Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Όσο σου είπα εγώ δηλαδή, χαχα. Πάντως για το δεύτερο ending δεν νομίζω να πρέπει να μην σκοτώσεις κανέναν, απλά όσο πιο ''καλός'' το παίζεις, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις για να το κερδίσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zvarthangalos Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Πόσες ώρες περίπου είναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Δεν ειναι μικρο ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 10 ωρίτσες άνετα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Nαι καπου εκει ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panther_512 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Tα reviews κάνουν πολλά παραπονα για την ΑΙ του παιχνιδιού. Εσείς που το τερματίσατε έχετε την ίδια άποψη? Το stealth του παιχνιδιού είναι ON-OFF ( ή δεν σε βλέπουν ή αυτόματα σε βλέπουν όλοι) όπως στο πρώτο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Βασικά αυτή τη φορά, δεν σε βλέπουν Το ΑΙ είναι χαζό όπως σε όλα τα παιχνίδια..Αλλά σίγουρα η κατάσταση που επικρατεί είναι καλύτερη από του 2033. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsioudiver Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Υπερβολικά χαζή όμως και ναι, μοιάζει για On/off. Βασικά η ΑΙ όσον αφορά το stealth κομμάτι σε κάνει να αναρωτιέσαι αν μέσω κάποιας μετάλλαξης είσαι αόρατος. Στο normal επίπεδο δυσκολίας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Το ΑΙ είναι χαζό όπως σε όλα τα παιχνίδια..Αλλά σίγουρα η κατάσταση που επικρατεί είναι καλύτερη από του 2033. To πρώτο F.E.A.R. απ' ότι θυμάμαι είχε σοβαρό ΑΙ. Και δε νομίζω ότι όλα είναι ίδια σε αυτόν τον τομέα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Tα reviews κάνουν πολλά παραπονα για την ΑΙ του παιχνιδιού. Εσείς που το τερματίσατε έχετε την ίδια άποψη? Το stealth του παιχνιδιού είναι ON-OFF ( ή δεν σε βλέπουν ή αυτόματα σε βλέπουν όλοι) όπως στο πρώτο ? ενταξει δεν ειναι χαζοι σε σημειο που θα σε εξοργισουν, αλλα θα μπορουσαν να κανουν κατι καλυτερο στο stealth βασικα ισχυει ο κανονας οτι οσο εισαι στο σκοταδι και το ρολογακι σου ειναι σβηστο εισαι ουσιαστικα αορατος στις μαχες εγω συναντησα περισσοτερο προβλημα οπου καποιοι αραζαν πισω πισω και πηγαινες εσυ να τους βρεις να καθονται σα χανοι και να σε πυροβολουν μολις ερθεις στα 2 μετρα και κατι αλλα κουλα επισης γενικα η τακτικη τους ειχε προβλημα , μεχρι και κωλοφανταρα του ΕΣ που ξερουν μονο πυρ και κινηση θα ηταν πιο μαχιμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 To πρώτο F.E.A.R. απ' ότι θυμάμαι είχε σοβαρό ΑΙ. Και δε νομίζω ότι όλα είναι ίδια σε αυτόν τον τομέα. Μόνο αυτό θυμάμαι με σοβαρό AI.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Εντάξει, είναι κι άλλα, όπως το πρώτο Far Cry στο Realistic, το Half Life 2. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Το Max Payne είχε επίσης καλο AI που θυμάμαι, στο Ranger πάντως δεν είναι κακό το AI σε flankάρουν κιόλας, ειδικά άμα φτιάξεις το gamma/brightness τότε σοβαρά δεν βλέπεις χριστό χωρίς nightvision που έτσι φαίνεται και πιο ρεαλιστικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
konstantinos77 Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Το stealth του παιχνιδιου σαν επιπεδο δυσκολιας οπως λετε ή ΑΙ ειναι σχεδον το ιδιο με αυτο του dishonored και εχει τον ιδιο τροπο να αποφευγεις τον εχθρο οταν κινεισαι στο σκοταδι .Η διαφορα τους ειναι οτι στο dishonored με το που σε εβλεπε καποιος σου εμφανιζε την μπαρα που οταν γινονταν κοκκινη ειχες γινει αντιληπτος απο τον εχθρο, ενω εδω σου πεταει μια μουσικη υποκρουση .Κατα την γνωμη μου πιο ωραιο το stealth mode στο metro ,γιατι οταν γινοσουν αντιληπτος σε θεριζανε ,ενω στο dishonored το ειχανε κανει καπως αυτοσκοπο και απο καποιο σημειο και μετα ειχει γινει λιγο παιδικο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2013 Βασικά το καλό είναι ότι άμα σε δουν δεν πρόκειται ποτε να σταματήσουν να σε ψάχνουν σε αντίθεση με πολλά τελευταία games. Πάντως χρειάζεται κάποια στιγμή να αρχίζουν να βάζουν και κάποιο morale στους εχθρούς, καταντάει λίγο κουραστικά αντιρεαλιστικό να σκοτώνεις τους 8 από τους 10, και οι υπόλοιποι δυο να συνεχίζουν να θέλουν να παίξουν το παιχνίδι ποιος από τους δυο τους θα πεθάνει πρώτος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα