Προς το περιεχόμενο

Civic vs 307 vs stillo


dark

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Honda Civic makraaaaaaan smile.gif" border="0<BR>Iapwnikh texnognwsia, apsogo isws to pleon eggyhmeno.<BR>to mono prob einai h endekath entolh:<BR>OU MPLEKSEIS ME TON SARAKAKH.....

Δημοσ.

Και εγω εχω μπει σε ενα τετοιο περιπου διλλημα...<P>Η επιλογη μου ειναι το Stilo με επιφυλαξεις σχετικα με τις επιδοσεις του στα 1.6 (ειναι λιγακι αμφιλογομενα τα πραγματα και θελω να το διαπιστωσω ο ιδιος) Μου αρεσει γιατι ειναι καλο ποιοτικα, φερνει τεχνολογια στην κατηγορια που παιζει. Ειναι πληρες και πιθανα ασφαλες αν κρινω απο το μικροτερο στην κατηγορια Punto. <P>Τωρα σχετικα με τις επιδοσεις... φυσικα και δεν εχει 9.2 επιταχυνση οπως προαναφερθηκε... τουλαχιστον ΚΑΝΕΝΑ περιοδικο και ξενα και ελληνικα που διαβασα δεν το βγαλαν 9.2. Βγαζουν το 307 ως το αυτοκινητο με τον ποιο ισχυρο κινητηρα στα 1.6 και απο εκει και περα σε αλλα περιοδικα ερχετε δευτερο το stilo και τριτο to honda η δευτερο το honda με το stilo να ακολουθει. <P>Το 307 ειναι ωραιο αμαξι αλλα δεν μου αρεσε η ποιοτητα του εσωτερικου... πχ υποβραχιονια να κοβουν βολτες δεξια-αριστερα (ισως να ισχυε μονο σε αυτο που ειδα) και τα κατω μερη των πλαστικων να ειναι αρκετα χειροτερης ποιοτητας απο τα πανω μερη... κατι το οποιο χτυπα ασχημα στο ματι. Κατα τα αλλα a very fine car... Βασικα και τα 3 ειναι εξαιρετικα και η επιλογη πιστευω ειναι που θα δωσεις προτεραιοτητα γιατι ολα εχουν αδυνατα και δυνατα σημεια.<P>My choise STILO 1.8...

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dark:<BR><STRONG>Gi aytes tis epidoseis leei to <A HREF="http://www.autotriti.gr" TARGET=_blank>http://www.autotriti.gr</A> kai to in.gr<BR>den kserw an alitheyoun <BR>(site den exei h honda gia to civic?)<BR>Apo symperifora sto dromo poio einai kalytero?<BR>To proto gia mena einai to pos strivei ena aytokinito kai deytero oi epidoseis</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Κοιτα... αν δεν εκαναν τεστ και απλα παραθεσαν τα στοιχεια του κατασκευαστη τοτε ειναι ψεμμα. Απο εκει και περα ακομα και τα περιοδικα που εκαναν τεστ εμφανιζουν αποκλισεις και των 2-2,5 δευτερολεπτων οποτε ειναι πραγματικα δυσκολο να στηριχθεις στα περιοδικα... απλα παιρνεις πολλα περιοδικα, βλεπεις τα αποτελεσματα και στηριζεσε στον μεσο ορο που θα βγαλεις στο καθε μοντελο (καπου στην μεση ειναι η αληθεια) <BR>Τωρα οσον αφορα το ποιο στριβει καλυτερα... βασικα για ολα εχω διαβασει ασφαλη και καλη οδικη συμπεριφορα στο οριο. Το stilo πιθανα να εχει ελαφρα καλυτερο κρατημα λογω μεγεθος ελαστικου και λιγο ποιο σκληρη ρυθμιση αναρτησης (στο 3door)<P>Παντως πιστευω πως πρεπει να δινουμε και αλλου σημασια σε ενα αμαξι... μιας και στην τελικη δεν θα κανοουμε ραλλυ και δεν ειναι τα καταλληλα αμμαξι για ραλλυ αυτα...

Δημοσ.

den sizitame gia metaksi tous xilies fores to civic an kai to 307 ine gamato eksoterika!!!apo ekei kai pera simfono me alfa romeo opos ipothike!pantos stin thesi sou tha eperna to civic!!!ta giaponezika ine skilia!!!(kratane poli kero)

