Προς το περιεχόμενο

Civic vs 307 vs stillo


dark

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως δεν προτείνω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Seat Leon και γερμανική τεχνολογία. Α και κάτι άλλο όσον αφορά το Type R για το φίλο που είπε οτι οι ταχύτητες του είναι τελικά πιο βολικές. Φίλε έχεις προσπαθήσει να το οδηγήσεις μέσα στην πόλη;

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ego se kati sigkritika pou eida sto flash kai diavasa sta periodika ,eixe sigkritika tou 307,stilo kai focus.<p>tin kaliteri odigiki simperifora apo oles tis parapano piges tin dinane sto focus,to opoio an kai einai montelo trietias stekete para poli kala kai axiopista se sxesi me ton sinxrono antagonismo.<p>apo prosopiki xrisi kai apo alla 50 meli enos club focus pou exoume ,exo dei oti oi blabes einai amelitees kai oti to autokinito einai ipodeigma odigikis simperiforas.

Δημοσ.

Έχω 2 honda civic,ένα hatchback του '81 και ένα sedan του 82 (οικογενειακά πάντα...δεν είμαι συλλέκτης).

Ποτέ μα ποτέ δεν κουνήθηκε, ξεκόλησε ή χάλασε τίποτα στο εσωτερικό τους.

Το αμάξωμα δεν έχει παρουσιάσει ίχνος σκουριάς και έχουν περάσει 20 και 21 χρόνια αντίστοιχα.

Μηχανικά προβλήματα (πέραν των φθορών λόγω χρόνου σε δίσκους κ.λπ.) δεν έβγαλαν.Το service γινόταν κανονικά και όταν έπρεπε.<p>Τι θέλω να πω:

1.Μη κρίνετε αξιοπιστίες αν δεν έχετε δοκιμάσει οι ίδιοι.<p>2.Αν έχετε δοκιμάσει, μην είστε απόλυτοι διότι παίζουν ρόλο και πολλοι άλλοι παράγοντες όπως: η χρήση που κάνετε, το τρόπος που την κάνετε, τα service που κάνετε, ποιοί τα κάνουν αυτά, και τέλος ο καθαρά τυχαίος παράγοντας ελατωματικής κατασκευής από το εργοστάσιο (λίγο απίθανος αλλά υφίσταται).<p>3.Μην σας παρασέρνουν τα νούμερα (αριθμοί). Η ιπποδύναμη δεν είναι πανάκεια για ένα αυτοκίνητο.Ούτε οι τελικές.Μη φτάνετε σε σημείο να συγκρίνετε 10χ/ω και 5hp διαφορά, στην οδήγηση μπορεί να είναι ανάποδα.<p>4.Οδηγήστε το αμάξι πριν το αγοράσετε.Καλύτερα από κάποιον γνωστό γιατί τα test drive είναι για τα μάτια του κόσμου.Κάθεται ο πωλητής δίπλα και πάτε με 20...θα θυμηθήτε βέβαια τις μέρες που κάνατε μαθήματα οδήγησης...<p>Τέλος προς LL_NEO και για το λεβιέ των ταχυτήτων: όχι δεν το έχω οδηγήσει μέσα στην πόλη, ούτε και εσύ φαντάζομαι, και αυτό γιατί δεν έχει έρθει ακόμα επίσημα στην ελλάδα.Απ'ότι έμαθα το οδήγησαν συντάκτες του drive (στην Αθήνα) και οι εντυπώσεις τους ήταν θετικές. Το 4τροχοί το δοκίμασε στην ιταλία και επίσης μόνο καλά λόγια είχε να πεί για τον επιλογέα.

Φυσικά λέω τι άκουσα, αν δεν το οδηγήσω, τίποτα δεν είναι σίγουρο...(το σίγουρο είναι ότι τα opel έχουν την πιο μ@λ@κισμένη όπιστεν... τραβάς προς τα πάνω και σπρώχνεις....αν οδήγησεις και εσύ ένα διαλυμένο kadett του '77 στο κέντρο της Αθήνας και μετά όλα εύκολα θα σου φαίνονται...).<p>Ύπάρχουν πολλά καλά αυτοκίνητα.Μακάρι να είχαμε τα λεφτά να τα πάρουμε όλα....

Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by paredwse:<p>Το Stilo είναι λιγότερο ουδέτερο στην οδήγηση, πιο 'νεανικό' θα το έλεγα. Πολύ μονδέρνο γενικώς, με εφετζίδικα αξεσουάρ. Φρένα πολύ καλά αν και δεν νομίζω ότι είχαν την αίσθηση του 307. Σαφώς πιο μικρό και μανουβράρεται πιο εύκολα από το 307. Γενικά σου δίνει την αίσθηση πιο σπορτιφ αυτοκινήτου αν και ο κινητήρας δεν είναι ο πλέον τρομερός στα 1600. Από υλικά και ποιότητα είναι αρκετά καλό (σαφής βελτίωση από την Fiat που ξέραμε μέχρι τώρα) αλλά δεν έχει τους χώρους που έχει το 307, ιδίως για τους πίσω επιβάτες.<p><hr></blockquote><p>Φιλε paredwse αν σου ειναι ευκολο πες μου λιγακι... το 1.6 το Stilo τι λεει απο αποψη κινητηρα? Κινειται δηλαδη μεσα στα πλαισια της κατηγοριας του? Παει αξιοπρεπως, εχει δυναμη ο κινητηρας? Ενταξει... δεν λεω να βαζει φωτια...

Ειμαι μεταξυ 1.6 και 1.8 και σε λιγες μερες θα παω να το δω απο κοντα...<p>Thanx anyway... wink.gif" border="0

  • Super Moderators
Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by kirimis:

<strong><p>Φιλε paredwse αν σου ειναι ευκολο πες μου λιγακι... το 1.6 το Stilo τι λεει απο αποψη κινητηρα? Κινειται δηλαδη μεσα στα πλαισια της κατηγοριας του? Παει αξιοπρεπως, εχει δυναμη ο κινητηρας? Ενταξει... δεν λεω να βαζει φωτια... </strong><hr></blockquote><p>Κοίτα, αξιοπρεπώς κινείται απ' ότι θυμάμαι. Δυστυχώς, όπως προείπα, το Stilo το οδήγησα περιστασιακά 3-4 φορές και σε ύπαιθρο (στη Ραφήνα). Έχει νεύρο αλλά όχι τοοοοο τρομερό. Φωτιά δεν παίρνει, όχι. Αυτό υπό την έννοια ότι υπάρχουν καλύτερα 1600άρια. Οπότε κοίτα για τα 1800.

Απ' την άλλη αν πας για τα 1800 γιατί δεν δοκιμάζεις το 307 το 1600άρη που βγάζει 110 ίππους; Ή (αν δεν σε χαλάει το μικρότερο αμάξωμα και το τεκμήριο) το 206 το δίλιτρο που είναι διάολος σκέτος; Εγώ ήμουν κάτι ανάμεσα σε 1600άρη 307 XSi και δίλιτρο 206 GTi (ίδια λεφτά, γύρω στα 6 εκατ.) και με κερδίζει το 307 κυρίως λόγω αμαξώματος - πιο μεγάλο και πιο στιβαρό.<p>Απλά προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στα Fiat (no flames please!) και δεν θα έπαιρνα το Stilo όσο καλό κι αν είναι... για Fiat. Απόλυτα προσωπική άποψη αλλά πρέπει να την πω για να μην παρεξηγηθώ.

Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by paredwse:<p>

Απλά προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στα Fiat (no flames please!) και δεν θα έπαιρνα το Stilo όσο καλό κι αν είναι... για Fiat. Απόλυτα προσωπική άποψη αλλά πρέπει να την πω για να μην παρεξηγηθώ.<hr></blockquote><p>Ουτε και εγω θα επαιρνα FIAT ξανα αν δεν με ειχε αφησει ευχαριστημενο το PUNTO τα τελευταια 2 χρονια που το εχω... και ξερωντας λοιπον πως αυτο που ηδη εχω ειναι ακομα ολα μια χαρα στερεωμενα, δεν τριζει, δεν μου εχει βγαλει βλαβες, ειναι αρκετα καλη ποιοτητα ο εσωτερικος χωρος του, ασφαλες... Βασισμενος σε ολα αυτα λοιπον υποθετω πως δεν μπορει παρα το STILO να ειναι ακομα καλυτερο (αλλωστε βγηκε 3 στην καταταξη του COTY, not bad δηλαδη). Βασικα απλα υπαρχει το εξης διλλημα... θελω να παρω το 1.6 αλλα αμα ειναι να σερνετε ισως να παω για 1.8...<p>206 δεν το συζητω... αλλωστε απεναντι του διαλεξα πριν 2 χρονια το Punto... <p>To 307 με χαλασε σε καποια σημεια... οπως και να το κανουμε εχει λιγο υψος παραπανω, αν και το κρυβει καλα... ααα και η ποιοτητα του εσωτερικου. Επισης ο ανταγωνιστης του μου δινει μεγαλυτερο εξοπλισμο ασφαλειας και μεγαλυτερες επιλογες εξοπλισμου (ολα τα πληρωνεις ομως...) (που συνηθως τα βαζω ολα...) Δηλαδη μου προσφερει πραγματα που κανενα στην κατηγορια του δεν μου τα δινει για την ωρα.<p>Ααα θυμαμαι στο 307 οταν ειχα ρωτησει... ζητησα να μου δειξουν ενα με το ανωτερο επιπεδο εξοπλισμου και προσεξα πως ειχε εκεινη την φτηινιαρικια απομιμηση ξυλου. Τους ρωτησα εαν αυτο αλλαζει, να βαλουμε την aluminium look και μου ειπαν ΟΧΙ!!! Μα τι σκεφτονται ωρες ωρες οι Γαλλοι...?<p>Τεσπα, φυσικα δεν λεω πως το 307 ειναι κακο... αντιθετως πιθανα ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια του... απλα στα σημεια και σε τριθυρο που το θελω με κερδιζει για την ωρα ο στυλος tongue.gif" border="0 grin.gif" border="0 <p>Επισης πρεπει να πω πως δεν μου αρεσει καθολου η ταση της αυτοκινητοβιομηχανιας να καταργει τους 1.8 και να βγαζει διλιτρους... εεε ρε παιδια... εδω εχουμε 7 μυρια τεκμηριο... και οταν εχεις 2 αμαξια... ΔΕΝ γινετε...<p>[ 11-12-2001: Message edited by: kirimis ]</p>

  • Super Moderators
Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by kirimis:

<strong>

[...]

To 307 με χαλασε σε καποια σημεια... οπως και να το κανουμε εχει λιγο υψος παραπανω, αν και το κρυβει καλα... ααα και η ποιοτητα του εσωτερικου. Επισης ο ανταγωνιστης του μου δινει μεγαλυτερο εξοπλισμο ασφαλειας και μεγαλυτερες επιλογες εξοπλισμου (ολα τα πληρωνεις ομως...) (που συνηθως τα βαζω ολα...) Δηλαδη μου προσφερει πραγματα που κανενα στην κατηγορια του δεν μου τα δινει για την ωρα.

</strong><hr></blockquote><p>To ύψος στο λέω κι εγώ, είναι δεδομένο. Εγώ ένιωθα πως οδηγούσα ημι-τζιπάκι! smile.gif" border="0 Σε σχέση με το Golf ενός φίλου είναι σαφώς ψηλότερο το 307.

Από πλευράς εξοπλισμού, μπαρδόν αλλά διαφωνώ. Ντουλαπάκι συνοδηγού που γίνεται ψυγειάκι μέσω του air-condition ποιός δίνει;; wink.gif" border="0 Είναι στάνταρ και στα 1400... Κλιματισμό (στο 307 1.6 XSi) ποιός δίνει; Όλοι δίνουν air-condition. Ο κλιματισμός είναι 200.000 παραπάνω... Και στο XSi έχει και 5απλή σιντιέρα μπροστά (όχι στο πορ-παγκάζ). Από ασφάλεια έχουμε 6 αερόσακκους και ABS και αντιολισθητικά κόλπα και (το βασικότερο για μένα) απενεργοποίηση του αερόσακκου του συνοδηγού: θες να ξεφορτωθείς γκόμενα/πεθερά; Πέφτεις σε τοίχο!!!<p> <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr><strong>

