Freakster Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 έκλεισα και μαθήματα οδήγησης θα το μάθω το συμπλέκτη, που θα πάει. Μάλλον το gladius αποκλείεται, οπότε ή kawasaki er6f (51% γιατί και το ταξίδι το θέλω με τη μηχανή μια φορά το μήνα) ή το mt03 (49% αφού θα κινούμαι κυρίως στην αθήνα). Διχασμένη προσωπικότητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Με τη σειρά θα σου προτείνω και εγώ το ER μιας και έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια γι' αυτό. Χαμηλή κατανάλωση, δικύλινδρος και απροβλημάτιστος. Ότι πρέπει για την πόλη. Αν πάρεις το MT ξεχνάς τα ταξίδια! Θα είναι σαν να ταξιδεύεις με παπί στο περίπου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
F33L Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 :lol::lol::lol::lol: Με 650 το πεσιμο δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΡΧΑΡΙΟ ΟΔΗΓΟ... δεν καταλαβες τι εννοοουσα παραπανω.. ενοοουσα οτι τρωει ανετα τα μουτρα του και οτι αμα τα φαει με 650 κυβικα θα αφησει και το κοκκαλακι του κατω.. εαν δεν καταλαβες εσυ λοιπον δεν σου φταιω εγω.. υ.γ για εμενα το ABS ειναι οτι χειροτερο.. αυξανει την αποσταση ακινητοποιησης... και σε 2τροχους αυτο ΔΕΝ σε παιρνει.. οσον αφορα το "μαλακας" που ειπες.. back @ ur face εαν πηγαινε για εμενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
angmar Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Ε μη λέμε ότι να ναι τώρα ε; Αν το ABS αύξανε την απόσταση ακινητοποίησης δε θα το έβαζαν πουθενά. Αυτό που λες ισχύει μόνο σε ταχύτητες μικρότερες των ~30km/h, από κει και πέρα το ABS όχι μόνο μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης αλλά σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις το τιμόνι. Πες μου εσύ τώρα με μπλοκαρισμένο μπροστινό (χωρίς ABS προφανώς) αν στρίψεις το τιμόνι ότι θα αλλάξεις κατεύθυνση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexisssss Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Οχι στο abs,Και παντα ισχυει το ρητο του "εαν δεν πεσεις δεν θα μαθεις.." οποτε με 650cc δυσκολο το πεσιμο φιλαρακο.. δεν καταλαβες τι εννοοουσα παραπανω.. ενοοουσα οτι τρωει ανετα τα μουτρα του και οτι αμα τα φαει με 650 κυβικα θα αφησει και το κοκκαλακι του κατω.. εαν δεν καταλαβες εσυ λοιπον δεν σου φταιω εγω.. υ.γ για εμενα το ABS ειναι οτι χειροτερο.. αυξανει την αποσταση ακινητοποιησης... και σε 2τροχους αυτο ΔΕΝ σε παιρνει.. οσον αφορα το "μαλακας" που ειπες.. back @ ur face εαν πηγαινε για εμενα ΑΑΑ οκ τοτε δεν καταλαβα εγω καλα................ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2010 To ABS είναι χρήσιμο σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης που δε προλαβαίνεις να σκεφτείς να φρενάρεις προοδευτικά. Ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί σε ανεξέλεγκτες συνθήκες δε φρενάρουν αποτελεσματικά χωρίς ABS. Αυτό θα το καταλάβουν κάποιοι όταν τους τύχει μια τέτοια κατάσταση και δούν πόσο άνετα μπορεί το αμάξι/μηχανί να χάσει κάθε έλεγχο μπλοκάροντας τους τροχούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Freakster Δημοσ. 18 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2010 peace brothers έκανα μάθημα χτες, μια χαρά τα πήγα θα έλεγα δεν ήταν το φιάσκο το περισινό (η μια πτώση μετά την άλλη). Μια honda cbf 500 οδήγησα, πολύ άνετα όμως. Βγήκαμε και στο δρόμο, απ'ότι φαίνεται η εμπειρία από το scooter βοηθάει. Το honda hornet τι σας λέει; υ.γ. μα είναι λίγο τρελό το σύστημα που σκεφτήκαν με τη νεκρά ταχύτητα :/ λίγο πάνω λίγο κάτω, όχι ουπς, σχεδόν, έλα μπορείς, καλά άσ'το, μείνε με τη πρώτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
