SlackulatoR Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Μπα, δεν παίζεται έτσι. Με κάτω από 60 fps δεν μπορώ να παίξω
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Jason Rubin: Metro: Last Light is the "triumph of an underdog" Χίλια μπράβο στην 4Α.
Inler Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Παιδες εχω κατεβασει 3 διαφορετικες εκδοσεις του παιχνιδιου και μολις τρεχω το bench μου βγαζει αυτο ενω το αρχειο που λεει οτι λειπει υπαρχει κανονικα...
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Και κατέβασες 3 διαφορετικές εκδόσεις μόνο και μόνο για το benchmark ; .......
Inler Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Υπεθεσα οτι εφταιγε καποιο αρχειο....Καλα μην φανταστεις ηρθαν γρηγορα απο το θειο..Εχει γρηγορο αμαξι.....Υπαρχει κανα αρχειο για να ρυθμισω απο εκει τα settings(θελω να δοκιμασω DirectX9 αλλα ingame δεν γινεται);
nickthegreek22 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Benchmark Tesselation: Normal Με λίγα λόγια όπως αναφέρει και στις μετρήσεις το Guru 3D, είμαι στα επίπεδα 7970 και πάνω όσον αφορά τις VGA αν αναλογιστεί κανείς ότι η πλατφόρμα τους είναι ένας Core i7 3960X χρονισμένος στα 4600 MHz! Σίγουρα δίνει κάποια Frames αυτός μιας και το κόστος του αγγίζει τα 1000€! Δεν είδα μέχρι στιγμής κάποιου είδους Flickering ή κάτι παράξενο επίσης. Να σημειώσω ότι το παιχνίδι φαίνεται να είναι γενικά πιο ελαφρύ από το Benchmark. Με τους νέους Drivers θα πάρω πάλι μετρήσεις. Προς το παρόν κατεβάζω και το πρώτο να τα πάρω σερί. Guru3D Metro VGA Charts http://www.guru3d.com/articles_pages/metro_last_light_graphics_performance_review_benchmark,6.html εγώ πως γίνετε να βγάζω ίδιο average με εσένα?
fearwhatnow Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δεν ξερω αν ειπωθηκε: Οποιος εχει προβλημα με frames μπορει να τρεξει το παιχνιδι σε DX9, ανοιγοντας το user.cfg και αλλαζοντας το r_api 2 σε r_api 0. Μετα κανουμε το αρχειο read-only ωστε να αποτρεψουμε την αυτοματη επαναφορα των default ρυθμισεων. Με αυτο τον τροπο ειδικα σε AMD αυξανονται τουλαχιστον κατα 30-50 τοις εκατο τα frames. To οπτικο αποτελεσμα πεφτει λιγο αλλα οχι τοσο δραματικα.
RoS23 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Θα το δοκιμασω και εγω σημερα στην HD 4000. Ολα στα ultra βεβαια.
phanispal Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Και καλά θα κάνεις. Το ΑΙ απλά τραγικό, όσο παίζω γελάω όλο και περισσότερο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Άμα αυτό είναι τραγικό, του 2033 τι ήταν.. Κανένα τελευταίο παιχνίδι δεν έχει ΑΙ της προκοπής..Weak όλα
john2gr Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Περίεργο, στο Guru3D λένε άλλα.. Ως γνωστόν, η ανάλυση επηρεάζει καθαρά και μόνο την GPU. Σε 1280x720 (Very High χωρίς PhysX και SSAA) μου δίνει 52fps με χαμηλό SLI usage (λογικά fps μιας και τα ίδια δίνει με Single-GPU mode. Ας υποθέσω ότι είμαι CPU limited παρόλο που υπάρχουν μπόλικες σκηνές όπου σε Single-GPU βαράει 98% usage ο πυρήνας). Σε 2560x1440 με τα ίδια settings μου δίνει 40fps με 60-80% SLI usage. Πράγμα που σαφώς δεν θα έπρεπε να συμβαίνει αν είχαμε ιδανικό SLI scaling. Περιττό να πω λοιπόν ότι η Nvidia δεν έχει κάνει καλή δουλειά με το SLI profile μέχρι στιγμής
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα