RottenLungs Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Ρε παιδιά ας μας απαντήσει κάποιος απο εμπειρία ή αν έχει γνώσεις πάνω στο αντικείμενο. 95 ή 100 οκτάνια μας συμφέρει να βάζουμε; Γιατι σε χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως στην Ιταλία υπάρχει μόνο ένα είδος βενζίνης; Όλοι ξέρουμε οτι όσο περισσότερα οκτάνια τόσο καλύτερη ποιότητα καυσίμου, καλύτερη απόδοση, περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλα τα παραπάνω χιλιόμετρα είναι τόσα ωστε να συμφέρει η διαφορά στην τιμή απο την απλή 95 οκτανίων; Υ.Γ. Το αν είναι καλύτερο για τον κινητήρα δεν με πολυ ενδιαφέρει γιατι τώρα να λέμε και του στραβού το δίκιο μετά τα 6-7 χρόνια το αμάξι αρχίζει να έχει πολλά προβλήματα, οπότε καλύτερα να το μεταπουλήσεις αντι να το κρατήσεις και να σου ρουφάει τα λεφτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Ότι προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Ότι προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου. +1 Δεν σημαίνει πάντα περισσότερα οκτάνια = καλύτερη απόδοση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RottenLungs Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δηλαδή αν ψάξω το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου θα υπάρχει τέτοια πληροφορία;;; Ωραία δεν το είχα σκεφτεί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δηλαδή αν ψάξω το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου θα υπάρχει τέτοια πληροφορία;;; Ωραία δεν το είχα σκεφτεί... Να κοιτα στο βιβλιαρακι, η στην ταπα της βενζινης τι λεει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
umaga Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 το ιδιο ειναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mstam Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 95 χωρις δευτερη σκεψη. Ακομη και για μακρινες αποστασεις ποσο μαλλον στην πολη. Το λεει και η επιστημη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parsifal Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Το θέμα μεταφέρεται εδώ από την ενότητα Μπλα Μπλα. Ελέγχετε προσεκτικά τις περιγραφές των ενοτήτων στην κεντρική σελίδα του forum ώστε να επιλέγετε αυτήν που είναι καταλληλότερη για να φιλοξενήσει το θέμα σας. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Italy, 95 RON is the only compulsory gasoline offered (verde), only few fuel stations (Agip, IP, IES, OMV) offer 98 RON as the premium type, many Shell and Tamoil stations close to the cities offer also V-Power Gasoline rated at 100 RON>> Χμμμ, μήπως δε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες στο μήνυμα σας ; Υπενθυμίζουμε ότι απαγορεύεται η χρήση greeklish Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexisssss Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 το ιδιο ειναι ΛΑΘΟΣ... Τα πολλα οκτανια σημαινει μεγαλυτερη αποδοση και ως προς την αποκριση του γκαζιου και την ιπποδυναμη του κινητηρα αλλα και ως προς τη διαρκεια Τωρα αν αυτο ισχυει και για τα ελληνικα πρατηρια ειναι αλλουνου παππα ευαγγελιο.. Εγω προσωπικα σε αυτοκινητο που δεν πολυ χρησιμοποιω γιατι δεν εχω διπλωμα βανω 95 στην μηχανη που χρησιμποιω περισσοτερο και παλι δεν εχω διπλωμα βαζω 100αρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 The octane rating is a measure of the resistance of petrol and other fuels to autoignition in spark-ignition internal combustion engines. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Αμάξια με υψηλό λόγο συμπίεσης ή turbo είναι αυτά που επωφελούνται κυρίως από τα οκτάνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
peravrexei Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Βενζινάς μου έχει πει ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη απάτη αυτό που γίνεται με την αμόλυβδη ή σούπερ αμόλυβδη(100 οκτανίων) στην σούπερ αμόλυβδη βάζουν κάποια στοιχεία με τα οποία βελτώνεται η απόδοση του κινητήρα αλλά η διάρκεια ζωής του μειώνεται δραματικά.Από τότε αν και έχω καλό αμάξι το οποίο το προτείνει ο κατασκευαστής για σούπερ αμόλυβδη του βάζω σκέτη αμόλυβδη και δεν βλέπω καμιά διαφορά στην απόδοση-κατανάλωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Πως μειώνεται η διάρκεια ζωής του κινητήρα, και μάλιστα δραματικά; Μήπως ισχύει το αντίθετο, αφού θεωρητικά με χαμηλότερα οκτάνια και ειδικά στην Ελλάδα με τη θερμοκρασία που επικρατεί, είναι πιο πιθανό να υπάρχουν προαναφλέξεις με την 95άρα, παρά με την 100άρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 ΛΑΘΟΣ...Τα πολλα οκτανια σημαινει μεγαλυτερη αποδοση και ως προς την αποκριση του γκαζιου και την ιπποδυναμη του κινητηρα αλλα και ως προς τη διαρκεια Αρκεί βέβαια να μπορεί ο κινητήρας να εκμεταλευτεί τα παραπάνω οκτάνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Septum Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2010 Η 100αρα δεν δινει τιποτα σε οχηματα που δεν οριζει ο κατασκευαστης να βαζουν 100αρα.Απ την αλλη οχηματα παλιας τεχνολογιας μπορει να χανουν κιολας απο τη χρηση 100αρας.Παρολαυτα στην Ελλαδα,λενε καποιοι οτι οταν βαζω 100αρα νιωθω το αμαξι να "δυναμωνει".Αυτο γινεται επειδη τα 100 οκτανια στην ουσια ειναι κοντα στα 95 και τα 95 ειναι ακομα λιγοτερα. ---------- Προσθήκη στις 15:33 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:30 ---------- ΛΑΘΟΣ...Τα πολλα οκτανια σημαινει μεγαλυτερη αποδοση και ως προς την αποκριση του γκαζιου και την ιπποδυναμη του κινητηρα αλλα και ως προς τη διαρκεια Τωρα αν αυτο ισχυει και για τα ελληνικα πρατηρια ειναι αλλουνου παππα ευαγγελιο.. Εγω προσωπικα σε αυτοκινητο που δεν πολυ χρησιμοποιω γιατι δεν εχω διπλωμα βανω 95 στην μηχανη που χρησιμποιω περισσοτερο και παλι δεν εχω διπλωμα βαζω 100αρα... Tα οκτανια ειναι μονο η ικανοτητα της βενζινης να αυταναφλεγεται υπο πιεση.Οσα περισσοτερα τοσο πιο πολυ αντεχει στην πιεση.Πχ οι fsi κινητηρες που βασιζονται στην 100αρα για να αποδωσουν απλα εχουν ανεβασμενη συμπιεση στο θαλαμο καυσης.δεν νομιζω να υπαρχει καποια σχεση με την αποκριση ποσο μαλλον για τη διαρκεια αλλα μονο για την αυξηση της ιπποδυναμης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα