Προς το περιεχόμενο

SUZUKI SWIFT 1.3 '06 Προβλημα σε Σασμάν


pilha

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
κοιτα, γενικα τα μπροστοκινητα τρωνε μεγαλυτερο ζορι απο τα πισωκινητα και ειναι και λογικο ετσι;

 

Μπα. Το 20ετιας Civic Si μου με τα 167 αλογακια του θα ηθελε να σου πει δυο κουβεντουλες.

Δημοσ.

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα κι εγώ πριν απο 2 μήνες περίπου και με κάτι λιγότερο από 60.000χλμ. Είναι ένα μικρό ρουλεμαν στο σαζμάν. Είμαι πολύ άτυχως όμως γιατι μερικούς μηνες πριν είχε ληξει η εγγύηση οπότε φαντάζεστε τι χαστούκι έφαγα. Το θέμα είναι πως απο χτες βράδυ έχω μείνει με 4 ταχύτητες διότι 5η τέλος. Σήμερα θα πάω πάλι αντιπροσωπεία αφού πρώτα πάω να παίξω ένα τζόκερ. Με το θέμα του εργοστασιακού προβλήματος και της ανάκλησης μπορούμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες?

Σας παρακαλώ κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη γιατί βρίσκομαι στα πρόθηρα νευρικής κρίσης!! Το αμάξι έιναι Suzuki Swift 5d μοντ. 2007. Αν χρειάζεται κάποιος περισσότερες πληροφορίες μιας πυ είμαι παθών ευχαρίστως να βοηθήσω.

 

[email protected]

Δημοσ.

Μπήκα στο forum του swift club από περιέργεια.

Το thread με τα προβλήματα στο σασμάν του έχει 425 replies.

 

nuff said.

 

---------- Προσθήκη στις 19:10 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:52 ----------

 

NOT NUFF SAID.

 

Πήγα πριν από λίγο και της το πήρα μια βόλτα, (είχα κάνα χρόνο να το πάρω) και τα νέα δεν είναι και πολύ αισιόδοξα.

 

Πρώτη και δευτέρα, (ειδικά στην πρώτη) από την στιγμή που θα συμπλεκτάρει μέχρι και ~3000στροφές ακούγεται μηχανικός θόρυβος που μου είναι δύσκολο να περιγράψω γραπτώς, "κροταλίζει", δηλαδή ακούγεται μεταλλικός θόρυβος (γκρρρ) που αυξομειώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.

Όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει, όταν έχω νεκρά επίσης, μετά τις 3000 στροφές επίσης (ή σταματάω να τον ακούω), στην δευτέρα χρειάζεται ησυχία και προσοχή για να τον παρατηρήσεις, στην τρίτη σχέση και μετά δε κατάφερα να τον ακούσω.

 

Σταμάτησα και ρώτησα ένα γνωστό που έχει συνεργείο παρακάτω από το σπίτι, και από την περιγραφή μου είπε μάλλον ρουλεμάν, αλλά πνιγόταν και δε προλάβαινε να το πάρει βόλτα...

 

Grats suzuki...

:mad:

Δημοσ.

το αυτοκ.δεν το χει... τουλ.το 1.3cc που ξερω.

υποθετω οτι στο sport εχουν αλλο σαζμαν.

αν και ψιλοκανιβαλος οδηγος ~2ετιας προβλημα καπου με σαζμαν με τον ηχο που μαλλον λετε(δεν ρωτησε καν τι ειχε απλα το πηγε για φτιαξιμο).

τριξιματα,μπαζει αερα απο τα λαστιχα στις πορτες.

--------------

παντως σχεδον σε ολες τις εταιριες,υπαρχουν μερη του αυτοκ. που εχουν extra εγγυηση απο μονα τους.

το ξερουν οι εταιριες για τυχον ευαισθησιες και ενημερωνουν τις αντ/πειες...βεβαια αυτες προτιμουν να μην το λενε.

