nickgm313 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Παιδιά το θέμα είναι απλό. Καταρχήν δεν υπάρχει υπογραφή, άρα δεν υπάρχει συμβόλαιο. Δεν νομίζω πως τίθεται ζήτημα προφορικού συμβολαίου. Όσο για την ηχογραφημένη συνομιλία, απαγορεύεται να ηχογραφείς κάποιον χωρίς να το ξέρει ο ίδιος, πόσο μάλλον να το πας ως απόδειξη στο δικαστήριο. Αυτό σημαίνει πως εσύ ο ίδιος μπορείς να κινηθείς δικαστικά εναντίον τους. Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε είχαν ενημερώσει για την ηχογράφηση. Ψάξε το θέμα, δεν είμαι ειδικός απλά λέω οτι ξέρω απο ερασιτεχνικό ενδιαφέρον στο θέμα. Πιστεύω πως απο αυτήν την υπόθεση μπορείς να βγείς κερδισμένος.
Heatspreader Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Όταν βάζεις στο σπίτι τηλέφωνο + Internet σε OTE για παράδειγμα, υπάρχει κάποιο συμβόλαιο? Τηλεφωνικά δεν γίνεται η συνεννόηση?
leukonas Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Όταν βάζεις στο σπίτι τηλέφωνο + Internet σε OTE για παράδειγμα, υπάρχει κάποιο συμβόλαιο?Τηλεφωνικά δεν γίνεται η συνεννόηση? Ερχετε κουριερ και υπογράφεις.Δεν υπάρχει συμβόλαιο χωρίς υπογραφή σε χαρτί.Αφησε τους να λένε.
mastropanagis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Το αστείο είναι ότι θυμήθηκες την υπογραφή σου 4 μήνες μετά, και αφού βρήκες πιο δελεαστική προσφορά. Θα μπορούσες πολύ απλά μετά την τηλεφωνική επαφή σας να ζητήσεις να σου αποσταλεί μια αίτηση για να την υπογράψεις ή ένα αντίγραφο της τηλεφωνικής αίτησης. Όσο εμείς οι κοινοί θνητοί συνεχίζομαι λόγω της αφέλειας και της άγνοιάς μας να έχουμε το ρόλο του θύματος, εκεί έξω θα υπάρχουν όλο και περισσότεροι θύτες. Τέλος καλό είναι να αποφεύγουμε τέτοιου τύπου τηλεφωνικές ¨αγοραπωλησίες¨. Έχω ακούσει και πολύ χειρότερες περιπέτειες.
mokas1234567 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Ηρεμηστε ρε παιδια,το θεμα δεν ειναι να κρινουμε το ''θυμα'' αλλα να προτεινουμε μια λυση
kfyros Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Καταρχήν δεν υπάρχει περίπτωση να ξεμπερδέψεις από τη στιγμή που πλήρωσες τους προηγούμενους λογαριασμούς. Και οι δικαιολογίες του στυλ "πού το λέει αυτό, εγώ δεν έχω υπογράψει τίποτα" κλπ. κλπ. δεν θα πείσουν κανένα.. Κάνε ένα κόπο και διάβασε τι λένε οι 4 λογαριασμοί που πλήρωσες μέχρι τώρα.. Έγγραφη καταγγελία έπρεπε να κάνεις στην αρχή, και όχι μετά από μισό χρόνο επειδή στη βάρεσε.. Αν πληρώσεις και δικηγόρο , θα σου στοιχίσει 300 ευρώ και όχι 35 και θα τους πληρώσεις και στο τέλος μαζί με προσαυξήσεις και τα δικαστικά έξοδα... Η απόδειξη του ότι δύο συμβαλλόμενοι έχουν συμφωνήσει για κάτι δεν είναι απαραίτητα γραπτή. Απλά αν δεν υπάρχει χαρτί είναι πιο δύσκολο να αποδειχτεί (προφορικά ή ακόμα και με όρκο). Ακόμα και αν δεν υπάρχει ηχογραφημένη συνομιλία , μπορούν να επικαλεστούν το γεγονός ότι πλήρωσες 4 λογαριασμούς πριν αποφασίσεις να παραβείς τους όρους της συμφωνίας... Φάγαμε τα σουβλάκια και μετά παίρνουμε τηλέφωνο το σουβλατζή και του λέμε ότι είχαμε παραγγείλει κοκορέτσι?
alexioualexios Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 πρέπει να ακούγεται ένα μήνυμα ότι μαγνητοφωνείται η συνομιλία. Αυτή είναι η αλήθεια.
black_widow Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Εμένα μια φορά με είχαν πάρει απο ένα ασφαλιστικό πρακτορείο και μου κάνανε μια προσφορά για μια Ιδιωτική ασφάλεια που παίρνεις ένα ποσό σε περίπτωση που λείπεις απο την δουλειά σου με αναρρωτική άδεια.Της λέω στο τέλος ότι το πρόγραμμα με ενδιαφέρει πάρα πολύ ( γιατί ήταν και μικρό το ετήσιο ποσό) και ότι θέλω να μου στείλουν τα συμβόλαια να τα κοιτάξω και να τα υπογράψω. Μου λέει λοιπόν εκείνη, ότι δεν μπορεί να μου στείλει τα συμβόλαια και ότι η αποδοχή γίνεται τηλεφωνικά και με καταγραφή του Ναι ή Όχι στο τέλος. Της λέω λοιπόν, ότι θέλω πάρα πολύ το πρόγραμμα αυτό ( ήθελα να την μπριζώσω για να πουλήσει συμβόλαιο, νομίζω ότι με το κομμάτι πληρώνονται) αλλά δεν θα πάρω τίποτα αν δεν τα δω γραπτά. Έστω να μου το στείλει με ένα mail για να δω τα μικρά γράμματα. Είπε ότι δεν γίνεται και ότι δεν το κάνουν αυτό. Αλλα είπε ότι θα ρωτήσει και τον Supervisor και θα με ενημερώσει. Το αποτέλεσμα αυτού είναι ότι ποτέ δεν με πήρε τηλέφωνο ή μου έστειλε mail. To κάνουν αυτό γιατί τηλεφωνικά σου λένε μόνο ότι θέλουν αυτοί. Ούτε μικρά γράμματα, ούτε λεπτομέρειες ούτε τίπτα. Ούστ!! απάτεώνες!!!!!!!! Καταρχάς η κοπέλα που σε πήρε τηλέφωνο το μόνο κανονικά που θα μπορούσε να κάνει μέσω τηλεφώνου είναι να σου κάνει μία πρώτη ενημέρωση και να σου κλείσει ραντεβού με ασφαλιστικό σύμβουλο, δε μπορεί να κάνει προτάσεις για ασφαλιστικά συμβόλαια, ανάλυση συμβολαίων κ.λ.π. , δεν έχει άδεια ασφαλιστικού συμβούλου, ασφάλιση αστικής ευθύνης. Η κανονική διαδικασία είναι να κλείσεις ραντεβού με ασφαλιστικό σύμβουλο, ο ασφαλιστικός σύμβουλος κάνει ανάλυση των αναγκών σου, δεύτερο ραντεβού που σου παρουσιάζει προσφορές από διάφορες εταιρείες αφού έχετε καταλήξει π.χ. ότι είναι πρώτιστη ανάγκη να ασφαλιστείς για " απώλεια εισοδήματος" ( έτσι λέγεται το πρόγραμμα που σου είπανε), συμπληρώνετε ερωτηματολόγιο υγείας, κατηγορία επαγγέλματος, αίτηση με ΑΦΜ, ΔΟΥ κ.λ.π., πληρώνεις προκαταβολή, εκδίδεται συμβόλαιο, έρχεται ο ασφαλιστικός σύμβουλος σου κάνει παρουσίαση των όρων του συμβολαίου, πληρώνεις το υπόλοιπο της πρώτης δόσης ( εκτός και εάν η προκαταβολή έχει καλύψει την πρώτη δόση) και έχεις περιθώριο 30 ημερών να πεις στην εταιρεία ότι δε το θες το συμβόλαιο είτε επειδή έτσι απλά γουστάρεις είτε επειδή παραπλανήθηκες από την αρχική παρουσίαση του ασφαλιστικού συμβούλου. Προς απόδειξη του ότι κάποιος είναι όντως ασφαλιστικός σύμβουλος ( έχει δώσει εξετάσεις, είναι γραμμένος στο Επιμελητήριο, έχει ασφάλιση για αστική ευθύνη για λάθη ή παραλείψεις απέναντι σε πελάτες, ότι έχει ελεγχθεί για ποινικό μητρώο, ότι είναι ενεργή η άδεια του κ.