Προς το περιεχόμενο

Ξέρει κανείς πόσο βαθμολογήται η λευκή κόλλα στις Πανελλαδικές...?


filip123go

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Απλά μύθος ότι βαθμολογείται κόλα που γράφει μόνο το όνομα. Θυμάμαι συμμαθητής μου που είχε γράψει κι όλας να παίρνει 0.1 :P

Δημοσ.
Μιας που ειχα την ευτυχία να μην δώσω ποτέ (έτσι κι αλλιώς έχουν αλλάξει και τα πάντα από τις δικές μου εποχές) και δεν εχω ιδέα τι ισχύει τώρα, ερώτηση κρίσεως: Aν όντως ισχύει ότι λευκή κόλλα παίρνει έστω και 1 αντί για 0, με ποια λογική βρε παιδιά? :whistle:

 

Ευτυχία;;;

Δημοσ.

σε μερικα unies στο UK (κ στο δικο μου) δεν βαθμολογηται καν το γραπτο εαν εχεις γραψει κατω απο το 1/4 των θεματων.Πχ φαντασου τωρα να εχεις 4 θεματα κ λες οκ ας αρχισω απο το πιο δυσκολο κ σε καποια φαση να ξεχαστεις η να κανεις υπεραναλυση κανα 3 σελιδο κ πες οτι δεν προλαβεις να το τελειωσεις...τοτε παιρνεις απο τα 3 το μακρυτερο!!

 

Μαλιστα τωρα που το σκεφτομαι παιζει να ειχαμε κανα μπαζο που του ειχε κανει αυτο

Δημοσ.
Ευτυχία;;;

Nαι, γιατί έκανε εντύπωση? Από πολύ μικρή ηλικία ήμουν εναντίον παρά την γνωστή πλύση εγκεφάλου και το γονεακό Greek dream, μακριά από την λούπα πανελλαδικών, κι αν περάσεις σε αυτό που πράγματι θέλεις να κάνεις και δεν συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο, και για ένα χαρτί που θα πάει για κορνίζωμα για να περιμένεις διορισμό μέχρι τα τριαντα-τόσα σου, (και αν) κι ένας θεός ξέρει που στις αρχές και για πόσα χρόνια. Ηδη από αρχές γυμνασίου είχα κάνει ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται, το τήρησα και δεν το έχω μετανιώσει ούτε ένα δευτερόλεπτο. Ναι, ευτυχία για την επιλογή μου.

  • Moderators
Δημοσ.

Αν βαθμολογειται με 3, πώς πηρα τοτε 1,8 στα Μαθηματικα Κατευθυνσης τη πρωτη χρονια που εδινα; :P

 

Ειχα φάει και λιγο απο το χαρτι; :P :p

Δημοσ.
Nαι, γιατί έκανε εντύπωση? Από πολύ μικρή ηλικία ήμουν εναντίον παρά την γνωστή πλύση εγκεφάλου και το γονεακό Greek dream, μακριά από την λούπα πανελλαδικών, κι αν περάσεις σε αυτό που πράγματι θέλεις να κάνεις και δεν συμβιβαστείς με κάτι λιγότερο, και για ένα χαρτί που θα πάει για κορνίζωμα για να περιμένεις διορισμό μέχρι τα τριαντα-τόσα σου, (και αν) κι ένας θεός ξέρει που στις αρχές και για πόσα χρόνια. Ηδη από αρχές γυμνασίου είχα κάνει ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται, το τήρησα και δεν το έχω μετανιώσει ούτε ένα δευτερόλεπτο. Ναι, ευτυχία για την επιλογή μου.

 

Ναι, πρέπει να τα καταργήσουν τα Πανεπιστήμια και την ανώτατη-ανώτερη εκπαίδευση. Βασικά και το σχολείο να καταργήσουν. Τι την θέλουμε την γνώση; Λεφτά να βγάζουμε.. Όλοι τσομπανηδες, κυνηγοί και αγρότες..

 

Man είσαι λάθος.

Δημοσ.