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>pantos stin thesi sou tha eperna to civic!!!ta giaponezika ine skilia!!!(kratane poli kero)<HR></BLOCKQUOTE><P>Παιδια.. μου φαινετε πως εχει περασει μια αντιληψη στον κοσμο πολυ λανθασμενη. Η φραση: Τα Γιαπωνεζικα ειναι σκυλια ειναι λανθασμενη πιστευω. Ως τρανταχτο επιχειρημα μπορουμε να βρουμε πολλους κατοχους αυτοκινητων Γερμανικων Ιταλικων Γαλλικων Βρετανικων με αμαξια τα οποια θα ειναι ηδη 4-7 χρονων και να μας πουνε πως ουσιαστικα δεν ειχανε κανενα προβλημα... Μην παραγνωριζουμε πως ενα αμαξι ειναι τοσο αξιοπιστο οσο το φροντιζεις. Εαν λοιπον ενα αμαξι το κανεις αγωνιστικη οδηγηση η δεν εισαι τακτικος στα service κλπ κλπ.. μετα αμα χαλασει δεν θα φταιει το αμαξι αλλα ο κατοχος. Παρολαυτα δεν παραγνωριζω πως τα Ιαπωνικα οντως μπορει να εχουνε μια ελαφρς καλυτερη αξιοπιστια... αλλα τουλαχιστον εμενα δεν θα με νοιαξει και αν μια φορα στα 4 χρονια αλλαξω ενα δισκο η ενα πλατο επειδη φαγωθηκαν ποιο γρηγορα... στο κατω κατω μηχανημα ειναι και χαλαει... <P>Παντως μην ξεχναμε πως ακομα τα Γιαπωνεζικα σε καποιους τομεις (οδικη συμπεριφορα στο οριο, ασφαλεια, ποιοτητα-υφη υλικων) ακομα δεν εχουν φτασει τα Ευρωπαικα και θελουν ακομα δρομο μπροστα τους να διανυσουν.<BR>Προσωπικα εγω ειμαι της Ευρωπαικης σχολης αυτοκινητων μιας και αυτη φαινετε εως τωρα να εναρμονιζετε καλυτερα με τις αυστηρες προδιαγραφες και τις συγχρονες τεχνολογιες. <P>Αυτα και προσπαθηστε να μην αποδιδετε ακραιους χαρακτηρισμους... btw ποιος ειπε οτι θελει 147? Του χαριζω εγω μια... frown.gif" border="0<p>[ 10-12-2001: Message edited by: kirimis ]

Δημοσ.

Kalo to civic, alla mesa einai toualeta! smile.gif" border="0 <BR>Kalytero to 307!(Ere pos kollisa me to 307) Eksoterika alla k esoterika asigrito me civic!<BR>Gia tis epidoseis, min polypisteueis afta pou grafoun oi antiprosopeies...<BR>Kai eksallou, paizei rolo kai to poso fortomeno einai to Auto otan tou kanoun ta test..

Δημοσ.

Να απαντήσω για το civic type R.

Είναι 2000κεκ, 200 άλογα και έχει 0-100 σε 6.8".Μια πρώτη παρουσίαση μπορείτε να διαβάσετε στο περιοδικό 4τροχοί (το εγκυρότερο περιοδικό αυτοκινήτου με 30 χρόνια ιστορία).

Κοστίζει 9.800.000 περιπου....(όχι το περιοδικό )

Οι ταχύτητες στο ταμπλό είναι σαφώς πιο λειτουργικές, απλά στην αρχή ξενίζουν.

Βέβαια σύγκριση με τα 307 και stilo δεν υφίσταται λόγω διαφοράς κυβισμού και φυσικά τιμής.

Το αντίστοιχο civic δεν είναι άσχημο, αλλά το 307 είναι σαφώς πιο όμορφο αυτοκίνητο.

Αν είναι να πάρεις Honda καλύτερα να τα χώσεις σε ένα typeR ή αν σου περισεύουν τόσο πολύ, σε ένα S2000.<p>Όλα αυτά από έναν "φανατικό" hondaκια...

Δημοσ.

Ρε παιδια... ο ανθρωπος για 1600 μιλαει... τι του λετε shocked.gif" border="0 <p>ΒΤW το Civic το 2000cc εδω Αγγλια οσοι το πηρανε τους εχει βγαλει πολλα προβληματα (δες κινητηρας...)

Δημοσ.

Προσφατα ενα περιοδικο(δε θυμαμαι ποιο) ειχε ενα αναλογο συγκριτικο τεστ...Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις στα 0-100 εβγαζε πρωτο το civic αλλα με μικρη διαφορα στις ρεπριζ ομως (στο δρομο αυτο μετραει) το 307 ηταν μακρα πρωτο...

Συνολικα τωρα το καθενα εχει και ενα τομεα καλο...

το 307 εχει τις επιδοσεις τον εξοπλισμο τους χωρους και τον σχεδιασμο...το civic εχει το ονομα μονο(για μενα)..και το stilo την εμφανιση τον εξοπλισμο και την τιμη!!!!!!

