Προς το περιεχόμενο

Μπράβο ΗΣΑΠ


haris_216

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ότι το τμήμα Αττική - Μοναστηράκι θα παραμείνει κλειστό, το ήξερα. Σήμερα όμως άκουσα ότι αυτό θα ισχύσει μέχρι το τέλος του χρόνου.

 

Όλα καλά όμως, «το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με τη γραμμή 2 και 3 του ΜΕΤΡΟ». Πιστεύω πως η μη εμφάνιση ελεγκτών στο ΜΕΤΡΟ μέχρι το τέλος του χρόνου θα θεωρηθεί εξίσου αυτονόητη.

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος.

 

Αρχικά ο ΑΚΤΩΡ είχε πείσει τον ΗΣΑΠ στο συγκεκριμένο τμήμα να στρωθεί μη-οπλισμένο σκυρόδεμα, ως καλύτερο. Αυτό όμως έγινε άτυπα. Πέσαν τα «οκ» προφορικά, η αρχική σύμβαση όμως παρέμεινε ως είχε. Η κατασκευή προχώρησε μια χαρά... αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τα πρόσωπα της διοίκησης. Η νέα διοίκηση δε συμφωνούσε με αυτό, οπότε και απαίτησε η γραμμή να γίνει όπως όριζε η σύμβαση.

 

Οπότε... αφού «τυπικά» ήταν λάθος του κατασκευαστή, τα σπάσαν όλα και τα ξαναφτιάξαν...

οπως και να εχει το πραγμα, η ταλαιπωρια υπηρξε. φταιει ο ακτωρ, φταιει η εκαστοτε διοικηση του ΗΣΑΠ, λιγη σημασια εχει για το επιβατικο κοινο.

 

και πιο μετα ειχα ακουσει 2 φιλους που δουλευουν ΗΣΑΠ να λενε οτι ο ακτωρας τους κρεμασε (ηταν την περιοδο που υπηρχαν 3 εργοταξια σε Νεα Ιωνια, Αγιο Νικολαο-Κατω Πατησια και νομιζω Πετραλωνα αλλα επι 1 μηνα ουτε ενας εργατης δε δουλευε σε κανενα απο αυτα).

Δημοσ.

έτσι για απλή ενημέρωση να σας πω ότι το mail που έστειλα στον ΗΣΑΠ (και το οποίο υπήρξε η έναρξη αυτού του θέματος) δεν απαντήθηκε ποτέ. όχι πως περίμενα κάτι αλλά τουλάχιστον μία τυπική απάντηση θα έδειχνε ότι πιθανόν να μην μας γράφουνε στα......:o

αλλά τελικά μάλλον εκεί μας γράφουνε.

Δημοσ.

εγω ειχα στειλει στο Υπουργειο Μεταφορων mail καταγγελιας, αυτοι το προωθησαν στον ΗΣΑΠ και μου ειπαν πως θα το ψαξουν (μου ηρθε κανονικο γραμμα σπιτι με την καταγγελια) αλλα μετα απο αυτο καμμια εξελιξη..

Δημοσ.
Δεν υπήρξε κατασκευαστικό λάθος.

 

Αρχικά ο ΑΚΤΩΡ είχε πείσει τον ΗΣΑΠ στο συγκεκριμένο τμήμα να στρωθεί μη-οπλισμένο σκυρόδεμα, ως καλύτερο. Αυτό όμως έγινε άτυπα. Πέσαν τα «οκ» προφορικά, η αρχική σύμβαση όμως παρέμεινε ως είχε. Η κατασκευή προχώρησε μια χαρά... αλλά στο μεταξύ άλλαξαν τα πρόσωπα της διοίκησης. Η νέα διοίκηση δε συμφωνούσε με αυτό, οπότε και απαίτησε η γραμμή να γίνει όπως όριζε η σύμβαση.

 

Οπότε... αφού «τυπικά» ήταν λάθος του κατασκευαστή, τα σπάσαν όλα και τα ξαναφτιάξαν...

 

Ξέρεις μήπως και πως πληρώνεται ο ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Με μονάδα η lump-sum?

Στη πρόταση για "καλύτερα" του ΆΚΤΩΡΑ φαντάζομαι ότι υπήρε και η πρόβλεψη για μείωση τιμήματος ... ή το ξέχασαν ?

 

---------- Προσθήκη στις 19:29 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:26 ----------

 

εγω ειχα στειλει στο Υπουργειο Μεταφορων mail καταγγελιας, αυτοι το προωθησαν στον ΗΣΑΠ και μου ειπαν πως θα το ψαξουν (μου ηρθε κανονικο γραμμα σπιτι με την καταγγελια) αλλα μετα απο αυτο καμμια εξελιξη..

 

Μου θυμίζει τη καταγγελία που έκανα στην ΓΓΚ για κάτι κινεζο-economizer ρεύματος κι έτσι. Μετά από 1-2 μήνες ήρθε ένα mail που μου κοινοποιούταν το ερώτημα τους προς την "εταιρεία". Φυσικά από τότε έχω δει 3-4 κλώνους του συγκεκριμένου σε διάφορα κανάλια.

Δημοσ.
Ξέρεις μήπως και πως πληρώνεται ο ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Με μονάδα η lump-sum?

 

 

 

Όλα τα έργα πληρώνονται με τιμή μονάδος ... ανάλογα με το αντικείμενο που έχει κατασκευασει μέχρι εκείνη την στιγμη

Βέβαια ο Άκτωρας πληρώνεται για ένα έργο που θα διαρκούσε 2,5 χρόνια αν θυμαμαι καλα ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ και με μαξιμουμ απόσταση συρμων 12 λεπτά...

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Επαναφέρω το θέμα . Εστειλά μια ερώτηση στον ΗΣΑΠ μεσα απο την φόρμα επικοινωνίας του site σχετικά με το νέο σταθμό στη θέση ψαλίδι στο Ηρακλειο. Με ενημέρωσαν λοιπον χθες ότι έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες , αρχιτεκτονικές , στατικες , Η/Μ . ΑΛΛΑ η εανρξη των εργασιων θα γίνει αφου ληφθει η εγκριση περιβαντολογικον επιπτωσεων απο το αρμοδιο υπουργειο και ενταχθει το εργο σε προγραμμα χρηματοδοτησης .......

Να θυμήσω ότι το εργο είχε εξαγγελθει και αναφερόταν ότι τελος του 2010 θα ήταν έτοιμο προς παραδοση .

Τωρα αυτό το αοριστο με τα οταν θα γίνει το ένα και όταν θα γίνει το αλλό τι σημαινει .....?????

Δημοσ.

διάλεξε μια απάντηση που σου αρέσει:

1. -Γραφειοκρατία

2. -Κάποιος δεν ασχολήθηκε να καταβάλλει πρόωρα περιβαλλοντική μελέτη και τώρα τρέχουν

3. -Καλά κρασιά

4. -Ακόμα δεν έχουν πέσει οι γερές μίζες και περιμένουμε

5. -Ελληνικό Δημόσιο Α.Ε.

6. -Θα γίνει όταν θα γίνει

7. -Αν δεν μας το φτιάξουν ΚΑΙ ΑΥΤΟ οι κουτόφραγκοι δεν το κάνουμε μόνοι μας

8. -η συνέχεια δική σας...

Δημοσ.

9. -Οικονομική κρίση.

 

Πάντως δεν είχα ιδέα γι αυτόν τον σταθμό (ούτε για τους άλλους 2).

Εδώ ρε συ τα έργα που γίνονται έπρεπε να χαν τελειώσει πριν κανα χρόνο ξέρω γω. Πού να ξεκινήσουν κι άλλα παράλληλα;

Δημοσ.

Δυστυχως καταφεραμε να γινουμε το απολυτο παραδειγμα αρνητικης εξελιξης του ανθρωπινου ειδους.Γινονται τα παντα αναποδα.

Δημοσ.
παιδια επειδη μενω στην Θεσσαλονικη και δεν γνωριζω τι τρεχει με τα ΜΜΜ στην Αθηνα,ισως επειδη ειμαι "εξω απο τον χορό" δεν γνωριζω τι πραγματικα γινεται...

Αλλα μιας και εδω πανω την βγαζουμε μονο με ταξι και τον ΟΑΣΘ(λεοφωρεια) και τωρα τελευταια με τα ποδηλατα,μου ακουγεται πολυ ωραιο το γεγονος οτι εχετε και τραμ,και ηλεκτρικο,και μετρο,και τον ησαπ,και λεοφωρεια,και προαστιακο και και και

δηλαδη αν μη τι αλλο εχετε πολλες επιλογες για την μετακινιση σας

 

αλλα απο την αλλη ακουω συνεχεια για προβληματα,παραπονα,καθυστερησεις,βλαβες το ενα το αλλο

 

τι πραγματικα ισχυει με τα ΜΜΜ εκει???δεν ειναι εν τελει τοσο ροδινα οσο ακουγονται λογω ποικιλιας???

