Critter Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Παιδια ποιά είναι η άποψη σας για τη Mito? Σκεφτομαι να πάρω αμάξι και αν και είμαι φαν των μεταχειρισμένων έχει προκύψει μια ευκαιρία καθώς φίλος εργάζεται στα κεντρικά της Fiat και για να μην τα πολυλογώ θα γλιτώσω τουλάχιστον 3000 απο την καλύτερη τιμή αντιπροσωπείας. Επομένως ίσως αξίζει να πάρω καινούργιο. Το θέμα ειναι οτι δεν ξέρω σαν αμάξια πόσο καλά ειναι γιατι 10 χρόνια είμαστε στην οικογένεια με 2 toyota και όπως καταλαβαίνετε οι απαιτήσεις μου είναι υψηλές δεδομένου οτι και τα 2 toyota (starlet και corola) δεν έχουν πάθει το παραμικρό. Παρεμπιπτόντως οι 2 εκδόσεις που κοιτάζω είναι αυτές : http://cf.alfaromeo.gr/main/showtech.cfm?counter=286 (18.200) http://cf.alfaromeo.gr/main/showtech.cfm?counter=284 (15.400) To 1300 ειναι ακριβότερο του 1400. στις οποίες διαπιστώνω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση καθώς και σε κάτι άλλα νουμερα που για να ειμαι ειλικρινείς επειδή δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τα αμάξια δεν τα καταλαβαίνω. Αν μπορούσε να μου τα εξηγήσει κάποιος καλά θα ήταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaxi Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Καλημέρα, Το 1300 που κοιτάς είναι diesel ενώ το 1.4 βενζίνη ατμοσφαιρικό. Έχω την εντύπωση όμως ότι πλέον ΔΕΝ δέχονται νέες παραγγελίες για 95hp, παρά μόνο ότι stock αμάξι υπάρχει. Θα σου πρότεινα να δείς 135hp Multiair, όπου έχει το καινούργιο κινητήρα και είναι και turbo(πολύ περισσότερο ροπή) Από θέμα αξιοπιστίας δεν τίθεται θέμα. Από εμένα ενα + στην έκδοση 135 multiair - distictive. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
umaga Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 καλα ειναι τα αλφα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Εισαι Αθηνα οποτε το diesel το βγαζεις απο τη λιστα σου. Για εμενα δεν αξιζει η MiTO με τους 95 ιππους. Αν ειναι να μπεις σε αυτην την κατηγορια φορων τοτε καλυτερα να κοιταξεις αυτην με τους 120 ή ακομα καλυτερα αυτη με τους 135 ιππους Multiair τεχνολογιας. Απο ποιοτητα το αμαξι ειναι παρα πολυ καλο με λιγο περιορισμενους χωρους τοσο για επιβατες αλλα και αποσκευες αλλα επαρκεις για την κατηγορια. Εχει παρα πολυ καλο πατημα και πολυ καλη οδικη συμπεριφορα στο δρομο με κοστος ομως το τιμονι να ειναι λιγο αδιαφορο και με την αναρτηση να ψιλοκοπαναει σε ανωμαλιες οποτε ισως ειναι καλυτερα (αναλογα και που θα το χρησιμοποιεις) να βαλεις τις 16" ζαντες και οχι τις 17" (για εμενα οι 17" ειναι απλα πανεμορφες και μπορω να υπομεινω λιγο παραπανω κοπανημα για τοση ομορφια και καλαισθησια). Οπως ειπαμε ομως να κοιταξεις για την 120 ή 135 ιππων multiair. Τουλαχιστον θα πληρωνεις τα μαλιοκεφαλα σου αλλα θα εχεις και λιγο δυναμη και ανεση στα ποδια σου για να δικαιολογεις το υψηλο κοστος φορων. Αυτη με την τεχνολογια multiair ειναι επισης εξαιρετικα οικονομικη σε καυσιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 επειδη μενεις Αθηνα, αναγκαστικα θα πας σε βενζινα. οποτε θα πας στο νεο 1,4Τ multiair! αλλιως, η δικη μου ψηφος θα πηγαινε στο multijet (πετρελαιο)!