Προς το περιεχόμενο

SUZUKI SWIFT 1.3 '06 Προβλημα σε Σασμάν


pilha

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Εχω το SUZUKI SWIFT 1.3 μοντελο 2006. Εχω κανει 53.000 khm. Ξαφνικά την προηγουμενη εβδομαδα καθως πηγαινα ενα ταξιδι, την ωρα που οδηγουσα αρχισα να ακουω εναν ήχο σαν τον ηχο που ακουμε οταν οδηγαμε με οπισθεν.Οταν λοιπον βγαζω ταχυτητα αυτοσ ο ηχος εξαφανιζεται..Το πηγα λοιπον σε ενα δικο μου μάστορα κ μου ειπε πως ειναι προβλημα του σασμαν. Φυσικα κ ο ιδιοσ απορησε οταν ειδε πως ενα καινοθργιο σχετικα αμαξι (53.000 χμ) εχει πρόβλημα με σασμαν.. Ο μαστορας λοιπον αρχισε να ψαχνει να μου βρει μεταχειρισμένο σασμαν..Βρηκε 4 μοτερ εκ των οποιων απο τα 3 εχουν πουληθει μονο τα σασμαν κ οχι κ το μοτερ..Οποτε η πρωτη του σκεψη ειναι πως κατι παιζει..πως ειναι ελλατωματικα..Πηρα λοιπον την SUZUKI(Personal Best) στον Κηφισο..απο εκει που πηρα το αμαξι κ μου το παιζαν Κινεζοι..απο εβδομαδα θα παω απο κει..Μηπως υπαρχει καποιος που εχει το ιδιο προβλημα??η γνωριζει κατι??

δεν ειναι δυνατον σε τοσα λιγα χμ να υπαρχει προβλημα σασμαν κ τωρα να καλουμαι να πληρωσω κοντα στα 1000 ευρω για να επισκευασω κατι που μπορει ευκολα να ξαναδημιουργηθει σε περιπτωση που ειναι ελλατωματικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Εχω το SUZUKI SWIFT 1.3 μοντελο 2006. Εχω κανει 53.000 khm. Ξαφνικά την προηγουμενη εβδομαδα καθως πηγαινα ενα ταξιδι, την ωρα που οδηγουσα αρχισα να ακουω εναν ήχο σαν τον ηχο που ακουμε οταν οδηγαμε με οπισθεν.Οταν λοιπον βγαζω ταχυτητα αυτοσ ο ηχος εξαφανιζεται..Το πηγα λοιπον σε ενα δικο μου μάστορα κ μου ειπε πως ειναι προβλημα του σασμαν. Φυσικα κ ο ιδιοσ απορησε οταν ειδε πως ενα καινοθργιο σχετικα αμαξι (53.000 χμ) εχει πρόβλημα με σασμαν.. Ο μαστορας λοιπον αρχισε να ψαχνει να μου βρει μεταχειρισμένο σασμαν..Βρηκε 4 μοτερ εκ των οποιων απο τα 3 εχουν πουληθει μονο τα σασμαν κ οχι κ το μοτερ..Οποτε η πρωτη του σκεψη ειναι πως κατι παιζει..πως ειναι ελλατωματικα..Πηρα λοιπον την SUZUKI(Personal Best) στον Κηφισο..απο εκει που πηρα το αμαξι κ μου το παιζαν Κινεζοι..απο εβδομαδα θα παω απο κει..Μηπως υπαρχει καποιος που εχει το ιδιο προβλημα??η γνωριζει κατι??

δεν ειναι δυνατον σε τοσα λιγα χμ να υπαρχει προβλημα σασμαν κ τωρα να καλουμαι να πληρωσω κοντα στα 1000 ευρω για να επισκευασω κατι που μπορει ευκολα να ξαναδημιουργηθει σε περιπτωση που ειναι ελλατωματικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς σου είπαν στην Suzuki;

Ενημέρωσε όταν έχεις νεότερα, με ενδιαφέρει γιατί έχει η αδερφή το συγκεκριμένο αμάξι, ίδιας χρονιάς και με ίδια περίπου χιλιόμετρα...

