gallaki Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 To περίεργο ομως είναι οτι τόσο καιρό 2,5 περίπου χρόνια δέν είχε κάει το παραμικρό. Τίποτα απολύτος δούλευε τέλεια, ως που μια μέρα που εβλεπα μια ταινια εκανε τον θορυβο και σταματησε το ανεμιστηρακι ετσι απλά, χωρίς λόγο.....
liopyr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 E, έτσι απλά σταματάνε, τι περίμενες προειδοποιητικό mail "σε μια εβδομάδα θα χαλάσω - το νου σου";
gallaki Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 χαχαχαχαχ καλά θα ήταν :Ρ και αλλη βλακέια τωρα μόλς μου ήρθε η κατρα γραφικων η 5770 χάλασε το τροφοδοτικό και ακόμα δέν την έχω βάλει γιατι το παλιό μου τροφοδοτικό είναι ενα Multirama 350w και είμαι στην αναμονή εδω και πόσο καιρο με μια καρτα γραφικων στο κουτι της..... ξενερα..
liopyr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Βάλτη, μπορεί να παίξει. Μπορεί και να μη παίξει. (μπορεί να παίξει για λίγο). Ξέχασα τίποτα;
Liakos_LILIS Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Βάλτη, μπορεί να παίξει.Μπορεί και να μη παίξει. (μπορεί να παίξει για λίγο). Ξέχασα τίποτα; μπορει να παιξει για πολυ?
liopyr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 μπορει να παιξει για πολυ? Αυτό δε συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες.
gallaki Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 χααχ ε υπομονη τι να κανουμε... θα περιμενω (να δουμε για ποσο ακομα) γκρρρρ
kanesaxo Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Απο την προσωπικη μου εμπειρια,service το e-shop εχει μονο για τα ματια του κοσμου. Μαλλον RMA-service θα πρεπε να λεγεται. Απο προσωπικη εμπειρια,αλλα και φιλου, απλως παιρνουν το εκαστοτε ανταλλακτικο,το ελεγχουν στα κεντρικα τους,(εκει θαναι οι "γκραντε" γκουρου τεχνικοι) και το περνουν RMA... Εξου και η τρελή αναμονη. Γιαυτο πλεον ψηφιζω πλαισιο...
Roger Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Φυσικα και το service αυτων των μαγαζιων ειναι για τα ματια του κοσμου.Για φαντασου το καθε πλαισιο ή e-shop να εχει τεχνικους οι οποιοι θα μπορουσαν να επισκευαζουν 100 μαρκες τροφοδοτικων ,100 εκτυπωτων,τα ιδια για motherboards,για scanners,routers και χιλια δυο λοιπα περιφερειακα.Τοτε αυτοι οι τεχνικοι θα επρεπε να παιρνουν 5000€ το μηνα,και φυσικα δεν θα συμφερε αυτο κανενα μαγαζι. Σημασια λοιπον μεγαλη εχει η αντιπροσωπεια η οποια φερνει το καθετι ,ΑΥΤΗ και μονο αυτη θα επρεπε να εχει καλο service ετσι ωστε καθε μαγαζακι που στελνει προβληματικο ανταλλακτικο να αντιμετωπιζεται αμεσα. Ενας απορροφητηρας χαλασε στο εξαμηνο και την αλλη μερα ηρθε τεχνικος του Φουρλη και αντικατεστησε το μοτερ βαση εγγυησης. Κατι τετοιο θα εξυπηρετουσε και στο hardware.
downloader007 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Ενας απορροφητηρας χαλασε στο εξαμηνο και την αλλη μερα ηρθε τεχνικος του Φουρλη και αντικατεστησε το μοτερ βαση εγγυησης. Έτς! Χάλασε ο Dellάκος,ήρθε η CPI και σε 20' (minutes) άλλαξε μητρική στο πόδι. Λες οι μελλοντικές αγορές μου να είναι κάτι άλλο εκτός από Dell;
Roger Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2010 Το γνωριζω ,η Dell ετσι δουλευει,και γι αυτο ειναι μια απο τις κορυφαιες εταιρειες στον χωρο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.