Προς το περιεχόμενο

650cc για πρώτη μεγάλη μηχανή


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι το ξέρω ότι είμαι αναποφάσιστος. :o Εκεί που ήμουν έτοιμος για το honda pcx, και έχοντας περάσει απο σκουτερ κανα χρονο γενικότερα σκέφτηκα μήπως να έκανα το βήμα να έπαιρνα μια μεγαλύτερη μηχανή.. Μήπως. Έχω σταμπάρει λοιπόν τη suzuki gladius, την yamaha mt 03 και την kawasaki er 6n (βέβαια και η er 6f τρέλα είναι). Για πείτε κάποια πρόταση σε αυτά τα κυβικά και με λεφτά ως 7000-7500.. Το abs με δεδομένο ότι δεν είναι στανταρ σε πολλές από αυτές τις μηχανές.. Το θεωρείτε απαραίτητο; Τα ασφάλιστρα για αυτά τα κυβικά πόσο πάνε περίπου (με κάλυψη για κλοπή κατά προτίμηση.. Η μεικτή ασφάλεια καλύπτει κλοπή; )

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Φιλε πιστευω κανεις καλα που δεν παιρνεις το pcx, αν και ημουν βεβαιος οτι θα το επαιρνες! χαχα

 

Εγω συστηνω το kawasaki, ακουγονται παρα πολυ καλα λογια, πολυ αξιπιστο και δυνατο μοτερ. Πιστευω θα σε κουρασει ο αερας οποτε προτεινω το f (εχω ερωτα με το συγκεκριμενο)...

 

Πραγματικα το abs ειναι απαραιτητο και θαυματουργο, μπορεις να μπεις στο youtube για να πειστεις.

 

Ασφαλεια θα ειναι γυρω στα 120 το εξαμηνο. Με ασφαλεια κλοπης δεν θες να ξερεις ποσο παει! Λογικο γιατι ειναι πολυ πιθανο να κλαπει μια μηχανη σε σχεση με ενα αμαξι, γιαυτο υπαρχει τετοια διαφορα.

 

Αν θες γνωμη για το MT03 θα σου πω (υποκειμενικη) την αλλη βδομαδα που θα εχουμε ενα τετοιο σπιτι, θα το αγορασει ο πατερας μου... (εγω με το aprilia pegaso o πατερας με το MT03, τρελη οικογενεια το ξερω :-))

 

Υπολογιζε +1000Ευρω για εξοπλισμο μινιμουμ. 350-400 για καλο κρανος, κανα 120αρικο για καλοκαιρινο μπουφαν, 50 για γαντια και εχουμε μποτακια, παντελονι και χειμερινο οταν μπει ο χειμωνας.

Δημοσ.

iced, θα τα εκτιμούσα κάποια σχόλια για το mt03 :) είναι αυτό που μου αρέσει ποιο πολύ, έχει μικρότερη κατανάλωση, θεωρητικά ποιο άνετο συμπλέκτη (σύμφωνα με τα σχόλια) και είναι το πιο ευέλικτο και ελαφρύ για την πόλη. Αν άρχισα να κοιτάω και άλλα είναι γιατί τα γενικά ριβιουζ είναι ότι δε βολεύει για ταξίδια (όχι ότι θα έκανα κανα τρελό ταξίδι ρε γμτ, αθήνα-ναύπλιο ξέρω γω) λόγω της μηχανής του και του αέρα που θα μαστιγώνει αλύπητα.

Δημοσ.

Αν και η συμπεριφορα της μηχανης αλλαζει πολυ μετα το στρωσιμο και το ρυθμισμα πιστευω θα σχηματισω μια καλη γνωμη για το MT03 εκ πρωτης οδηγησης. Εχε υποψη οτι ο κινητηρας αυτος μπαινει σε ΧΤ, pegaso strada και ειναι πολυ καλος. Εκει που υπηρχζε θεμα ηταν στα ΧΤ (αρα και στο ΜΤ) με το γκαζι σε συνδιασμο με τον ψεκασμο, εσβηναν κτλ. Πιστευω να εχουν λυθει αυτα τα προβληματα. Και να μην εχουν λυθει πιστευω μεσα στην εγγυηση θα βρεθει ακρη...