:/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς σου είπαν στην Suzuki;

Ενημέρωσε όταν έχεις νεότερα, με ενδιαφέρει γιατί έχει η αδερφή το συγκεκριμένο αμάξι, ίδιας χρονιάς και με ίδια περίπου χιλιόμετρα...

:/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα κι εδώ μπας και είναι γνωστό πρόβλημα.

Επίσης λογικά θα γνωρίζουν που θα βρεις ευκολότερα ανταλλακτικά ή μάστορες (αχρείαστοι να'ναι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρώτα κι εδώ μπας και είναι γνωστό πρόβλημα.

Επίσης λογικά θα γνωρίζουν που θα βρεις ευκολότερα ανταλλακτικά ή μάστορες (αχρείαστοι να'ναι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεταφερω τα λογια του μαστορα για VW polo. Ειναι προβληματικα τα σασμαν του, βεβαια παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης. Ποτε δεν ζοριζουμε σπινιαρουμε οταν εχουμε τερμα στριμενο το τιμονι, εχει κατι ψιλα γραναζακια και ειναι πολυ ευαισθητα και σε συνδυασμο με την μεγαλη σχετικα ιπποδυναμη του αμαξιου σπανε ευκολα και μετα οποιον παρει ο χαρος μεσα στο σασμαν. Επισης δεν το παμε ποτε και για πολυ ωρα με μεγαλη ταχυτητα εως τελικη (160-180), εχει ενα πλαστικο τσουτσουνι το οποιο ζεστενεται πολυ και σπαει ειδικα αν εχεις εστω και λιγο χαμηλοτερη σταθμη βαλβολινης απο την κανονικη. Φερε μου ενα καινουργιο σασμαν και μπορω σε μια εβδομαδα να στο βγαλω off.

αυτα ειπε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτε δεν ζοριζουμε σπινιαρουμε οταν εχουμε τερμα στριμενο το τιμονι, εχει κατι ψιλα γραναζακια και ειναι πολυ ευαισθητα και σε συνδυασμο με την μεγαλη σχετικα ιπποδυναμη του αμαξιου σπανε ευκολα και μετα οποιον παρει ο χαρος μεσα στο σασμαν

 

Αυτο μοιαζει για σχεδιαστικο σφαλμα στο διαφορικο. καραμπινατο σχεδιαστικο σφαλμα.

. Επισης δεν το παμε ποτε και για πολυ ωρα με μεγαλη ταχυτητα εως τελικη (160-180), εχει ενα πλαστικο τσουτσουνι το οποιο ζεστενεται πολυ και σπαει ειδικα αν εχεις εστω και λιγο χαμηλοτερη σταθμη βαλβολινης απο την κανονικη

 

Και αυτο. Ανεπιτρεπτο. Καλα κανω και δεν ψωνιζω VW Group.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε φιλο μου που εχει το ιδιο αμαξι του 07 νομιζω οταν το πηγε για service του αλλαξαν το σασμαν εντος εγγυησης(χωρις αυτος να εχει παρατηρησει κατι) γιατι λεει βγηκαν προβληματικα απο το εργοστασιο καποια.Οποτε δεν ετυχε μονο σε σενα,ειναι η φουρνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω και γω για βλαβες αλλων αυτοκινήτων ;

 

ρε συ το ειπα σαν απαντηση στο "αν ειναι απο το εργοστασιο προβληματικα/ ευαισθητα τα σασμαν" . Σε μερικα μοντελα ειναι πολυ ευαισθητα αλλα τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο τροπος οδηγησης.

 

---------- Προσθήκη στις 14:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:09 ----------

 

Αυτο μοιαζει για σχεδιαστικο σφαλμα στο διαφορικο. καραμπινατο σχεδιαστικο σφαλμα.

 

 

Και αυτο. Ανεπιτρεπτο. Καλα κανω και δεν ψωνιζω VW Group.

 

κοιτα, γενικα τα μπροστοκινητα τρωνε μεγαλυτερο ζορι απο τα πισωκινητα και ειναι και λογικο ετσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...