Lucifer Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 παιδια επειδη μενω στην Θεσσαλονικη και δεν γνωριζω τι τρεχει με τα ΜΜΜ στην Αθηνα,ισως επειδη ειμαι "εξω απο τον χορό" δεν γνωριζω τι πραγματικα γινεται...Αλλα μιας και εδω πανω την βγαζουμε μονο με ταξι και τον ΟΑΣΘ(λεοφωρεια) και τωρα τελευταια με τα ποδηλατα,μου ακουγεται πολυ ωραιο το γεγονος οτι εχετε και τραμ,και ηλεκτρικο,και μετρο,και τον ησαπ,και λεοφωρεια,και προαστιακο και και και δηλαδη αν μη τι αλλο εχετε πολλες επιλογες για την μετακινιση σας αλλα απο την αλλη ακουω συνεχεια για προβληματα,παραπονα,καθυστερησεις,βλαβες το ενα το αλλο τι πραγματικα ισχυει με τα ΜΜΜ εκει???δεν ειναι εν τελει τοσο ροδινα οσο ακουγονται λογω ποικιλιας??? επισης γιατι ειναι αστειο να ανεβει ελεγκτης στον ηλεκτρικο? 1) Ναι μεν έχουμε πολλές επιλογές/εναλλακτικές, αλλά πρέπει να καταλάβεις πως εδώ η εναλλακτική μπορεί να σημαίνει αναβολή άφιξης που μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τη μία ώρα. Αν δηλαδή φάει φρίκη το ευλογημένο μετρό και χρειαστεί να πάρουν όλοι λεωφορείο, έστω και για μια στάση, την έχεις κάτσει τη βάρκα γιατί φαντάσου όλους όσους θα έμπαιναν σε 8 βαγόνια μετρό να πρέπει να χωρέσουν σε 2 γραμμές λεωφορείου. Και για να καταλάβεις τι σηκώνει το μετρό, μιλάμε εύκολα για εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια ακυρώσεις εισιτηρίων τη μέρα. 2) Λίγα από αυτά τα μέσα ταξιδεύουν παράλληλα. Πχ, αν θες να πας από την Αγία Παρασκευή στο Mall (10-15 λεπτά με αμάξι με μέση κίνηση) ο πιο λογικός τρόπος είναι ο προαστιακός: πας δουκ. πλακεντίας, μπαίνεις και κατεβαίνεις 4-5 λεπτά μετά στη Νεραντζιώτισσα (επίσης δίπλα σε Ηράκλειο και Μαρούσι). Αν όμως ο προαστιακός απεργεί, θα πρέπει να πάρεις μετρό, να κατέβεις σύνταγμα και από εκεί να πάρεις ηλεκτρικό μέχρι νεραντιζώτισσα -μια ώρα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Μιλάμε για 55 λεπτά διαφορά ώρας. Η τρίτη εναλλακτική, είναι να αλλάξεις 2 λεωφορεία, αλλά τότε αντιμετωπίζεις ότιναναι συχνότητες (φυσικά μη εναρμονισμένες μεταξύ τους), στριμωξίδι και φυσικά το ωραίο Χαλάνδρι με την κίνησή του. Μπορεί να σου φαίνεται πολύ λογικό το "ε πάρε λεωφορείο μωρή κοντέσσα, τι θα πάθεις" αλλά οι αποστάσεις εδώ και οι χρόνοι όταν περνάς από την γενικότερη περιοχή του κέντρου είναι πολύ πιο brutal από Σαλόνικα. Και ελεγκτής στον ηλεκτρικό είναι αστείο γιατί μιλάμε για προϊστορικά βαγόνια, ταχύτητες χελώνας και μηδενικό έλεγχο στο ποιο ζάκι/ζητιάνος/μουζικάντης θα μπει.
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 πάντως αυτό για το αποσμητικό ξεχάστε το ... έτσι και βάλει κανείς αποσμητικό/άρωμα ενώ είναι ήδη όπως είναι θα'ναι πολύ χειρότερο το αποτέλεσμα εγώ σκεφτόμουν κάτι σε υποχρεωτικό ντουζ (τύπου στρατοπέδων συγκέντρωσης χωρίς τα υπόλοιπα)
Adon1s Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 πωπω...φαντασου να ειναι και εκεινος ο βαρυς ιδρωτας που κυλαει στο μετωπο μεχρι το πηγουνι,πισω ολη η πλατη,τα χερια,οι αμασχαλες και το στηθος και μαλιστα ο βαρυς ιδρωτας που στεγνωνει ποτιζοντας τα ρουχα και που ξαναβγαινει και σε αυτη την περιπτωση ειναι που βρωμαει τοσο βαρυα σαν σκορδο .....σιγουρα το εχετε ...μυρισει ΜΠΛΙΑΧ
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Έναν καφέ έκατσα να πιω ο καψερός και θα μου τον βγάλετε από τη μύτη!
freedubus Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 πωπω...φαντασου να ειναι και εκεινος ο βαρυς ιδρωτας που κυλαει στο μετωπο μεχρι το πηγουνι,πισω ολη η πλατη,τα χερια,οι αμασχαλες και το στηθος και μαλιστα ο βαρυς ιδρωτας που στεγνωνει ποτιζοντας τα ρουχα και που ξαναβγαινει και σε αυτη την περιπτωση ειναι που βρωμαει τοσο βαρυα σαν σκορδο .....σιγουρα το εχετε ...μυρισει ΜΠΛΙΑΧ Και η βαριά βρωμερή κλανιά από σπετζοφάι που αγωνίζεται να διαφύγει διαμέσου των ομοιαζόντων με συμπληγάδες τριχωτών γλουτών και γλιστράει τελικά εκ της ιδρωμένης εκ κωλοζωμών σούφρας και φιλτράρεται από του διπλοτριπλοιδρωμένου εσωρούχου εμποτιζόμενη με την ιδρωτίλα και λόγω του συνωστισμού των επιβατών εντός του συρμού δε δύναται να διαφύγει διά βίαιης εκτόνωσης, αλλά παίρνοντας την ανηφορική οδό διοχετεύεται από του παντελονίου εις την μπλούζαν και συνεχίζοντας περνάει την πλάτην, διασχίζει τις αμασχάλες και ενώνεται με την μασχαλίσιαν τραγίλαν ουτωσώστε σχηματίζει εκρηκτικόν γαρ μείγμα το οποίον βρίσκει τελικά διέξοδο εκ της οπής του λαιμού του κλάσαντος και εξαπλώνεται ραγδαίως είς ολόκληρον τον συρμόν προκαλώντας ασφυξία και οργή εις τους επιβαίνοντας εις αυτόν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Και η βαριά βρωμερή κλανιά από σπετζοφάι που αγωνίζεται να διαφύγει διαμέσου των ομοιαζόντων με συμπληγάδες τριχωτών γλουτών και γλιστράει τελικά εκ της ιδρωμένης εκ κωλοζωμών σούφρας και φιλτράρεται από του διπλοτριπλοιδρωμένου εσωρούχου εμποτιζόμενη με την ιδρωτίλα και λόγω του συνωστισμού των επιβατών εντός του συρμού δε δύναται να διαφύγει διά βίαιης εκτόνωσης, αλλά παίρνοντας την ανηφορική οδό διοχετεύεται από του παντελονίου εις την μπλούζαν και συνεχίζοντας περνάει την πλάτην, διασχίζει τις αμασχάλες και ενώνεται με την μασχαλίσιαν τραγίλαν ουτωσώστε σχηματίζει εκρηκτικόν γαρ μείγμα το οποίον βρίσκει τελικά διέξοδο εκ της οπής του λαιμού του κλάσαντος και εξαπλώνεται ραγδαίως είς ολόκληρον τον συρμόν προκαλώντας ασφυξία και οργή εις τους επιβαίνοντας εις αυτόν.
Material_Defender_1032 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2010 Και η βαριά βρωμερή κλανιά από σπετζοφάι που αγωνίζεται να διαφύγει διαμέσου των ομοιαζόντων με συμπληγάδες τριχωτών γλουτών και γλιστράει τελικά εκ της ιδρωμένης εκ κωλοζωμών σούφρας και φιλτράρεται από του διπλοτριπλοιδρωμένου εσωρούχου εμποτιζόμενη με την ιδρωτίλα και λόγω του συνωστισμού των επιβατών εντός του συρμού δε δύναται να διαφύγει διά βίαιης εκτόνωσης, αλλά παίρνοντας την ανηφορική οδό διοχετεύεται από του παντελονίου εις την μπλούζαν και συνεχίζοντας περνάει την πλάτην, διασχίζει τις αμασχάλες και ενώνεται με την μασχαλίσιαν τραγίλαν ουτωσώστε σχηματίζει εκρηκτικόν γαρ μείγμα το οποίον βρίσκει τελικά διέξοδο εκ της οπής του λαιμού του κλάσαντος και εξαπλώνεται ραγδαίως είς ολόκληρον τον συρμόν προκαλώντας ασφυξία και οργή εις τους επιβαίνοντας εις αυτόν. this is legen...wait for it!