Βαθμολογειται βρε παιδια...Γιατι πρωτον ξεκουραζεις τον εξεταστη απο την ταλαιπωρια να βαθμοληγησει ολα τα λαθη,και δευτερον,κοβεται το φυλλο με τα στοιχεια σας και μενει ενα καθαρο τετραδιο που μπορει να ξαναχρησιμοποιηθει...(πλακα...:P)

Δημοσ.
Καλά θα είναι απλά ηλίθιο και άδικο (για αυτόν που πήρε με την αξία του το 1) να πέρνει βαθμό κάποιος που δεν έχει γράψει κάτι. Τι είμαστε δημοτικό;;;

 

Ναι αυτόν που θα γράψει 1 η αδικία θα τον φάει.Άτιμη ζωή.

 

0 παίρνει η λευκή κόλλα.

Δημοσ.
Ναι, πρέπει να τα καταργήσουν τα Πανεπιστήμια και την ανώτατη-ανώτερη εκπαίδευση. Βασικά και το σχολείο να καταργήσουν. Τι την θέλουμε την γνώση; Λεφτά να βγάζουμε.. Όλοι τσομπανηδες, κυνηγοί και αγρότες..

 

Man είσαι λάθος.

Βρε άνθρωπε, άντε εγώ δεν έκανα μεγαλύτερη ανάλυση γιατί είπα να μην γράψω σεντόνι (το οποίο θα το υποστείς τώρα), κάνε ακόμη μια ερώτηση πριν βγάλεις αυθαίρετα συμπεράσματα που ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχουν με μένα. Μιλάς με άνθρωπο που είναι και παραείναι υπέρ της μόρφωσης/καλλιέργειας. Η κριτική μου και η απόφαση μου είχε/έχει να κάνει καθαρά με το χάλι της ελληνικής πραγματικότητας σε αυτόν τον τομέα, τι προοπτικές που σου δίνει επαγγελματικά και με τι χρονικό ορίζοντα (που ίσχυε από τότε και συνεχίζει να ισχύει) και την ελληνική λύσσα με τον διορισμό στο δημόσιο (πανεπιστήμιο>διορισμός στο δημόσιο=γονεακό greek dream), όχι και σε καμία περίπτωση με την σημασία και την αξία της μόρφωσης/εκπαίδευσης/καλλιέργειας.

 

"Δόξα το θεό", εγώ είχα την τύχη να μπορώ να επιλέξω να πάω σε μια σχολή για να 'επανδρώσω' και τυπικά να έχω και το πτυχίο στην τέχνη που είχα κλίση, και ήθελα να ασχοληθώ και επαγγελματικά (μην φανταστείς ακριβές σπουδές και σε καμία περίπτωση εύρωστη οικογένεια, μιλάμε με ένα μέτριο μισθό δημόσιου υπαλλήλου μέσα στο σπίτι.) Με το που βγήκα έπιασα δουλειά σ'αυτό που αγαπώ και κοντεύω επαγγελματικά την 15ετία στον ιδιωτικό τομέα.

Οι συνομήλικοι (35-36) φίλοι μου ακόμη περιμένουν διορισμό, κάνουν δουλειές του ποδαριού ή κι αν δεν είναι του ποδαριού κάτι που δεν τους αρέσει καν, ίσως κάποια 6μηνιαία σύμβαση σε κρατικές/δημόσιες υπηρεσίες μια φορά στα 2 χρόνια, κάποιοι ακόμη κυνηγούν μάστερ και τα σχετικά, όχι για το κέρδος της μόρφωσης αλλά μήπως γίνουν πιο ανταγωνιστικοί με τα μόρια και δεν ξέρω γω πως ακριβώς μετράνε αυτά στους διαγωνισμούς του ασεπ.

Α ναι, υπάρχουν και καναδυο που διορίστηκαν κάποια στιγμή (και πάλι πολύ μετά από τον χρόνο που μπήκα εγώ στον επαγγελματικό χώρο), και με 'δόντι' φυσικά. Ένας έφαγε και το εκτός έδρας που δεν το άντεξε και παράτησε τη θέση του, πήρε τη βαλίτσα του και γύρισε πάνω στο 6μηνο.