 

επισης γιατι ειναι αστειο να ανεβει ελεγκτης στον ηλεκτρικο? :)

 

σκέφτεσαι την θεσσαλονίκη με αυτές τις συγκοινωνίες. Λαθος σκεψη καθώς η αθηνα ειναι 3-4 φορες μεγαλύτερη απο την θεσσαλονίκη.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Για γελια και για κλαματα ο ησαπ.. σημερα το απογευμα εκει που ημασταν στα πετραλωνα ηρθαν κατι καλοπαιδα κι αρχισαν να βαφουν το τρενο! Που ηταν ο οδηγος, που ηταν οι σεκιουρηταδες ενας θεος ξερει. Ειχαν κλεισει οι πορτες του τρενου κι αυτοι βαφανε τα παραθυρα, καποιος τους εβγαζε βιντεο δεν ξερω με τι σκοπο αφου τα προσωπα του ηταν καλυμμενα. Φυσικα ολα αυτα τα υγιεινα αερια των σπρει περνουσαν μεσα στο βαγονι και δεν ξερω τι μπορει να γινοταν αν υπηρχε κανεις με αναπνευστικα προβληματα. Περιμεναμε λοιπον κανενα 5-10λεπτο να τελειωσουν την καλλιτεχνια. Οταν αισιως φτασαμε στο μοναστηρακι ο κοσμος που περιμενε το τρενο ειχε γεμισει την αποβαθρα και φυσικα ακουγες διαφορους να ψαχνουν ματαιως το πορτοφολι τους.. Διαδρομη καλλιθεα-αγιος ελευθεριος υπο αυτες τις συνθηκες: 1 ωρα και 5 λεπτα.. κανονικη διαδρομη: 20 λεπτα..

Εσεις στη συμπρωτευουσα μη μιλατε καθολου.. οι συγκοινωνιες σαν ειναι φοβερα ανωτερες απο τις δικιες μας.. προς το παρον εχετε μονο τα λεωφορεια αλλα τουλαχιστον με τους πινακες που υπαρχουν στις περισσοτερες στασεις δεν ειστε υποχρεωμενοι να περιμενετε σαν τα ζωα ενα λεωφορειο που δε θα ερθει ποτε!

Δημοσ.
Για γελια και για κλαματα ο ησαπ.. σημερα το απογευμα εκει που ημασταν στα πετραλωνα ηρθαν κατι καλοπαιδα κι αρχισαν να βαφουν το τρενο! Που ηταν ο οδηγος, που ηταν οι σεκιουρηταδες ενας θεος ξερει. Ειχαν κλεισει οι πορτες του τρενου κι αυτοι βαφανε τα παραθυρα, καποιος τους εβγαζε βιντεο δεν ξερω με τι σκοπο αφου τα προσωπα του ηταν καλυμμενα. Φυσικα ολα αυτα τα υγιεινα αερια των σπρει περνουσαν μεσα στο βαγονι και δεν ξερω τι μπορει να γινοταν αν υπηρχε κανεις με αναπνευστικα προβληματα. Περιμεναμε λοιπον κανενα 5-10λεπτο να τελειωσουν την καλλιτεχνια. [...]

Κι είχα πάντα την απορία, πώς διάλο φυλάνε τα τρένα τα τρένα και τα χουν κάνει όλα σαν τσίρκο απ τα γκράφιτι. Έλεγα πως θα το κάνουν το βράδυ όταν αράζουν και τα παρατάνε στη μοίρα τους αλλά τελικά δε χρειάζεται καν να μείνουν αφύλακτα...

Πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ να γίνεται κάτι τέτοιο που περιγράφεις. Κάθε σταθμός υποτίθεται έχει security, έστω κάποιον υπεύθυνο... Ο οδηγός δηλ. τι έκανε; Κατέβηκε και περίμενε να τον αφήσουν να ξαναμπεί, αφού έκλεισε τις πόρτες για να χουν χώρο για ζωγραφιές;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...