λ.π.) ζητάτε να δείτε το καρτελάκι της άδειας του που γράφει αριθμό μητρώου Επιμελητηρίου, Ονοματεπώνυμο, έχει φωτό τους, αναγράφει ως πότε είναι ενεργή η άδεια ( μετά πάνε και την ανανεώνουν), ότι έχουν ασφάλιση αστικής ευθύνης και διάφορα άλλα που δε τα θυμάμαι τώρα.
disqualified Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Καταρχάς η κοπέλα που σε πήρε τηλέφωνο το μόνο κανονικά που θα μπορούσε να κάνει μέσω τηλεφώνου είναι να σου κάνει μία πρώτη ενημέρωση και να σου κλείσει ραντεβού με ασφαλιστικό σύμβουλο, δε μπορεί να κάνει προτάσεις για ασφαλιστικά συμβόλαια, ανάλυση συμβολαίων κ.λ.π. , δεν έχει άδεια ασφαλιστικού συμβούλου, ασφάλιση αστικής ευθύνης. Η κανονική διαδικασία είναι να κλείσεις ραντεβού με ασφαλιστικό σύμβουλο, ο ασφαλιστικός σύμβουλος κάνει ανάλυση των αναγκών σου, δεύτερο ραντεβού που σου παρουσιάζει προσφορές από διάφορες εταιρείες αφού έχετε καταλήξει π.χ. ότι είναι πρώτιστη ανάγκη να ασφαλιστείς για " απώλεια εισοδήματος" ( έτσι λέγεται το πρόγραμμα που σου είπανε), συμπληρώνετε ερωτηματολόγιο υγείας, κατηγορία επαγγέλματος, αίτηση με ΑΦΜ, ΔΟΥ κ.λ.π., πληρώνεις προκαταβολή, εκδίδεται συμβόλαιο, έρχεται ο ασφαλιστικός σύμβουλος σου κάνει παρουσίαση των όρων του συμβολαίου, πληρώνεις το υπόλοιπο της πρώτης δόσης ( εκτός και εάν η προκαταβολή έχει καλύψει την πρώτη δόση) και έχεις περιθώριο 30 ημερών να πεις στην εταιρεία ότι δε το θες το συμβόλαιο είτε επειδή έτσι απλά γουστάρεις είτε επειδή παραπλανήθηκες από την αρχική παρουσίαση του ασφαλιστικού συμβούλου. Δε θελω να σε αμφισβητησω και ετσι θα πρεπε να γινεται, αλλα συμφωνα με τα γραφομενα του παιδιου δεν τον ενημερωσε για οτιδηποτε απο αυτα που γραφεις. Δε θα επρεπε να απαντησει με αυτον τον τροπο που αναφερεις;
black_widow Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δε θελω να σε αμφισβητησω και ετσι θα πρεπε να γινεται, αλλα συμφωνα με τα γραφομενα του παιδιου δεν τον ενημερωσε για οτιδηποτε απο αυτα που γραφεις. Δε θα επρεπε να απαντησει με αυτον τον τροπο που αναφερεις; Μα αυτό ακριβώς λέω, ότι όλη η διαδικασία ήταν παράνομη, καταρχάς αμφιβάλλω ότι η κοπέλα που τον πήρε τηλέφωνο έχει άδεια ασφαλιστικού συμβούλου, το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι να του πει π.