Δημοσ.

τυπικός ηχος ρουλεμαν οπως το περιγραφεις αδερφε και μενα μου ετυχε σε αλλο αμαξι που εχασε τις βαλβολινες και δεν το πηρα χαμπαρι γρηγορα. μετα συμπληρωσα και εμεινε ο ηχος και δεν πολυασχοληθηκα. 1000 ευρω και να πας να παρεις μεταχειρο σαζμαν θα ειναι οτι πιο epic fail που θα κανεις ποτε απο αποψη οικονομικη.

τα γραναζια δε σπανε που να του κανεις αλλαγες χωρις συμπλεκτη αυτα που τρωνε το ζορι ειναι τα ρουλεμαν. ποσο να εχουν τα ρουλεμαν ολα?100-200 ευρώ?? ποσα να σου παρει ο μαστορας για ανεβασμα/κατεβασμα σαζμαν? 200 ευρώ??

μην κανεις καμια χαζομαρα και δωσεις το δικο σου σαζμαν για ενα αμφιβολου προελευσης και ποιοτητας επειδη χαλασαν 2-3 ρουλεμαν!!! κοντα στο 500αρι ευρώ εισαι παραπανω ειναι ληστεια και κοροιδια.

μαλιστα σου αποκλειω ενα ρουλεμαν απο τωρα οπως το περιγραφεις. οταν το εχεις νεκρα και αφηνεις συμπλεκτη αν δεν κανει ενα ηχο σαν ξερο ρουλεμαν παει να πει γλυτωσες το ρουλεμαν του κεντρικου αξονα σαζμαν (αυτο που μεταδιδει την κινηση στα γραναζια)..αν ειναι μονο 1-2 αλλαζεις τα συγκεκριμενα ρουλεμαν και τελειωσε η υποθεση.

Δημοσ.
τυπικός ηχος ρουλεμαν οπως το περιγραφεις αδερφε και μενα μου ετυχε σε αλλο αμαξι που εχασε τις βαλβολινες και δεν το πηρα χαμπαρι γρηγορα. μετα συμπληρωσα και εμεινε ο ηχος και δεν πολυασχοληθηκα. 1000 ευρω και να πας να παρεις μεταχειρο σαζμαν θα ειναι οτι πιο epic fail που θα κανεις ποτε απο αποψη οικονομικη.

τα γραναζια δε σπανε που να του κανεις αλλαγες χωρις συμπλεκτη αυτα που τρωνε το ζορι ειναι τα ρουλεμαν. ποσο να εχουν τα ρουλεμαν ολα?100-200 ευρώ?? ποσα να σου παρει ο μαστορας για ανεβασμα/κατεβασμα σαζμαν? 200 ευρώ??

μην κανεις καμια χαζομαρα και δωσεις το δικο σου σαζμαν για ενα αμφιβολου προελευσης και ποιοτητας επειδη χαλασαν 2-3 ρουλεμαν!!! κοντα στο 500αρι ευρώ εισαι παραπανω ειναι ληστεια και κοροιδια.

μαλιστα σου αποκλειω ενα ρουλεμαν απο τωρα οπως το περιγραφεις. οταν το εχεις νεκρα και αφηνεις συμπλεκτη αν δεν κανει ενα ηχο σαν ξερο ρουλεμαν παει να πει γλυτωσες το ρουλεμαν του κεντρικου αξονα σαζμαν (αυτο που μεταδιδει την κινηση στα γραναζια)..αν ειναι μονο 1-2 αλλαζεις τα συγκεκριμενα ρουλεμαν και τελειωσε η υποθεση.

 

Eτσι λες;;;

Δοκιμασε να πας με 4η και 2000 στροφουλες και να κατεβασεις μια τρειτη χωρις συμπλεκτη να δουμε αμα θα σπασουν...Το να κουρεψεις ενα γραναζι ειναι πανευκολο..

