ΠάρηςΓ Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 Γεια σας παίδες.. Θα ηθελα να ξέρω αν ειναι νομιμη μια τέτοια μετατροπή.Αν μπορώ να το κανω 125 και να το δηλώσω κανονικά... Το παπί Daytona Sprinter 50 cc ειναι και για 125 κυβικά αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει νομιμα.. Γνωρίζει κάποιος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
umaga Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2010 θα μπλαξεις πρεπει να κανεις βιδες ολο το μοτερ για να γινει αυτο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 Γεια σας παίδες..Θα ηθελα να ξέρω αν ειναι νομιμη μια τέτοια μετατροπή.Αν μπορώ να το κανω 125 και να το δηλώσω κανονικά... Το παπί Daytona Sprinter 50 cc ειναι και για 125 κυβικά αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει νομιμα.. Γνωρίζει κάποιος; οχι δεν ειναι νομιμο 125 ειναι μοτοσυκλετα σε πλαισιο 50αριου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
FUNKER_3 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2010 νομιμα δεν μπορει σιγουρα αλλα αν το κανεις κανεις δεν θα σε παρει χαμπαρι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hashashin Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Θα σε παρουν οι ζηταδες χαμπαρι σιγουρα .Εκτος αμα ειναι ασχετοι.Αλλα πια οι περισσοτεροι τα ξερουν αυτα. Παντως δεν προκειται να σε σταματησουν για τετοιο θεμα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Septum Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Θα σε παρουν οι ζηταδες χαμπαρι σιγουρα .Εκτος αμα ειναι ασχετοι.Αλλα πια οι περισσοτεροι τα ξερουν αυτα.Παντως δεν προκειται να σε σταματησουν για τετοιο θεμα . Ουτε καν φιλε μου.ΑΛΛΑ και ας πουμε οτι πεφτει στον μπατσο με το καλυτερο αυτι που ξεχωριζει 50αρι με 125αρι μοτερ δεν μπορει να του κανει τιποτα,γιατι πρεπει να ανοιχτει το μοτερ που ειναι 3ψηφια εργασια και αν κανει λαθος δεν θα τα βαλει απ την τσεπη του.Καντο αφοβα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 δεν αλλάζει ο κινητηρας πάνω αριθμό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 δεν αλλάζει ο κινητηρας πάνω αριθμό; Τον τροχίζεις κ μετά τον βάφεις, με μαύρο ντουκόχρωμα υψηλών θερμοκρασιών. Έτσι κι αλλιώς τα cc μόνο πάνω στον κύλινδρο είναι ανάγλυφα και τροχίζονται εύκολα... Αν θες για το γαμώτο χτύπα σε ένα μαγαζί που φτιάχνει ανάγλυφες επιγραφές και τα συναφή, ένα 72cc που κάνουν όλοι την αλλαγή χωρίς να τα δηλώνουν κ είσαι τζέτ. Όλα μηχανάκια 10ετίας και 20ετίας που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι 72κεκ. Αν ήταν 50 κ.εκ. μετά από τόσα χρόνια ούτε με 10 χ.α.ω. δε θα μπορούσαν να πάνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evgenios1 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Τον τροχίζεις κ μετά τον βάφεις, με μαύρο ντουκόχρωμα υψηλών θερμοκρασιών. Έτσι κι αλλιώς τα cc μόνο πάνω στον κύλινδρο είναι ανάγλυφα και τροχίζονται εύκολα... Αν θες για το γαμώτο χτύπα σε ένα μαγαζί που φτιάχνει ανάγλυφες επιγραφές και τα συναφή, ένα 72cc που κάνουν όλοι την αλλαγή χωρίς να τα δηλώνουν κ είσαι τζέτ. Όλα μηχανάκια 10ετίας και 20ετίας που βλέπεις να κυκλοφορούν είναι 72κεκ. Αν ήταν 50 κ.εκ. μετά από τόσα χρόνια ούτε με 10 χ.α.ω. δε θα μπορούσαν να πάνε. Πουλανε ετοιμους κυλινδρους των 50,51,52mm με επιγραφη 49cm3 (το 50mm ειναι καπου στα 97 cm3). Να κανεις μετατροπη σε "Daytona Sprinter"(τι ειναι αυτο ) δε το βλεπω. Μπορεις να δηλωσεις την μετατροπη (δεν ξερω κανεναν που το εχει κανει ). Τεσπα, για τιμες να ξερεις (για honda) 47mm(72cc) = πιστονι (20ε) κυλινδρο(15ε) +εργασια (?ε) 50+++mm (97++cc) = πιστονι(20ε) κυλινδρο (15ε) στροφαλο (90ε) κεφαλη (90-100ε) καρμπιρατερ (25-30ε) +εργασια (?ε) Γνωμη μου, δεν αξιζει* παρε καλυτερα ενα αστρακι που ειναι και σκυλι. *Πως θα το περασεις απο ΚΤΕΟ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PaNtErAz Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Γεια σας παίδες..Θα ηθελα να ξέρω αν ειναι νομιμη μια τέτοια μετατροπή.Αν μπορώ να το κανω 125 και να το δηλώσω κανονικά... Το παπί Daytona Sprinter 50 cc ειναι και για 125 κυβικά αλλα δε ξερω αν μπορει να γινει νομιμα.. Γνωρίζει κάποιος; Άσχετο (offtopic) Επειδή θέλω πλέον να πάρω παπάκι, και είδα ότι το Daytona DY50 είναι αρκετά φτηνό και φαίνεται ωραίο, θα μου το πρότεινες; Είναι αξιόπιστο; Βγάζει τίποτα προβλήματα; Τραβάει; Έχει τίποτα να προσέξω; Ευχαριστώ προκαταβολικά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
umaga Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2010 Άσχετο (offtopic) Επειδή θέλω πλέον να πάρω παπάκι, και είδα ότι το Daytona DY50 είναι αρκετά φτηνό και φαίνεται ωραίο, θα μου το πρότεινες; Είναι αξιόπιστο; Βγάζει τίποτα προβλήματα; Τραβάει; Έχει τίποτα να προσέξω; Ευχαριστώ προκαταβολικά! εγω εχω νταιτονα απο το 2004 και τοσα που εχει τραβιξει δεν εχει παθει τιποτα το μονο που εχω κανει ειναι να του αλλαξω κιλινδροπιστονα μονο και μονο για να πηγαινει λιγο καλητερα δεν ειχε καπιο προβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.