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Τι extra μου προτείνετε?Με ενδιαφέρουν extra που ειναι απαραίτητα και όχι για μόστρα. Προσωπικα θέλω απαραίτητα φιμέ για τον ήλιο αλλα και για τους περίεργους. Επισής προφανώς θα χρειαστώ δεύτερο κλειδί, συναγερμό και πιθανώς διπλό κλείδωμα. Π.Χ τα δερμάτινα και το κλίμα δεν με ενδιαφέρουν....μια καλή ζάντα ίσως. btw τι κιβώτιο ταχυτήτων έχουν αυτα? Το κλασσικό με τη χρήση συμπλέκτη? (δεν ξέρω ορολογίες) Οσο για το αν είναι καλα τα αλφα πήγαινε στο θέμα με τα ηλεκτρικά που ακουω οτι έχουν προβλήματα χροοονια τώρα (π.χ ένας φίλος που έχει την 147 του έκαιγε συνέχεια τις λάμπες)... ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaxi Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Προβλήματα είχαν παλιά, όλα τα ιταλικά στα ηλεκτρονικά. Πλέον όχι. Σχετικά με τα έξτρα: Εγώ έχω το ίδιο αμάξι και έχω βάλει την ηλιοροφή και τα χειριστήρια μόνο. Τι άλλο θα έβαζα; Το blue&me μάλλον μόνο.. σου προτείνω πάντως την έκδοση distictive, που έχει ζάντες αλουμινίου,διζωνικό κλίμα, μασπιέ διακοσμητικά και φυσικά το καρμπόν look στο ταμπλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 6 Ιουλίου 2010 εν ολιγης οι εκδοσεις εκτος της distinctive εχουν αρκετα κενα π.χ. νικελ,εξατμιση,ζαντα,σποιλερ http://www.autotriti.gr/newcars/times/inc/times_mont.asp?marka=ALFA ROMEO&montelo=MITO η αλφα τα χει κανει $(*&*( με τις εκδοσεις και με τα multiair που εβγαλε και με την διαφορα τιμων... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 7 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2010 Λοιπον παρε εναν 1.4 multiair αυτον με τα 130 αλογα, τα 95 αλογα ειναι ''λιγα'' δεν θα καις παραπανω και θα εχεις την εξτρα δυναμη και την ανεση (αν και ακουγεται οτι οι τουρμπο της fiat πινουν πολυ βενζινη, με τους multiair υποτιθεται βελτιωθηκαν) Tωρα τα εξτρα ειναι και θεμα γουστου, πολυ χρησιμα ειναι το bluetooth mp3 player (να παιρνει καρτα μνημης η usb) και τα φωτα ξενον Σαν αυτοκινητο αξιζει αν και ειναι λιγο ακριβο για αυτα που προσφερει, απλα πηγαινε οπωσδηποτε για κινητηρα multiair Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 7 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 7 Ιουλίου 2010 1. το θεμα με τα ηλεκτρικα ειναι ξεπερασμενο πλεον. και οποιος ισχυριζεται ακομα κατι τετοιο, μαλλον εχει μεινει στο ΄80! 2, οι τουρμπο κινητηρες ειναι μια χαρα οικονομικοτατοι για αυτα που προσφερουν! αλλα αμα τους πινεις το αιμα στο γκαζι, εε... τι θα κανουν? δεν θα καταναλωσουν? παντως γνωστος μου με τον ιδιο κινητηρα σε Grande Punto μου λεει οτι δεν καιει τπτ σε νορμαλ οδηγηση. παντως εγω στη θεση σου, θα το σκεφτομουν σοβαρα για τον diesel. μπορει ακομα να απαγορευεται, αλλα απο το φθινοπωρο ή απο την αρχη του επομενου χρονου μαλλον θα αρθει αυτη η απαγορευση, γιατι η ελλαδα ειναι στο στοχαστρο της ΕΕ (= προστιμο) για μια ακομα φορα, για αυτο το λογο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Πάντως ρε παιδια δεν ξερω τι μου λέτε αλλα επειδη το ψαχνω πολύ το πράγμα μέχρι τώρα μόνο εσεις που έχετε πει καλα λόγια για το αυτοκίνητο αυτο (μηχανικα). Δεν ξερω αν εγω ειμαι γκαντέμης και τυχαίνω όλο στα περιστατικα αλλα τώρα στις διακοπές μου συνάντησα 2 τύπους με mito και τους επιασα κουβέντα. Στον ένα καταστράφηκε τελείως ο κινητήρας και ύστερα απο παρέμβαση απο την Ιταλια (ο θειος του ειναι αντιπρόσωπος στην Πρέβεζα) του τον άλλαξανε και στον άλλο έφυγε το σασμαν. Ο πρωτος μετά απο αυτό αντιμετ'ωπισε και άλλο προβλημα αλλα γέλαγα εκεινη την ώρα και δεν το θυμάμαι. Επίσης ο θείος της κοπέλας μου δουλεύει σε ενα απο τα πιο γνωστά συνεργεία των Δ.προαστίων 25 χρόνια τώρα και μου είπε να μην πάρω Ιταλικο ούτε με σφαίρες. Επι λέξη μου είπε οτι όσα λεφτα γλυτώσω απο την καλή τιμή που θα πάρω τη mito (όπως εξήγησα παραπάνω) θα τα πληρώσω στα συνεργεία. Μάλιστα μου έλεγε για μια mito που πήγε να της αλλάξει λάστιχα και μολις τελείωσανε πήγε να τη βάλει μπρος και ήταν τελείως νεκρή απο το πουθενά. Ο συγκεκριμένος οδηγός την πούλησε στην αντιπροσωπεία και πήρε άλλο αμάξι διοτι όπως ειπε του έβγαζε συνέχεια προβλήματα. Τέλος φίλος με 147 αγανάκτησε και πήγε και πήρε smart. Μήπως τελικά το θέμα των Ιταλικών αμαξιών δεν είναι τοσο ξεπερασμένο και απλα σας έτυχε κάποιο μη ελαττωματικό τεμάχιο? P.S : Ο θείος μου προτεινε με κλειστά μάτια ιαπωνικα και γερμανικα μιλώντας όπως μου έιπε στατιστικά και με 25ετη εμπειρία. Η αλήθεια ειναι πως με προβληματισε πάρα πολυ αυτή η κατάσταση και μάλλον τελικα θα παρω κανα toyota και ας μη μου αρέσουν τόσο. Τουλάχιστον να μπορω να κάνω τη δουλειά μου βρε αδερφέ χωρις να τρέμω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Πάντως ρε παιδια δεν ξερω τι μου λέτε αλλα επειδη το ψαχνω πολύ το πράγμα μέχρι τώρα μόνο εσεις που έχετε πει καλα λόγια για το αυτοκίνητο αυτο (μηχανικα). Δεν ξερω αν εγω ειμαι γκαντέμης και τυχαίνω όλο στα περιστατικα αλλα τώρα στις διακοπές μου συνάντησα 2 τύπους με mito και τους επιασα κουβέντα. Στον ένα καταστράφηκε τελείως ο κινητήρας και ύστερα απο παρέμβαση απο την Ιταλια (ο θειος του ειναι αντιπρόσωπος στην Πρέβεζα) του τον άλλαξανε και στον άλλο έφυγε το σασμαν. Ο πρωτος μετά απο αυτό αντιμετ'ωπισε και άλλο προβλημα αλλα γέλαγα εκεινη την ώρα και δεν το θυμάμαι. Επίσης ο θείος της κοπέλας μου δουλεύει σε ενα απο τα πιο γνωστά συνεργεία των Δ.προαστίων 25 χρόνια τώρα και μου είπε να μην πάρω Ιταλικο ούτε με σφαίρες. Επι λέξη μου είπε οτι όσα λεφτα γλυτώσω απο την καλή τιμή που θα πάρω τη mito (όπως εξήγησα παραπάνω) θα τα πληρώσω στα συνεργεία. Μάλιστα μου έλεγε για μια mito που πήγε να της αλλάξει λάστιχα και μολις τελείωσανε πήγε να τη βάλει μπρος και ήταν τελείως νεκρή απο το πουθενά. Ο συγκεκριμένος οδηγός την πούλησε στην αντιπροσωπεία και πήρε άλλο αμάξι διοτι όπως ειπε του έβγαζε συνέχεια προβλήματα. Τέλος φίλος με 147 αγανάκτησε και πήγε και πήρε smart. Μήπως τελικά το θέμα των Ιταλικών αμαξιών δεν είναι τοσο ξεπερασμένο και απλα σας έτυχε κάποιο μη ελαττωματικό τεμάχιο? P.S : Ο θείος μου προτεινε με κλειστά μάτια ιαπωνικα και γερμανικα μιλώντας όπως μου έιπε στατιστικά και με 25ετη εμπειρία. Η αλήθεια ειναι πως με προβληματισε πάρα πολυ αυτή η κατάσταση και μάλλον τελικα θα παρω κανα toyota και ας μη μου αρέσουν τόσο. Τουλάχιστον να μπορω να κάνω τη δουλειά μου βρε αδερφέ χωρις να τρέμω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Μήπως τελικά το θέμα των Ιταλικών αμαξιών δεν είναι τοσο ξεπερασμένο και απλα σας έτυχε κάποιος μη ελαττωματικό τεμάχιο? Αυτό μάλλον θα συμβαίνει.... Πάρε κανένα Polo καλύτερα γιατί τώρα αν πάρεις Mito ακόμα και λάμπα να κάψει θα καταριέσαι τη στιγμή που την πήρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Μήπως τελικά το θέμα των Ιταλικών αμαξιών δεν είναι τοσο ξεπερασμένο και απλα σας έτυχε κάποιος μη ελαττωματικό τεμάχιο? Αυτό μάλλον θα συμβαίνει.... Πάρε κανένα Polo καλύτερα γιατί τώρα αν πάρεις Mito ακόμα και λάμπα να κάψει θα καταριέσαι τη στιγμή που την πήρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Αυτό μάλλον θα συμβαίνει.... Πάρε κανένα Polo καλύτερα γιατί τώρα αν πάρεις Mito ακόμα και λάμπα να κάψει θα καταριέσαι τη στιγμή που την πήρες. Αυτο ακριβως. Η ψυχολογια παιζει τεραστιο ρολο. Αν -περιμενεις- το αμαξι σου να παθει (ή να μην παθει) ζημια μονο και μονο λογο μαρκας τοτε θα απογοητευτεις 2 φορες περισσοτερο. Επισης αυτος που ακουει για προβληματα συνηθως ειναι ποιο "φανατικος" στο να λεει ενα αμαξι "ζημιαρικο" απο αυτον που το εχει και τα εχει παθει. Σαν παραδειγμα, ξερεις ποσο πολυ απογοητευση εχει φαει κοσμος και κοσμακης επειδη το Toyota του ή το Honda του επαθαν μια μικροζημια αφου αυτα τα αμαξια "δενσπανεδενχαλανεδενπαθαινουντιποτα"? Πλεον τα ηλεκτρικα και τα ολα συστηματα των αυτοκινητων ερχονται απο τριτες εταιριες. Τιποτα πλεον δεν γραφει "Toyota, VW, Mazda" επανω τους οπως παλια. Τωρα ολα γραφουν Brembo, Siemens, Alpine κτλ οποτε οι πιθανοτητες προβληματος μεταξυ των αυτοκινητων νεας τεχνολογιας ειναι πανω κατω ιδιες. Μην τρομαζεις που ακους κοσμο να λεει οτι "επαθε το Χ προβλημα η Αλφα μου" γιατι σε αντιθεση με αλλους κατοχους οι κατοχοι Αλφα κατα κανονα δεν εχουν κομπλεξ με αυτο. Να φοβασαι ποιο πολυ τους κατοχους Γερμανικου που τους εχουν φαει τα συνεργεια και συνεχιζουν να λενε "τιποτα δεν εχει το αμαξι, ολα καλα" για να μην τους πουν μαλακες που πληρωσαν το premium της τιμης για ενα αμαξι οπως ολα τα αλλα απο αποψη αξιοπιστιας και αντοχης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.