Προς το περιεχόμενο

κρατάτε αρχείο στο σπίτι?


ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το δράμα που ζω δεν έχει τέλος :-D κάθε φορά που κάνω ένα βήμα προς τη νίκη έρχεται η αναζήτηση ενός εγγράφου να με κάνει να βγω απ΄τα ρούχα μου. έχουν μαζευτεί τόσα έγγραφα, από σπουδές στο εξωτερικό, αναγνωρίσεις, δουλειές, ασφαλιστικά, φορολογικά, αυτοκινήτου, υγείας που καταλαβαίνω ότι κάθε μέρα που περνάει με χώνουν και λίγο περισσότερο. βάλτε ότι δεν έχω ούτε ένα σπίτι δικό μου, ούτε ένα μόνιμο τόπο κατοικίας αλλά όλα τα παραπάνω είναι διάσπαρτα ανάμεσα στα μέρη που μένω και θα καταλάβετε το χάος.

 

ερώτημα: εσείς πώς κρατάτε σε τάξη το χαρτοβασίλειο? μήπως τα περνάτε όλα απ΄ευθέιας σε σκάνερ? μήπως κρατάτε ένα κανονικό αρχείο με τα όλα του? συμβουλέψτε με γιατί εκτός από τη μάχη κοντεύω πια να χάσω και τον πόλεμο :fear:

Δημοσ.

εγω βασικα αρχειοθετω τα παντα σε ξεχωριστους φακελους

πχ

 

1 φακελο δεη

1 οτε

1 αποδειξεις

1 δευαπ

1 εφορια

κτλ

στο τελος του χρονου τα βαζω ολα μαζι σε ενα κουτι αποθηκευσης και απ εξω γραφω αρχειου ετους χχχχ

 

τα σημαντικα εγγραφα που μπορει να χρειαστω τα εχω και σκαναρισμενα (ταυτοτητα, διπλωμα, εκκαθαριστικο κτλ)

Δημοσ.

στο UK ολο το αρχειο μου ειναι πλεον σε ηλεκτρονικη μορφη.Πολυ σπανια να εχω επαφη με φυσικο λογαριασμο απο χαρτι.Κανω τα παντα online!! ακομα κ τα ψωνια απο super market κτλ.

 

Ελλαδα ξερω η μανα μου εχει κλασσικα εναν τεραστιο κοκκινο φακελο που τα κραταει ολα εκει μεσα.Μιλαμε το χαος το ιδιο σε εναν μολις φακελο!!!Προσπαθω τωρα να την βαλω στην ηλεκτρονικη πραγματικοτητα αλλα ως τωρα τα μισα εχει μαθει χεχε!!Παντως για την ιστορια τα Ελληνικα κ Βρετανικα σοβαρα εγραφα(ταυτοτητες,διαβατηρια,πτυχια κτλ) ειναι απαντα σκαναρισμενα

Δημοσ.
Κλασέρ, βιβλιοθήκη.

Κουτιά με ετικέτες από ΙΚΕΑ.

 

αυτό ok, δεν είναι το δύσκολο. αν και σκέψου κάθε φορά που μεταφέρομαι να έχω να μεταφέρω και αυτά :-D

 

εκείνο που με προβληματίζει περισσότερο είναι η δυνατότητα ανάκτησης του κάθε εγγράφου. οπότε δεν είναι καθόλου κακή ιδέα η ταχτοποίηση σε φακέλλους ανά έτος, αλλά για όσα αφορούν το σπίτι (ΔΕΗ, ΟΤΕ, φορολογικά). για τα άλλα μάλλον θα τα έκανε χειρότερα τα πράγματα.

 

σκεφτήκατε ποτέ να κρατάτε ένα τετράδιο για όλες τις δουλειές (αγορές συσκευών, επισκευές) που κάνετε στο σπίτι? νομίζω πως θα βόλευε πολύ μια που όλα ξεχνιούνται απίστευτα γρήγορα.

Δημοσ.
για όσα αφορούν το σπίτι (ΔΕΗ, ΟΤΕ, φορολογικά)

Αυτά γίνονται πλέον ηλεκτρονικά.

Επιμένω όμως ότι πρέπει να βρίσκονται και σε έντυπη μορφή.

Δημοσ.

Εγώ έχω συμφιλιωθεί πλέον με το γεγονός πως η ταξινόμηση εγγράφων είναι σα το στρώσιμο του κρεββατιού -το κάνεις γιατί πρέπει, αλλά θα ξεστρωθεί σε μερικές ώρες ξανά.

 

Οπότε έχω ένα μεγάλο μαύρο φάκελο με τη ζωή μου μέσα, από στρατολογικά μέχρι συμβόλαια και συμβολαιογραφικές πράξεις και ένα συρτάρι γεμάτο με αποδείξεις/εγγυήσεις συσκευών.

Δημοσ.

για ποιο λογο να κρατατε ας πουμε ολες τις αποδειξεις ετους απο δεη,οτε,ευδαπ,λογαριασμους κινητων...

απλα να κρατατε του πρωηγουμενου μηνα.αν σας πουν μετα απο χρονια οτι χρωστατε χ ευρω θα δειξετε τον τελευταιο που δεν εχει υπολοιπο..

Δημοσ.

πιστευεις οτι αν σου δωσουμε καποια λυση θα την ακολουθησεις??????? η γνωμη μου ειναι πως σε μια εβδομαδα θα ερθεις παλι στα φυσιολογικα σ..... χωρις παρεξηγηση. παντος θα σου προτεινα φακελους μεσα σε τσαντα για να ειναι ολα μαζι...

Δημοσ.

Κάθε κατηγορία μπαίνει σε ξεχωριστή ζελατίνα (πχ αποδείξεις πλαισίου αλλού, αποδείξεις καταθέσεων/αναλήψεων αλλού, λογαριασμοί forthnet αλλού, Hol αλλού κτλ).

 

Και όλα είναι ταξινομημένα κατά ημερομηνία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...