haris_216 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή και τις απόψεις σας. καλημέρα και καλό...φθινόπωρο (εκεί παραπέμπει ο καιρός)
Rabican Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 τα εχω πει και σε αλλο φορουμ. οι διοικουντες του ΗΣΑΠ θα επρεπε προ πολλου να ειναι σπιτια τους. η κακοδιαχειριση και κακολειτουργια του ΗΣΑΠ δεν εχει οριο. προχτες μπηκα Μοναστηρακι και κατεβηκα Βικτωρια. και στο μοναστηρακι και στη Βικτωρια, την ωρα που ΕΒΓΑΙΝΕ ο κοσμος (ηταν 2 γκρουπ με τουριστες), πατησε να κλεισει την πορτα. ποσο ΖΩΟ ειναι ο μηχανοδηγος; δεν υπαρχει καποιος να τους ελεγξει αυτους; να μην αναφερθω στα κατορθωματα της διοικησης με τον Ακτορα που εχει αναλαβει το εργο που αφου φτιαξουν μετα σπανε, η σταματανε τα εργα για 3-4 μηνες αφηνοντας το κοινο να ταλαιπωρειται.. πραγματικα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 τα εχω πει και σε αλλο φορουμ. οι διοικουντες του ΗΣΑΠ θα επρεπε προ πολλου να ειναι σπιτια τους. η κακοδιαχειριση και κακολειτουργια του ΗΣΑΠ δεν εχει οριο.προχτες μπηκα Μοναστηρακι και κατεβηκα Βικτωρια. και στο μοναστηρακι και στη Βικτωρια, την ωρα που ΕΒΓΑΙΝΕ ο κοσμος (ηταν 2 γκρουπ με τουριστες), πατησε να κλεισει την πορτα. ποσο ΖΩΟ ειναι ο μηχανοδηγος; δεν υπαρχει καποιος να τους ελεγξει αυτους; να μην αναφερθω στα κατορθωματα της διοικησης με τον Ακτορα που εχει αναλαβει το εργο που αφου φτιαξουν μετα σπανε, η σταματανε τα εργα για 3-4 μηνες αφηνοντας το κοινο να ταλαιπωρειται.. πραγματικα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Κανονικά έπρεπε να συντονιστούμε όλοι μαζί και να σταματήσουμε να ακυρώνουμε εισητήρια στον ΗΣΑΠ για όσο διάστημα κρατούν τα έργα (ειδικά όταν μάλιστα βγαίνουν και εκτός χρόνου στην υλοποίηση που αρχικά είχαν ανακοινώσει). Και ας τολμούσε μετά να μπει ελεγκτής στο βαγόνι...
gdriver Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 εδω ειχαν πει για πληρη αντικατασταση των ταβλων στηριξης με αντιστοιχες σκυροδεματος και σε μερικους σταθμους που παραδωθηκαν οι μισοι της ανοδου προς κηφισια ειναι ξυλινες (!) ταβλες οι αλλες μισες σκυροδεμα. ο κλεψας του κλεψαντος και η μιζα της μιζας. ---------- Προσθήκη στις 12:51 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:50 ---------- Κανονικά έπρεπε να συντονιστούμε όλοι μαζί και να σταματήσουμε να ακυρώνουμε εισητήρια στον ΗΣΑΠ για όσο διάστημα κρατούν τα έργα (ειδικά όταν μάλιστα βγαίνουν και εκτός χρόνου στην υλοποίηση που αρχικά είχαν ανακοινώσει). Και ας τολμούσε μετά να μπει ελεγκτής στο βαγόνι... +10000000 oh yes!
skiabox Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Η χωρα που η κακοδιαχειρηση εγινε επιστημη! Ισολογισμο βγαζει ο ΗΣΑΠ? Ειναι κερδοφορος η στηριζεται στα δανικα και αυτος?
slipknot Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Κανονικά έπρεπε να συντονιστούμε όλοι μαζί και να σταματήσουμε να ακυρώνουμε εισητήρια στον ΗΣΑΠ για όσο διάστημα κρατούν τα έργα (ειδικά όταν μάλιστα βγαίνουν και εκτός χρόνου στην υλοποίηση που αρχικά είχαν ανακοινώσει). Και ας τολμούσε μετά να μπει ελεγκτής στο βαγόνι... Αυτό είναι το μόνο λογικό. Εγώ έβγαζα μηνιαία κάρτα, πλέον δε βγάζω. Εισιτήρια έβγαζα, θα τα κόψω κι αυτά όμως.
skiabox Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Διαβαστε και ενα αρθρο να γελασετε : Τρίτη, 04 Μαρτίου 2008 Μετά από πολλές περιπέτειες και άδοξων διαγωνισμών επιτέλους έληξε ένα σήριαλ που είχε κρατήσει 3 χρόνια. Με χτεσινό δελτίο τύπου ο ΗΣΑΠ ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση με την εταιρεία ΑΚΤΩΡ έναντι 79εκατομυρίων € για την ανακαίνιση όλης της υποδομής της γραμμής από το Φάληρο μέχρι την Κηφισιά. Ενημερώνουμε ότι δεν περιλαμβάνεται το τμήμα Φάληρο-Πειραιά το οποίο προβλέπει βύθιση των γραμμών σε υπόγειες προκειμένου από πάνω να περάσει το Τραμ και είναι αντικείμενο άλλου διαγωνισμού. 24 χιλιόμετρα ξύλινης γραμμής θα ξηλωθούν και στη θέση τους θα τοποθετηθεί οπλισμένο σκυρόδεμα και από πάνω οι νέες γραμμές. Αυτό θα μετατρέψει σύμφωνα με τους υπευθύνους τον Ηλεκτρικό σε ..Μετρό! Η χρονοαπόσταση μεταξύ Κηφισιάς-Πειραιά θα μειωθεί από 60 λεπτά σε 45 (15 λεπτά γρηγορότερα) και η ταχύτητα θα μπορεί να φτάνει τα 80χλμ/ ώρα, οι συρμοί θα μπορούν να διέρχονται ανά 2,5 λεπτά τις ώρες αιχμής και ο θόρυβος θα μειωθεί κατά πολύ από τον σημερινό όντως εκνευριστικό τρόπο που κινούνται οι συρμοί. Επίσης η εργολαβία περιλαμβάνει και την ανακαίνιση της σήραγγας μεταξύ Μοναστηρακίου και Ομόνοιας η οποία μετράει σχεδόν ένα αιώνα. Όλα αυτά προβλέπεται να ολοκληρωθούν σε 1,5χρόνο δηλαδή τον Αύγουστο -Σεπτέμβριο του 2009. Να μην ξεχνάμε ότι ο Ηλεκτρικός (Γραμμή 1) έχει στο σύνολο των συρμών κλιματισμό σε αντίθεση με το Μετρό που ούτε τα μισά τρένα δεν κλιματίζονται. Επίσης ο διαγωνισμός από Φάληρο έως Πειραιά με την προσθήκη ενός νέου Σταθμού, που θα ονομαστεί Καμίνια αναμένεται να ολοκληρωθεί με την ανάδειξη αναδόχου το 2009 και ολοκλήρωση (λέμε τώρα) στα τέλη του 2010. ***Όταν λέμε ταχύτητα 80χλμ/ωρα εννοούμε ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ο συρμός μεταξύ των Σταθμών. Είναι λάθος ο υπολογισμός του φίλου στο σχόλιο διότι ο συρμός σταματάει σε κάθε Σταθμό, δεν κάνει απευθείας το δρομολόγιο από τον Πειραιά στη Κηφισιά. Το ίδιο ισχύει για όλα τα ΜΜΜ με στάσεις. Η υπογειοποίηση θα γίνει ταυτόχρονα με την επέκταση του Τραμ που θα περνά ΠΑΝΩ από τις γραμμές του Ηλεκτρικού.
eSATA Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Τρίτη, 04 Μαρτίου 2008 Έλα ρε σιγά αλλάξαμε κυβερνηση τώρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.