pilha Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Καλησπέρα, Εχω το SUZUKI SWIFT 1.3 μοντελο 2006. Εχω κανει 53.000 khm. Ξαφνικά την προηγουμενη εβδομαδα καθως πηγαινα ενα ταξιδι, την ωρα που οδηγουσα αρχισα να ακουω εναν ήχο σαν τον ηχο που ακουμε οταν οδηγαμε με οπισθεν.Οταν λοιπον βγαζω ταχυτητα αυτοσ ο ηχος εξαφανιζεται..Το πηγα λοιπον σε ενα δικο μου μάστορα κ μου ειπε πως ειναι προβλημα του σασμαν. Φυσικα κ ο ιδιοσ απορησε οταν ειδε πως ενα καινοθργιο σχετικα αμαξι (53.000 χμ) εχει πρόβλημα με σασμαν.. Ο μαστορας λοιπον αρχισε να ψαχνει να μου βρει μεταχειρισμένο σασμαν..Βρηκε 4 μοτερ εκ των οποιων απο τα 3 εχουν πουληθει μονο τα σασμαν κ οχι κ το μοτερ..Οποτε η πρωτη του σκεψη ειναι πως κατι παιζει..πως ειναι ελλατωματικα..Πηρα λοιπον την SUZUKI(Personal Best) στον Κηφισο..απο εκει που πηρα το αμαξι κ μου το παιζαν Κινεζοι..απο εβδομαδα θα παω απο κει..Μηπως υπαρχει καποιος που εχει το ιδιο προβλημα??η γνωριζει κατι?? δεν ειναι δυνατον σε τοσα λιγα χμ να υπαρχει προβλημα σασμαν κ τωρα να καλουμαι να πληρωσω κοντα στα 1000 ευρω για να επισκευασω κατι που μπορει ευκολα να ξαναδημιουργηθει σε περιπτωση που ειναι ελλατωματικο...
pilha Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Καλησπέρα, Εχω το SUZUKI SWIFT 1.3 μοντελο 2006. Εχω κανει 53.000 khm. Ξαφνικά την προηγουμενη εβδομαδα καθως πηγαινα ενα ταξιδι, την ωρα που οδηγουσα αρχισα να ακουω εναν ήχο σαν τον ηχο που ακουμε οταν οδηγαμε με οπισθεν.Οταν λοιπον βγαζω ταχυτητα αυτοσ ο ηχος εξαφανιζεται..Το πηγα λοιπον σε ενα δικο μου μάστορα κ μου ειπε πως ειναι προβλημα του σασμαν. Φυσικα κ ο ιδιοσ απορησε οταν ειδε πως ενα καινοθργιο σχετικα αμαξι (53.000 χμ) εχει πρόβλημα με σασμαν.. Ο μαστορας λοιπον αρχισε να ψαχνει να μου βρει μεταχειρισμένο σασμαν..Βρηκε 4 μοτερ εκ των οποιων απο τα 3 εχουν πουληθει μονο τα σασμαν κ οχι κ το μοτερ..Οποτε η πρωτη του σκεψη ειναι πως κατι παιζει..πως ειναι ελλατωματικα..Πηρα λοιπον την SUZUKI(Personal Best) στον Κηφισο..απο εκει που πηρα το αμαξι κ μου το παιζαν Κινεζοι..απο εβδομαδα θα παω απο κει..Μηπως υπαρχει καποιος που εχει το ιδιο προβλημα??η γνωριζει κατι?? δεν ειναι δυνατον σε τοσα λιγα χμ να υπαρχει προβλημα σασμαν κ τωρα να καλουμαι να πληρωσω κοντα στα 1000 ευρω για να επισκευασω κατι που μπορει ευκολα να ξαναδημιουργηθει σε περιπτωση που ειναι ελλατωματικο...
liopyr Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Τι ακριβώς σου είπαν στην Suzuki; Ενημέρωσε όταν έχεις νεότερα, με ενδιαφέρει γιατί έχει η αδερφή το συγκεκριμένο αμάξι, ίδιας χρονιάς και με ίδια περίπου χιλιόμετρα... :/
liopyr Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Τι ακριβώς σου είπαν στην Suzuki; Ενημέρωσε όταν έχεις νεότερα, με ενδιαφέρει γιατί έχει η αδερφή το συγκεκριμένο αμάξι, ίδιας χρονιάς και με ίδια περίπου χιλιόμετρα... :/
umaga Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 σε ολες της ταχυτητες το κανει? κοιτα και σε ξενα σαιτ μηπως βρεις σε καλητερη τιμη το σαζμαν
umaga Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 σε ολες της ταχυτητες το κανει? κοιτα και σε ξενα σαιτ μηπως βρεις σε καλητερη τιμη το σαζμαν
liopyr Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Ρώτα κι εδώ μπας και είναι γνωστό πρόβλημα. Επίσης λογικά θα γνωρίζουν που θα βρεις ευκολότερα ανταλλακτικά ή μάστορες (αχρείαστοι να'ναι).
liopyr Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2010 Ρώτα κι εδώ μπας και είναι γνωστό πρόβλημα. Επίσης λογικά θα γνωρίζουν που θα βρεις ευκολότερα ανταλλακτικά ή μάστορες (αχρείαστοι να'ναι).
clockwork Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 μεταφερω τα λογια του μαστορα για VW polo. Ειναι προβληματικα τα σασμαν του, βεβαια παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης. Ποτε δεν ζοριζουμε σπινιαρουμε οταν εχουμε τερμα στριμενο το τιμονι, εχει κατι ψιλα γραναζακια και ειναι πολυ ευαισθητα και σε συνδυασμο με την μεγαλη σχετικα ιπποδυναμη του αμαξιου σπανε ευκολα και μετα οποιον παρει ο χαρος μεσα στο σασμαν. Επισης δεν το παμε ποτε και για πολυ ωρα με μεγαλη ταχυτητα εως τελικη (160-180), εχει ενα πλαστικο τσουτσουνι το οποιο ζεστενεται πολυ και σπαει ειδικα αν εχεις εστω και λιγο χαμηλοτερη σταθμη βαλβολινης απο την κανονικη. Φερε μου ενα καινουργιο σασμαν και μπορω σε μια εβδομαδα να στο βγαλω off. αυτα ειπε
ferongr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 Ποτε δεν ζοριζουμε σπινιαρουμε οταν εχουμε τερμα στριμενο το τιμονι, εχει κατι ψιλα γραναζακια και ειναι πολυ ευαισθητα και σε συνδυασμο με την μεγαλη σχετικα ιπποδυναμη του αμαξιου σπανε ευκολα και μετα οποιον παρει ο χαρος μεσα στο σασμαν Αυτο μοιαζει για σχεδιαστικο σφαλμα στο διαφορικο. καραμπινατο σχεδιαστικο σφαλμα. . Επισης δεν το παμε ποτε και για πολυ ωρα με μεγαλη ταχυτητα εως τελικη (160-180), εχει ενα πλαστικο τσουτσουνι το οποιο ζεστενεται πολυ και σπαει ειδικα αν εχεις εστω και λιγο χαμηλοτερη σταθμη βαλβολινης απο την κανονικη Και αυτο. Ανεπιτρεπτο. Καλα κανω και δεν ψωνιζω VW Group.
Septum Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 Σε φιλο μου που εχει το ιδιο αμαξι του 07 νομιζω οταν το πηγε για service του αλλαξαν το σασμαν εντος εγγυησης(χωρις αυτος να εχει παρατηρησει κατι) γιατι λεει βγηκαν προβληματικα απο το εργοστασιο καποια.Οποτε δεν ετυχε μονο σε σενα,ειναι η φουρνια.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2010 να πω και γω για βλαβες αλλων αυτοκινήτων ;
clockwork Δημοσ. 9 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2010 να πω και γω για βλαβες αλλων αυτοκινήτων ; ρε συ το ειπα σαν απαντηση στο "αν ειναι απο το εργοστασιο προβληματικα/ ευαισθητα τα σασμαν" . Σε μερικα μοντελα ειναι πολυ ευαισθητα αλλα τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο τροπος οδηγησης. ---------- Προσθήκη στις 14:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:09 ---------- Αυτο μοιαζει για σχεδιαστικο σφαλμα στο διαφορικο. καραμπινατο σχεδιαστικο σφαλμα. Και αυτο. Ανεπιτρεπτο. Καλα κανω και δεν ψωνιζω VW Group. κοιτα, γενικα τα μπροστοκινητα τρωνε μεγαλυτερο ζορι απο τα πισωκινητα και ειναι και λογικο ετσι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.