Ααα θυμαμαι στο 307 οταν ειχα ρωτησει... ζητησα να μου δειξουν ενα με το ανωτερο επιπεδο εξοπλισμου και προσεξα πως ειχε εκεινη την φτηινιαρικια απομιμηση ξυλου. Τους ρωτησα εαν αυτο αλλαζει, να βαλουμε την aluminium look και μου ειπαν ΟΧΙ!!! Μα τι σκεφτονται ωρες ωρες οι Γαλλοι...?

</strong><hr></blockquote><p>Μήπως ήταν άσχετος ο πωλητής; Στο XSi είναι στάνταρ το αλουμίνιο (δεν μ' αρέσει το ξύλο). Το ίδιο και στο 307 που οδηγούσα (μέχρι σήμερα frown.gif" border="0 ) κι εγώ το οποίο νομίζω είναι το XR. Και το XSi είναι το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού...<p> <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr><strong>

Επισης πρεπει να πω πως δεν μου αρεσει καθολου η ταση της αυτοκινητοβιομηχανιας να καταργει τους 1.8 και να βγαζει διλιτρους... εεε ρε παιδια... εδω εχουμε 7 μυρια τεκμηριο... και οταν εχεις 2 αμαξια... ΔΕΝ γινετε...

</strong><hr></blockquote><p>Σ' αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Αν είναι να μας πάρει τα σώβρακα η Εφορία, να πάρω ποδήλατο (λέεεεεμε τώρα, μια μ***κία να περάσει η ώρα! wink.gif" border="0 )

Δημοσ.

Σε πιανω αδιαβαστο...<p>Ψυγειακι στανταρ σε ολα...

Κλιματισμος στανταρ σε ολα...

Δυνατοτητα 8 αεροσακων περαν των 6.

Ζαντες αλουμινιου στανταρ

Δερματινο τιμονι + λεβιες στανταρ...

χειριστηρια στο τιμονι στανταρ..

Φανοι ομιχλης στανταρ...

και αυτα ειναι μερος του ΤΥΠΙΚΟΥ εξοπλισμου 1.6 και οχι του ανωτερου μοντελου...<p>Τεσπα ειναι μακρια η λιστα... πολυ μακρια. Ξαναδες το θεμα του εξοπλισμου καλυτερα, αλλωστε ακομα και στα περιοδικα λενε πως απο εξοπλισμο το Stilo εχει περισοτερο...

Δες τα website των εταιριων... wink.gif" border="0 <p>Ναι ειχες δικιο... το XSi ειναι το ποιο πλουσιο σε εξοπλισμο, ΑΛΛΑ ομως για πενταθυρο με ανωτερο επιπεδο εξοπλισμου βγαινει μονο με ξυλο μου ειχανε πει (ελπιζω να το διευκρυνησα τωρα καλυτερα. <p>Παντως μπορει να εχει λιγακι παραπανω υψος, ομως ετσι εχεις commanding view... και ειναι καλη φαση οταν ταξιδευεις.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Aααα, όντως με πιάνεις αδιάβαστο. Πάσο! smile.gif" border="0 <p>(όταν βάλουν και φούρνο μικροκυμάτων, θα πάρω Fiat!)<p>Καλοτάξιδο, όπως και να'χει! Και μην τρέχεις! Και να βάζεις ζώνη!! wink.gif" border="0 wink.gif" border="0

Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by paredwse:

<strong>Aααα, όντως με πιάνεις αδιάβαστο. Πάσο! smile.gif" border="0 <p>(όταν βάλουν και φούρνο μικροκυμάτων, θα πάρω Fiat!)<p>Καλοτάξιδο, όπως και να'χει! Και μην τρέχεις! Και να βάζεις ζώνη!! wink.gif" border="0 wink.gif" border="0 </strong><hr></blockquote><p>

ts ts ts... εγω θελω να δω το νεο GOLF που θα εχει ενσωματομενο PocketPC απο οτι λεγετε... θα κανει crash κατα βουληση grin.gif" border="0 <p>ΒΤW τον μικροκυματων στον κανω δωρο... εχει και 12βολτη μπριζα πισω για να τον συνδεεις... mouxaxaxxaxaxaxaxaxax tongue.gif" border="0 tongue.gif" border="0 grin.gif" border="0

Δημοσ.

Φίλε Kirimi και το 307 έχει 12v πρίζα..Μου φαίνεται ότι κάποιοι βλέπουν τον εξοπλισμό των άλλων, και τον ενσωματώνουν στον δικό τους smile.gif" border="0 . Καλός ο εξοπλισμός του stilo, αλλά πιστεύω, όπως έχω διαβάσει και διαβάζω στα περιοδικά, ότι στο δρόμο τo 307 ξεφεύγει. Το stilo έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα, την (υπερβολική) ηλεκτρική υποβοήθηση. Αυτό το μειον είναι πιο έντονο σε μεγάλες ταχύτητες όπου το stilo δεν σου εμπνέει μεγάλη σιγουριά. Δηλαδή το τιμόνι είναι ελαφρύτερο απ'ότι πρέπει και δε σε ειδοποιεί επαρκώς για το τί βρίσκεται από κάτω σου στο δρόμο. Το 307 σε αντίθεση είναι πολύ καλό σ'αυτό το σημείο, έχοντας μεταβαλλόμενη υδραυλική υποβοήθηση, που σημαίνει ότι όσο μεγαλωνει η ταχύτητα, το τιμόνι 'βαραίνει' με αποτέλεσμα το αμάξωμα να είναι πιό σταθερό στις υψηλες ταχύτητες. Αυτή τη πατέντα την έχουν Peugeot, Citroen. <p>Όσο για Punto..άσε δεεε μας πείθεις tongue.gif" border="0 Πώς μπορείς και μιλάς για ασφάλεια σ'αυτό το αμάξι;; Έχεις ήσυχη τη συνείδησή σου; Θυμάμαι με το Punto μου όποτε χρειαζόταν να πατήσω απότομα φρένο έλεγα από μέσα μου 'δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω...' αλλά ευτυχώς συνήθως προλάβαινα να μη χτυπήσω στον μπροστινό. Με τόση μετατόπιση βάρους που είχε αυτός ο κουβάς και χωρίς ABS γλιστρούσε με το παραμικρό. Πολλές φορές έφτανα στον μπροστινό χωρίς να έχει ακινητοποιηθεί το αμάξι και έστριβα τελευταία στιγμή το τιμόνι και βρισκόμουν δίπλα του! Πάντα φοβόμουν όταν χρειαζόταν να φρενάρω. Τριγμοί μπόλικοι. Αξιοπιστία καλή, δε μου είχε βγάλει προβλήματα, μόνο τον αισθητήρα λ που τον άλλαξα 2 φορές. Επίσης απαράδεκτα μεγάλες κλίσεις το αμάξωμα. Σε γενικές γραμμές απογοήτευση. Τελικά ένα κρύο χειμωνιάτικο βράδυ, σε μια στροφή που είχε πιάσει πάγο έγινε το κακό..είδα το κάτω μέρος του αυτοκινήτου μου. Το τούμπαρα ο άτιμος!! smile.gif" border="0 Βέβαια δεν προσπάθησα και πολύ αφού το αμάξι με βοήθησε από μόνο του, διαθέτοντας ανάρτηση που αντί να σε κρατάει κάτω στο δρόμο δούλευε αντίθετα. Κάτι δοκίμαζαν τότε με τη πίσω ανάρτηση οι ιταλοί φαίνεται, αλλά δε τους βγήκε...<p>FIAT NEVER AGAIN!!!<p>[ 15-12-2001: Message edited by: Jonous ]</p>

Δημοσ.

