ΠάρηςΓ Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 Γεια σας παίδες.. Θα ηθελα να ξέρω αν ειναι νομιμη μια τέτοια μετατροπή.Αν μπορώ να το κανω 125 και να το δηλώσω κανονικά... Το παπί Daytona Sprinter 50 cc ειναι και για 125 κυβικά αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει νομιμα.. Γνωρίζει κάποιος;
umaga Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 θα μπλαξεις πρεπει να κανεις βιδες ολο το μοτερ για να γινει αυτο
lef50 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 Γεια σας παίδες..Θα ηθελα να ξέρω αν ειναι νομιμη μια τέτοια μετατροπή.Αν μπορώ να το κανω 125 και να το δηλώσω κανονικά... Το παπί Daytona Sprinter 50 cc ειναι και για 125 κυβικά αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει νομιμα.. Γνωρίζει κάποιος; οχι δεν ειναι νομιμο 125 ειναι μοτοσυκλετα σε πλαισιο 50αριου
FUNKER_3 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 νομιμα δεν μπορει σιγουρα αλλα αν το κανεις κανεις δεν θα σε παρει χαμπαρι
hashashin Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Θα σε παρουν οι ζηταδες χαμπαρι σιγουρα .Εκτος αμα ειναι ασχετοι.Αλλα πια οι περισσοτεροι τα ξερουν αυτα. Παντως δεν προκειται να σε σταματησουν για τετοιο θεμα .
Septum Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Θα σε παρουν οι ζηταδες χαμπαρι σιγουρα .Εκτος αμα ειναι ασχετοι.Αλλα πια οι περισσοτεροι τα ξερουν αυτα.Παντως δεν προκειται να σε σταματησουν για τετοιο θεμα . Ουτε καν φιλε μου.ΑΛΛΑ και ας πουμε οτι πεφτει στον μπατσο με το καλυτερο αυτι που ξεχωριζει 50αρι με 125αρι μοτερ δεν μπορει να του κανει τιποτα,γιατι πρεπει να ανοιχτει το μοτερ που ειναι 3ψηφια εργασια και αν κανει λαθος δεν θα τα βαλει απ την τσεπη του.Καντο αφοβα.
De@th L0rd Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 δεν αλλάζει ο κινητηρας πάνω αριθμό; Τον τροχίζεις κ μετά τον βάφεις, με μαύρο ντουκόχρωμα υψηλών θερμοκρασιών. Έτσι κι αλλιώς τα cc μόνο πάνω στον κύλινδρο είναι ανάγλυφα και τροχίζονται εύκολα... Αν θες για το γαμώτο χτύπα σε ένα μαγαζί που φτιάχνει ανάγλυφες επιγραφές και τα συναφή, ένα 72cc που κάνουν όλοι την αλλαγή χωρίς να τα δηλώνουν κ είσαι τζέτ. Όλα μηχανάκια 10ετίας και 20ετίας που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι 72κεκ. Αν ήταν 50 κ.εκ. μετά από τόσα χρόνια ούτε με 10 χ.α.ω. δε θα μπορούσαν να πάνε.
Evgenios1 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Τον τροχίζεις κ μετά τον βάφεις, με μαύρο ντουκόχρωμα υψηλών θερμοκρασιών. Έτσι κι αλλιώς τα cc μόνο πάνω στον κύλινδρο είναι ανάγλυφα και τροχίζονται εύκολα... Αν θες για το γαμώτο χτύπα σε ένα μαγαζί που φτιάχνει ανάγλυφες επιγραφές και τα συναφή, ένα 72cc που κάνουν όλοι την αλλαγή χωρίς να τα δηλώνουν κ είσαι τζέτ. Όλα μηχανάκια 10ετίας και 20ετίας που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι 72κεκ. Αν ήταν 50 κ.εκ. μετά από τόσα χρόνια ούτε με 10 χ.α.ω. δε θα μπορούσαν να πάνε. Πουλανε ετοιμους κυλινδρους των 50,51,52mm με επιγραφη 49cm3 (το 50mm ειναι καπου στα 97 cm3). Να κανεις μετατροπη σε "Daytona Sprinter"(τι ειναι αυτο ) δε το βλεπω. Μπορεις να δηλωσεις την μετατροπη (δεν ξερω κανεναν που το εχει κανει ). Τεσπα, για τιμες να ξερεις (για honda) 47mm(72cc) = πιστονι (20ε) κυλινδρο(15ε) +εργασια (?ε) 50+++mm (97++cc) = πιστονι(20ε) κυλινδρο (15ε) στροφαλο (90ε) κεφαλη (90-100ε) καρμπιρατερ (25-30ε) +εργασια (?ε) Γνωμη μου, δεν αξιζει* παρε καλυτερα ενα αστρακι που ειναι και σκυλι. *Πως θα το περασεις απο ΚΤΕΟ;
PaNtErAz Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Γεια σας παίδες..Θα ηθελα να ξέρω αν ειναι νομιμη μια τέτοια μετατροπή.Αν μπορώ να το κανω 125 και να το δηλώσω κανονικά... Το παπί Daytona Sprinter 50 cc ειναι και για 125 κυβικά αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει νομιμα.. Γνωρίζει κάποιος; Άσχετο (offtopic) Επειδή θέλω πλέον να πάρω παπάκι, και είδα ότι το Daytona DY50 είναι αρκετά φτηνό και φαίνεται ωραίο, θα μου το πρότεινες; Είναι αξιόπιστο; Βγάζει τίποτα προβλήματα; Τραβάει; Έχει τίποτα να προσέξω; Ευχαριστώ προκαταβολικά!
umaga Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Άσχετο (offtopic) Επειδή θέλω πλέον να πάρω παπάκι, και είδα ότι το Daytona DY50 είναι αρκετά φτηνό και φαίνεται ωραίο, θα μου το πρότεινες; Είναι αξιόπιστο; Βγάζει τίποτα προβλήματα; Τραβάει; Έχει τίποτα να προσέξω; Ευχαριστώ προκαταβολικά! εγω εχω νταιτονα απο το 2004 και τοσα που εχει τραβιξει δεν εχει παθει τιποτα το μονο που εχω κανει ειναι να του αλλαξω κιλινδροπιστονα μονο και μονο για να πηγαινει λιγο καλητερα δεν ειχε καπιο προβλημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.