 

Και θα σου πω κάτι περί μόρφωσης και γνώσης. Αν είσαι άνθρωπος που ενδιαφέρεται και δίνει βάση στην μόρφωση με την ουσιώση έννοια που είναι η καλλιέργεια και οι γνώσεις, το κάνεις και πέρα από την επαγγελματική εξασφάλιση και με διάφορους τρόπους. Μην μιλήσουμε για ανθρώπους με πτυχία που πέρα από τις εγκυκλοπαιδικές τους γνώσεις και εκπάιδευση λόγω σπουδών στην όποια ειδικότητα, από καλλιέργεια και ως άνθρωποι είναι κάφροι. Φυσικά και η εκπαίδευση βοηθά και είναι μια προυπόθεση να ανοίξουν οι ορίζοντες και τα μυαλά, όμως δεν προεξοφλεί την καλλιέργεια. Και επιπλέον έχω κοντινά παραδείγματα που ενώ επαγγελματικά είναι εξασφαλισμένοι, συνεχίζουν στα 40 τους να μορφώνονται, να σπουδάζουν για νέο πτυχίο, να μαθαίνουν τη μια ξένη γλώσσα μετά την άλλη να κυνηγάνε σεμινάρια και μάστερ, να λιώνουν στην ανάγνωση βιβλίων. Για τίποτα άλλο παραπάνω παρα μόνο το προσωπικό τους ενδιαφέρον για μόρφωση, γνώση και την προσωπική τους εξέλιξη ως άτομα.

 

Αν αφορούσε το παιδί μου, πρώτον θα τέλειωνε το λύκειο που να βαρούσε τον κ*λο της/του κάτω. Απο 'κει και πέρα η πρώτη επιλογή, όχι, με τίποτα δεν θα ήταν το ελληνικό πανεπιστήμιο για το ελληνικό πτυχίο και με τίποτα δεν θα ήταν το ψήσιμο εγκεφάλου για το διορισμό στο δημόσιο. Θα σκιζόμουν να καταφέρω να είμαι σε θέση να πληρώσω και να πάρει ένα πτυχίο από μια ιδιωτική σχολή -σχετική με τα ενδιαφέροντα του πάντα- ή αν είχαμε την μέγιστη πολυτέλεια και δυνατότητα, σπουδές στο εξωτερικό. Μόρφωση και εκπαίδευση, ναι και πάνω απ'όλα, την μιζιέρα του ελληνικού πανεπιστημίου όχι. Θα μου πεις, δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι γονείς την δυνατότητα όσο κι αν θέλουν και προσπαθούν, οπότε η μόνη επιλογή για τα παιδιά είναι το πανεπιστήμιο. α) ας μην υπολογίσουμε πόσο τις % από τους έλληνες φοιτητές σπουδάζουν σε άλλη πόλη και τι δίνουν οι γονείς επί 4 -και σε πολλές περιπτώσεις, επιπλέον- χρόνια σε ενοίκια κλπ. Πάω και στοίχημα ότι είναι τουλάχιστον διπλάσια απ'όσα έδωσαν οι δικοί μου για την σχολή μου.

Αλλά ναι, για τις περιπτώσεις που οι γονείς δεν έχουν την δυνατότητα και δεν υπάρχει άλλη επιλογή, είναι μονόδρομος για σπουδές και πτυχίο. Η έλειψη άλλης επιλογής όμως δεν αναιρεί την πραγματικότητα για τα χάλια όσο αφορά στις επαγγελματικές χρονικές προοπτικές αυτού του μονόδρομου. Την έκφραση για το πτυχίο που πάει για κορνίζωμα δεν την έχω βγάλει εγώ, η ελληνική πραγματικότητα την έβγαλε και ισχύει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

Δημοσ.

Εγώ το 2001 στα μαθηματικά κατεύθυνσης έδωσα λευκή κόλλα με μόνο κάτι μουτζαλιές πεντάλφες αλφάδια άισντ έρθ και τσίλντρεν οφ μπόντομ γιατί βαριόμουν μέχρι να περάσει η ώρα, πήρα 3.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...