Αυτα περι τιμονιου του Stilo οντως ισχυουν...<p>Περι Punto... τα facts μας λενε πως εχει πολυ καλη παθητικη ασφαλεια... οπως επισης και φρενα. Απο αυτα που μου περιγραφεις εκανες μαλλον rally και φυσικα το οτι τουμπαρισες με το Puntidio αυτο δεν σημαινει πως σε αναλογες συνθηκες και με ενα αλλο αμαξι και παλι δεν θα στουκερνες... εν τελει ολα τα αμαξια υπακουουν στους νομους της φυσικης.

ΒΤW εγω μιλαω για Punto 2nd edition... για πρωτο δεν ξερω...

Και ενας φιλος εφερε 2 τουμπες με ενα Ford Puma... τι σημαινει αυτο? Ειναι κακο το Πουμα? Φυσικα και οχι... κακος ο οδηγος.<p>Το τιμονι θελει συνεση, μετρο και γνωση του αυτοκινητου.

Αυτα περι φυσικης grin.gif" border="0<p>[ 15-12-2001: Message edited by: kirimis ]</p>

Δημοσ.

Το περίμενα ότι θα πεις κάτι τέτοιο, αλλά σε διαβεβαιώ ότι πήγαινα μια χαρά. Από τη συγκεκριμένη στροφή περνούσα σχεδόν κάθε βράδυ και την ήξερα πολύ καλά. Να προσθέσω ότι ήταν μέσα στη πόλη, οπότε εκ των πραγμάτων είχα μικρή ταχύτητα. Και στις περιπτώσεις που αναφέρω με τα φρεναρίσματα, αναφέρομαι μέσα σε πόλη. Μη προσπαθείς να υπερασπιστείς ένα αμάξι που κατά κοινή ομολογία έίναι χάλια!

Εγώ αναφέρομαι σε μοντέλο '96.<p>ʼκου έκανα rally. Λες και ήσουν εκεί..Μάλλον εσύ πας πολύ αργά στο δρόμο και δεν είχες ποτέ την ευκαιρία να ανακαλύψεις τις 'κρυφές' πτυχές του Punto σου.

Δημοσ.

to mono kako me to 307 einai to sxima apo ta mprostina fota (gia mena einai aisxra)

kai oti einai poly psilo (sa fortigo)

an soy aresoun ayta einai oti kalytero yparxei simera

Mia kai milaw gia aisthitikh mou ti dinei poly to sxima ayto twn mprostinwn fotwn opws kai to styl pisw fota punto sto tavani

ta pire kai to corsa twra kai einai san na min pw ti....<p>[ 15-12-2001: Message edited by: bundy ]</p>

Δημοσ.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>to mono kako me to 307 einai to sxima apo ta mprostina fota (gia mena einai aisxra)

kai oti einai poly psilo (sa fortigo)<hr></blockquote><p>Όπως είπε και ο φίλος paredwse το σχήμα του θυμίζει πολυμορφικό, ειδικά αν μπεις και το δεις από μέσα. Και κάτι ακόμα που είπε ο paredwse, το ότι μοιάζει με πολυμορφικό παραπέμπει σε μεγαλύτερες ηλικίες. Αυτό πάνω κάτω ισχύει. Εμένα προσωπικά μου αρέσει χωρίς να μ'έχουν πάρει ακόμη τα χρόνια wink.gif" border="0

Τώρα για τη 'μούρη' του με τα αμφιλεγόμενα φωτιστικά, έχω ακούσει σ'άλλους ν'αρέσει και σ'άλλους όχι. Εμένα δε μπορώ να πω ότι με τρελαίνουν, αλλά είναι όλα στο πακέτο του μοντέρνου σχεδιασμού. Δε το αποδέχεσαι αμέσως, αλλά με τον καιρό αρχίζει και σ'αρέσει. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με το Focus όταν πρωτοβγήκε. Τώρα όμως το σχήμα του γίνεται πιο αποδεκτό. Θυμάμαι μέχρι προσφάτως το Focus δε μου άρεσε λόγο design, τώρα τελευταία όμως που έχω ασχοληθεί περισσότερο μαζί του, έχει αρχίσει και μ'εντυπωσιάζει. Το Stilo από την άλλη έχει περισσότερο συμβατικό design, με την έννοια ότι γίνεται πιο εύκολα αποδεκτό στο ευρύ κοινό.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...