Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια χαρά διαφήμιση κάνει! Τάζει 10ευρα στους τέστερς με σκοπό να φτιάξει μια καλή λίστα απο άτομα, ετσι ώστε να μπορεί να το προωθήσει στους υποψήφιους πελάτες. Χωρίς τέστερς δεν θα έχει πελάτες, αρα τους χρειάζεται για να λειτουργήσει το όλο θέμα....

Δημοσ.

οκ. μαθαμε λοιπον οτι το να ψαχνεις συνεργατες για την επιχειρηση σου ειναι διαφημιση.

 

οτι να ναι

Δημοσ.

Γενικά είμαι αντίθετος με τους σκληρούς περιορισμούς στα forum. Θεωρώ πως ακόμα και affiliate links θα έπρεπε να επιτρέπονται από τη στιγμή που προσφέρεται ποιοτικό περιεχόμενο. Νομίζω πως φαίνεται αν κάποιος παει να επιδοθεί σε spamming.

 

Από τη στιγμή όμως που υπάρχει κάποιος κανονισμός, θα πρέπει να τηρείται. Πρόκειται για διαφήμιση...

 

Ως χρήστης μου αρέσει που έχει επιτραπεί ένα τέτοιο θέμα, είναι όμως δίκαιο;

 

Μήπως θα πρέπει να ξεκινήσει μια ευρύτερη συζήτηση για το τι θα ήταν καλό να επιτρέπεται και τι όχι; Γνωρίζοντας πάντα πως ο οικοδεσπότης παίρνει τις αποφάσεις.

 

---------- Προσθήκη στις 12:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:42 ----------

 

Έχουμε δημοσιεύσει ένα δοκιμαστικό ενός χρήστη που έχει πιάσει το νόημα. Εδώ είναι το link: http://www.userfeel.com/index.php?option=com_userfeel&controller=results&result_id=NGMzNU1URTU0YzM1Yzc=

Θα κοιτάξουμε να δημοσιεύσουμε κι άλλο.

 

 

Πολύ καλά κάνατε που δημοσιεύσατε ένα δείγμα. Εγω περίμενα πως θα θέλατε κάτι πιο σύντομο και πως θα δίνατε μεγαλύτερη βάση σε προτάσεις βελτίωσης. Αν πλήρωνα κάποιο δοκιμαστή δεν θα ήθελα να λάβω κάτι τέτοιο, αν και μου άρεσε το real του όλου θέματος. Καλό θα ήταν κάθε δοκιμαστής να επιλέγει και να δίνει συγκεκριμένη γραμμή προς τους δοκιμαστές για το πως ακριβώς τους θέλει...

 

Θα ήθελα να κάνω και μια ερώτηση... Από τη στιγμή που εγκρίνονται διαφημιστές δεν θα έπρεπε να πληρωθούν για την δοκιμαστική τους συμμετοχή; Ρωτάω γιατί πονηρά σκεπτόμενος κάποιος θα πει: To userfeel με δοκιμαστικούς δοκιμαστές προσφέρει υπηρεσίες στους πελάτες του, χωρίς να δίνει μια...Πόσοι από τους εγκεκριμένους δοκιμαστές τελικά θα χρησιμοποιηθούν στο μέλλον;

Δημοσ.

Πολύ καλά κάνατε που δημοσιεύσατε ένα δείγμα. Εγω περίμενα πως θα θέλατε κάτι πιο σύντομο και πως θα δίνατε μεγαλύτερη βάση σε προτάσεις βελτίωσης. Αν πλήρωνα κάποιο δοκιμαστή δεν θα ήθελα να λάβω κάτι τέτοιο, αν και μου άρεσε το real του όλου θέματος. Καλό θα ήταν κάθε δοκιμαστής να επιλέγει και να δίνει συγκεκριμένη γραμμή προς τους δοκιμαστές για το πως ακριβώς τους θέλει...

 

Θα ήθελα να κάνω και μια ερώτηση... Από τη στιγμή που εγκρίνονται διαφημιστές δεν θα έπρεπε να πληρωθούν για την δοκιμαστική τους συμμετοχή; Ρωτάω γιατί πονηρά σκεπτόμενος κάποιος θα πει: To userfeel με δοκιμαστικούς δοκιμαστές προσφέρει υπηρεσίες στους πελάτες του, χωρίς να δίνει μια...Πόσοι από τους εγκεκριμένους δοκιμαστές τελικά θα χρησιμοποιηθούν στο μέλλον;

 

Το δοκιμαστικό είναι απαραίτητο ώστε όταν ξεκινήσουμε να πουλάμε την υπητρεσία (υπολογίζουμε την επόμενη βδομάδα να είμαστε έτοιμοι να λάβουμε παραγγελίες), θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας καλή ποιότητα.