χ" Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το τάδε πρόγραμμα , ποιά μέρα και ώρα να σας κλείσουμε ραντεβού με την ασφαλιστική σύμβουλο Τάδε", ασφαλιστικά προγράμματα ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικά δεν είναι δυνατόν να γίνονται μέσω τηλεφώνου γιατί υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί. Ακόμα και να του στέλνανε τους όρους η διαδικασία πάλι θα ήταν παράνομη γιατί θα έπρεπει να είχε γίνει ανάλυση αναγκών, συμπλήρωση αίτησης, ερωτηματολογίου, προκαταβολή και όλα αυτά που έγραψα. Υ.Γ. Το topic αναφέρεται σε συμβόλαια σταθερής τηλεφωνίας αλλά αφού αναφέρθηκε κάποια άλλη περίπτωση σχετική με το επάγγελμα της μητέρας μου, που ξέρω πάνω κάτω τι διαδικασία ακολουθείται ανέφερα συνοπτικά τη διαδικασία για να τονίσω πόσο ξέγραφο αμπέλι είναι αυτή η χώρα, ο καθένας δηλώνει ό,τι θέλει, ακολουθεί ό,τι διαδικασίες θέλει κ.λ.π. Τέλος το offtopic από εμένα.
ca6mio Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Aν μετα την τηλεφωνικη ενημέρωση δεν σου έστειλαν και τα συμβόλαια για να τα υπογράψεις και να τα στείλεις πίσω τότε δεν μπορούν να διεκδικήσουν τίποτα. Ρίχνουν άδεια να πιάσουν γεμάτα από οποιονδήποτε δεν γνωρίζει τα δικαιώματά του. Καλό θα είναι να τους στείλεις ένα εξώδικο και να μην τους δώσεις τίποτα. Δεν μπορείς να πληρώσεις 35 ευρώ για ρήτρα συμβολαίου που δεν έχεις υπογράψει. Επίσης δεν μπορει καμια εταιρεία να διεκδικήσει ποινή διακοπής συμβολαίου για αέρα κοπανιστό. Για παράδειγμα στα συμβόλαια κινητης τηλεφωνίας η ποινή για την διακοπή του συμβολαίου πριν την λήξη του 12μηνου δικαιολογείται από την επιδότηση της συσκευής που παίρνεις. Αν δεν πάρεις συσκευη ή αν την επιστρέψεις (σφραγισμένη) τότε δεν μπορούν να διεκδικήσουν τίποτα. Αλλιως πληρώνεις ένα ποσοστό που σου το γνωστοποιούν σε έναν πινακα αποσβεσεων επιδότησης που περιλαμβάνεται στο συμβόλαιο που έχεις υπογράψει. Στην δικιά σου περίπτωση τα 35 ευρώ σε τί ακριβώς έξοδο/ενέργεια της εταιρείας αναλογούν; Σε τίποτα! Εξόφλησέ τους όλα τα υπόλοιπα και για τα 35 ευρώ πες τους να στείλουν κάποιον να έρθει να τα πάρει αφού σου δείξει το συμβόλαιο που υπογράψατε. Τηλεφωνικά δεν γίνεται ολοκληρωμένη πώληση... Μπορείς να επικαλεστείς οτι αυτός που απάντησε στο τηλεφώνημα της εκπροσώπου της εταιρείας δεν ηταν ο κάτοχος που έχει και το δικαίωμα να παίρνει τέτοιες αποφάσεις... Μόνο με υπογεγραμμένο συμβόλαιο και φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ολοκληρώνονται τέτοιες διαδικασίες.