 

Παντως μην νομιζεις, και εγω με τον πηγασο εχω προβλημα με τον αερα και ιδεν ειμαι ιδιαιτερα ψηλος (1,85)... Ειναι αναλογα την υπομονη και την επιμονη, οπου θες πας χωρις φερινγκ, απλα κουραζεσαι παραπανω.

Δημοσ.

Οδηγώ την Kawasaki ER-6n από τον Φεβρουάριο σαν πρώτη μηχανή τέτοιων κυβικών με μηδενική εμπειρία σε μηχανάκια.

Την αγόρασα 4.100 ευρώ, 2006 μοντέλο με 12.000 km, χωρίς abs, ατρακάριστη.

 

Από την 3η εβδομάδα την οδηγούσα σχεδόν άνετα, αρκετά ελαφριά μηχανή, πάρα πολύ εύχρηστη μέσα στην πόλη, πολύ ισορροπημένη με την εξάτμιση από κάτω, ελαστικός κινητήρας από τις χαμηλές στροφές με μεγάλη σχέση, άφθονη δύναμη στις μεσαίες στροφές, σε ταξίδια το έχω υπολογίσει ότι καίει περίπου 4.5l/100km ενώ μέσα στην πόλη 6.5l/100km περίπου (με μεγάλη σύνεση στο γκάζι).

 

Μέχρι τα 120km/h ο αέρας παλεύται, ενώ από τα 140 αν δεν σκύψεις τελείως δεν την βγάζεις. Στα 200km/h ο αέρας πίεζε τόσο το κράνος στο κεφάλι μου, που πραγματικά υπέφερα!

 

Καλή αγορά! :-)

 

Κούκλα δεν είναιιιιι?

Δημοσ.

 

Μηχανη να μαθει δυο πραγματακια θελει τοι παλικαρι οχι να το τρομαξει η ακομα και να το σκοτωσει...

ΟΧΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΤΟΣΑ ΑΛΟΓΑ...

Το ER παντως ειναι erγαλειο ;)

Και φιλικοτατο με την καταλληλη προσοχη φυσικα ειναι οτι πρεπει...;)

Δημοσ.

Οχι στο abs,

Και παντα ισχυει το ρητο του "εαν δεν πεσεις δεν θα μαθεις.." οποτε με 650cc δυσκολο το πεσιμο φιλαρακο..

Δημοσ.
Οχι στο abs,

Και παντα ισχυει το ρητο του "εαν δεν πεσεις δεν θα μαθεις.." οποτε με 650cc δυσκολο το πεσιμο φιλαρακο..

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

 

Ας μην γραφουμε ασυναρτησιες και παρουμε και κανενα στο λαιμο μας..

Αμα δεν γνωριζουμε στοιχειοδη πραγματακια οπως το οτι μια μεγαλη μηχανη μπλοκαρει το μπροστινο της ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ μην γραφουμε οτι να ναι παρακαλω....

Με 650 το πεσιμο δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΡΧΑΡΙΟ ΟΔΗΓΟ... :shifty:

 

 

Ιδιαιτερα με 600 supersport μηχανη το πεσιμο ειναι απλα πανευκολο καθως σε μια μπουρδελο ασφαλτο θα χασεις τον κωλο σε ενα ανοιγμα και σε καλη ασφαλτο θα σηκωθει απλα για πλακα μονο με το γκαζακι...

Πως αντιδρα ομως ενας αρχαριος οδηγος σε τετοιες περιπτωσεις;;

 

 

 

Για εμενα ο φιλςο ας παρει το ER

Η καλυτερη επιλογη και να το παρει με ABS και να μην ακουει τις μαλακιες που γραφει ο καθενας :X

Δημοσ.

κατα 99% δεν υπαρχει μεικτη ασφαλεια για μηχανες.και για τις κλοπες τα τελευταια χρονια τις βαλαν και ειναι πανακριβες.

θα προτεινα να μην δεχτεις τον συναγερμο που θα σου βαλουν τσαμπε και ειναι της πλακας αλλα εναν με gps και τηλεειδοποιηση...

αν δεν το κλεψουν,το κρατας και το μεταφερεις σε επομενη αγορα σου..

Δημοσ.

Όντως δεν υπάρχει μεικτή ασφάλεια για μοτοσυκλέτες.

 

Για ασφάλεια κλοπής, χωρίς τρελό ασφάλιστρο ρώτησε στην Chartis.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...