Απλα διαφερει απο αμαξι σε αμαξι η υπομονη και επιμονη π θα χρειαστεις.. ;)

Δημοσ.
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα κι εγώ πριν απο 2 μήνες περίπου και με κάτι λιγότερο από 60.000χλμ. Είναι ένα μικρό ρουλεμαν στο σαζμάν. Είμαι πολύ άτυχως όμως γιατι μερικούς μηνες πριν είχε ληξει η εγγύηση οπότε φαντάζεστε τι χαστούκι έφαγα. Το θέμα είναι πως απο χτες βράδυ έχω μείνει με 4 ταχύτητες διότι 5η τέλος. Σήμερα θα πάω πάλι αντιπροσωπεία αφού πρώτα πάω να παίξω ένα τζόκερ. Με το θέμα του εργοστασιακού προβλήματος και της ανάκλησης μπορούμε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες?

Σας παρακαλώ κάθε πληροφορία είναι πολύτιμη γιατί βρίσκομαι στα πρόθηρα νευρικής κρίσης!! Το αμάξι έιναι Suzuki Swift 5d μοντ. 2007. Αν χρειάζεται κάποιος περισσότερες πληροφορίες μιας πυ είμαι παθών ευχαρίστως να βοηθήσω.

 

[email protected]

 

Τελικά είχε σπάσει η ασφάλεια που κρατάει κουμπωμένη την 5η. Μικρό το κακό. Τώρα πως έσπασε και κατά πόσο σχετίζεται ή όχι με την αλλαγή ρουλεμάν πριζντιρέκ πριν 2 μήνες είναι άλλο θέμα. Γιατί αν δε σχετίζονται μεταξύ τους έχω 2 διαφορετικές βλάβες στο ίδιο σαζμαν!

Δημοσ.
Eτσι λες;;;

Δοκιμασε να πας με 4η και 2000 στροφουλες και να κατεβασεις μια τρειτη χωρις συμπλεκτη να δουμε αμα θα σπασουν...Το να κουρεψεις ενα γραναζι ειναι πανευκολο..

Απλα διαφερει απο αμαξι σε αμαξι η υπομονη και επιμονη π θα χρειαστεις.. ;)

στο αμάξι μου ειχα σπάσει συμπλέκτη (διαλυθηκε το ρουλεμάν του συμπλεκτη που ξαπλωνει στο πλατώ) με αποτελεσμα να γυρισω 500 χλμ με καρφωτές ταχύτητες.τα εχω κουρεψει τα γραναζια ουκ ολιγες φορές..στο φορντ εβαζα καρφωτές ταχυτητες (πετυχαινα τις στροφες στο ανεβασμα ταχυτητων που και που ξυριζα κανα γραναζι στο κατεβασμα), βαριομουν να παταω συμπλεκτη και παλι τιποτα..η μλκια εγινε οταν εχασα το λαδι του σαζμαν και οταν το πηρα χαμπαρι ηδη ηταν αργα. το οδηγησα ετσι κανα 2αρι χρονια, 60.000 χλμ πανω κατω και οταν αλλαζα συμπλεκτη αποφασισα να αλλαξω και τα επιμαχα ρουλεμαν μιας και κατεβασα κιβωτιο..

εσυ τι λες? να μην την εχω παθει μια και διο φορες και να μην ξερω τι λεω? ασχετα αν το 99 τοις εκατο εδω μεσα αναπαραγει οτι μπουρδα του λεει ο μηχανικος για να τους παρει τα 1000 ευρώ για μια επισκευη που μετα βιας κοστιζει 100-200...

"ετσι λες?????"