kostpap Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Γειά σας παιδιά. Κάποια μέρα χτυπάει το τηλ το σηκώνει η μητέρα μου και τις λένε ότι είναι απο την cosmoline και αν θα ήθελε να κάνει ενα συμβόλαιο με έκπτωση 10% σε σχέση με τον οτέ. (Να σημειώσω ότι μπερδεύτηκε και νόμιζε cosmote). Τέλως πάντων όταν γύρισα στο σπίτι μου τα είπε και πήρα τηλ. Ανακάλυψα ότι δεν είχε σχέση με την cosmote αλλα μεταφερθήκαμε πλέον στην Cosmoline. Κρατήσαμε την εταιρία αυτή για 3-4 μήνες μέχρι που αποφάσισα να πάω στην forthnet βασικά λόγο ιντερνετ. Αφού εξοφλήσαμε όλου τους λογαριασμους και τις εκρεμότητες (τώρα αρχιζει το πανηγύρι!!!!) μας έρχεται ένας λογαριασμός 35€. Παίρνω τηλ να μάθω τι είναι και μου λένε ότι επειδή έφυγα πρίν το 12μηνο έχω αυτο το πρόστιμο. Τους λέω να μου δείξουν την υπογραφή μου στο συμβόλαιο που δηλώνω ότι είμαι γνώστης αυτου του πράγματος και μου απαντάνε ότι έχουν μαγνητοφωνημένη συνομιλία και ότι θα κινηθούνε δικαστικά αν δεν τους εξοφλήσω. Και όντως σήμερα μου ήρθε απο δικηγόρο ο λογαριασμός και λέει ότι αν δεν το εξοφλήσω θα κινηθούνε δικαστικά. ΡΩΤΑΩ: Με ποιό δικαίωμα χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση μου ηχογραφούν τηλεφωνική συνομιλία μου? Ποτέ δεν ήμουν γνώστης του γεγονότος ότι σε περίπτωση διακοπής πριν το 12 μηνο θα έχω πρόστιμο. Άλλωστε δεν έχουν στα χέρια τους τίποτα που να το δηλώνει αυτό. Θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με αυτά και με τον αν θα μπορέσω στο τέλος να δικαιωθώ απέναντι στον τραμπουκισμό της cosmoline. Ευχαριστώ πολύ. Διάβασε εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf Άρθρο 3 Ενημερώσου γενικά για τα δικαιώματά σου εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html Προχώρα σε καταγγελία εδώ http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html Εγώ πάντως όποιος προσπάθησε να μου κάνει μαγκιές προχώρησα σε καταγγελία και πάντα δικαιώθηκα.
kage Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2010 Υποθετω γιατι δεν διαβασα τα λινκ απο το προηγουμενο ποστ οτι μαλλον καποιοι νομοι... ------ και γω παλιοτερα ειχα κανει καταγγελια σε καποιους απο αυτους τους οργανισμους και προς μεγαλη μου εκπληξη μου απαντησαν κτλ. Βεβαια μου γραψαν οτι περιμενουν και την γνωμη της εταιριας(λαννετ) αλλα τοτε εκλεινε-πτωχευε οποτε σταματησε εκει η επικοινωνια..
