Προς το περιεχόμενο

Metro: Last Light


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παντως ακομα ενας τιτλος με "προαιρετικο stealth" , πολυ καλο αυτο , χαιρομαι να υπαρχει το stealth σε οσο το δυνατον περισσοτερα παιχνιδια και αν θελεις να παιζεις ετσι 

Θα πώ την εξής κοινότυπη φράση ''συμφωνώ και επαυξάνω'' :-D

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλουτσικο.. Το περιμενα καλυτερο να πω την αληθεια.. Εχω παιξει αρκετα για να βγαλω μια πρωτη εντυπωση. Αρκετα καλα γραφικα και ειδικα lighting/shadows, καλα textures,καλο tesselation αλλα δυστυχως υστερει πολυ στο AI.. Αστειο το λιγοτερο..Η ατμοσφαιρα του ειναι σχετικα καλη αναλογικα με του 2033 και γενικα ειναι ενα προσεγμενο παιχνιδι που αξιζει να παιξεις.
Αλλα περιμενα παραπανω δεν μου εκανε το κλικ που θα περιμενα..

Δημοσ.

Εγώ πάλι το περίμενα χειρότερο και μου βγήκε καλύτερο.

Αν και θα τα προτιμούσα διαφορετικά τα πράγματα με τους Dark Ones, πιο ''εφιαλτικά''..

Δημοσ.

Εγώ πάλι το περίμενα χειρότερο και μου βγήκε καλύτερο.

 

 

+1 τελικα παιζει ρολο τι περιμενεις απο το καθε παιχνιδι 

Δημοσ.

Το έβαλα σήμερα και τα πράγματα ήταν περίπου όπως τα περίμενα. Σαφώς καλύτερα από το Metro 2033, αλλά με παρόμοιες "ασθένειες" σε ότι αφορά την απόδοση σε σχέση με το οπτικό αποτέλεσμα, αλλά και στο οπτικό αποτέλεσμα μόνο του.

Θα ήθελα να αρχίσω με τα άσχημα πρώτα.

  • Αρχικά έμεινα απογοητευμένος με το SSAA. Αντί να κάνει καλύτερη την εικόνα, την κάνει χειρότερη. Στην ουσία δεν εξομαλύνει, αυτό που κάνει είναι να θολώνει. Μάλιστα το θόλωμα αυτό θυμίζει αρκετά αυτό των κονσολών (Playstation). Εκτός από αυτό η επίδραση στην απόδοση είναι μεγάλη. Ακόμα και στο 0.5 που το Performance hit είναι σχετικά μικρό, το θόλωμα είναι μεγάλο. Καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα υπάρχει κατά τη γνώμη μου χωρίς SSAA. Δεν καταλαβαίνω γιατί απουσιάζει το FXAA.

 

  • Σε δεύτερο στάδιο δεν είδα Tesselation. Από Normal, έως Very High τα σημεία όπου έπρεπε να είναι Tesselated δεν ήταν, όπως για παράδειγμα στρογγυλεμένοι τοίχοι που αντί να είναι στρογγυλεμένοι έβλεπες ακριβώς από πόσα πολύγωνα αποτελούνται.

 

  • Bugs στο Menu. Πατάς να αλλάξει ρυθμίσεις με το ποντίκι και δεν αλλάζει πάντα.

 

  • Άσχημα τα γραφικά στα μαλλιά και γενικά στα μοντέλα των ανθρώπων. Τα πρόσωπα ουδεμία σχέση έχουν με αυτά του Crysis. Ακόμα και το Crysis 1, έχει πολύ καλύτερα πρόσωπα. Τα ρούχα δεν έχουν καμία φυσική. Ούτε ελάχιστη. Κουνιούνται στα πλαστελίνη με τα Textures να ξεχειλώνουν. 

Τα θετικά είναι,,,

  • ...η πολύ καλή ατμόσφαιρα που έχει και τα γραφικά για τους λάτρεις αυτού του μοντέλου γραφικών. Πολλά πράγματα στην εικόνα με αρκετά Details. Όπως είπα και πριν τα γραφικά σαν σύνολο είναι καλά. Αν τα πάρεις μεμονωμένα, ίσως όχι. Το τελικό οπτικό αποτέλεσμα με τόσα πράγματα στην οθόνη, ικανοποιεί. Οι φωτισμοί απίστευτοι!
  • Το PhysX είναι εντυπωσιακό, όπως στην αρχή που κολλάει ο τύπος με την ηλεκτροκόλληση και τα Particles φεύγουν στον αέρα και πέφτουν στο έδαφος μέχρι να σβήσουν.
  • *Η απόδοση του παιχνιδιού για τόσο καινούριο αν αναλογιστούμε το προηγούμενο, δεν είναι κακή και κάποιος μπορεί να το παίξει πολύ καλά με μία 7900/670 και με λίγες υποχωρήσεις με χαμηλότερες λύσεις. Υπάρχουν κάποια Drops όπως λέει και ο Guru3D ακόμα και σε Titan, αλλά αυτά ίσως διορθωθούν.

*Με αστερίσκο καθώς περιμένω βελτίωση.

