Physics_Rulez Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Η αλήθεια είναι ότι στη Θεσσαλονίκη εκεί που εξυπηρετούν τα αστικά λειτουργούν λίγο πολύ σωστά, αν εξαιρέσεις τις πολιτικές της εταιρίας στα εισιτήρια. Το κακό είναι ότι δεν συνδέονται πάρα πολλές περιοχές μεταξύ τους. Δεν υπάρχει κάθετη συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη. Πχ. Καλαμαριά - Πυλαία - Πανόραμα που είναι μια κάθετη γραμμή στα ανατολικά δε συνδέονται με καμία γραμμή. Πρέπει να κατέβεις κέντρο και μετά να πάρεις άλλο αστικό για τον προορισμό σου, ο οποίος βρίσκεται μόλις ένα δήμο από πάνω/κάτω σου. Μια διαδρομή 30 λεπτών γίνεται τελικά σε πάνω από μια ώρα... Το πακτωμένο επιβατικό κοινό θέλει κι άλλες γραμμές και πιο πυκνά δρομολόγια. Στο δεκάρι ειδικά ο κόσμος είναι κάπως έτσι:
De@th L0rd Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Καλα και στη θεσσαλονίκη υπάρχουν πολλά παράπονα επειδή κυρίως οι οδηγοί λεωφορείων στην πλειοψηφία τους κάνουν ότι γουστάρουν. Ένα ακόμα είναι ότι λόγω του υποτιθέμενου ΜΕΤΡΟ έχει μετατραπεί μια άλλοτε άνετη κ κάποιες φορές όμορφη πόλη, σε χαβούζα.Αλλά αν ο ΟΑΣΘ ήταν σαν τον ΟΑΣΑ, θα είχαμε πολλά θύματα. Εϊναι το μοναδικό μέσο που δουλεύει "καλά". Αν τύχει και λείψει κάποιο λεωφορείο όπως είναι σύνηθες στην Αθήνα και δεν ενημερωθούν στο σταθμό οι επιβάτες πέφτουν χοντρά βρισίδια.
marhy Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Κι είχα πάντα την απορία, πώς διάλο φυλάνε τα τρένα τα τρένα και τα χουν κάνει όλα σαν τσίρκο απ τα γκράφιτι. Έλεγα πως θα το κάνουν το βράδυ όταν αράζουν και τα παρατάνε στη μοίρα τους αλλά τελικά δε χρειάζεται καν να μείνουν αφύλακτα...Πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ να γίνεται κάτι τέτοιο που περιγράφεις. Κάθε σταθμός υποτίθεται έχει security, έστω κάποιον υπεύθυνο... Ο οδηγός δηλ. τι έκανε; Κατέβηκε και περίμενε να τον αφήσουν να ξαναμπεί, αφού έκλεισε τις πόρτες για να χουν χώρο για ζωγραφιές; Μαλλον ετσι το κανουνε συνηθως.. ηταν πολλα ατομα ισως οι 1-2 σεκιουρηταδες δε μπορουσαν να κανουν κατι.. τωρα ο οδηγος δεν ξερω, κατι θα του ειχαν κανει για να μην ξεκιναει το τρενο. Τις πορτες δεν ξερω αν τις εκλεισε ο ιδιος η αν τις εκλεισαν τα ζωα γιατι ετσι και βγαιναμε ολοι εξω θα τους πλακωναμε στο ξυλο! Η αλήθεια είναι ότι στη Θεσσαλονίκη εκεί που εξυπηρετούν τα αστικά λειτουργούν λίγο πολύ σωστά, αν εξαιρέσεις τις πολιτικές της εταιρίας στα εισιτήρια. Το κακό είναι ότι δεν συνδέονται πάρα πολλές περιοχές μεταξύ τους. Δεν υπάρχει κάθετη συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη. Πχ. Καλαμαριά - Πυλαία - Πανόραμα που είναι μια κάθετη γραμμή στα ανατολικά δε συνδέονται με καμία γραμμή. Πρέπει να κατέβεις κέντρο και μετά να πάρεις άλλο αστικό για τον προορισμό σου, ο οποίος βρίσκεται μόλις ένα δήμο από πάνω/κάτω σου. Μια διαδρομή 30 λεπτών γίνεται τελικά σε πάνω από μια ώρα... Το πακτωμένο επιβατικό κοινό θέλει κι άλλες γραμμές και πιο πυκνά δρομολόγια. Στο δεκάρι ειδικά ο κόσμος είναι κάπως έτσι: καλα εδω επειδη υπαρχουν πολλα μεσα κατι παρομοιο γινεται, πρεπει να αλλαξεις ενα σωρο για να πας εκει που θες. Βαλε ομως το γεγονος οτι