έτσι λέω

Δημοσ.
στο αμάξι μου ειχα σπάσει συμπλέκτη (διαλυθηκε το ρουλεμάν του συμπλεκτη που ξαπλωνει στο πλατώ) με αποτελεσμα να γυρισω 500 χλμ με καρφωτές ταχύτητες.τα εχω κουρεψει τα γραναζια ουκ ολιγες φορές..στο φορντ εβαζα καρφωτές ταχυτητες (πετυχαινα τις στροφες στο ανεβασμα ταχυτητων που και που ξυριζα κανα γραναζι στο κατεβασμα), βαριομουν να παταω συμπλεκτη και παλι τιποτα..η μλκια εγινε οταν εχασα το λαδι του σαζμαν και οταν το πηρα χαμπαρι ηδη ηταν αργα. το οδηγησα ετσι κανα 2αρι χρονια, 60.000 χλμ πανω κατω και οταν αλλαζα συμπλεκτη αποφασισα να αλλαξω και τα επιμαχα ρουλεμαν μιας και κατεβασα κιβωτιο..

εσυ τι λες? να μην την εχω παθει μια και διο φορες και να μην ξερω τι λεω? ασχετα αν το 99 τοις εκατο εδω μεσα αναπαραγει οτι μπουρδα του λεει ο μηχανικος για να τους παρει τα 1000 ευρώ για μια επισκευη που μετα βιας κοστιζει 100-200...

"ετσι λες?????"

έτσι λέω

 

 

Συμφωνω μαζι σου στο να μην κανει το λαθος να αγορασει αλλο μεταχειρησμενο σασμαν και στο οτι το ζορι τα δεχονται τα ρουλεμαν..

Ομως δυστυχως στο κατεβασμα των ταχυητωνα δεν αργει να γινει η μαλακια και να φας δοντακια απο γραναζι...

Στο ανεβασμα ειναι αρκετα πιο δυσκολο ειδικα αμα πετυχαινεις τις στροφες οι ταχυτητες κουμπωνουν ομαλοτατα..

Απο αυτα π ξερω εχω μαθει να μην κατεβαζω ΠΟΤΕ χωρις συμπλεκτη...

Επισης το "Ετσι λες;;" που ειπα δεν ηταν σε καμια περιπτωση ειρωνικο :-)

 

Οποτε αν το ελαβες ετσι το παιρνω πισω :-)

Τελος το να κουρεψεις γραναζι σημαινει να φας μερικα δοντακια απο το γραναζι με αποτελεσμα να σ πεταει την ταχυτητα..

Αλλο το "ξυριζω" αλλο το "κουρεβω"

Δημοσ.

ξυρίζω κουρέβω, τρίχες baby τρίχες..:lol:

την άκουσαν τα ρουλεμάν του σαζμάν, φθηνά ανταλακτικά αλλά σαν χρήματα εργασίας πολλά...από το να πάρεις άλλο σαζμαν μετάχειρο που θα σου βγάλει το ίδιο πρόβλημα αργότερα καλύτερα να φτιάξει το δικό του...

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Μπήκα στο forum του swift club από περιέργεια.

Το thread με τα προβλήματα στο σασμάν του έχει 425 replies.

 

nuff said.

 

---------- Προσθήκη στις 19:10 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:52 ----------

 

NOT NUFF SAID.

 

Πήγα πριν από λίγο και της το πήρα μια βόλτα, (είχα κάνα χρόνο να το πάρω) και τα νέα δεν είναι και πολύ αισιόδοξα.

 

Πρώτη και δευτέρα, (ειδικά στην πρώτη) από την στιγμή που θα συμπλεκτάρει μέχρι και ~3000στροφές ακούγεται μηχανικός θόρυβος που μου είναι δύσκολο να περιγράψω γραπτώς, "κροταλίζει", δηλαδή ακούγεται μεταλλικός θόρυβος (γκρρρ) που αυξομειώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.

Όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει, όταν έχω νεκρά επίσης, μετά τις 3000 στροφές επίσης (ή σταματάω να τον ακούω), στην δευτέρα χρειάζεται ησυχία και προσοχή για να τον παρατηρήσεις, στην τρίτη σχέση και μετά δε κατάφερα να τον ακούσω.