Το civic ειναι πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει το στιλο εχει εξοπλισμο-εμφανιση-τιμη αλλα και ηλεκτρικο τιμονι(με τα κακα που συνεπαγεται αυτο) και το 307 επιδοσεις εμφανιση εξοπλισμο αλλα δεν εχει καμια σχεση με το παλιο 306 σε συμπεριφορα δεν ειναι τοσο παιχνιδιαρικο πιο ουδετερο(για καποιους αυτο ειναι καλο για αλλους! κακο)

Τελικα προσωπικα το civic ειναι εκτος παιχνιδιου λογω τιμης...νομιζω ομως οτι αν ενδιαφερεσαι για την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα το focus με το λιφτινκ που υπεστει ειναι μια τιμια επιλογη(που να δεις και το rs)...για τα αλλα 2 ειναι καθαρα θεμα προσωπικης επιλογης με πιο καλη -υποκειμενικη γνωμη - το 307

Δημοσ.

Kirimis : αυτο σχετικα με την αξιοπιστια των Ιαπωνικων μοντελων δεν ισχυει συνολικα αλλα μονο με ορισμενα μοντελα εταιριων.

Πχ το corolla που ειναι ενα αμαξι που εξελισσεται εδω και 35 (!!!) χρονια. Ειναι φυσικο να ειναι αξιοπιστο. Eπισης το mazda 323 το ιδιο.

Τα Honda δεν εχουν και τοσο καλο ονομα σε αυτο. Θυμαμαι το CRX (το εχει οδηγησει κανεις ; ) που μετα απο λιγο αρχιζε να διαλυεται το εσωτερικο του. Και απο λαμαρινες μεχρι προτινος τα civic δε τα πηγαιναν και τοσο καλα. Κατα τα αλλα ο Σαρακακης φωτια και λαβρα ...

Ριξτε και μια ματια στα Γαλλικα αμαξια. Εχουν ολα τα θετικα που ειχαν παντοτε συν μια πολυ πιο ποιοτικη στροφη σε σημειο να αγγιζουν τη Γερμανικη ποιοτητα σε χαμηλοτερη τιμη.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Λοιπόν, εδώ και τρεις-τέσσερεις ημέρες είμαι οδηγός ενός 307 1.4 - λείπει ο κολλητός μου ταξίδι και μου το δάνεισε. Παρεπιπτόντως, έχω οδηγήσει 3-4 φορές το Stilo 1.6(όχι σε test drive, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης) αλλά όχι το Civic. Σόρρυ αλλά για το 307 επαναλαμβάνω ότι μιλάω για την έκδοση 1400...

Εντυπώσεις:

>>>Το 307 είναι αρκετά ουδέτερο στην οδήγηση, παραπέμπει γενικά σε ασφαλή οδήγηση. Στα 1400 βγάζει την ροπή του κάπως ψηλά (μετά τις 4000 στροφές) αλλά έχει ωραία τινάγματα εμπρός, καλές ρεπρίζ (για τον κινητήρα του). Φρένα άψογα. ʼνεση παροιμιώδης, τρομερά άνετο εντός και με καλή ποιότητα υλικών. Τρομερά καλή ορατότητα εμπρός (τεράστιο παρμπρίζ!). Πολύ άνετο στις λακούβες άρα πολύ μαλακές (και καλές) αναρτήσεις - ίσως πιο μαλακές απ' ότι έχω συνηθίσει και έχω συνηθίσει τα σκληρά τα Καγιάμπα τα αμορτισέρ. Κάπως ψηλό σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα, σου δίνει την εντύπωση ογκώδους αυτοκινήτου (αν και δεν είναι). Γενικά είχα την αίσθηση ότι οδηγώ πολυμορφικό αυτοκίνητο.<p>>>>Το Stilo είναι λιγότερο ουδέτερο στην οδήγηση, πιο 'νεανικό' θα το έλεγα. Πολύ μονδέρνο γενικώς, με εφετζίδικα αξεσουάρ. Φρένα πολύ καλά αν και δεν νομίζω ότι είχαν την αίσθηση του 307. Σαφώς πιο μικρό και μανουβράρεται πιο εύκολα από το 307. Γενικά σου δίνει την αίσθηση πιο σπορτιφ αυτοκινήτου αν και ο κινητήρας δεν είναι ο πλέον τρομερός στα 1600. Από υλικά και ποιότητα είναι αρκετά καλό (σαφής βελτίωση από την Fiat που ξέραμε μέχρι τώρα) αλλά δεν έχει τους χώρους που έχει το 307, ιδίως για τους πίσω επιβάτες.<p>Γράφω περισσότερα για το 307 γιατί το οδηγώ 4 μέρες τώρα, το Stilo το οδήγησα περιστασιακά λίγες φορές. Επίσης να σημειώσω ότι το 307 το οδηγώ εντός πόλης κυρίως (με μια μικρή εκδρομή εκτός) ενώ το Stilo το 'χω οδηγήσει σε πιο... 'υπαίθρια' κατάσταση. Δεν έχω βγει με κανένα από τα δύο σε Εθνική Οδό.

Γενικά σαν αίσθηση προτιμώ το 307 - με τον 1600άρη κινητήρα βεβαίως!! Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι έχεις την αίσθηση του πολυμορφικού - κι αυτό παραπέμπει σε άλλες ηλικίες και καταστάσεις. wink.gif" border="0

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...