nickaros Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2011 επειδη δουλευω σαν τηλεφωνητης στον οτε πριν απο καθε κληση ειμαστε υποχρεωμενοι να μιλισουμε με τον κατοχο τησ τηλεγωνικης γραμμης και να τον ενημερωσομε οτι η κληση καταγραφεται για την ασφαλεια των συναλλαγων μας. οταν γινεται αυτο το συμβολαιο μεσω τηλεφωνου ειναι εγκυρο. μετα του εξηγεις την προσφορα που του κανεις και του αναφερεις οποσδηποτε και την δεσμευση που εχει τςρα πια ειναι ενασ χρονος. σε περιπτωση που καποιος πελατησ αμφισβιτησει οτι συμφωνησε για καποιο προγραμμα εχει το δικαιωμα να ακουσει την κληση του, σε περιπτωση που ενημερωθηκε λαθος η υπηρχε καποια παραλυπση μπορει να σπασει το συμβολαιο χςρισ καμια επιωαρυνση του πελατη, αντιθετα αν ενημερωθηκε σωστα αναγκαστικα πρεπει να μηνει μεχρι την ληκση του συμβολαιου αλλιως αν θελει οπωσδηποτε να φυγει πρεπει να πληρωσει μια ποινη η οποια ειναι ειτε τα υπολοιπα παγεια ειτε ενα συγκεκριμενο ποσο αναλογα με το προγραμμα που ειχε. ειναι καθολα νομιμη διαδικασια γτ μηλας μονο με τον υπευθηνο και τον ενημερωνεις για την ηχογραγιση για την ασφαλεια του πελατη αλλα και τησ εταιριας. οποτε στο προωλημα με την cosmoline πρεπει να ακουσει την συνομιλια πρεπει να την απαιτησει να την ακουσει και αν δεν υπαρχει η δεν υπαρχει επαρκης ενημερωση μπορει να σπασει το συμβολαιο με καμια επιβαρηνση του πελατη, αντιθετα ο πελατης δεν μπορει να κανει τιποτα.
ergidis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2011 Γειά σας παιδιά. Κάποια μέρα χτυπάει το τηλ το σηκώνει η μητέρα μου και τις λένε ότι είναι απο την cosmoline και αν θα ήθελε να κάνει ενα συμβόλαιο με έκπτωση 10% σε σχέση με τον οτέ. (Να σημειώσω ότι μπερδεύτηκε και νόμιζε cosmote). Τέλως πάντων όταν γύρισα στο σπίτι μου τα είπε και πήρα τηλ. Ανακάλυψα ότι δεν είχε σχέση με την cosmote αλλα μεταφερθήκαμε πλέον στην Cosmoline. Κρατήσαμε την εταιρία αυτή για 3-4 μήνες μέχρι που αποφάσισα να πάω στην forthnet βασικά λόγο ιντερνετ. Αφού εξοφλήσαμε όλου τους λογαριασμους και τις εκρεμότητες (τώρα αρχιζει το πανηγύρι!!!!) μας έρχεται ένας λογαριασμός 35€. Παίρνω τηλ να μάθω τι είναι και μου λένε ότι επειδή έφυγα πρίν το 12μηνο έχω αυτο το πρόστιμο. Τους λέω να μου δείξουν την υπογραφή μου στο συμβόλαιο που δηλώνω ότι είμαι γνώστης αυτου του πράγματος και μου απαντάνε ότι έχουν μαγνητοφωνημένη συνομιλία και ότι θα κινηθούνε δικαστικά αν δεν τους εξοφλήσω. Και όντως σήμερα μου ήρθε απο δικηγόρο ο λογαριασμός και λέει ότι αν δεν το εξοφλήσω θα κινηθούνε δικαστικά. ΡΩΤΑΩ: Με ποιό δικαίωμα χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση μου ηχογραφούν τηλεφωνική συνομιλία μου? Ποτέ δεν ήμουν γνώστης του γεγονότος ότι σε περίπτωση διακοπής πριν το 12 μηνο θα έχω πρόστιμο. Άλλωστε δεν έχουν στα χέρια τους τίποτα που να το δηλώνει αυτό. Θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με αυτά και με τον αν θα μπορέσω στο τέλος να δικαιωθώ απέναντι στον τραμπουκισμό της cosmoline. Ευχαριστώ πολύ. Αν ΔΕΝ εχεις υπογραψει ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΟ ΠΡΟΜΠΛΕΜ,, Τα μαγνητοφωνα δεν πιανονται. Τελοσ......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.