" ξεχασε να βαλει ασφαλεια στη μπιελα.....!!!! φταιει η ALFA?

 

σε καινουριο αμαξι, παιζει ρολο σε τι παρτιδα θα πεσεις. αν τυχεις σε μια παρτιδα με καποιο ελλατωματικο κομματι, προφανως θα δημιουργηθει προβλημα. ομως σημερα πες μου, ποια εταιρια δεν εχει βγαλει ανακοινωση για ελλατωματικη παρτιδα σε καποιο κομματι! καθε τοσο διαβαζω και απο μια. για ολες τις εταιριες! και η mercedes, και η BMW, και η ΤΟΥΟΤΑ και αλλες εχουν βγαλει κατα καιρους ανακοινωσεις. για αυτο υπαρχει και η εγγυηση. οτι τυχει να εισαι καλυμμενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το να ακους τον καθενα να λεει το μακρυ του και το κοντο του, δεν θα βγαλεις ακρη. αντιθετως θα μπερδευτεις περισσοτερο!

εχω Fiat Punto montelo 1995, το πηρα μεταχ. το 2002 και εχει κανει 150,000χλμ.

μεχρι στιγμης, οι λογοι που εχει παει συνεργειο ειναι για δισκο πλατω(φυσιολογικα), για αλλαγη ψυγειου καλοριφερ, και για ταμπουρα. μιλαω για τις σοβαρες περιπτωσεις! για ηλεκτρικα ποτε! και δεν το προσεχω ιδιαιτερα (δεν ειμαι απο αυτους που καθε μερα κοιτανε μην εχει μια γρατζουνια...!!!), ομως απλα του κανω τη συντηρηση του οταν πρεπει!

 

εγω σου ειπα ηδη οτι η ψηφος μου θα πηγαινε στο diesel, αν δεν ησουν αθηνα!!!

 

επισης, οταν ρωτας για γνωμες πρεπει να ξερεις απο που προερχονται. αν εγω πχ. ειχα παρει ενα Punto που προερχοταν απο κακομεταχειριση, δεν θα ειχα προβληματα? λογικα θα ειχα! και θα σου ελεγα τα χειροτερα για τα Punto, επειδη ο προηγουμενος θα ειχε κακομεταχειριστει το αμαξι. ενω στην ουσια, δεν φταιει το αμαξι!

φιλος μου, πηρε punto 2003 mont. και πετυχε λαχειο. επειδη ο προηγουμενος ηταν καλοπαιδο, το ειχε καψει το αμαξι. και μολις το πηρε ο φιλος, του γεννησε κινητηρας!! φταιει το Punto?

αλλη περιπτωση, παω σε ενα συνεργειο μια μερα και βλεπω ALFA 156 1.8 με πιστονι να εχει σπασει το μπλοκ του κινητηρα στο πλαι!!!!! ρωταω και μου λεει ο μηχανικος, το αμαξι ειχε ξαναλυθει και ο "μαστορας" ξεχασε να βαλει ασφαλεια στη μπιελα.....!!!! φταιει η ALFA?

 

σε καινουριο αμαξι, παιζει ρολο σε τι παρτιδα θα πεσεις. αν τυχεις σε μια παρτιδα με καποιο ελλατωματικο κομματι, προφανως θα δημιουργηθει προβλημα. ομως σημερα πες μου, ποια εταιρια δεν εχει βγαλει ανακοινωση για ελλατωματικη παρτιδα σε καποιο κομματι! καθε τοσο διαβαζω και απο μια. για ολες τις εταιριες! και η mercedes, και η BMW, και η ΤΟΥΟΤΑ και αλλες εχουν βγαλει κατα καιρους ανακοινωσεις. για αυτο υπαρχει και η εγγυηση. οτι τυχει να εισαι καλυμμενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωστός μου με Alfa 156 1.6 πήρε τον κινητήρα στο χέρι στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης με 90χλμ/ω . Το αμάξι είχε 80000χλμ και συντηρημένο τέλεια.

Κόστος επισκευής 1200 ευρώ.

Μετά από αυτό το γεγονός, μου είπε ότι άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων στα 60000 ...και ότι το πρόβλημα είναι γνωστό στην 156.

Άλλος με Brera ''έμεινε'' στο κέντρο της πόλης από μοτέρ. Κόστος 500 ευρώ( πάλι καλά).

 

Όλοι μας λοιπόν έχουμε ακούσει τα χειρότερα για τις Alfa. Δεν είναι όμως φήμες. Δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά. Το www.whatcar.co.uk αξιολογεί ΚΑΙ μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και βασίζεται σε αναφορές συνεργείων. Ρίξε μια ματια λοιπόν.

 

Το σίγουρο είναι ότι ένα Made in Japan αμάξι είναι αξιοπιστό 100% ή μάλλον πιο αξιόπιστο από τα άλλα της αγοράς. Και υπάρχουν προτάσεις σε όλες τις κατηγορίες με ακριβότερα κ πληρέστερα τα Lexus...φθηνότερα κ ταπεινότερα τα Daihatsu. Eδώ ανάμεσα να δώσεις τα λεφτα σου. Και όχι σε Τοyota. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωστός μου με Alfa 156 1.6 πήρε τον κινητήρα στο χέρι στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης με 90χλμ/ω . Το αμάξι είχε 80000χλμ και συντηρημένο τέλεια.

Κόστος επισκευής 1200 ευρώ.

Μετά από αυτό το γεγονός, μου είπε ότι άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων στα 60000 ...και ότι το πρόβλημα είναι γνωστό στην 156.

Άλλος με Brera ''έμεινε'' στο κέντρο της πόλης από μοτέρ. Κόστος 500 ευρώ( πάλι καλά).

 

Όλοι μας λοιπόν έχουμε ακούσει τα χειρότερα για τις Alfa. Δεν είναι όμως φήμες. Δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά. Το www.whatcar.co.uk αξιολογεί ΚΑΙ μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και βασίζεται σε αναφορές συνεργείων. Ρίξε μια ματια λοιπόν.

 

Το σίγουρο είναι ότι ένα Made in Japan αμάξι είναι αξιοπιστό 100% ή μάλλον πιο αξιόπιστο από τα άλλα της αγοράς. Και υπάρχουν προτάσεις σε όλες τις κατηγορίες με ακριβότερα κ πληρέστερα τα Lexus...φθηνότερα κ ταπεινότερα τα Daihatsu. Eδώ ανάμεσα να δώσεις τα λεφτα σου. Και όχι σε Τοyota. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το site που παραθετεις ομως εχει να κανει με τα στανταρ της αγγλιας και οχι της Ελλαδας οποτε και οι βαθμολογιες ειναι αναλογες. Eπισης ολα τα αυτοκινητα κατηγοριας μικρα-μικρομεσαια εχουν πανω κατω την ιδια βαθμολογια. Παντως αν παρατηρησεις εχει πολλες αναφορες σε "μικροτερους" κινητηρες που λενε οι αγγλοι -avoid-. Παντως να λεμε την αληθεια η αγορα μιας ΑΛΦΑ ειναι ποιο πολυ θεμα "καρδιας" παρα λογικης. Βλεπε οτι στην ιδια κατηγορια μεγεθους και τιμης εχεις 207 GT, Corsa OPC, Polo GTI, Ibiza Cupra κτλ και απο αποψη λογικης ειναι σιγουρα καλυτερα να πας σε ενα απο αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το site που παραθετεις ομως εχει να κανει με τα στανταρ της αγγλιας και οχι της Ελλαδας οποτε και οι βαθμολογιες ειναι αναλογες. Eπισης ολα τα αυτοκινητα κατηγοριας μικρα-μικρομεσαια εχουν πανω κατω την ιδια βαθμολογια. Παντως αν παρατηρησεις εχει πολλες αναφορες σε "μικροτερους" κινητηρες που λενε οι αγγλοι -avoid-. Παντως να λεμε την αληθεια η αγορα μιας ΑΛΦΑ ειναι ποιο πολυ θεμα "καρδιας" παρα λογικης. Βλεπε οτι στην ιδια κατηγορια μεγεθους και τιμης εχεις 207 GT, Corsa OPC, Polo GTI, Ibiza Cupra κτλ και απο αποψη λογικης ειναι σιγουρα καλυτερα να πας σε ενα απο αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...