Προς το περιεχόμενο

Metro: Last Light


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δοκιμάσει το Adaptive..

 

Να το δοκιμάσεις το adaptive. Εγώ τώρα παίζω το metro 2033 πριν ακουμπήσω το καινούργιο και το adaptive κάνει φοβερή δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με τα Metro είναι ότι σε συγκεκριμένα σημεία υποφέρουν από Micro-Stuttering, για παράδειγμα στο Tunnel, όταν κοιτάς ευθεία και κουνάς τη κάμερα, δείχνει σμούθ, αν κοιτάξεις το τοίχο δεξιά και κουνάς τη κάμερα πάει σπαστά(Τυχαίο παράδειγμα έτσι, δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι).

 

Και το θυμάμαι με όσες κάρτες είχα(5870/GTX480/GTX670)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι κι εγω το παρατηρησα αυτο, microstuttering και το fraps στο 60

 

αλλα ειναι αρκετα πιο εντονο με vsync ενεργοποιημενο , χωρις vsync δε νομιζω οτι το ειδα καθολου

 

θα μου πεις βγαλτο, αλλα ρε γαμωτο εγω το θελω 

 

πριν το Patch το ειχα κλειστο, πλεον το ανοιξα  γιατι παιζει μια χαρα ετσι (με εξαιρεση τα σημεια που λεμε) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα στο 2033 η αλήθεια είναι ότι δεν κάνει. Ναι μεν έχω 60 constant smooth, αλλά σε έντονες σκηνές κάνει tearing.

 

Σε έντονες σκηνές αν τα fps πέσουν κάτω από 60 κάνει disable το vsync και έτσι έχεις tearing. Έτσι είναι η normal λειτουργία του adaptive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με τα Metro είναι ότι σε συγκεκριμένα σημεία υποφέρουν από Micro-Stuttering, για παράδειγμα στο Tunnel, όταν κοιτάς ευθεία και κουνάς τη κάμερα, δείχνει σμούθ, αν κοιτάξεις το τοίχο δεξιά και κουνάς τη κάμερα πάει σπαστά(Τυχαίο παράδειγμα έτσι, δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι).

 

Και το θυμάμαι με όσες κάρτες είχα(5870/GTX480/GTX670)

Έβλεπα στο βάθος φωτισμό και κάποιες σπίθες (δεν ήταν physX), και έδειχνε 60fps το κοντέρ. Το παιχνίδι smooth, αλλά οι σπίθες ήταν σαν κακό 2D animation. Είναι κακοφτιαγμένο το παιχνίδι, όπως και να το κάνουμε. Copy Paste πτώματα ανά πίστα (το καταλαβαίνεις από την ίδια στάση σώματος).
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλά, εννοείται!

Το πρώτο Crysis ήταν πολύ βαρύ για την εποχή του λόγω αυτών που έδειχνε στην οθόνη. Από την άλλη μεριά σίγουρα μπορούσε να γίνει πιο ελαφρύ, αλλά ήταν το πρώτο, ήθελαν να εντυπωσιάσουν με τεχνικές, πολλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ η nVidia έχει πολύ καλύτερο optimization για το πρώτο Crysis..

Θυμάμαι συγκεκριμένες σκηνές σε Cut-Scene για παράδειγμα που έδειχνε έντονες καταστάσεις(Όπως εκεί στα χιόνια που είσαι με τον Prophet και αρχίζει και βαράει το έδαφος το εξάποδο και γεμίζει η οθόνη particles) η AMD έπεφτε κάτω από 10FPS, ενώ η nV κράταγε 20+

 

Μιλάω για τότε που έκανα συγκρίσεις μεταξύ 5870 και 480.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η 6970 στην ουσία ήταν 5870 με βελτιώσεις στο Tessellation.

 

Δεν ισχύουν αυτά που έλεγαν για την 480, καρτάρα ήταν, ούτε θόρυβο ούτε τίποτα και σήκωνε τρελό O/C

Απλά ήταν Watto-ρουφήχτρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την ειχε φιλος μου σε οχι και πολυ ευαερο κουτι (με reference ψυξη)  και πατουσε τις 100αρες για πλακα 

 

δυνατη, αλλα η καταναλωση και η ζεστη της ηταν αστειες (ναι θορυβο πες δεν εκανε και τοσο για τα δεδομενα της) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δεν μου άρεσε πολύ αυτή η κάρτα. Την έχω δίπλα μου σε PC που φτιάχνω συχνά, και η κάρτα είναι πιο θορυβώδης από την 5870 και 10-12C πιο ζεστή. Βαράει 93άρια.

Παρόλα αυτά δυνατή. Τότε είχα φύγει από nVidia (GTX295) και προτίμησα την ATi 5870. Γενικά μου αρέσει να αλλάζω εταιρίες κάθε τόσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...