F33L Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 ΑΑΑ οκ τοτε δεν καταλαβα εγω καλα................ την παροιμία νομιζεις την εβαλα για πλακα? στην ιδια πρόταση κιωλλας?> το αν δεν πεσεις δε θα μαθεις? φασκω κ αντιφασκω? μαλλον ετσι νομιζεις.. dream on.. οπως εχω πει κ σε αλλο ποστ οδηγαω 11 χρονια 2τροχο.. αρα ξερω τι παιζει κ τεκμηριωνω τις αποψεις μου ---------- Προσθήκη στις 03:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:12 ---------- To ABS είναι χρήσιμο σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης που δε προλαβαίνεις να σκεφτείς να φρενάρεις προοδευτικά. Ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί σε ανεξέλεγκτες συνθήκες δε φρενάρουν αποτελεσματικά χωρίς ABS. Αυτό θα το καταλάβουν κάποιοι όταν τους τύχει μια τέτοια κατάσταση και δούν πόσο άνετα μπορεί το αμάξι/μηχανί να χάσει κάθε έλεγχο μπλοκάροντας τους τροχούς. διαφωνω καθετα.. ποτε δεν μπλοκαρα μπροστινο τροχο και ουτε κοντεψα να πεσω απο αυτο παρα μονο οταν ημουν αρχαριος.. (Και παλι αυτο λογο του ΜΗ ενιαίου οδοστρώματος της ελλαδας..) (κοινως ολο μπαλώματα ειμαστε ) ακομα και με χαλικι κατω εκανα το καλυτερο δυνατο φρεναρισμα και επειτα ηρθε το τρακαρισμα οταν καποιος μου κλεισε καθετα τον δρομο. αυτα κυριε macgyver.. υ.γ racing bikes DO NOT have abs, παρότι εχουνε τραction control antispin kai 1002 πιπουλες.. ---------- Προσθήκη στις 03:19 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:14 ---------- Το honda hornet τι σας λέει; υ.γ. μα είναι λίγο τρελό το σύστημα που σκεφτήκαν με τη νεκρά ταχύτητα :/ λίγο πάνω λίγο κάτω, όχι ουπς, σχεδόν, έλα μπορείς, καλά άσ'το, μείνε με τη πρώτη. δεν καταλαβαινω τι εννοεις θελεις να το εξηγησεις λιγο πιο πολυ? (εχω δωσει διπλωμα χρονια πριν κ ισως να χουν αλαξει τα πραγματα εαν αναφερεσαι σε αυτο.. παντως το γυρο γυρο χωρις ποδι κατω σιγουρα δεν αλαξε.. η χορνετ ειναι πολυ καλη μηχανη και βρισκεις ανετα φθηνη μεταχειρισμενη, με ωραιοτατο και αξιοπιστο μοτερ.. αλλα ειναι naked καπως διαφορετικη απο αυτα που κοιτας.. ισως δηλαδη να μην σε βολεψει η θεση οδηγησης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djskoufos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 ---------- Προσθήκη στις 03:19 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:14 ---------- δεν καταλαβαινω τι εννοεις θελεις να το εξηγησεις λιγο πιο πολυ? Νομίζω πως εννοεί ότι η νεκρά είναι ανάμεσα στην πρώτη και στην δευτέρα. Freakster συνήθεια είναι. Αν βρείς πόσο πάνω πρέπει να κάνεις το πεντάλ για να μπεί η νεκρά, μετά από λίγες βόλτες ούτε που θα το σκέφτεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 ποτε δεν μπλοκαρα μπροστινο τροχο ποτε μην λες ποτε και μην πης παλι οδηγαω 11 χρονια 2τροχογιατι εγω οδηγαω 35.Το honda hornet τι σας λέει; http://www.mybike.gr/topic/34636-2-%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%b1-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%b1/page__view__findpost__p__718585 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
F33L Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 ποτε μην λες ποτεκαι μην πης παλι γιατι εγω οδηγαω 35. http://www.mybike.gr/topic/34636-2-%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%b1-%cf%87%ce%b1%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%b1/page__view__findpost__p__718585 ωραια και εννοείς οτι πεφτεις ακομα κ σημερα απο μπροστινο φρενο>? μου φαινεται αδυνατο.. ΚΑΤΑ κανονα παντως με abs αυξάνεται η αποσταση ακινητοποιησης and that is a FACT ---------- Προσθήκη στις 03:55 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:55 ---------- @skoyfos αν εννοει την νεκρα αναμεσα ναι its only a matter of time till you get used to it Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 εννοω οτι το ανθρωπινο χερι δεν φρεναρει σαν το abs που συνεχεια εξελισεται και μην παροτρυνεις αρχαριους να παιρνουν μηχανακια χωρις abs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexisssss Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2010 Το ABS ΔΕΝ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.Αν ηταν ετσι γιατι ολα τα καινουρια αυτοκινητα και μηχανακια τα εξοπλιζουν με ABS ελεος.. Και σε πληροφορω οτι πεφτερις ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ιδιαιτερα αν οι ρυθμποι της βοολτας ειναι ολιγον τι...επιθετικοι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
F33L Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Το ABS ΔΕΝ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.Αν ηταν ετσι γιατι ολα τα καινουρια αυτοκινητα και μηχανακια τα εξοπλιζουν με ABS ελεος..Και σε πληροφορω οτι πεφτερις ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ιδιαιτερα αν οι ρυθμποι της βοολτας ειναι ολιγον τι...επιθετικοι.. αχ μικρε και ανοητε.. ωστε το abs δεν αυξανει την αποσταση ακινητοποιησης? ετσι λες? google begs to differ ΔΕΣ ΕΔΩ ABS increases stopping distance by typically 20%+ on gravel surfaces http://old.nabble.com/ABS-increases-stopping-distance-by-typically-20-+-on-gravel-surfaces-td15105362.html και εαν δεν σου φτασει διαβασε το wikipedia article http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system με έμφαση στο effectiveness σου ξαναειπα δεν ειμαι αρχαριος και δεν λεω οτι κατεβει απο το κεφαλι μου ειδαλως θα βαζαμε και στον πισω τροχο abs αμα ητανε τοσο καλο δεν νομιζεις? και κατι ακομα.. πολλες φορες οι "τσιμπιες" στο μπροστινό βοηθανε για να "μουρωσει" η μπροστινη αναρτηση μετατοπιζωντας το βαρος περισσοτερο στον μπροστινο τροχο και χαμηλονοντας λιγο την μηχανη δινοντας της καλυτερη προσφυση me abs δεν νομιζω να μπορει να γινει τοσο αποτελεσματικά . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexisssss Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2010 Ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε Δεν μπορουμε να συννενοηθουμε.................................................................................................................................................................................................................................................................................... Ποιος σου ειπε οτι οταν εχεις μηχανακι με abs πλακωνεις και τις δυο μανετες στα των φρενων τερμα χωρις να σε νοιαζει τπτ... Το abs αν πιασει στον μπροστινο τροχο με αποτελεσμα να χοροπηδαει το μπροστινο το αφηνεις και το ξαναπιανεις αλλιως θα χοροπηδαει το μπροστινο σου... Απλα αν δεν ειχες abs θα ειχες φαει lowside... Συμφωνω οτι την αυξανει ΑΛΛΑ μονο σε περιπτωσεις με μπουρδελο ασφαλτο ή χωμα οπου χουφτωνουμε την μανετα τελιως και δεν την αφηνουμε...Εκει ομως χωρις abs θα ειχες ηδη πεσει..... Ξεκολλα...Το abs εχει σωσει πολλους αρχαριους οδηγους.... Και το σωστο φρεναρισμα οταν χρειαζεται δεν γινεται με τσιμπιες στο μπροστινο αλλα παταμε λιιιιιγο νωριτερα το πισω φρενο ετσι ωστε να βυθιστει το βαρος μπροστα και να πιασουμε το μπροστινο με μεγαλυτερη ασφαλεια,μετα κανουμε κατεβασματα βαρβατα με ξερογκαζα για να αποφυγουμε και τα μπλοκαρισματα του πισω τροχου... Αν κανεις ολα αυτα θα εχεις πετυχει την ελαχιστη αποσταση φρεναρισματος....... Και κατι αλλο...Το abs δεν ειναι συστημα που σου δινει τη δυνατοτητα να πιανεις τα φρενα τερμα και να σταματας.. Ειναι ενα πολυ χρησιμο συστηματακι οπου σου δινει τη δυνατοτητα σε φρεναρισματα -πανικου να προλαβεις να διορθωσεις το λαθος σου(μμπλοκαρισμα μπροστινου) οπου χωρις abs θα ειχες πεσει..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.