 

Από τα δοκιμαστικά βλέπουμε ότι ΔΕΝ μπορεί ο καθένας να παρέχει χρήσιμα video δοκιμών. Κάποιοι το πετυχαίνουν με την 1η, κάποιοι μπορεί απλά να μην έχουν καταλάβει τι θέλουμε ή να χρειάζονται εξάσκηση.

 

Προφανώς για το δοκιμαστικό τεστ δεν μπορούμε να πληρώσουμε, αφού ούτε εμείς πληρωνόμαστε για αυτά. Είναι τεστ τα οποία έχουμε δημιουργήσει μόνο για να τεστάρουμε τους testers.

 

Η διαδικασία των δοκιμαστικών τεστ μας προσθέτει μεγάλο φόρτο εργασίας, καθώς κάθε δοκιμαστικό πρέπει να το δούμε, να το αξιολογήσουμε και να απαντήσουμε στον δοκιμαστή με σχόλια και παρατηρήσεις.

 

Μέχρι στιγμής, βλέπουμε ότι λιγότερο από 1/20 όσων κάνουν το δοκιματικό μας παρέχουν αυτό που θέλουμε.

 

Για να βοηθήσω ίσως τους επόμενους, ανακεφαλαιώνω τι ψάχνουμε:

 

1) Θέλουμε να παρέχουμε στον πελάτη που θα αγοράσει το τεστ, ένα video που θα του αποκαλύπτει τα προβληματικά σημεία του site του.

2) Θέλουμε ο χρήστης να φερθεί όπως θα φερόταν αν σέρφαρε μόνος του στο site, προσπαθώντας να ολοκληρώσει τις εργασίες που του ζητάμε.

3) Θέλουμε ο χρήστης να εξωρικεύει τις σκέψεις του. Τι τον προβληματίζει, τι τον ενοχλέι, τι τον μπερδεύει.

4) Ο ήχος πρέπει να είναι ξεκάθαρος και δυνατός.

 

Ελπίζω τα παραπάνω να βοηθάνε και να ξεκαθαρίζουν τυχόν απορίες. Παρακολουθώ το θέμα και θα απαντήσω σε ό,τι άλλο θέλετε.

Δημοσ.

Προφανώς για το δοκιμαστικό τεστ δεν μπορούμε να πληρώσουμε, αφού ούτε εμείς πληρωνόμαστε για αυτά. Είναι τεστ τα οποία έχουμε δημιουργήσει μόνο για να τεστάρουμε τους testers.

 

 

εφόσον δεν πληρώνεστε και εσείς για αυτό, μου φαίνεται απολύτως λογικό.

 

Προσωπικά αν ξαναέκανα δοκιμή θα αφιέρωνα περισσότερο χρόνο, όπως θα έκανα αν ήθελα να αγοράσω κάτι πραγματικά. Νόμιζα εσφαλμένα πως κάτι μεγάλο θα ήταν κουραστικό.

Δημοσ.
εφόσον δεν πληρώνεστε και εσείς για αυτό, μου φαίνεται απολύτως λογικό.

 

Προσωπικά αν ξαναέκανα δοκιμή θα αφιέρωνα περισσότερο χρόνο, όπως θα έκανα αν ήθελα να αγοράσω κάτι πραγματικά. Νόμιζα εσφαλμένα πως κάτι μεγάλο θα ήταν κουραστικό.

 

Είναι στα σχέδιά μας, να φτιάξουμε μηχανισμό όπου θα μπορεί ο tester να ξαναδοκιμάσει να κάνει δοκιμαστικό για να βελτιώσει την αρχική του βαθμολογία (η οποία είναι καθοριστική για το αν θα λάβει ποτέ πραγματικά τεστ ή όχι).

 

Αλλά κάτι τέτοιο θα γίνει πιο μετά καθώς ο φόρτος που έχει πέσει πάνω μας αυτή την πρώτη περίοδο, είναι πολύ μεγαλύτερος από ό,τι είχαμε υπολογίσει, τόσο από θέμα διαχείρισης όσο και από features τα οποία ανακαλύψαμε από την χρήση ότι χρειάζονται.

 

Το καλό είναι ότι από την επόμενη βδομάδα θα μπορούμε να λάβουμε παραγγελίες για κανονικά τεστ και ήδη έχουμε πελάτες που περιμένουν να παραγγείλουν (κυρίως δικοί μας πελάτες για αρχή).

Δημοσ.

Ένας υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα να σας ζητήσει review από συγκεκριμένο δοκιμαστή; Θα υπάρχει δηλαδή η δυνατότητα ένας υποψήφιος πελάτης σας, να βλέπει τα reviews που κάνουν οι δοκιμαστές σας; Διότι το review του χρήστη σχετικά με τα ηχεία που έχετε ως δοκιμαστικό δεν μου άρεσε και δεν νομίζω να με κάλυπτε σε περίπτωση που ήθελα να δοκιμάσω τις υπηρεσίες σας.

 

Βέβαια ένας πελάτης δεν θα ήθελε να δημοσιοποιείτε το review που του έγινε για το site του για διάφορους λόγους. Ωστόσο θεωρώ πως κάθε δοκιμαστής θα έπρεπε να έχει το δικό του "portfolio" με reviews τα οποία θα δέχονται οι πελάτες να δημοσιοποιούνται ώστε να υπάρχει και ανταγωνισμός μεταξύ των δοκιμαστών και να επιβραβεύεται η δουλειά των καλύτερων και όχι να επιλέγεται εσείς ποιος θα αναλάβει το project.

  • Members
Δημοσ.

Ο έλεγχος ευχρηστίας δεν είναι ακριβώς review έτσι όπως συνήθως το εννοούμε. Συχνά δεν γίνεται καν σε τελικό προϊόν, ενώ μερικές φορές μπορείς να τον κάνεις ακόμα και σε επίπεδο prototypes (χωρίς να έχει το κανονικό design).

 

Δεν ξέρω αν στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που θα βλέπει ο πελάτης θα είναι τελικά η δοκιμή του κάθε συγκεκριμένου χρήστη. Υποθέτω, δηλαδή, πως από τα 5-10 τεστ που θα γίνουν (σπάνια χρειάζονται περισσότερα) θα προκύπτει μια μελέτη η οποία θα παραδίδεται στον πελάτη με προτάσεις βελτιώσεων κλπ. Επίσης υποθέτω πως κανείς δεν θα βλέπει τους ελέγχους πέρα από τους άμεσα ενδιαφερομένους, αλλά αυτό θα το επιβεβαιώσει ο yiannisc.

 

Τουλάχιστον στους ελέγχους με τους οποίους είχα ασχοληθεί εγώ, τα βίντεο των χρηστών τα δίναμε απλώς ως συνοδευτικό παράρτημα της μελέτης και όχι ως το κυρίως υλικό.

Δημοσ.
Ένας υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα να σας ζητήσει review από συγκεκριμένο δοκιμαστή;

"Επιλέξτε τα δημογραφικά χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στην ιστοσελίδα σας."

 

Σύμφωνα με αυτό φαντάζομαι πως ο χρήστης θα επιλέγει ποιά χαρακτηριστικά τον ενδιαφέρουν:ηλικία,επίπεδο χρήστη κλπ και απο εκεί θα προκύπτει μια λίστα με testers.

 

Δεν ξέρω αν στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που θα βλέπει ο πελάτης θα είναι τελικά η δοκιμή του κάθε συγκεκριμένου χρήστη.

"Δείτε video με χρήστες να σας λένε τις σκέψεις τους καθώς περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας."

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα βλέπουν τα βιντεο οι πελάτες και σίγουρα θα υπάρχει και κάποια μελέτη οπως είπες gsarig.

Δημοσ.

"Επιλέξτε τα δημογραφικά χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στην ιστοσελίδα σας."

 

Σύμφωνα με αυτό φαντάζομαι πως ο χρήστης θα επιλέγει ποιά χαρακτηριστικά τον ενδιαφέρουν:ηλικία,επίπεδο χρήστη κλπ και απο εκεί θα προκύπτει μια λίστα με testers.

 

 

"Δείτε video με χρήστες να σας λένε τις σκέψεις τους καθώς περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας."

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα βλέπουν τα βιντεο οι πελάτες και σίγουρα θα υπάρχει και κάποια μελέτη οπως είπες gsarig.