αυτα τα μεσα, σε αντιθεση με τα λεωφορεια σας, δεν δουλευουν σωστα! Ας πουμε σχετικα με τη φωτο που εβαλες, πως νομιζεις οτι ειναι τωρα η κατασταση στο μετρο που εκτος απο τον δικο του ογκο επιβατων πρεπει να εξυπηρετησει και την κλειστη γραμμη του ησαπ; ιδια και χειροτερη! Φαντασου ενα δικτυο 25 (νομιζω) χιλιομετρων κομμενο σε 2 ή 3 τμηματα, να πρεπει να εξυπηρετηθει απο το υπερπληρες μετρο η τα εντελως αναξιοπιστα λεωφορεια κι αυτο να συμβαινει καθημερινα εδω και χρονια και χωρις καν να ξερεις ποτε θα τελειωσει.. Αλλωστε η δικη σας πολη ειναι καπως "μακροστενη". Υπαρχουν 3-4 δρομοι (εγνατια, παραλια κλπ) που πανε σχεδον απ τη μια ακρη στην αλλη οποτε σ ενα βαθμο ολο και καποιο απ τα λεωφορεια που περνανε απ αυτους θα εξυπηρετει.
freedubus Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Μαλλον ετσι το κανουνε συνηθως.. ηταν πολλα ατομα ισως οι 1-2 σεκιουρηταδες δε μπορουσαν να κανουν κατι.. τωρα ο οδηγος δεν ξερω, κατι θα του ειχαν κανει για να μην ξεκιναει το τρενο. Τις πορτες δεν ξερω αν τις εκλεισε ο ιδιος η αν τις εκλεισαν τα ζωα γιατι ετσι και βγαιναμε ολοι εξω θα τους πλακωναμε στο ξυλο! Κοινή λογική: Μπαίνει ένας απ΄ αυτούς μέσα στο τρένο και μόλις κλείσουν οι πόρτες και πάει να φύγει, πατάει το κουμπί κινδύνου. Το τρένο σταματάει αμέσως και οι πόρτες δεν ανοίγουν. Μέχρι να εξακριβωθεί τι έγινε οι τάγκερς έχουν κάνει τη δουλειά τους κι έχουν φύγει. Θέλει ταχύτητα και καλό συγχρονισμό από τα μέλη της ομάδας.
marhy Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Μπαίνει ένας μέσα και πατάει το κουμπί κινδύνου. μια και το φερε η κουβεντα για τους οδηγους βρηκα αυτο http://www.madata.gr/epikairotita/social/51086.html τι να πει κανεις.. δεν μας φτανανε τα υπολοιπα προβληματα των συγκοινωνιων, οι αλλοι εγκληματιες, εχουμε και αυτους τους ηλιθιους... θα σκοτωσουν κανεναν ανθρωπο για να κανουν τα γκραφιτι τους, δηλαδη ποσο καθυστερημενος μπορει να ειναι καποιος;
freedubus Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Κοίτα, αυτοί δεν πάνε για να δείρουν ούτε να σκοτώσουν κανέναν, πάνε για να ζωγραφίσουν το τρένο. Προφανώς ο οδηγός πήγε να δείρει, γι αυτό και τις άρπαξε. Ο ηλεκτροδηγός, μαζί με τον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας, αντιλήφθηκε τους νεαρούς και επιχείρησε να τους εμποδίσει. Οι νεαροί επιτέθηκαν και στους δύο, ξυλοκοπώντας τον ηλεκτροδηγό και βάφοντας με σπρέι τον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας. Πώς τα γράφουν πάντως ε; Πώς να "επιχείρησε να τους εμποδίσει" , αλήθεια;
marhy Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Κοίτα, αυτοί δεν πάνε για να δείρουν ούτε να σκοτώσουν κανέναν, πάνε για να ζωγραφίσουν το τρένο. Προφανώς ο οδηγός πήγε να δείρει, γι αυτό και τις άρπαξε. Πώς τα γράφουν πάντως ε; Πώς να "επιχείρησε να τους εμποδίσει" , αλήθεια; Καλα εκανε και πηγε να τους εμποδισει. Με ποιο δικαιωμα δηλαδη θα βαψουν το τρενο; τους το ζητησε κανεις; Και καλα αν θελουν να κανουν κατι ομορφο, κατι σχετικο με το τρενο οπως εχουν κανει στο Γκαζι. Η αν το κανουν σε μικρη εκταση η οταν δεν υπαρχει κοσμος μεσα. Αυτοι εβαψαν ενα ολοκληρο βαγονι απο πανω μεχρι κατω με τον κοσμο να ειναι μεσα και να εισπνεει τα αερια. Καθυστερησαν τον κοσμο, εθεσαν σε κινδυνο την υγεια του, κατεστρεψαν δημοσια περιουσια που για να τη φτιαξουν θα πληρωσουμε εσυ κι εγω, λες και δεν πληρωνουμε ηδη αρκετα. Και με ποιο δικαιωμα να χτυπησουν δηλαδη τους εργαζομενους; Απο αυτοαμυνα; αφου πρωτα αυτοι πηγαν να επιτεθουν σε δημοσια περιουσια. Ε οχι να βριζουμε το νοικοκυρη που προσπαθησε να προστατευσει την περιουσια του και να λυπομαστε τον κλεφτη που φοβηθηκε μην του επιτεθουν! Ασε που απ οτι διαβαζω ριχνουν και διαφορα στις γραμμες για να σταματησει το τρενο. Κι αν για καποιο λογο το τρενο δε σταματησει και γινει κανενα ατυχημα θα δουμε αν τραυματιστηκε η σκοτωθηκε κανεις. Δηλαδη εσυ θες να καθομαστε και να τους λεμε και μπραβο;
freedubus Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Να ειδοποιήσει την αστυνομία ο κάθε οδηγός τρένου και ο κάθε διευθυντής τραπέζης και να μην αναλαμβάνει εκούσια να προστατέψει την περιουσία "του" , και ειδικά σε περιπτώσεις που δεν τον παίρνει, γιατί ρισκάρει πολύ περισσότερα. Κοινή λογική.
antonl Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Να ειδοποιήσει την αστυνομία ο κάθε οδηγός τρένου και ο κάθε διευθυντής τραπέζης και να μην αναλαμβάνει εκούσια να προστατέψει την περιουσία "του" , και ειδικά σε περιπτώσεις που δεν τον παίρνει, γιατί ρισκάρει πολύ περισσότερα. Κοινή λογική. Και τι νόημα θα χε αυτό; Υπάρχει περίπτωση να ναι κανείς εκεί εγκαίρως; Με απλά λόγια, απ ό,τι καταλαβαίνω, απλώς δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτούν απ τους βανδαλισμούς. Ο οδηγός δεν είναι δουλεία του να επέμβει, οι security είναι λίγοι για ν αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις και στα 5-10' που κρατά το πανηγύρι δεν προλαβαίνει να ρθει αστυνομία.
freedubus Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2010 Με απλά λόγια, απ ό,τι καταλαβαίνω, απλώς δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτούν απ τους βανδαλισμούς. Ο οδηγός δεν είναι δουλεία του να επέμβει, οι security είναι λίγοι για ν αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις και στα 5-10' που κρατά το πανηγύρι δεν προλαβαίνει να ρθει αστυνομία. Γμτ κι εγώ νόμιζα ότι ήταν και πολύ παρακινδυνευμένο και γκάνγκστα και σπέκτ όλο το σκηνικό..
tsifotis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 προχθες ημουνα καπου βορεια του μανχαταν το μηχανημα του μετρο μου εφαγε 4,5$ (ακριβως ενα πηγαινε-ελα 2.25+2.25) και μου εβγαλε χαρτακι για το σφαλμα. Απ οτι συννενοηθηκα με το intercom του μετρο για reclaim επρεπε να παω στα ακυρα γεωγραφικα για μενα "κεντρικα" ωστε να με αποζημιωσουνε. Φανταστειτε ποιος θα ξοδευε 4,5 δολαρια σε μετρο για να παει να παρει πισω 4,5 δολαρια. Παντως κανενας μη πορωμενος, αρα και τ αφησα. Αρα κακως δεν υπαρχει προβλεψη απο τον ησαπ. Επρεπε να λενε "οριστε, παρτε ενα αποδεικτικο μη λειτουργιας τραινου και πατε να παρτε το 1ευρω σας στην κηφισια" ή αλλιως "σας γ@μ@μ3 με το γαντι"
De@th L0rd Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2010 Μη γράφετε τέτοια και εμπνέετε με νέο αέρα τα λαμόγια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.