 

 

Στο δικό μου σύστημα τρέχοντας το Bench, τα πράγματα ήταν πολύ καλά ακόμα και με τους 314.22. Δεν ήθελα να βάλω τους Beta, προτιμώ να κάνω λίγη υπομονή για WHQL, παρόλο που αναφέρει βελτίωση στους 320.14. Το Scaling των καρτών δεν είναι κακό, αλλά δεν είναι και αυτό του Crysis 3 που βαράει 98% usage η κάθε κάρτα. Παίζει από 65-80% αν θυμάμαι καλά το Usage και στις δύο κάρτες.

 

Benchmark

metrobench31422.jpg

Tesselation: Normal

 

Με λίγα λόγια όπως αναφέρει και στις μετρήσεις το Guru 3D, είμαι στα επίπεδα 7970 και πάνω όσον αφορά τις VGA αν αναλογιστεί κανείς ότι η πλατφόρμα τους είναι ένας Core i7 3960X χρονισμένος στα  4600 MHz!  :shock: Σίγουρα δίνει κάποια Frames αυτός μιας και το κόστος του αγγίζει τα 1000€!  :X 

 

Δεν είδα μέχρι στιγμής κάποιου είδους Flickering ή κάτι παράξενο επίσης.

 

Να σημειώσω ότι το παιχνίδι  φαίνεται να είναι γενικά πιο ελαφρύ από το Benchmark.

 

Με τους νέους Drivers θα πάρω πάλι μετρήσεις. Προς το παρόν κατεβάζω και το πρώτο να  τα πάρω σερί. :)

 

Guru3D Metro VGA Charts
http://www.guru3d.com/articles_pages/metro_last_light_graphics_performance_review_benchmark,6.html

Δημοσ.

το flickering μαλλον αφορα μονο  τις amd 

 

 

επισης συμφωνα με τα benchmark του guru βλεπω ενα ωραιο +23.5% , not bad 

 

 

 

επισης μου λυθηκε και η απορια για σενα και το sli σε νεα κυκλοφορια (και μαλιστα που ευνοει τις nvidia) 

 

οποτε εχουμε: 

 

α) μετριο  scaling για το sli 

 

β) διαφορα βλακωδη προβληματα και κακη αποδοση για μια μονη amd

 

 

μαλλον θα το χαρακτηριζα ισοπαλια, ισως και ηττα για τη μονη amd  γιατι αλλο να μην εχεις καλο scaling , αλλο να εχεις flickering 

Δημοσ.

Το SSAA δεν θολώνει την εικόνα στην ουσία κάνει Downsampling, μόνο τα FXAA/MLAA το κάνουν αυτό, ίσως επειδή δεν είσαι με τους 320.14 να έχεις θέμα.

Το παιχνίδι χωρίς αυτό, σαφώς και είναι ελαφρύ.

Επίσης, το Tessellation στο Metro είναι απλά για να υπάρχει, φουσκώνει λίγο τις τσέπες με τις σφαίρες και λίγο τα βράχια σε μερικά σημεία, στο Last Light κάνει 3D τα κουμπιά στις κονσόλες, πέραν από αυτά, τίποτα άλλο.

 

 

The shadow flickering/artifacting in MLL is an application issue, not a driver issue. The developer has committed to working with us to fix it.

http://www.overclock.net/t/1391248/metro-last-light-lag-on-ati-cards/10#post_19970228

 



α) μετριο  scaling για το sli 

Είσαι λάθος, με τους 320.14 χτυπάει 90% το scaling.

Δημοσ.

Το SSAA δεν θολώνει την εικόνα στην ουσία κάνει Downsampling, μόνο τα FXAA/MLAA το κάνουν αυτό, ίσως επειδή δεν είσαι με τους 320.14 να έχεις θέμα.

Το παιχνίδι χωρίς αυτό, σαφώς και είναι ελαφρύ.

Επίσης, το Tessellation στο Metro είναι απλά για να υπάρχει, φουσκώνει λίγο τις τσέπες με τις σφαίρες και λίγο τα βράχια σε μερικά σημεία, στο Last Light κάνει 3D τα κουμπιά στις κονσόλες, πέραν από αυτά, τίποτα άλλο.

 

 

Είσαι λάθος, με τους 320.14 χτυπάει 90% το scaling.

 

Μάπα SLI scaling, καλά τα λέει. Κι εδώ με τους 320.14 είμαι και το SLI scaling είναι μέτριο. Η αύξηση των επιδόσεων μεταξύ SLI και Single-GPU στην GTX690 (χωρίς να είμαι CPU limited) είναι μόλις 11%

Δημοσ.

Stuttering είχα μόνο στο introduction, μετά έφυγε.

^^Ποια 6xx έχεις ;

 

Επίσης, στο Benchmark με ένα run δεν βγαίνουν σωστά Min FPS.

Α, ναι, ξέχασα να αναφέρω ότι το SSAA 0.5 ρίχνει την Native ανάλυση ουσιαστικά, κάνοντάς το να δείχνει θολό.

Ή βάζεις 2x, ή μην το βάζεις καθόλου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...