 

Σταμάτησα και ρώτησα ένα γνωστό που έχει συνεργείο παρακάτω από το σπίτι, και από την περιγραφή μου είπε μάλλον ρουλεμάν, αλλά πνιγόταν και δε προλάβαινε να το πάρει βόλτα...

 

Grats suzuki...

:mad:

 

 

 

Λοιπόν, εν συντομία έχουν προηγηθεί όσα αναφέρω στο παλιότερο ποστ που παραθέτω.

Το πήγε η αδερφή μου χθες σε μηχανικό, το άκουσε και της είπε ότι είχαν προβλέψει οι περισσότεροι.

Δίσκος - πλατό και ρουλεμάν, ο θόρυβος προέρχεται από τα τελευταία.

 

Χμ.

 

ΔΕΝ.

 

Χτύπησε σήμερα τηλέφωνάκι, άλλαξε δισκο -πλατό ρουλεμάν, ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει, το σασμάν έχει σοβαρό πρόβλημα (λέει) και δεν είναι επισκευάσιμο, μόνο ολική αλλαγή!

 

Και ρωτάω εγώ τώρα με το φτωχό μου το μυαλό:

Aπό την στιγμή που είδε πως το σασμάν είναι για πέταμα, δε θα έπρεπε να ρωτήσει πριν προχωρήσει στην αλλαγή δίσκου - πλατό κλπ. ή πρόκειται για εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις και προβλήματα;

 

Με απλά λόγια, της έβγαλε ένα κουστουμάκι ~400€ δίνοντάς της πίσω το αμάξι με σασμάν κλινικά νεκρό ξέρωγω...

 

Τι λέτε;

 

 

*edit:

Το σοβαρό πρόβλημα προκύπτει από το διαφορικό.

Δημοσ.
Λοιπόν, εν συντομία έχουν προηγηθεί όσα αναφέρω στο παλιότερο ποστ που παραθέτω.

Το πήγε η αδερφή μου χθες σε μηχανικό, το άκουσε και της είπε ότι είχαν προβλέψει οι περισσότεροι.

Δίσκος - πλατό και ρουλεμάν, ο θόρυβος προέρχεται από τα τελευταία.

 

Χμ.

 

ΔΕΝ.

 

Χτύπησε σήμερα τηλέφωνάκι, άλλαξε δισκο -πλατό ρουλεμάν, ο θόρυβος εξακολουθεί να υπάρχει, το σασμάν έχει σοβαρό πρόβλημα (λέει) και δεν είναι επισκευάσιμο, μόνο ολική αλλαγή!

 

Και ρωτάω εγώ τώρα με το φτωχό μου το μυαλό:

Aπό την στιγμή που είδε πως το σασμάν είναι για πέταμα, δε θα έπρεπε να ρωτήσει πριν προχωρήσει στην αλλαγή δίσκου - πλατό κλπ. ή πρόκειται για εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις και προβλήματα;

 

Με απλά λόγια, της έβγαλε ένα κουστουμάκι ~400€ δίνοντάς της πίσω το αμάξι με σασμάν κλινικά νεκρό ξέρωγω...

 

Τι λέτε;

 

 

*edit:

Το σοβαρό πρόβλημα προκύπτει από το διαφορικό.

 

Το συνεργείο είναι απαράδεκτο...Πάντως "μή επισκευάσιμο σαζμάν" μού ακούγετε κάπως τραβηγμένο.Ζήτα εξηγήσεις από τό συνεργείο γιά τήν απαράδεκτη συμπεριφορά τους,ενημέρωσε τήν κεντρική αντιπροσωπεία γιά τήν περιπέτεια σου μέ τό συνεργείο καί άν κάνεις τήν επισκευή τού σαζμάν εκεί δέν θά πληρώσεις εργασία γιά τό "ανέβα-κατέβα" τού σαζμάν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...