Προς το περιεχόμενο

δηλωση αριθμων


Vintage Jewel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στην cosmote οντως και μενα με ρωτησαν αν θελω να μπει στους καταλογους γι αυτο προσοχη στις αλλες εταιρειες να το λετε απο μονοι σας γιατι ισως να μη σας ρωτησουν. Και οπως ειπαν και τα παιδια μου εδωσαν αντιγραφο της δηλωσης και ηρθε και μηνυμα στο κινητο

Δημοσ.
αλλιώς θα έχανα ένα έυκολο νούμερο που έχω χρόνια. :-(

 

Δεν το χάνεις απλά "κλειδώνει" μέχρι να το δηλώσεις.

 

Την ίδια μέρα σε κατάστημα wind για δήλωση πάλι στραβομουτσούνιασαν.....ούτε ρώτησαν αν θέλω την εγγραφή στους καταλόγους (τους είπα ότι δεν επιθυμώ...και με κοίταζαν σαν να μην ήξεραν τί τους λέω)φωτοτυπία ταυτότητας στο τσακ να μην έβγαζαν, χαρτί ότι έγινε η ταυτοποίηση δεν έδιναν...μήνυμα δεν ήρθε ποτέ...ας ελπίσω ότι δεν θα χω καμιά έκπληξη τον αύγουστο!!!

 

Same here. Οπότε έτσι είναι η διαδικασία στην wind......Δυστυχώς αυτό για την εγγραφή στους καταλόγους δεν το ήξερα οπότε και δεν είπα κάτι :/ Έχει που έχει τρελό spam η wind από φυσικού της, άμα γραφτώ και στους καταλόγους i am screwed (όντας άνθρωπος "αλλεργικός" σε κάθε είδους διαφημίσεις :-()

Δημοσ.
Wrong. Δε γίνεται αυτόματα. Δε πέρασε πολύς καιρός που μετέτρεψα το συμβόλαιό μου (ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 15) σε What's Up.

 

Δεν είχε δηλωθεί αυτόματα. Μου έρχονταν κανονικά μηνύματα στο κινητό να πάω να το δηλώσω. Ώσπου --από περιέργεια πιο πολύ-- μια μέρα πήγα και ρώτησα... και όντως δε γινόταν η δουλειά κατευθείαν. Σε αυτή την περίπτωση η περιέργεια δε τη σκότωσε τη γάτα... αλλιώς θα έχανα ένα έυκολο νούμερο που έχω χρόνια. :-(

 

κατάλαβα καλά? σε όσα κινητά έρχεται το μήνυμα ''αν το δηλώσεις μπορείς να το σώσεις'' σημαίνει ότι είναι μή δηλωμένα? αφού εγώ είμαι με συμβόλαιο και μου έρχεται :confused:

 

πάντως, μέχρι και η εφορία κατάφερε να στέλνει sms για την εκκαθάριση της δήλωσής μας, οι εταιρείες κινητής μας έχουν ζαλίσει με άσχετα μηνύματα, δεν ήταν πιο απλό να ενημερώνουν το κάθε τηλέφωνο για την κατάστασή του? έλεος!

Δημοσ.
Χτες διέκοψα το συμβόλαιο μου και πήρα κάρτα. Είπα στην κοπέλα του καταστήματος που με εξυπηρετούσε να το δηλώσει asap. Να μην τα πολυλογώ, είχα και άλλες ασχολίες στο συγκεκριμένο κατάστημα κινητής, πήρα ότι χαρτιά μου αναλογούσαν χωρίς να τα τσεκάρω και έφυγα. Δεν μου δόθηκε κανένα χαρτί που να λέει ότι ταυτοποίησα το καρτοκινητό. Έμαθα αργότερα ότι παίρνεις και κάποιο χαρτί όταν κάνεις την παραπάνω ενέργεια. Ωστόσο αυτός μου το είπε κάποιος που είχε κάρτα για χρόνια. Διάβασα στο νετ πως όλες οι κάρτες από τον Νοέμβρη είναι κλειδωμένες και μόνο αν δηλωθούν ανοίγουν για χρησιμοποίηση. Μήπως για αυτό δεν μου έδωσε εμένα χαρτί ή την έκανε την πατάτα της με κίνδυνο - ίσως και εν μέσω διακοπών - να βρεθώ χωρίς αριθμό?

 

μόλις απο σύνδεση μετατραπεί σε καρτοκίνητό μόνο τότε μπορείς να το δηλώσεις, και ναι θα πρέπει να ξαναπάς.. δεν έκανε πατάτα,, αμέσως πια

 

---------- Προσθήκη στις 16:04 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:01 ----------

 

Εγω αυτο που παρατηρησα ειναι οτι η κοσμοτε δινει χαρτια η βονταφον οχι.Δηλαδη ενω το δηλωσα κανονικα,ρωτησα να παιρνω καποιο χαρτι και μου ειπαν οχι.Και αλλοι γνωστοι μου παλι δεν πηραν καποιο χαρτι.

 

κουλάρετε με τα χαρτιά. το σημαντικό είναι την ώρα που κάνεις δήλωση να δεις ότι του εχει βγει του πωλητή ο ηλεκτρονικός κωδικός. απαξ κ έχει βγει είτε σου δώσει είτε όχι είναι ένα κ το αυτό

 

είναι και θέμα καταστήματος, άλλοι δίνουν άλλοι για εξοικονόμιση δε δίνουν.

 

---------- Προσθήκη στις 16:10 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:04 ----------

 

λοιπόν, ακούστε!Δεν υπάρχει κανένα κρυφό σημείο στην ταυτοποίηση των καρτοκινητών. Το μόνο σημείο που πρέπει να προσέξετε είναι να ζητήσετε (εάν το θέλετε) να μην μπείτε στον κατάλογο. Αν δεν πείτε τίποτα σημαίνει ότι θα μπείτε στον κατάλογο και θα μπορεί να σας βρει ο καθένας μεσω 11888 κτλ.

Όσο για το αν "παίρνουμε κάποιο χαρτί φεύγοντας" δεν είναι και εντελώς απαραίτητο. Δεν σημαίνει ότι αν δεν πάρεις το χαρτί δε σου δηλώσανε τον αριθμό. Το όλο θέμα υπόκειται στον εκάστοτε πωλητή. Αν δεν έχει χρόνο δε στο εκτυπώνει και σου λέει ότι δεν χρειάζεται.

 

είναι κ θέμα που θα πέσεις, πχ εγώ δεν ασχολούμαι καν κ όλα τα βάζω "δεν επιθυμω" για την εγγραφή στους καταλόγους κ τελείωσε οι υπόθεση. όποιος θέλει με τη γνωστή μέθοδο ας το κάνει μόνος του. όταν πλακώνουν μαζικά 10-10 για ταυτοποίηση κ οι μισοι δεν ξέρουν που μένουν, οι άλλοι μισοί έχουν κάτι κινητά αρχαία που δεν ανοίγουν για να δεις την σιμ, άλλοι δε θυμούνται ταχυδρομικό κωδικό.. το τελευταίο που ασχολούνται οι πωλητές στα καταστήματα είναι η εγγραφή στους καταλόγους.

 

---------- Προσθήκη στις 16:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:10 ----------

 

Όχι, νέο αριθμό! Εντάξει μου ζήτησε ταυτότητα αλλά δεν ξέρω αν την ήθελε για την διακοπή του συμβολαίου ή για να περάσει τα στοιχεία μου στο καρτοκινητό

 

 

 

Χμμμ μάλιστα. Μάλλον είναι λίγο ότι να ναι η κατάσταση.

 

για να λειτουργήσει νεος αριθμός γίνεται μόνο αν έχει γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων, άρα εκ των πραγμάτων σου είχε κάνει.

 

---------- Προσθήκη στις 16:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:12 ----------

 

Ό,τι να ναι κάνουν!Σε cosmote που δηλώθηκε τις ημέρες του Πάσχα η υπάλληλος πολύ εξυπηρετική (με πέρασε μέσα απ τον γκισέ για να βλέπω που συμπλήρωνε στο pc τα στοιχεία - με ρώτησε από μόνη της αν θέλω να φαίνομαι στους καταλόγους-έβγαλε φωτοτυπίες κτλ).Μετά από 2 μέρες μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι πραγματοποιήθηκε η δήλωση επιτυχώς και όλα οκ.

Την ίδια μέρα σε κατάστημα wind για δήλωση πάλι στραβομουτσούνιασαν.....ούτε ρώτησαν αν θέλω την εγγραφή στους καταλόγους (τους είπα ότι δεν επιθυμώ...και με κοίταζαν σαν να μην ήξεραν τί τους λέω)φωτοτυπία ταυτότητας στο τσακ να μην έβγαζαν, χαρτί ότι έγινε η ταυτοποίηση δεν έδιναν...μήνυμα δεν ήρθε ποτέ...ας ελπίσω ότι δεν θα χω καμιά έκπληξη τον αύγουστο!!!

Αυτά...το Πάσχα που δεν είχε και τρελλή κίνηση για ταυτοποιήσεις....φαντάζομαι τώρα τελευταίες μέρες...να είστε προσεκτικοί για το πέρασμα των στοιχείων σας.

 

πάντως σμσ η vodafone δε στέλνει, το λέω για να μην ανησυχούν όσοι έχουν... μόνο εαν σας έρθει σμσ ότι τα στοιχεία είναι ελλειπή ή δεν είναι δηλωμένα τότε αναγκαστικά πρέπει να ξαναπάτε στο κατάστημα.

Δημοσ.

Εγώ που έχω vodafone μπορώ να πάω να κάω ταυτοποίηση στην cosmote ή πρέπει οπωσδήποτε σε vodafone; Δεν θέλω να πάω σε voda γιατί δεν τους γουστάρω σαν υπαλλήλους + οτι θέλω να πάρω και κάποιο χαρτί οτι όντως έκανα τη δήλωση και δεν θέλω να με έχουν στους καταλόγους.Ειδικά το τελευταίο είναι άκρως απαραίτητο για μένα.Πρώτες πρώτες οι εταιρίες thlemarketing θα έχουν αυτές τις λίστες και μετά καλά ξεμπερδέματα.Κάθε μέρα για πώληση προϊόντων θα μας παίρνουν.Μακριά...

Δημοσ.
μόλις απο σύνδεση μετατραπεί σε καρτοκίνητό μόνο τότε μπορείς να το δηλώσεις, και ναι θα πρέπει να ξαναπάς.. δεν έκανε πατάτα,, αμέσως πια

 

Να το ξαναπώ?

 

Δεν μετέτρεψα την σύνδεση σε κάρτα. Πήρα ΝΕΟ αριθμό από την κάρτα, δεν κράτησα τον ίδιο :X

Δημοσ.
Να το ξαναπώ?

 

Δεν μετέτρεψα την σύνδεση σε κάρτα. Πήρα ΝΕΟ αριθμό από την κάρτα, δεν κράτησα τον ίδιο :X

 

το είδα μετά ότι το διευκρίνησες κ έβαλα 2 σχόλια στο πάνω comment μου

 

---------- Προσθήκη στις 16:30 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:28 ----------

 

Εγώ που έχω vodafone μπορώ να πάω να κάω ταυτοποίηση στην cosmote ή πρέπει οπωσδήποτε σε vodafone; Δεν θέλω να πάω σε voda γιατί δεν τους γουστάρω σαν υπαλλήλους + οτι θέλω να πάρω και κάποιο χαρτί οτι όντως έκανα τη δήλωση και δεν θέλω να με έχουν στους καταλόγους.Ειδικά το τελευταίο είναι άκρως απαραίτητο για μένα.Πρώτες πρώτες οι εταιρίες thlemarketing θα έχουν αυτές τις λίστες και μετά καλά ξεμπερδέματα.Κάθε μέρα για πώληση προϊόντων θα μας παίρνουν.Μακριά...

 

μόνο voda. αν έχεις πρόβλημα με ένα συγκεκριμένο κατάστημα τότε πήγαινε σε άλλο. ζητάς αντίγραφο κ σου δίνουν. κ λες κ ότι δεν θές να μπεις στο κατάλογο κ όλα οκ. σιγά πια την διαδικασία που κάθεσαι κ το σκέφτεσαι. βιάσου γιατί θα αρχίσει να γίνεται της τρελής σε λίγες μέρες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...