 

Απαντάω στις ερωτήσεις των παραπάνω φίλων:

 

1) Σκεφτόμαστε να υπάρχει η δυνατότητα να μπορεί ο πελάτης που θα παραγγείλει τα τεστ να χρησιμοποιήσει δικούς του δοκιμαστές (τους οποίους θα πληρώνει αυτός, οπότε το κόστος της αμοιβής τους θα αφαιρείται από τη δική μας τιμή).

2) Η σκέψη του να επιλέγει ο πελάτης συγκεκριμένους δοκιμαστές είναι λογική. Το αν θα το υλοποιήσουμε (όπως και το παραπάνω) θα εξαρτηθεί από την ζήτηση αυτών των λειτουργιών.

3) Όντως, από μόνο του το video δεν έχει τόση αξία, όσο η ανάλυσή του. Αυτή η ανάλυση θα μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του site αν έχει τις τεχνικές γνώσεις ή από ανεξάρτητους συμβούλους οι οποίοι θα χρησιμοποιούν το userfeel.com για να παρέχουν αυτές τις υπηρεσίες. Στα πλαίσια αυτού, ήδη έχουμε ετοιμάσει τη δυνατότητα white branding, ώστε ο σύμβουλος να μπορεί να δείξει τα video στον πελάτη του χωρίς να χρειάζεται να αποκαλύψει πού τα δημιούργησε. Αυτοί οι σύμβουλοι - συνεργάτες θα απολαμβάνουν καλών εκπτώσεων και ίσως παρουσιάζονται και σε υποσελίδα συμβούλων - συνεργατών ώστε κάποιος ιδιοκτήτης να θέλει να τους επιλέξει. Το πώς ακριβώς θα υλοποιηθεί αυτό, εξαρτάται από την αποδοχή της υπηρεσίας μας στην κοινότητα των συμβούλων marketing, κατασκευαστών ιστοσελίδων, designers, developers κτλ.

 

Η αλήθεια είναι θέλουμε τα σχόλιά σας και τις προτάσεις σας ώστε να φτιάξουμε μια υπηρεσία από την οποία θα οφελούμαστε όλοι (οι συνεργάτες μας, οι δοκιμαστές μας, οι πελάτες μας, εμείς και εν τέλει οι τελικοί χρήστες που θα χρησιμοποιούν πολύ πιο εύχρηστα και ωραία site).

Δημοσ.

Άρα για να είμαστε δίκαιοι, ο τίτλος πρέπει να αλλάξει σε "Γίνετε δοκιμαστής ιστοσελίδων και κερδίστε 10 ευρώ για κάθε τεστ που είναι αποδεκτό!" ;)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις βγάλαμε στον αέρα το σύστημα λήψης παραγγελιών για τεστ και τρέξαμε και το πρώτο πραγματικό τεστ! Αναμένονται περισσότερα τις επόμενες μέρες...

Επεξ/σία από yannisc
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

 

Για κάθε τεστ που κάνετε, ο πελάτης σας βαθμολογεί με 1-5, και ανάλογα με τις βαθμολογίες που συγκεντρώνετε, κατατάσσεστε στη σειρά με την οποία θα σας ανατεθούν τα τεστ. Συνήθως, όσο πιο ομιλητικοί είστε, τόσο καλύτερη η βαθμολογία σας. Άλλοι παράγοντες είναι να έχετε καλό και δυνατό ήχο και να παρέχετε χρήσιμα σχόλια. Κατά την εγγραφή σας κάνετε ένα αρχικό δοκιμαστικό τεστ στο οποίο βαθμολογήστε από εμάς στην κλίμακα 0-5. Αν πάρετε 0, δεν θα λάβετε ποτέ τεστ, αλλά ετοιμάζουμε μηχανισμό με τον οποίο θα μπορείτε να ξαναδοκιμάσετε 2ο τεστ στο οποίο θα διορθώσετε τυχόν προβλήματα.

 

 

- Ποτε θα ειναι ετοιμη η δυνατοτητα για 2ο δοκιμαστικο τεστ για οσους δεν πηγαν και τοσο καλα στο 1ο?

 

- Αναλογα με την βαθμολογια που δινουν οι παραγγελιοδοχοι στο τεστ, υπαρχει καποιου ειδους σκορ για καθε δοκιμαστη?

 

- Ποτε θα ξεκινησει περιπου η ολη διαδικασια?(μήνας)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...